Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Cookie even een forumpauze :(
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Hexopbezemsteel schreef:
23-07-2020 08:54
Zei degene die overweegt om naar de VS te reizen.
Ik zie niet in wat dat met lezen te maken heeft.
yasmijn schreef:
23-07-2020 08:51
Mijn broertje is vannacht opa geworden en ik oudtante! :flirting:
Prachtig gezond meisje van 8 pond.
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Yas :cheer2:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dank!
Geen bijzonderheden
Murrmurr schreef:
23-07-2020 08:55
Ik zie niet in wat dat met lezen te maken heeft.
Oh ik zie nu wat je bedoelt, nu worden mijn zorgen of ik wel aan een nieuwe baan kan beginnen weggezet als "wetenschappelijk snoepreisje" en vergeleken met de overvolle campings. Netjes. Ik ga dat topic ook maar eens vermijden. ;)
yasmijn schreef:
Owww leuk, Yassemien :cheer2:
Baby knuffelen :P
Wilhetnietweten schreef:
23-07-2020 08:26
Ik wel. Daarom spreek ik ook uit mijn ervaring. :proud:
Ach so.... :-D ...het zijn zulke totaal verschillende steden. Ik kom in beide af en toe graag.
Murrmurr schreef:
23-07-2020 09:13
Oh ik zie nu wat je bedoelt, nu worden mijn zorgen of ik wel aan een nieuwe baan kan beginnen weggezet als "wetenschappelijk snoepreisje" en vergeleken met de overvolle campings. Netjes. Ik ga dat topic ook maar eens vermijden. ;)
Lijkt me wijs, aangezien er daar niemand naar een overvolle camping gaat en je dus tegen de verkeerde mensen aan het aanschoppen bent.
Gefeliciteerd Yasmijn.
Gefeliciteerd Yas!
Het zijn uitspraken als 'maak je niet zo druk om corona' waar mijn mond van open viel, maar daarom kwam ik dus al nooit op die pijler, lesson learned.
Murrmurr schreef:
23-07-2020 09:46
Het zijn uitspraken als 'maak je niet zo druk om corona' waar mijn mond van open viel, maar daarom kwam ik dus al nooit op die pijler, lesson learned.
O ja dat snap ik dan weer wel, maar dat lees ik bij de meesten daar niet.
yasmijn schreef:
Ah! Gefeliciteerd!
Life is short. Eat dessert first.
Star3 schreef:
23-07-2020 09:47
O ja dat snap ik dan weer wel, maar dat lees ik bij de meesten daar niet.
Nee je hebt ook gelijk, gister was er een troll die het erom deed en een enkeling zegt minder snuggere dingen. Ik sloeg alleen aan op iemand die overvolle campings verdedigde onder het mom van 'ieder voor zich'. Degenen die gewoon opletten maar dan in een ander land snap ik wel.
Murrmurr schreef:
23-07-2020 09:46

Ik loop in mijn eigen woonplaats meer Coronakans. Bomvol Nederlandse toeristen die allemaal weer met het hele gezin de Action en de supermarkt in gaan.

Heerlijk rustig nu op Sardinië :sun:
Murrmurr schreef:
23-07-2020 09:58
Nee je hebt ook gelijk, gister was er een troll die het erom deed en een enkeling zegt minder snuggere dingen. Ik sloeg alleen aan op iemand die overvolle campings verdedigde onder het mom van 'ieder voor zich'. Degenen die gewoon opletten maar dan in een ander land snap ik wel.
Ze lezen precies wat ze willen lezen op de pijler. Mij maakt het niks uit waar iedereen heen gaat als ze maar de risicos kennen. En ja ikzelf ga nergens heen helaas...

Maar je gaat dus emigreren Murrmurr? Spannend hoor! Een wetenschappelijk snoepreisje klinkt ook wel vet interessant natuurlijk :bigkiss:
broekrok schreef:
23-07-2020 09:27
Owww leuk, Yassemien :cheer2:
Baby knuffelen :P
Helaas niet vanwege een virus dat de wereld overhoop heeft gehaald. Zaterdag mogen ze naar huis en de grootouders mogen alleen achter glas kijken in het ziekenhuis. De kraamhulp heeft al gemeld dat niemand over de vloer mag komen, ook weer de grootouders niet.
Best sneu.
Geen bijzonderheden
LīlyRose schreef:
22-07-2020 21:40
Nee teveel mensen. Ik ben die ene Nederlander die zich nog strikt aan de 1,5 meter houdt.
Hier houdt ook niemand zich aan de regels trouwens.

Ik ook hoor, ik kom dan ook bijna nergens nu. :(
Later is nu
yasmijn schreef:

Gefeliciteerd! :redrose:
Later is nu
Gefeliciteerd Yas!

Ik was op hele rustige plekken, maar die zijn normaal ook al rustig zijn. Dat wist ik al, dus bewust daarvoor gekozen.
Dreamer schreef:
23-07-2020 11:06
Ik ook hoor, ik kom dan ook bijna nergens nu. :(
Ik ook niet. Rondom mijn huis is het veel te druk.
:rofl: Doutzen is ook coronascepticus en heeft uren zitten lezen erover, verspreid over de laatste maanden
Wij zouden naar Luxemburg, maar hebben geannuleerd. In zo'n stad is het lastig om mensen te ontlopen en de weersverwachtingen zijn ook niet al te best (schijnen beter te worden) dus wat je doet, doe je binnen. Als dat dan niet meer zo goed kan, is een stad eigenlijk niet zoveel aan, leek me.

En als ik dan toch binnen zit, dan maar thuis.
Later is nu
Gefeliciteerd Yas :love:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven