Napraat, deel 133 (met geklets)
zondag 19 juli 2020 om 14:58
Beste forummers,
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Welkom in napraat 133!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0/list_messages/465266#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2020 14:46
11.85% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 30 juli 2020 om 10:52
Nou, inderdaad.LaFleurNoire schreef: ↑30-07-2020 10:39Ja, ik las het.
Opvallend dat het steeds mensen zijn die zelf nu ook bepaald niet bekend staan om hun leuke manier van forummen.
Bovendien vind ik het echt gezeik.
Die TO heeft het gewoon aangelegd met een nog getrouwde vent en ondervindt nu de nadelen daarvan. En dan komt er ook nog een therapeut op de proppen die heel merkwaardige therapeutonwaardige conclusies trekt. Tja, dan krijg je commentaar. Valt nog wel mee ook, heb wel erger gezien.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
donderdag 30 juli 2020 om 10:54
Ik vraag me af wat voor man er dan achter die laptop/pc of telefoon van DS zit.
Ik zou het uitermate onaantrekkelijk vinden als mijn bijna 50- jarige echtgenoot voortdurend op een vrouwenforum zijn wijsheden liep te spuien. Of mijn vader....
En zou ie dan in het echte leven ook zo tegen zijn vrouw en kinderen doen? Brrrr.
Ik zou het uitermate onaantrekkelijk vinden als mijn bijna 50- jarige echtgenoot voortdurend op een vrouwenforum zijn wijsheden liep te spuien. Of mijn vader....
En zou ie dan in het echte leven ook zo tegen zijn vrouw en kinderen doen? Brrrr.
donderdag 30 juli 2020 om 11:12
Vreselijk voor dieren, dus fijn dat het bij jullie koeler isLaFleurNoire schreef: ↑30-07-2020 10:42Bij ons bijna 10 graden minder godzijdank. Anders sta ik de hele dag paarden nat te spuiten in de wei, beesten creperen van de hitte.

donderdag 30 juli 2020 om 11:12
donderdag 30 juli 2020 om 11:14
En ik ben daar zo ontzettend blij mee! Fantastisch, echt.
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 30 juli 2020 om 11:31
Ooooooo, arme Roosje, nu mag ze nooit meer klagen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
donderdag 30 juli 2020 om 11:33
Ik kan weer naar je zwaaien. Zit in het ZKH in M. Schoonvader is met spoed opgenomen en wegens de corona maatregelen mag er maar 1 vaste persoon op bezoek. Laat ik nu de enige zijn die de volgende tijd nog vakantie heeft

Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
donderdag 30 juli 2020 om 11:34
O wat rot! Hopelijk komt het weer goed met schoonvader!
Ziekenhuis in M is wel echt heel goed, dus hij is in goede handen daar.
Life is short. Eat dessert first.

donderdag 30 juli 2020 om 12:11

donderdag 30 juli 2020 om 12:54
Afwezig.LaFleurNoire schreef: ↑30-07-2020 12:41Die TO die zich afvraagt of ze haar bemiddelde uitvreter van een vriend die bij haar is ingetrokken kostgeld moet gaan vragen en of 50 per maand dan goed is...mijn God. Waar is je gezond verstand en je ruggengraat?
Sneu als je zo over je laat lopen.

donderdag 30 juli 2020 om 12:55
Je bedoelt die plensvent? Die is nie wies. Zelden iemand gezien die zo hard roept"kijk mij, kijk, ik ben er ook nog, kijk eens, kijk naar mij!!".

donderdag 30 juli 2020 om 13:02
Ze beweert in het echt een keurige mevrouw te zijn. Blijkbaar zo’n bezemsteel in haar reet dat ze op het forum helemaal los denkt te kunnen gaan. Die grossiert echt in bannen maar die zijn natuurlijk allemaal onterecht en door napraters aangenaaid.
donderdag 30 juli 2020 om 13:19
Lekker onder de negeer zetten.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

donderdag 30 juli 2020 om 14:06
Het is inderdaad verplaatst, want ik had in het Meld-topic gereageerd en die reactie staat nu in het Vraag-topic.Maud*de*Braose schreef: ↑30-07-2020 12:59Ik lees verkeerd.
Het bericht van Antoon staat in 2 topics. Wat verwarrend.