Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
quote:krissie16 schreef op 10 mei 2009 @ 09:22:

Ah, je bent me voor Bieb, ik zit hier ook met kromme tenen. De reacties van OPM op viva la mama zijn wederom "onnodig kwetsend", kun je er alsjeblieft iets aan doen?OPM heeft een ban van twee weken gekregen.
Dankjewel Angel.

Misschien wil je mijn bericht van gister met "up voor OPM" ook verwijderen. Ik krijg hem zelf niet verwijderd.

En de berichten van opm zelf natuurlijk, ik heb ze niet gelezen en dat wil ik graag zo houden.

Dankjewel alvast.
quote:Zitah schreef op 10 mei 2009 @ 09:56:

Dankjewel Angel.

Misschien wil je mijn bericht van gister met "up voor OPM" ook verwijderen. Ik krijg hem zelf niet verwijderd.

En de berichten van opm zelf natuurlijk, ik heb ze niet gelezen en dat wil ik graag zo houden.

Dankjewel alvast.

Zita, dat wilde ik inderdaad ook weghalen.

Het is een post van een niet erg volwassen " nananana" gehalte.
Eensch...

kon 't even niet laten, toen ik me bedacht kon ik hem dus helaas niet verwijderen. Ik zal me verder koest houden
Hallo Angel,

Ik heb geen zin om 34 pagina's te checken of deze vraag al eens is gesteld, dus ik stel hem maar gewoon.

Is het mogelijk om de kinderenpijler te splitsen in 'zwangerschap' en 'kinderen'? Er komen zo ontzettend veel topics voorbij op deze pijler dat het haast niet bij te houden is. De zwangerschapstopics zijn toch vermoedelijk voornamelijk interessant voor de zwangeren en degenen die zwanger willen worden, niet voor degenen die al klaar zijn met baren. Een splitsing zou wat mij betreft de boel overzichtelijker maken.

Dank voor je aandacht.
mahna mahna tuduuuudududu
quote:Feesie schreef op 12 mei 2009 @ 13:45:

Hallo Angel,

Ik heb geen zin om 34 pagina's te checken of deze vraag al eens is gesteld, dus ik stel hem maar gewoon.

Is het mogelijk om de kinderenpijler te splitsen in 'zwangerschap' en 'kinderen'? Er komen zo ontzettend veel topics voorbij op deze pijler dat het haast niet bij te houden is. De zwangerschapstopics zijn toch vermoedelijk voornamelijk interessant voor de zwangeren en degenen die zwanger willen worden, niet voor degenen die al klaar zijn met baren. Een splitsing zou wat mij betreft de boel overzichtelijker maken.

Dank voor je aandacht.

Beste Feesie,

Tsja, er is voor deze indeling gekozen. Zwangerschap heeft natuurlijk wel veel met kinderen te maken en daarom zit het bij elkaar. Als we dat gaan splitsen moet er meer opgesplitst worden. Moet lijnen apart van sporten, Geld apart van recht etc.

Ik ben bang dat je een beetje om de zwangeren heen moet lezen. Als ze hun buik inhouden lukt dat vast wel.
quote:Viva Angel4 schreef op 12 mei 2009 @ 17:37:

[...]

Als ze hun buik inhouden lukt dat vast wel.

*zuigt wangen in, trekt buikspieren aan (pathetic...) en loopt rood aan*

Nnnou!! *pruil*

*Oproep* Gezocht zwangere modellen is verplaatst naar het prikbord.
oproepje voor buiken ook nog gespot in het blote buiken topic
quote:mikado123 schreef op 14 mei 2009 @ 14:13:

oproepje voor buiken ook nog gespot in het blote buiken topic

Mikado, ik kan het niet vinden tussen de buiken.

Kun je mij vertellen op welke pagina het staat?

Alvast bedankt!
Kom maar op met die waarschuwing.
Fleur, adem in, adem uit!! Die troela zit je met opzet uit te dagen en echt, ze is een ban niet waard!
Er is er maar eentje die een waarschuwing verdient en die begint niet met een F
Mijn huis is wel weer aan een schoonmaakbeurt toe, dus 2 weken vakantie worden in ieder geval nuttig ingevuld dan.
Angel, check even het kinderopvang topic (en als je dan toch bezig bent alle topics waar Huisbij haar oh zo nuttige bijdragen aan levert )
* zet vast koffie voor in 't modtopic op overig *
Kunnen jullie die huisbij even kapot meppen aub? Wat een irritant sujet.
Ja, dat vind ik echt.
quote:fleurtje schreef op 16 mei 2009 @ 13:20:

Kom maar op met die waarschuwing.

Waar gaat dit over?

Waarom zou ik jou een waarschuwing geven?

Huisbij heeft er vanmorgen een gekregen.
Lees even verder 4, misschien wil ze er nog wel eentje.

Niet dat ik dat aanraad, gewoon een gedachte...
Huisbij heeft hem vanochtend al gehad? Het helpt nog niet, Four.
Uuuh enne Viv, voor koffie, thee, limonade, wijn, cocoskronen, kaas of bailey's moet je in 't modtopic op overig zijn.

Als we er niet zijn, doen we even verstoppertje op Libelle om de tijd te doden!
Ik zoek me de pestpokken op libelle
quote:Livre schreef op 16 mei 2009 @ 14:55:

Huisbij heeft hem vanochtend al gehad? Het helpt nog niet, Four.

Huisbij heeft een ban van twee weken gekregen.

Maar ik vind het wel handig als mijn telepatische capaciteiten niet overschat worden.

Gewoon even vertellen wat er aan de hand is en waar.
quote:floor72 schreef op 16 mei 2009 @ 15:02:

Uuuh enne Viv, voor koffie, thee, limonade, wijn, cocoskronen, kaas of bailey's moet je in 't modtopic op overig zijn.

Als we er niet zijn, doen we even verstoppertje op Libelle om de tijd te doden!Zoals dit, waar gaat dit over?
quote:Viva Angel4 schreef op 16 mei 2009 @ 15:06:

[...]

Huisbij heeft een ban van twee weken gekregen.

Maar ik vind het wel handig als mijn telepatische capaciteiten niet overschat worden.

Gewoon even vertellen wat er aan de hand is en waar.Dat had ik in het beleidtopic gedaan, Four, toen ik nog dacht dat Huisbij gewoon een beetje zat te trollen. Pas later las ik hoe erg ze hier tegen Fleurtje tekeer gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven