Tips Disneyland Parijs
woensdag 29 juli 2020 om 22:42
Wij zijn er met dochter van die leeftijd ook geweest. Laatste avond zijn we naar de lichtshow geweest en 1 dag naar de parade. Andere dagen op die momenten rustig in de attracties. Ik meen gehoord te hebben dat er nu geen parade en lichtshow zijn.
Lunch en tussendoortjes mee naar park nemen. Eten is er duur, weinig afwisseling.
Dochter wilde graag in pirates of the carrabean en vond dat nog leuk ook.
Buzz lightyear (vind ik zelf ook leuk). Achter it s a small world zijn nog een aantal kinderattracties die vaak rustig zijn. (Klein achtbaantje en met bootje langs sprookjes).
Shows vond ze ook erg leuk ook al was het in een andere taal.
Lunch en tussendoortjes mee naar park nemen. Eten is er duur, weinig afwisseling.
Dochter wilde graag in pirates of the carrabean en vond dat nog leuk ook.
Buzz lightyear (vind ik zelf ook leuk). Achter it s a small world zijn nog een aantal kinderattracties die vaak rustig zijn. (Klein achtbaantje en met bootje langs sprookjes).
Shows vond ze ook erg leuk ook al was het in een andere taal.
woensdag 29 juli 2020 om 23:05
woensdag 29 juli 2020 om 23:13
Wij zijn net terug en het was weer superleuk! Groot voordeel van de huidige situatie is dat het heerlijk rustig is. We hebben 40 minuten gewacht bij Peter Pan flight, maar verder overal veel korter. We waren het erover eens dat we Ratatouille de leukste attractie vonden. Volgens mij is die vrij nieuw want ik herinnerde hem me niet van vorige keer. Een goede nummer 2 is Big Thunder Mountain, maar daar moet je volgens mij wel 1,07 m voor zijn.
Leuke attracties echt voor kleuters zijn de theekopjes, vliegend tapijt en de vliegende olifantjes. Theekopjes en tapijt hebben we wel gedaan, maar voor de olifantjes zijn we echt te groot
Verrassend leuk was het treintje. Dat lijkt wat suf, maar het is lekker om even te zitten en alles van een afstandje te bekijken.
Wij hebben in drie dagen echt veel kunnen doen, dankzij de beperking in het aantal bezoekers. Voor mijn gevoel liepen er ook meer Disney figuren vrij rond, of kon je ze in elk geval beter op de foto zetten omdat er maar weinig mensen waren.
Naar welk hotel gaan jullie? Ik koos altijd voor Sequoia Lodge, maar had nu een gratis upgrade naar Newport Bay Club. Dat is toch wel wat meer luxe voor mijn gevoel. Ik denk dat ik volgende keer gewoon daarvoor ga.
Leuke attracties echt voor kleuters zijn de theekopjes, vliegend tapijt en de vliegende olifantjes. Theekopjes en tapijt hebben we wel gedaan, maar voor de olifantjes zijn we echt te groot
Wij hebben in drie dagen echt veel kunnen doen, dankzij de beperking in het aantal bezoekers. Voor mijn gevoel liepen er ook meer Disney figuren vrij rond, of kon je ze in elk geval beter op de foto zetten omdat er maar weinig mensen waren.
Naar welk hotel gaan jullie? Ik koos altijd voor Sequoia Lodge, maar had nu een gratis upgrade naar Newport Bay Club. Dat is toch wel wat meer luxe voor mijn gevoel. Ik denk dat ik volgende keer gewoon daarvoor ga.
donderdag 30 juli 2020 om 00:30
donderdag 30 juli 2020 om 00:40
Is Magic Time het uur voor opening? Dat redden wij nooit qua tijd. Sowieso zijn de populaire attracties dan nog niet open dus sta je hooguit als eerste in de rij.ieneminnie schreef: ↑29-07-2020 23:28Dank je wel voor de tips. We gaan naar het Santa Fe Hotel, staat op de planning begin augustus open te gaan. Is de magic time de moeite waard voor de populaire attracties?
donderdag 30 juli 2020 om 00:43
Ik heb dat dus niet gemist. Het enige wat jammer is, is dat ze vroeg dicht gaan en de leuke restaurants op het park vaak alleen lunch bieden. Ik vond het echt tien keer beter dan normaal in een vakantie, als je bij Small World al een half uur moet wachten.poldervrouw schreef: ↑30-07-2020 00:30Niet. Nu is het zeker niet leuk. De parade vonden mijn kinderen leuk maar door COVID is het nu niet. Er is nog veel dicht en ook niet alle horeca etc is open. Mijn man is daar aan het werk en die vond het sneu en duidelijk minder. Sowieso is het de afgelopen jaren er niet beter op geworden.
donderdag 30 juli 2020 om 06:54
Klopt maandag gaat Santa Fé openieneminnie schreef: ↑29-07-2020 23:28Dank je wel voor de tips. We gaan naar het Santa Fe Hotel, staat op de planning begin augustus open te gaan. Is de magic time de moeite waard voor de populaire attracties?
donderdag 30 juli 2020 om 08:00
Leuk wij gaan ook eind Augustus heen.
Er is nu inderdaad geen parade en er zal misschien iets minder Horeca open zijn.
Denk wel dat het nu een stuk rustiger zal zijn ivm beperkte aantal kaarten per dag.
Zelf vind ik dit wel een voordeel het is toch verschrikkelijk als je met een klein kind overal ruim een uur moet wachten.
Ik weet niet of jullie een auto ter beschikking hebben maar op 5-10minuten rijden zit een heel groot winkel centrum met veel horeca.
Val d’ Europe heet dit wij eten hier ook wel eens stuk goedkoper en lekkerder dan in het park!
Veel plezier
Er is nu inderdaad geen parade en er zal misschien iets minder Horeca open zijn.
Denk wel dat het nu een stuk rustiger zal zijn ivm beperkte aantal kaarten per dag.
Zelf vind ik dit wel een voordeel het is toch verschrikkelijk als je met een klein kind overal ruim een uur moet wachten.
Ik weet niet of jullie een auto ter beschikking hebben maar op 5-10minuten rijden zit een heel groot winkel centrum met veel horeca.
Val d’ Europe heet dit wij eten hier ook wel eens stuk goedkoper en lekkerder dan in het park!
Veel plezier
donderdag 30 juli 2020 om 09:00
Wij zijn in maart geweest ( 2 volwassenen ) en wij hebben wel de extra magic time gebruikt elke dag. Zelfs dan was het nog druk want het was schoolvakantie ( had mijn moeder niet goed uitgezocht ), maar met die tijd konden we toch snel in attracties waar je later op de dag uren op moest wachten.
Fastpasses zijn ook handig vooral voor de drukste attracties zoals Peter Pan en Ratatouille. Wat leuk is voor hele kleintjes weet ik niet zo, ik heb geen kinderen en ga niet in de draaiende theekopjes.
Qua eten is het inderdaad vooral duur en nogal ongezond. Wij namen zelf eten mee de parken in. 3 dagen moet meer dan genoeg zijn, ik had het na 2 dagen allemaal wel gezien.
Wel jammer dat je nu een mondkapje op moet, dat had voor mij de lol er wel af gehaald zo'n benauwend ding.
Fastpasses zijn ook handig vooral voor de drukste attracties zoals Peter Pan en Ratatouille. Wat leuk is voor hele kleintjes weet ik niet zo, ik heb geen kinderen en ga niet in de draaiende theekopjes.
Qua eten is het inderdaad vooral duur en nogal ongezond. Wij namen zelf eten mee de parken in. 3 dagen moet meer dan genoeg zijn, ik had het na 2 dagen allemaal wel gezien.
Wel jammer dat je nu een mondkapje op moet, dat had voor mij de lol er wel af gehaald zo'n benauwend ding.
donderdag 30 juli 2020 om 09:15
Als je een hapje wil eten ga dan even het park uit naar de Vapiano's.
De prijs-kwaliteit verhouding die je daar krijgt is 100x beter dan in het park en het is vlakbij.
Voor de lunch kan je ook even naar je hotelkamer gaan, dan kan je meteen even een uurtje gaan liggen, lijkt me zeker met een 5jarige geen overbodige luxe. Zeker met al die indrukken.
De prijs-kwaliteit verhouding die je daar krijgt is 100x beter dan in het park en het is vlakbij.
Voor de lunch kan je ook even naar je hotelkamer gaan, dan kan je meteen even een uurtje gaan liggen, lijkt me zeker met een 5jarige geen overbodige luxe. Zeker met al die indrukken.
anappleaday wijzigde dit bericht op 30-07-2020 09:16
4.17% gewijzigd
donderdag 30 juli 2020 om 09:48
Op het moment zijn er geen fastpassen.Madrid87 schreef: ↑30-07-2020 09:00Wij zijn in maart geweest ( 2 volwassenen ) en wij hebben wel de extra magic time gebruikt elke dag. Zelfs dan was het nog druk want het was schoolvakantie ( had mijn moeder niet goed uitgezocht ), maar met die tijd konden we toch snel in attracties waar je later op de dag uren op moest wachten.
donderdag 30 juli 2020 om 10:15
Toen wij destijds met vijfjarigen gingen was het inderdaad aan het eind van de dag niet zo gezellig. Er heeft er ook nog een in haar broek geplast in het Rainforest café, heel handig. We zaten toen ook op een camping een stukje verder. Dat was geen handige zet, juist met kleine kinderen kun je beter voor een Disney hotel kiezen (en met grote ook, het is een bak geld, maar je hebt er veel voordeel van).AnAppleADay schreef: ↑30-07-2020 09:15Als je een hapje wil eten ga dan even het park uit naar de Vapiano's.