Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Viev, zou jij misschien Jessie75 mijn mailadres willen sturen? Ik krijg dat vriendjes maak gebeuren niet aan de praat
quote:Suze2 schreef op 27 april 2009 @ 16:41:

Viev, zou jij misschien Jessie75 mijn mailadres willen sturen? Ik krijg dat vriendjes maak gebeuren niet aan de praat

Ik ga het proberen voor je.

En het is gelukt.
Wij hebben contact! Dank Engel.
Het topic: een leuk moederdagkado winnen is volgens mij een oproep/reclame.

*nog bedankt voor de naamswijziging trouwens*
Dag Engel, Jessie75 zou graag haar emailadres naar Meenjeniet willen sturen; de organisatie van pijlers, topics en berichtjes is vermoedelijk nog wat ondoorzichtig, vandaar dat ik het voor haar vraag.

Hier het topic:

Parnell in "email adres naar Meenjeniet"

Alvast bedankt!
quote:Parnell schreef op 28 april 2009 @ 09:18:

Dag Engel, Jessie75 zou graag haar emailadres naar Meenjeniet willen sturen; de organisatie van pijlers, topics en berichtjes is vermoedelijk nog wat ondoorzichtig, vandaar dat ik het voor haar vraag.

Hier het topic:

Parnell in "email adres naar Meenjeniet"

Alvast bedankt!

Ha Parnel,

toch heb ik graag dat Jessie75 het even zelf hier vraagt.

Ik mag niet op verzoek van iemand anders het emailadres aan een een ander bekend gaan maken.
Angel, volg even de link die Parnel gekopieerd heeft, dan vind je het topic waar Jessie het zelf vraagt.
Ze heeft haar verzoerk per ongeluk in een nieuw topic gezet, in plaats van een berichtje. Telt dat niet?
quote:Parnell schreef op 28 april 2009 @ 09:39:

Ze heeft haar verzoerk per ongeluk in een nieuw topic gezet, in plaats van een berichtje. Telt dat niet?

Ok, had ik niet gezien.

Het adres is verstuurd.
Hallo engeltje,

zou je de topictitel van Mutsy kinderwagen vraag

willen veranderen in Moeders uit Delft kletsen verder.

Spitsmuisje en ik kletsen eigenlijk alleen op dat topic en dat gaat alleen maar over andere dingen dan de Mutsy kinderwagen.

Alvast dank,

Groetjes Barbabella
"ik ben het, Barbabelladingdong"
quote:Bar_Ba_Bella schreef op 01 mei 2009 @ 14:36:

Hallo engeltje,

zou je de topictitel van Mutsy kinderwagen vraag

willen veranderen in Moeders uit Delft kletsen verder.

Spitsmuisje en ik kletsen eigenlijk alleen op dat topic en dat gaat alleen maar over andere dingen dan de Mutsy kinderwagen.

Alvast dank,

Groetjes Barbabelladone
dank je wel!
"ik ben het, Barbabelladingdong"
Sorry hoor, maar een topic over welke wasmachine je moet kopen op de pijler Kinderen??? Ik zie hem niet helemaal eerlijk gezegd.

Alsof je wanneer je kinderen hebt, ook direct verstand hebt van wasmachines!

Ik ben voor verplaatsen naar een andere pijler. Thuis ofzo.
Of digi, gezien het grote aantal knopjes op de huidige generatie wasmachines.
quote:Morrie schreef op 01 mei 2009 @ 21:48:

Sorry hoor, maar een topic over welke wasmachine je moet kopen op de pijler Kinderen??? Ik zie hem niet helemaal eerlijk gezegd.

Alsof je wanneer je kinderen hebt, ook direct verstand hebt van wasmachines!

Ik ben voor verplaatsen naar een andere pijler. Thuis ofzo.Dankjewel voor het melden!

aankoop wasmachine, tips? is verplaatst naar thuis.
Dank Angel.
Ik wou nog even kijken wie er allemaal meeschreven in het oude februari 2009 topic maar de tabel is weg? Is er een reden dat hij weg is?

Gr Bokito
bekkeninstabiliteit & acupunctuur lijkt me een prachtig topic voor de gezondheidpijler
quote:Bokito schreef op 02 mei 2009 @ 22:00:

Ik wou nog even kijken wie er allemaal meeschreven in het oude februari 2009 topic maar de tabel is weg? Is er een reden dat hij weg is?

Gr BokitoVolgens mij is daar toen door TO om gevraagd. Maar heel zeker weet ik dat niet meer. Ik zou zeggen, vraag het haar even.
quote:Yamuna schreef op 03 mei 2009 @ 08:03:

bekkeninstabiliteit & acupunctuur lijkt me een prachtig topic voor de gezondheidpijlerbekkeninstabiliteit en acupunctuur is verplaatst naar gezondheid. En weer bedankt voor de oplettendheid.
wie helpt er mee? is verplaatst naar het prikbord.
Kan bij het topic Viva la mama de post van only pour moi van vandaag verwijderd worden. Het is een zeer kwetsende opmerking naar iemand toe die zwanger is. Ze hoort ook niet bij de groep die hier schrijft maar komt alleen maar om te prvovoceren en te kwetsen.
quote:Marielle29 schreef op 07 mei 2009 @ 22:30:

Kan bij het topic Viva la mama de post van only pour moi van vandaag verwijderd worden. Het is een zeer kwetsende opmerking naar iemand toe die zwanger is. Ze hoort ook niet bij de groep die hier schrijft maar komt alleen maar om te prvovoceren en te kwetsen.

Beste Marielle,

De opmerking is weg en ik heb een waarschuwing gestuurd.

Of ze bij de groep hoort, doet er natuurlijk niet toe. Dit is een open forum en iedereen mag op elk topic meeschrijven en zijn mening geven.
Hoi,

OPM (only pour moi), blijft vervelend doen op het topic Viva la mama. Ik begrijp dat het een open forum is, maar ze herhaalt haar verwijderde opmerking toch eens fijntjes en gooit er nog wat kwetsends in. Wat ze te melden heeft is absoluut niet van toepassing op het topic. Is alleen maar om te kwetsen.

Zou je hier wat aan kunnen doen?

Ah, je bent me voor Bieb, ik zit hier ook met kromme tenen. De reacties van OPM op viva la mama zijn wederom "onnodig kwetsend", kun je er alsjeblieft iets aan doen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven