Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

13-05-2020 11:45 3035 berichten
Dus: pesthumeur? Agressieve buien, maar te fatsoenlijk om er iets mee te doen? Uitlaatklep nodig, maar geen idee waar?
Wellicht ben ik niet de enige forummer die behoefte heeft aan een topic om gewoon zonder verdere uitleg te roepen wat je dwars zit.

Fuck off met je vorige delen, zoek het zelf.
Alle reacties Link kopieren
Woez schreef:
26-07-2020 20:45
Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.
Vroeger geloofde ik in het lot, alles komt goed. Nu niet meer.
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.
Een dikke knuffel!
Heb je het altijd al zwaar gevonden of zijn er omstandigheden waardoor je het nu zo ervaart?
piepp schreef:
26-07-2020 21:11
Een dikke knuffel!
Heb je het altijd al zwaar gevonden of zijn er omstandigheden waardoor je het nu zo ervaart?

Bedankt voor alle knuffels!! Echt heel fijn.
We zitten al jaren in een medische molen. Al vanaf dat hij baby was. Ik heb het moederschap nooit makkelijk gevonden daardoor.
Maar hoe groter hij groeit, hoe meer problemen er naar boven komen.
Ik vind het leven echt even kut en zwaar.
En dat durf ik dus niet hardop te zeggen. Je moet sterk zijn en doorgaan. Of zoiets.
She was brave and strong and broken, all at once.
Ach Woez heel begrijpelijk. Is eerlijk gezegd mijn grote angst... een kind krijgen dat zorgintensief blijkt te zijn.

Ok. Een dwangbevel van de koning in de brievenbus.

Het ziet er een beetje uit alsof ik vereerd moet zijn :rofl: En of Wim Lex op de stoep staat als ik niet uiterlijk morgen het geld overmaak.

(Het was een foutje in mijn administratie en ik heb het geld ook gewoon...Als je het niet hebt is dit vreselijk)
Je kunt méér.
ñuca schreef:
26-07-2020 17:28
Eens. Sommigen doen mij denken aan bepaalde figuren op de middelbare school.
Middelbare school? They wish. Volgens mij is het niveau nooit boven de kleuterklas uitgekomen.
dannas schreef:
25-07-2020 22:13
Wat bezielt je om mensen die nu op vakantie zijn of die het soms lastig vinden zich aan de regels te houden een ziekte toe te wensen of ergens vast te komen zitten?

Wens je rokers ook longkanker toe, te hard rijders een eenzijdig ongeluk en te dikke mensen door teveel eten een hartaanval?

Bizar vind ik het, dat je mensen iets slechts toewenst. En zelf roomser dan de paus zeker op elk vlak in je leven?

Nou, hier durf ik dat wel te zeggen. Ja. Sommigen wens ik dat toe. Niet mensen die 150 rijden op de snelweg. Wel types die op hun motor of in hun auto door een woonwijk scheuren alsof de weg van hen is. Die wens ik wel een boom toe. Hoeft uiteraard niet fataal af te lopen, maar zes weken gips mogen ze wat mij wel krijgen. Beter dat dan dat ze een dierbare van mij of anderen doodrijden.
Flink verbrand :|
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Heerlijk vakantie in eigen land.... man slaapt niet door de regen ‘s nachts, zoon is gister gewurgd door één of ander klotejong (omstanders hebben hem van mijn kind af moeten trekken, rode striemen staan in zijn nek) en ik vermoed van de spanning daarvan heeft zoon vanochtend om 5.30 zijn hele slaapzak onder gepist. Man moet overdag nog werken dus ik ben alleen en ik ben moe en boos en verdrietig.
Woez schreef:
26-07-2020 20:45
Ik vind het moederschap echt heel heel zwaar en ik ben boos op het universum.
Vroeger geloofde ik in het lot, alles komt goed. Nu niet meer.
En ik voel op het moment jaloezie naar gezinnen met gezonde kinderen. Gezinnen waar een tweede of zelfs een derde kind een optie is.
Ik hou zielsveel van ons mannetje, maar we hebben de energie niet meer voor een 2e erbij. En daar ben ik verdrietig om.

Sterkte, wat ellendig... :hug:
Misschien moet je het eens wèl hardop zeggen. Zodat ook jij wat ondersteuning kan krijgen. Misschien helpt het je iets. :rose:
Je bent een schat, echt waar, maar diep van binnen ben je ook een enorme kleuter en vind je het heerlijk dat je door hotel Suusje zo goed verzorgd wordt. En kom niet aanzetten met dat 'je het zo vervelend vind allemaal', want dat is bullshit anders had je wel wat meer je handen uit de mouwen gestoken, uit jezelf en niet omdat ik het je 10x heb gevraagd. En dan reageren alsof ik zo hard met de scepter zwaai en alleen maar bevelen uitdeel. Maar je doet nog steeds niks, en dat deden ze in het verleden ook niet, en dat is precies de reden waarom ik dus nooit meer in een situatie als toen wil stappen. Hard maar waar. Jullie lullen maar wat en doen vervolgens niks, want het is wel lekker zo.

Wat een kutdag. Wat een kutvolk en wat een kutsituatie.

Zo :-)
Nee flapdrol hier kunnen we niet een maand van eten. Dit is voorraad. Ik ben eindelijk eens van dat pinnige "we kopen van alles 1 stuk per week" gekut overstapt naar "als ik wasmiddel/pasta/vaatwastabletten/blik bonen/pizza uit de vriezer/tandpasta wil hebben dan is het er gewoon". Dus er moeten nog steeds verse dingen komen.

Ga lekker je eigen werk doen. Doe ik dit wel.

Heb ik eindelijk na jaren werken een voorraadkast die groter is dan mijn oude studentenkamers, gaat meneer lopen zeiken dat we te veel voorraad hebben :facepalm: Wat dacht je dan dat ik er mee ging doen?!
EHR schreef:
27-07-2020 02:05
Nou, hier durf ik dat wel te zeggen. Ja. Sommigen wens ik dat toe. Niet mensen die 150 rijden op de snelweg. Wel types die op hun motor of in hun auto door een woonwijk scheuren alsof de weg van hen is. Die wens ik wel een boom toe. Hoeft uiteraard niet fataal af te lopen, maar zes weken gips mogen ze wat mij wel krijgen. Beter dat dan dat ze een dierbare van mij of anderen doodrijden.

Ik heb dat eens zo’n quadrijder (sneukees op een vierwieler) toegewenst. Die scheurde als een debiel door een wijk, over bermen, midden over een rotonde, sneed mij af terwijl het een éénbaansweg was en reed via een ander stoplicht door rood.

Die heeft zich dus een uur later helemaal aan gruzelementen gereden. En zijn familie in de krant en op tv snapte níet dat hun brave jongen een ongeluk had gehad. Het moest wel aan het voertuig hebben gelegen :facepalm:
Suusje666 schreef:
27-07-2020 10:53
Je bent een schat, echt waar, maar diep van binnen ben je ook een enorme kleuter en vind je het heerlijk dat je door hotel Suusje zo goed verzorgd wordt. En kom niet aanzetten met dat 'je het zo vervelend vind allemaal', want dat is bullshit anders had je wel wat meer je handen uit de mouwen gestoken, uit jezelf en niet omdat ik het je 10x heb gevraagd. En dan reageren alsof ik zo hard met de scepter zwaai en alleen maar bevelen uitdeel. Maar je doet nog steeds niks, en dat deden ze in het verleden ook niet, en dat is precies de reden waarom ik dus nooit meer in een situatie als toen wil stappen. Hard maar waar. Jullie lullen maar wat en doen vervolgens niks, want het is wel lekker zo.

Wat een kutdag. Wat een kutvolk en wat een kutsituatie.

Zo :-)
Lucht op he :proud:
Nee. Gewoon NIET. Vraag het maar lekker aan een van de anderen, die al maanden op hun reet zitten en geen moer uitvoeren. En niet aan mij omdat je mij wel de hele tijd hebt zien rennen. Stik er maar in. Beetje te makkelijk gedacht, 'oh Mileen doet het wel'. Mileen doet het NIET en gaat ook eens wat achterstallig onderhoud wegwerken nu het wat rustiger is ivm vakanties. Dikke vette doei. :hamer:
Lente, wat een verhaal van je kind! Ga je nog aangifte doen of het ergens melden, zit je op een camping of een park? Dit is toch niet normaal en wat zielig voor je kind (en voor jou, zo'n slaapzak is echt super onhandig zo in de nacht).
Echt niet normaal :hug:
Lente19251003 schreef:
27-07-2020 07:13
Heerlijk vakantie in eigen land.... man slaapt niet door de regen ‘s nachts, zoon is gister gewurgd door één of ander klotejong (omstanders hebben hem van mijn kind af moeten trekken, rode striemen staan in zijn nek) en ik vermoed van de spanning daarvan heeft zoon vanochtend om 5.30 zijn hele slaapzak onder gepist. Man moet overdag nog werken dus ik ben alleen en ik ben moe en boos en verdrietig.
:-o
Ocharme! Hoe gaat het nu met hem? Ik zou ook serieuze stappen gaan nemen. Willen jullie nog wel blijven op die camping?
klaver10 schreef:
26-07-2020 20:25
Stomme kat!, blijf van m'n tafel, en aanrecht af, je weet dat het niet mag, stop met mauwen om niks, en mauw eens op!
Altijd die verrekte haren op m'n inductieplaat, en je verraad jezelf want dat ding begint te piepen als je er over heen loopt.
ik ben dol op je maar ik kan je soms echt wel even achter het behang plakken >:-(
herkenbaar, mijn kat wilt het liefst 24/7 aandacht gelukkig laat hij aanrecht en tafel met rust :there:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Gefeliciteerd met je scheiding en met de start van de rest van je leven!
I'm not lazy
I'm on energy saving mode
Het-groepje schreef:
27-07-2020 12:44
Lente, wat een verhaal van je kind! Ga je nog aangifte doen of het ergens melden, zit je op een camping of een park? Dit is toch niet normaal en wat zielig voor je kind (en voor jou, zo'n slaapzak is echt super onhandig zo in de nacht).
Echt niet normaal :hug:
Dank voor de hug, die kon ik wel ff gebruiken.

Ik weet niet hoe hij heet. Ik kwam hem gisteravond tegen en hij wilde wegrennen toen ik hem aansprak. Heb hem heel duidelijk verteld dat hij met zijn tengels van mijn zoon moet afblijven. Maar hij verdomde te zeggen waar hij stond op de camping. Weet ook zijn naam niet. Andere kinderen vertelden dat hij op bezoek was, en dat zijn ouders er niet waren. Ik weet dus niet wat ik nog kan doen.

Zoon durft niet meer zelf te gaan zwemmen. Gelukkig is de camping vlakbij huis en ben ik vandaag een dagje thuis. Het regent toch de hele dag. Morgen gaat zoon bij een vriendje logeren en komt dan woensdagmiddag weer terug. Hopelijk is dat rotkind dan weg.

Dit is in ieder geval geen relaxte vakantie (gelukkig is dit een soort tussenvakantie, ik alleen met de kids nu man nog moet werken, vlakbij huis, en over 2 weken gaan we echt op vakantie).
lemoos2 schreef:
27-07-2020 13:50
:-o
Ocharme! Hoe gaat het nu met hem? Ik zou ook serieuze stappen gaan nemen. Willen jullie nog wel blijven op die camping?
Bang, daarom vandaag een dagje thuis, gamen met vriendjes. Even weg daar (kan gelukkig omdat de camping vlakbij is).
Je hebt vrouwenbezoek gehad. En in principe mag dat. Ik kan ook nog mannenbezoek hebben maar ik heb daar geen zin in want ik vind dat ingewikkeld.

Misschien zat haar haar even niet goed en heeft ze daarom je kam gebruikt. Is er verder niks gebeurd. Ik heb het je nog niet gevraagd.

Tja.
Je kunt méér.
OMG, spannend hopenlijk gaat alles goed :cheer2: :cheer2:
Relax we're all crazy, it's not a competition
:biggrin:

Overigens nóg twee keer verliefd geworden vandaag. Eén keer op een manneke van 3.... zó mooi, zo stout.

En de andere keer.... laten we zeggen dat het de eerste keer was dat ik iemand leuk en aantrekkelijk vond en dat hij me met u aansprak. Hmz. Gaat niet werken denk ik.
Je kunt méér.
Ja ik ga even vijf supermarkten en vier toko’s aflopen voor dat spul. Met je granaatappelmelasse
Zie je nou wel dat het maar goed is dat we niet geboekt hadden voor Barcelona!
lemoos2 schreef:
28-07-2020 01:04
Ja ik ga even vijf supermarkten en vier toko’s aflopen voor dat spul. Met je granaatappelmelasse
De wattes?!

Wat loop je nou toch te hengelen op Facebook. Besef je niet dat iedereen die rare opmerkingen ziet staan? Iedereen ziet dat je knap bent maar iedereen weet ook dat je getrouwd bent. Ik ga dit negeren.
Je kunt méér.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven