Konthaar vriend

24-07-2020 16:36 133 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu denk 2 maanden met iemand bezig en ook echt wel serieus, hij is ook mijn 1e sekspartner en het voelt ook echt goed. Laatst gingen we voor de 1e keer samen douche en schrok toen wel erg van hoe het er bij hem daarachter eruit zag. Ik snap dat mannen dat zij veel haar hebben, beenhaar, okselhaar, armhaar dat is gewoon mannelijk. Maar ik vind teveel haar gewoon op sommige plekken gewoon echt goor. Net zoals buik/borsthaar (dit scheert hij dan weer wel) maar het haar wat uit zijn kont kwam vond ik wel echt walgelijk om te zien.

We zijn ook pas 2 maanden verder en ik durf of heb ook niet echt zoiets van dat het aan mij is om te zeggen dat hij daaraan iets moet doen.

Wat zouden jullie doen of hebben jullie hier misschien ook last van bij jullie mannen?
:HA:

Wat een geweldige reacties weer!

TO, ligt je vriend nu in Beverwijk of waarom reageer je niet meer?
Abundance-of-Freedom schreef:
31-07-2020 12:32
Ik dacht er is een update maar nee :-(
Uprate
mijn vriend heeft ook wat meer haar dan de gemiddelde man op zijn kont en een dotje ook net boven de bilspleet.

Hij doet er altijd ontharingscreme op, even douchen en weg is het maar wel vaak herhalen
Sherry750106 schreef:
31-07-2020 13:13
mijn vriend heeft ook wat meer haar dan de gemiddelde man op zijn kont en een dotje ook net boven de bilspleet.

Hij doet er altijd ontharingscreme op, even douchen en weg is het maar wel vaak herhalen

Net een konijn dus :bunny:
nachtvlinder1977 schreef:
31-07-2020 12:59

Wat een geweldige reacties weer!

Hij leest met zijn matties af en toe bij wanneer ze willen lachen
nachtvlinder1977 schreef:
31-07-2020 12:59

WHAHAHAHA
calvijn1 schreef:
30-07-2020 11:18
Als in creatief met konthaar?

Jaaaaaren geleden hadden we een
anus-bleek-topic.
Hele workshops werden er georganiseerd onder de vivadames :flirting:
Whut????? waarom zou iemand dat doen???
Sherry750106 schreef:
31-07-2020 13:13

Wat is nou weer een dotje😂🙈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven