Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

zaterdag 25 juli 2020 om 12:51

zaterdag 25 juli 2020 om 20:18

zaterdag 25 juli 2020 om 20:47
Ik heb deze: https://tubble.com/nl/ (na een tip op dit forum!)
https://tubble.com/nl/product/tubble-original/
139 euro nu.
zaterdag 25 juli 2020 om 20:53
Dankjewel, ik ga eens kijken.snownow schreef: ↑25-07-2020 20:47Ik heb deze: https://tubble.com/nl/ (na een tip op dit forum!)
https://tubble.com/nl/product/tubble-original/
139 euro nu.

zaterdag 25 juli 2020 om 22:13
Wat bezielt je om mensen die nu op vakantie zijn of die het soms lastig vinden zich aan de regels te houden een ziekte toe te wensen of ergens vast te komen zitten?
Wens je rokers ook longkanker toe, te hard rijders een eenzijdig ongeluk en te dikke mensen door teveel eten een hartaanval?
Bizar vind ik het, dat je mensen iets slechts toewenst. En zelf roomser dan de paus zeker op elk vlak in je leven?
Wens je rokers ook longkanker toe, te hard rijders een eenzijdig ongeluk en te dikke mensen door teveel eten een hartaanval?
Bizar vind ik het, dat je mensen iets slechts toewenst. En zelf roomser dan de paus zeker op elk vlak in je leven?

zondag 26 juli 2020 om 00:57

zondag 26 juli 2020 om 06:26
Irritant is dat he! Ik heb dan maatje 41/42 en brede voeten maar ik ervaar die ellende ook. Al zie ik zelden een vrouwenschoen maat 43 dus kan me voorstellen dat jij het nog lastiger hebt dan ik. Ik hoorde dat je in Duitsland betere slaagkans hebt als vrouw met grote voeten, wellicht is dat een optie voor je.GinnyJones schreef: ↑26-07-2020 02:41Ik voel me serieus gediscrimineerd als vrouw met schoenmaat 43 en brede voeten. Mogen wij geen leuke hippe schoen met hoge hak aan? GRRRRRRRR!
Ontopic: klote ongesteldheid!!! Nu alweer 2 gebroken nachten op rij omdat ik geen oog dicht doe dankzij de kramp. Een week per maand haat ik het om een vrouw te zijn.

zondag 26 juli 2020 om 10:53
Mijn moeder heeft maat 44. Dat is helemaal onhandig. Maar vorig jaar heeft ze toch 2 paar tegelijk gekocht in Roosendaal.Madrid87 schreef: ↑26-07-2020 06:26Irritant is dat he! Ik heb dan maatje 41/42 en brede voeten maar ik ervaar die ellende ook. Al zie ik zelden een vrouwenschoen maat 43 dus kan me voorstellen dat jij het nog lastiger hebt dan ik. Ik hoorde dat je in Duitsland betere slaagkans hebt als vrouw met grote voeten, wellicht is dat een optie voor je.
Ontopic: klote ongesteldheid!!! Nu alweer 2 gebroken nachten op rij omdat ik geen oog dicht doe dankzij de kramp. Een week per maand haat ik het om een vrouw te zijn.![]()
zondag 26 juli 2020 om 11:45
En nogmaals het bewijs dat je meer aan je vrienden hebt, dan aan je bloedeigen familie. Domme doos, snap je nou echt niet dat je je broer aan de lopende band blijft kwetsen met je egoïsme? En dat de arme goedzak er niets van durft te zeggen? Ik bijt op mij tong om er als koude kant geen verder drama van te maken, maar ik kan op dit moment wel je nek omdraaien, domme kut.
zondag 26 juli 2020 om 12:04
Vind ik ook!
Ik zag er best tegenop. Mijn appartement kan zo heet worden en op t balkon is het ook heel snel heel warm. Vorig jaar hadden we op het werk nog een heel mooi 'buiten' maar dat kunnen we dit jaar niet meer gebruiken. De plek in de stad waar ik graag kwam, daar zit dit jaar 'iedereen' en dagelijks naar de horeca dat kan ik niet betalen. De bus naar het strand rijdt veel minder ivm Corona (of dat nog zo is weet ik niet) en bij mijn wandelgroep is het de bedoeling dat je NIET met OV gaat dus dan kan ik er niet komen.
Ellende ellende ellende. Daarom vind ik dit weer prima. Loop de hele tijd in zomerkleren, verbrand niet, ideaal.
En wat ik wilde zeggen:
Ik zou het loslaten en me er niet mee bemoeien. Het lukt bijna. Nouja. Soort van. Maar nu loop ik er weer tegenaan dat wat we gaan doen niet 1,5 m proof is. Ik wacht de Corona-berichten af.... en dan ga ik me misschien er toch mee bemoeien.
Je kunt méér.

zondag 26 juli 2020 om 12:27
Waarom niet dan? Je mag sinds juli toch weer met OV voor de lolMoon-Alisa schreef: ↑26-07-2020 12:04Vind ik ook!
Ik zag er best tegenop. Mijn appartement kan zo heet worden en op t balkon is het ook heel snel heel warm. Vorig jaar hadden we op het werk nog een heel mooi 'buiten' maar dat kunnen we dit jaar niet meer gebruiken. De plek in de stad waar ik graag kwam, daar zit dit jaar 'iedereen' en dagelijks naar de horeca dat kan ik niet betalen. De bus naar het strand rijdt veel minder ivm Corona (of dat nog zo is weet ik niet) en bij mijn wandelgroep is het de bedoeling dat je NIET met OV gaat dus dan kan ik er niet komen.