Wat je niet hardop wilt zeggen, deel 6

woensdag 13 mei 2020 om 11:45

dinsdag 28 juli 2020 om 09:28
Jullie hebben de laatste jaren alléén maar shit over haar gepraat. Zonder gêne, iedereen weet het. Compleet ongerelateerd oude koeien uit de sloot halen is jullie hobby, gewoon zodat je weer lekker over haar kan zeiken. Ieder ander werd er moe van. Wees dan ook mans genoeg om nu weg te blijven maar ik vermoed dat je gewoon op komt draven met een schijnheilige bakkes. Dan heb je daarna weer reden om lekker te zeiken. Blijf the fuck thuis! M’n oorschelpen klappen automatisch dicht en m’n benen beginnen vanzelf te lopen als ik jullie zie of hoor!
dinsdag 28 juli 2020 om 09:39
Je wil dat ik open tegen je ben, maar iedere keer dat ik dat doe komt er een enorme toestand van en wordt er een heel complot bedacht over wat mijn werkelijke intenties zouden zijn, terwijl jij me gewoon niet op m'n woord geloofd. En dan beweer je ook nog dat ik 'met jou over alles kan praten'. Wat een gelul. WAT. Een. Gelul. En achteraf met hangende pootjes aankomen alsof jij er ook allemaal niks aan kan doen. Maar excuses aanbieden of erkennen dat je misschien te snel gehandeld hebt, dat doe je nooit, daar ben je te koppig voor. Nee, de geslagen hond uithangen, daar ben je wel goed in. Flikker toch op.
Zucht ... Heb ik al vakantie?
Zucht ... Heb ik al vakantie?
dinsdag 28 juli 2020 om 10:58
Jezus krijst op een trekker!
Nu ben ik serieus een motorfanaat hoor, maar waarom laat je echt IEDERE fokking dag dat ding minimaal een half uur stationair draaien voor mijn deur?
WTF?
Zet je hem aan om dan nog rustig te gaan douchen ofzo?
Nu ben ik serieus een motorfanaat hoor, maar waarom laat je echt IEDERE fokking dag dat ding minimaal een half uur stationair draaien voor mijn deur?
WTF?
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 28 juli 2020 om 11:12
dinsdag 28 juli 2020 om 11:17
misschien leert hij het af als je er even een rondje mee gaat rijdenAeonOfWinter schreef: ↑28-07-2020 10:58Jezus krijst op een trekker!
WTF?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
dinsdag 28 juli 2020 om 11:19

dinsdag 28 juli 2020 om 12:16
Neeeeeeee Woez! Dit moet je wel hardop zeggen! voor steun of een extra knuffel of hulp, Van sterk zijn en doorgaan brand je op en val je uit. Das niet fijn... sterkteWoez schreef: ↑26-07-2020 21:21Bedankt voor alle knuffels!! Echt heel fijn.
We zitten al jaren in een medische molen. Al vanaf dat hij baby was. Ik heb het moederschap nooit makkelijk gevonden daardoor.
Maar hoe groter hij groeit, hoe meer problemen er naar boven komen.
Ik vind het leven echt even kut en zwaar.
En dat durf ik dus niet hardop te zeggen. Je moet sterk zijn en doorgaan. Of zoiets.
dinsdag 28 juli 2020 om 12:31
Ik heb wel eens die neiging als ik een auto onbeheerd zie staan met draaiende motor. Even een paar 100 meter verderop wegzetten zodat het misschien doordringt dat hij wel heel aanlokkelijk staat zo
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

dinsdag 28 juli 2020 om 17:21
Moehahahahaa! Met je "alleen Miele is goed". Onze wasmachines zijn even oud en vallen beide in de garantie. Mijn wasmachine is kapot door wellicht mijn eigen fout. Heb ik ruiterlijk toegegeven toen ik de service belde. Jouw wasmachine heeft er gewoon de brui aan gegeven. Je hebt niks stoms gedaan.
Jij moet €280 betalen voor een halfbakken reparatie + €160 voorrijkosten en moet nu een nieuwe wasmachine kopen. Ik krijg zonder kosten een spiksplinternieuwe! Maar oh oh oh wat voelde jij je superieur over mijn b-merk’
Jij moet €280 betalen voor een halfbakken reparatie + €160 voorrijkosten en moet nu een nieuwe wasmachine kopen. Ik krijg zonder kosten een spiksplinternieuwe! Maar oh oh oh wat voelde jij je superieur over mijn b-merk’

dinsdag 28 juli 2020 om 17:33
dinsdag 28 juli 2020 om 19:55
Ach nee, daar zit ik ook totaal niet op te wachten.herfstappeltaart schreef: ↑28-07-2020 12:36Nou hoop ik toch niet dat alle ebike-gebruikers straks verplicht een helm op moeten omdat er zoveel ongelukken gebeuren met 70+ fietsers![]()
Laten ze desnoods maar een verplichte e-bike cursus invoeren voor 70 plus.

dinsdag 28 juli 2020 om 22:58

dinsdag 28 juli 2020 om 23:29
Ik vind er geen reet aan om met een dreumes in een pretpark rond te lopen. En al helemaal niet als die dreumes niet van mij is. Waarom denk je dat ik het ‘leuk’ zou vinden om de godganse dag met een buggy te moeten rondzeulen en een halve dag spenderen in een onder gekwijlde ballenbak voor de entreeprijs van 52,-?
Ga lekker zelf. Die van mij is eindelijk letterlijk groot genoeg om in achtbanen te mogen. Dan ga ik echt niet zijn dag verzieken doordat hij overal alleen in zou moeten omdat ik naast een buggy moet gaan zitten. Doei.
Ga lekker zelf. Die van mij is eindelijk letterlijk groot genoeg om in achtbanen te mogen. Dan ga ik echt niet zijn dag verzieken doordat hij overal alleen in zou moeten omdat ik naast een buggy moet gaan zitten. Doei.

dinsdag 28 juli 2020 om 23:41
Sorry. Zal het niet meer voorstellen. Ik had nog wel extra boterhammen gesmeerd voor jou en een extra banaan gekocht.lemoos2 schreef: ↑28-07-2020 23:29Ik vind er geen reet aan om met een dreumes in een pretpark rond te lopen. En al helemaal niet als die dreumes niet van mij is. Waarom denk je dat ik het ‘leuk’ zou vinden om de godganse dag met een buggy te moeten rondzeulen en een halve dag spenderen in een onder gekwijlde ballenbak voor de entreeprijs van 52,-?

woensdag 29 juli 2020 om 08:10
Fleurtje_5 schreef: ↑28-07-2020 22:58Je bedoeld niet de primaire kleuren rood, geel en blauw neem ik aan.![]()
Sorrie, wat bedoel je? Ik zal het woord wel verkeerd hebben gebruikt dan. Nu even geen zin om dat op te zoeken.