Napraat, deel 133 (met geklets)

19-07-2020 14:58 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 133!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Merys schreef:
29-07-2020 07:35
Het date topic is weer een grote DS1971 show geworden.
Waar haalt de man toch de tijd vandaan zou je denken.
Dit viel mij ook al op.
LaFleurNoire schreef:
30-07-2020 10:39
Ja, ik las het.
Opvallend dat het steeds mensen zijn die zelf nu ook bepaald niet bekend staan om hun leuke manier van forummen.
Bovendien vind ik het echt gezeik.
Die TO heeft het gewoon aangelegd met een nog getrouwde vent en ondervindt nu de nadelen daarvan. En dan komt er ook nog een therapeut op de proppen die heel merkwaardige therapeutonwaardige conclusies trekt. Tja, dan krijg je commentaar. Valt nog wel mee ook, heb wel erger gezien.
Nou, inderdaad.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Ik vraag me af wat voor man er dan achter die laptop/pc of telefoon van DS zit.
Ik zou het uitermate onaantrekkelijk vinden als mijn bijna 50- jarige echtgenoot voortdurend op een vrouwenforum zijn wijsheden liep te spuien. Of mijn vader....
En zou ie dan in het echte leven ook zo tegen zijn vrouw en kinderen doen? Brrrr.
Murrmurr schreef:
30-07-2020 10:34
Dan ga ik daar dus mooi niet heen!
Ja, jij hebt tenminste een keuze. :roll:
Life is short. Eat dessert first.
LaFleurNoire schreef:
30-07-2020 10:42
Bij ons bijna 10 graden minder godzijdank. Anders sta ik de hele dag paarden nat te spuiten in de wei, beesten creperen van de hitte.
Vreselijk voor dieren, dus fijn dat het bij jullie koeler is :)
doornroosje9 schreef:
30-07-2020 10:57
Jij hebt toch airco? :P
Cookielover schreef:
30-07-2020 11:12
En ik ben daar zo ontzettend blij mee! Fantastisch, echt.
Cookielover schreef:
30-07-2020 11:12
Ooooooo, arme Roosje, nu mag ze nooit meer klagen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
doornroosje9 schreef:
30-07-2020 10:57
Ik kan weer naar je zwaaien. Zit in het ZKH in M. Schoonvader is met spoed opgenomen en wegens de corona maatregelen mag er maar 1 vaste persoon op bezoek. Laat ik nu de enige zijn die de volgende tijd nog vakantie heeft :frusty:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
30-07-2020 11:33
Ik kan weer naar je zwaaien. Zit in het ZKH in M. Schoonvader is met spoed opgenomen en wegens de corona maatregelen mag er maar 1 vaste persoon op bezoek. Laat ik nu de enige zijn die de volgende tijd nog vakantie heeft :frusty:
O wat rot! Hopelijk komt het weer goed met schoonvader!

Ziekenhuis in M is wel echt heel goed, dus hij is in goede handen daar.
Solomio schreef:
30-07-2020 11:31
Ooooooo, arme Roosje, nu mag ze nooit meer klagen.
Echt wel, ik hartje klagen. :jump:
Oudblond schreef:
30-07-2020 11:33
Sterkte Blond!
Die TO die zich afvraagt of ze haar bemiddelde uitvreter van een vriend die bij haar is ingetrokken kostgeld moet gaan vragen en of 50 per maand dan goed is...mijn God. Waar is je gezond verstand en je ruggengraat?
Omg, zit er weer iemand te janken in het meld de mod topic. Het is trouwens een reactie op een andere forummer dus off topic ook nog!! :rofl:
Is meld de mods ook een experiment dat nog geëvalueerd kan worden? Want het brengt niet het beste in de Mensch naar boven vind ik.
LaFleurNoire schreef:
30-07-2020 12:41
Die TO die zich afvraagt of ze haar bemiddelde uitvreter van een vriend die bij haar is ingetrokken kostgeld moet gaan vragen en of 50 per maand dan goed is...mijn God. Waar is je gezond verstand en je ruggengraat?
Afwezig.
Sneu als je zo over je laat lopen.
broekrok schreef:
30-07-2020 12:41
Omg, zit er weer iemand te janken in het meld de mod topic. Het is trouwens een reactie op een andere forummer dus off topic ook nog!! :rofl:
Je bedoelt die plensvent? Die is nie wies. Zelden iemand gezien die zo hard roept"kijk mij, kijk, ik ben er ook nog, kijk eens, kijk naar mij!!".
Nou ik las het idd van die TO met kostgeld... zo een zou ik gelijk buiten trappen. Heb je geen zak aan... waar is je zelfrespect?

Btw ik heb inmiddels alweer 2 sneren van Waterman gelezen over het napraat-topic, je kan zeggen wat je wil maar het is geen opgever...
Misschien vraagt hij straks weer een banaan.
Ik lees verkeerd.
Het bericht van Antoon staat in 2 topics. Wat verwarrend.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 30-07-2020 13:09
75.34% gewijzigd
Zowizo schreef:
30-07-2020 12:56
Nou ik las het idd van die TO met kostgeld... zo een zou ik gelijk buiten trappen. Heb je geen zak aan... waar is je zelfrespect?

Btw ik heb inmiddels alweer 2 sneren van Waterman gelezen over het napraat-topic, je kan zeggen wat je wil maar het is geen opgever...
Ze beweert in het echt een keurige mevrouw te zijn. Blijkbaar zo’n bezemsteel in haar reet dat ze op het forum helemaal los denkt te kunnen gaan. Die grossiert echt in bannen maar die zijn natuurlijk allemaal onterecht en door napraters aangenaaid.
Negeren kun je leren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Zowizo schreef:
30-07-2020 12:56

Lekker onder de negeer zetten.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Blond, sterkte.
Maud*de*Braose schreef:
30-07-2020 12:59
Ik lees verkeerd.
Het bericht van Antoon staat in 2 topics. Wat verwarrend.
Het is inderdaad verplaatst, want ik had in het Meld-topic gereageerd en die reactie staat nu in het Vraag-topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven