Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Jamal en die buurvrouwtjes. (al vond ik ze met gitaar wel lief)
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 22:38:

Niet zo veel te melden, goed van je beulen Tien en Floor!Ha MdK! Ook een beetje moei?
OEps, verraad ook gelijk mijn tv-bezigheden hé?
Ik vind die Roan echt heel eng, maar zingen kan 'ie zeker wel! Net als Rachel trouwens. Benieuwd of deze 'oudjes' de sms-strijd overleven...
Jamal mag er van mij ook wel uit. Net als Hester.

Denk dat de buurvrouwtjes wel door zullen gaan. En hoop op Rachel en Lisa...
Mwagh, beetje murfig. Volstrekt onterecht trouwens maar gewoon niet zo gezellig. Zo'n stemming dat je de deur niet open zou doen voor bezoek.
jammer MdK!
quote:Tientje79 schreef op 01 mei 2009 @ 22:39:

We moeten dus aan onze weerstand werken. Ga zo maar even door de modder en straatvuil rollen, helpt vast. En anders heb ik toch maar mooi toegegeven aan het varkentje in mij

Wat je ook zou kunnen proberen is een vitaminepil, maar als jij door de modder wil rollen dan heb je mijn zegen hoor
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 mei 2009 @ 22:43:

Mwagh, beetje murfig. Volstrekt onterecht trouwens maar gewoon niet zo gezellig. Zo'n stemming dat je de deur niet open zou doen voor bezoek.Hier idem. Tenzij iemand 'BRAND!!!' schreeuwt, beweeg ik niet. Ja, na X-factor, om naar bed te gaan. Lijkt me heerlijk!
Verder zit ik zomerse vlaflip op haar onzinnige topics te zieken (kijk maar onder nieuwe onderwerpen) djiesis is echt een keuteltje van jewelste.
Zo'n stemming heb ik regelmatig MdK. Dat als er onverwachts toch aangebeld wordt ik met een chagerijnige kop de deur open doe.
quote:Drift schreef op 01 mei 2009 @ 22:44:

[...]

Wat je ook zou kunnen proberen is een vitaminepil, maar als jij door de modder wil rollen dan heb je mijn zegen hoor

Lijkt me ook gewoon lekker

En die pil doe ik sowieso, je weet nooit waar het goed voor is!
quote:Drift schreef op 01 mei 2009 @ 22:45:

Zo'n stemming heb ik regelmatig MdK. Dat als er onverwachts toch aangebeld wordt ik met een chagerijnige kop de deur open doe.Dan ben jij net tot beleefdste van dit stel verkozen. Ik doe niet open hoor en Floor, Vinyl en MdK dus ook niet. Erg he..
Nou heb ik redelijk recent de deur ook een aantal keer niet open gedaan. Terwijl ik voor het raam stond toen de bel ging
Dat die buurman de hint nog niet snapt, dat begrijp je toch niet he
Heb geloof ik niet zo'n zin om op de bank te blijven zitten tot de uitslag van X-factor bekend is.

Als jullie die hier straks nu even neerzetten kan ik zo naar bed en lees ik het morgenvroeg wel terug...
quote:Tientje79 schreef op 01 mei 2009 @ 22:50:

Dat die buurman de hint nog niet snapt, dat begrijp je toch niet he

Dat komt omdat hij niet zo goed kan zien met die plaat beton voor zijn hoofd
Als kind hebben mijn ouders mij fijn alles wat ik in mijn groezelige vingertjes kon krijgen af laten sabbelen. Toen de halve middelbare school Pfeiffer had haalde ik mijn schouders op *en spijbelde nog een uurtje* Ik heb in een studentenhuis met nog 15 mensen een keuken gedeeld en daarna nog jaren een keuken zonder afzuigkap met 7.

Laten we zeggen dat ik me over mijn weerstand niet zo'n zorgen maak.
Wij hadden een studentenhuis met te veel borden en pannen. De keuken zag algemeen groen van de schimmel dus ook mijn weerstand kan wel wat hebben geloof ik.
quote:Drift schreef op 01 mei 2009 @ 22:51:

[...]

Dat komt omdat hij niet zo goed kan zien met die plaat beton voor zijn hoofd

Arme man

En één ding kan ik nu wel constateren: jij hebt geen moeder Theresa-complex hahaha
quote:Tientje79 schreef op 01 mei 2009 @ 22:54:

[...]

Arme man

En één ding kan ik nu wel constateren: jij hebt geen moeder Theresa-complex hahahaGelukkig niet nee. Heb wel wat beters te doen
Ik zou misschien wel open doen. Maar alleen uit schuldgevoel omdat iedereen die voor mij komt minstens 3 kwartier verderop woont. Vind ik dan toch een beetje zielig.. (en ik zit nogal in het zicht zo op de bank voor het raam)
Ik heb wel een moeder Theresacomplex :'-)

Ik heb dorst trouwens, iemand zin om even te lopen? Wil wel thee...
Meisjes, ik ga slapen. Begin een beetje in te kakken en kan mezelf nu nog wel naar boven slepen om mijn bed in te duiken.

Welterusten!
slaap lekker Drift.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven