Hond heeft tissue papier opgegeten
woensdag 29 juli 2020 om 16:55
Hallo!
Mijn hond heeft net toen ze eventjes alleen was een groot stuk tissue papier van de tafel af gepakt en heeft dit opgegeten? Is dit heel erg, is het verstandig om met haar naar de dierenarts te gaan?
Zover ik zie heeft ze er geen last van
Het was van dat witte dunne tissue papier waarmee ze kleding inpakken
Mijn hond heeft net toen ze eventjes alleen was een groot stuk tissue papier van de tafel af gepakt en heeft dit opgegeten? Is dit heel erg, is het verstandig om met haar naar de dierenarts te gaan?
Zover ik zie heeft ze er geen last van
Het was van dat witte dunne tissue papier waarmee ze kleding inpakken
anoniem_647626e1ef954 wijzigde dit bericht op 29-07-2020 16:58
6.60% gewijzigd
woensdag 29 juli 2020 om 20:55
TO, heb je nog wat van dat papier over?honeymoonavenue schreef: ↑29-07-2020 16:55Het was van dat witte dunne tissue papier waarmee ze kleding inpakken
Zo ja leg het dan eens 15-30 minuten in een kommetje water en kijk of het daarna makkelijk uit elkaar valt.
Zo ja, dan doet het dat ook in je hond en hoef je je geen zorgen meer te maken. Zo nee, dan verder denken...
woensdag 29 juli 2020 om 22:37
Ik weet niet hoe groot de hond is of hoe groot dat stuk papier was, maar ik zou gewoon afwachten.
Mijn honden vreten van alles, plastic, papier, stront, takken, kwasten (weet niet waarom, maar die krijgt hij altijd te pakken) en ga zo maar door.
Ik wacht altijd af, ze hebben ooit het bolletjes kussen kapot gevreten. Dag later zaten er allemaal bolletjes in de ontlasting. Zo lang ze vrolijk zijn en geen gekke dingen doen is er in mijn optiek geen reden voor een dierenarts.
Nu hebben we ook een Jack Russel gehad die een grote eikel heel had doorgeslikt. Daarmee moesten we wel naar de dierenarts omdat ze ziek werd. Die bleek vast te zitten in haar darmen. En moest er operatief uit. Maar dat is dus een vast object dat niet meebeweegt.
Mijn honden vreten van alles, plastic, papier, stront, takken, kwasten (weet niet waarom, maar die krijgt hij altijd te pakken) en ga zo maar door.
Ik wacht altijd af, ze hebben ooit het bolletjes kussen kapot gevreten. Dag later zaten er allemaal bolletjes in de ontlasting. Zo lang ze vrolijk zijn en geen gekke dingen doen is er in mijn optiek geen reden voor een dierenarts.
Nu hebben we ook een Jack Russel gehad die een grote eikel heel had doorgeslikt. Daarmee moesten we wel naar de dierenarts omdat ze ziek werd. Die bleek vast te zitten in haar darmen. En moest er operatief uit. Maar dat is dus een vast object dat niet meebeweegt.
donderdag 30 juli 2020 om 01:54
donderdag 30 juli 2020 om 01:58