Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

donderdag 23 juli 2020 om 17:50
Zeker sneu. En snap het ook niet zo goed, ik mocht gewoon naar een premature baby in zowel het ziekenhuis als thuis. Niemand over de vloer is wel heel streng.yasmijn schreef: ↑23-07-2020 10:30Helaas niet vanwege een virus dat de wereld overhoop heeft gehaald. Zaterdag mogen ze naar huis en de grootouders mogen alleen achter glas kijken in het ziekenhuis. De kraamhulp heeft al gemeld dat niemand over de vloer mag komen, ook weer de grootouders niet.
Best sneu.

donderdag 23 juli 2020 om 19:05
Het zou er bij mij ook vanaf hangen wie.
Mijn eigen ouders of broer en zus zou ik op dit moment best toelaten stel dat ik pas bevallen ben.
Alle broers en zussen van mijn ouders kunnen nog wel een paar weken wachten en krijgen eventueel op vraag een foto.
Die kraamhulp zou ik dan weer de boom in laten kruipen met haar "niemand is welkom"

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

donderdag 23 juli 2020 om 19:13
Dat kan je gewoon vanaf minuut 1. Alleen dan wel de regels van degene die bevallen is. Niet die van bezoek zelf lijkt me.

donderdag 23 juli 2020 om 19:15

donderdag 23 juli 2020 om 19:21
Misschien is het een regel van het kraambureau. Ik neem aan dat dit vooraf met de ouders wordt besproken.Luci_Morgenster schreef: ↑23-07-2020 19:18Nou ja vanuit de kraam snap ik het wel. Ze kan alleen niet echt verbieden natuurlijk.
Kan ook zijn dat de ouders het wel oke vinden ivm de oprukkende corona en daarom doen alsof het echt niet mag. Hebben zij die discussies niet met bezoek dat die onzin vind.

donderdag 23 juli 2020 om 19:29
Ow, jazeker!
Dat ze het als voorwaarde stellen anders geen kraamzorg van die firma.
En wat als die mensen dan later op de dag langskomen dus na (die 3/5 uurtjes per dag) kraamzorg?
Ik snap het hoor en ik snap ook waarom je er wel gehoor aan zou geven ...maar hoe dat dat precies werkt vind ik wat onduidelijker.
anoniem_393625 wijzigde dit bericht op 23-07-2020 19:29
0.91% gewijzigd
donderdag 23 juli 2020 om 19:29
donderdag 23 juli 2020 om 19:38
en d'r eigen gezin, collega's, ouders.....
jouw leven is een keuze
donderdag 23 juli 2020 om 19:51

donderdag 23 juli 2020 om 19:55
Persoonlijk vind ik het vooral heel hinderlijk.
donderdag 23 juli 2020 om 19:57

donderdag 23 juli 2020 om 19:59
iew

donderdag 23 juli 2020 om 20:29
Ik dacht dat het een woorgrap was.