Konthaar vriend
vrijdag 24 juli 2020 om 16:36
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.
Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?

donderdag 30 juli 2020 om 00:58
Absoluut. Ik scheer daar dagelijks. Gelukkig heb ik überhaupt licht en weinig haar “daar beneden”, maar dan nog. Mijn benen, oksels & schaamstreek wil ik echt helemaal zacht en glad hebben. Altijd. Bij de rest van mijn lichaam is dat namelijk uit zichzelf al zo.

donderdag 30 juli 2020 om 01:06
Brrrrr.merelindesloot schreef: ↑24-07-2020 19:05Bij geen van mijn partners heb ik ooit konthaar bilspleet-haar geacepteerd. Van huis uit ben ik best dominant dus regelmatig na het douchen met de kont omhoog op bed en dan scheer ik hem mooi glad. Nooit commentaar op gehad. Ondergingen het gelaten en altijd kregen ze trouwens een erectie..![]()

donderdag 30 juli 2020 om 08:37
Mazzelaar. Ik heb na een halve dag de stoppels alweer en helemaal glad krijg ik het sowieso niet. Mijn huid protesteert al van eens per week scheren dus mijn man moet het er maar mee doen

Maar n.a.v. dit topic ben ik toch maar eens wat verder doorgegaan met ontharen en na heel wat gefrot behoor ik nu toch tot de meerderheid

donderdag 30 juli 2020 om 11:28
Als in een account aanmaken, topic openen en je (met je matties) verkneukelen over de reacties.
Anus-bleek-topic is ook leuk.
En dan foto's plaatsen van voor en na
donderdag 30 juli 2020 om 13:44

donderdag 30 juli 2020 om 19:50
Ja, en foto's of het is niet gebeurd.Abundance-of-Freedom schreef: ↑30-07-2020 19:32En to is het al opgelost?
Gewoon wat Veet in z'n bilnaadje smeren tijden het douchen.
Tjonge ik dacht dat die vlammenwerper al extreem was, maar z'n bilnaadharen chemisch wegbranden heeft ook wel wat.
Veeeeeeeeeeeeet
Misschien kun je dit trouwens beter filmen dan foto's, dan kun je naderhand horen hoe hoog hij eigenlijk kan gillen.