Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Hé lieve meiden,

We zijn weer thuis, maar nog zo druk in de weer met van alles (wassen, vouwen, strijken, ijskast ontdooien, nieuwe parasol opzetten, gras maaien, semi nieuwe badkamer opnieuw inrichten, rommel van verbouwing opruimen, en ga zo nog maar ff door) dat het forummen er nog ff niet van gekomen is.

We hebben een heerlijke vakantie gehad; de details volgen snel, maar ik moet weer ff verder met nog meer vanalles en nog wat! Later dus meer!

Liefs en een dikke knuffel voor iedereen!
Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Bloem: bedankt voor je lieve berichtje
Bloem!

Ik zag je bericht en ik voelde het meteen. Doorgescrold naar beneden en daar zag ik het. Ik moest ervan huilen.

Heel hartelijk gefeliciteerd!

(En fijn dat je weer terug bent)

Utah

PS

Dat lange bericht van de vorige keer komt binnenkort echt. Nu moet ik gauw afloggen om een peuter de hemel in te prijzen, na zijn vijfde plasje op het toilet!
dank je wel Utah! Lief van je!

nadine, hoe was je vakantie?

rustig hier verder he, iedereen druk?

met mij gaat het wel goed, wil niet klagen over kwaaltjes want ik ben te blij. Zou alleen willen dat ik iets minder gespannen zou zijn, maar daar kan alleen ikzelf iets aan doen haha

En voor Sophy: JAAAAAAAAAAAAAA wat een geweldig nieuws!!!

Meis wat ben ik blij voor je! Hoe voel je je? Onwerkelijk he?

Hoop dat je dit leest, wilde niet weer bij jullie inbreken...
Begrijp ik goed dat onze inbreekster Sophy ook zwanger is? Gefeliciteerd!!

Utha, wat knap zeg op het potje! Wat zul je trots zijn!! Het gaat dus goed bij jullie, hoe gaat het met de opleiding?

Bloem, je mag best af en toe klagen hoor. Dat hoort er ook bij! Kan me voorstellen dat je gespannen bent, maar komt helemaal goed meis!

Nadine, bedankt voor de tip van de glijbaan! Ik vind hem echt erg leuk! Fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Ik vond je foto's geweldig. Wat een koppie kan hij trekken zeg! Haha

Ongeduld, weer de dierentuin onveilig gemaakt met je camara? Je hebt de smaak goed te pakken he!

Sweet, hoe is het bij jou? Alles goed.

Zaza en bij jou? Nog iets leuks beleefd met Lynn?

Thinkerbel, hoe is het bij jou en je knappe mannetje? Gaat het slapen al wat beter en is het een tevreden mannetje? Ben benieuwd hoe je alles ervaart. Heb je het ritme al een beetje te pakken?

Meissie, hoe is het bij jou? Alles goed met de kleine en met je vlam? Leuk hoor!!

Van B80 al HEEL lang niets gehoord. Wordt ook niet meer denk ik. Erg jammer......

Voor Harley een dikke knuffel. Er wordt veel aan je gedacht en de duimen draaien volop!

Hier vandaag een drukke dag op het werk. Verder niet al te veel beleefd...
Pfff, effe mijn verhaal kwijt....

Gister is mijn tante plotseling overleden aan een aantal hersenbloedingen. Zo ongelooflijk, zo oneerlijk, zo onbegrijpelijk. Het verdriet van haar man en kinderen..... Het snijdt echt door je ziel.

Zaterdag is de crematie.....
Ongeduld: Wat vreselijk! Gecondoleerd.....

Heb verder even geen woorden maar ik wens je heel veel sterkte meis..
Nogmaals heel veel sterkte van mij meid! Idd hier zijn geen woorden voor..... denk aan jullie....
Ongeduld wat erg voor jullie en haar gezin. Echt vreselijk....brrr krijg er kriebels van.

Voor iedereen een dikke, dikke knuffel en ik kom snel weer.
Ongeduld, wat een heftig verhaal zeg. Gecondoleerd en veel sterkte voor haar en jouw familie.

Over heftige verhalen gesproken... heeft iemand gisteren toevallig (medische) Missers gezien op Nederland 1? Daar was het verhaal van mijn nichtje en haar zwangerschap die haar fataal werd (door de fouten van de artsen). Natuurlijk heb ik dat toentertijd ook allemaal meegekregen, maar ik vond het toch weer erg confronterend allemaal. Kreeg er toch weer een brok van in m'n keel...

Nu snel aant werk, heb genoeg te doen...

Liefs Nadine
ongeduld, wat erg. Veel sterkte!

Nadine, kan me voorstellen dat dat wel weer emoties naar boven haalt.
Meiden, dank jullie wel!

Nadine: Ik kan me voorstellen dat het allemaal weer even terugkomt.

Blink: Idd, ben alleen met mijn camera in de dierentuin geweest. Zo leuk!

Zaterdag dus de crematie. Ze was erg actief in het verenigingsleven, dus ze verwachten een enorme drukte. Zo'n drukte dat ze de kantine van de sporthal opengooien... Erg heftig allemaal. Ik ben altijd erg gevoelig voor het verdriet van anderen. Dus dit kwam even hard binnen...

Vanavond had ik ook wat. Guido zat lekker in bad te spelen en ik zit op mijn knieen naast het bad. Wat ik precies deed, weet ik niet meer, maar mijn linkerschouder schoot in ieder geval uit de kom. Auw! In een reflex kon ik hem zelf terugduwen, maar ik zag wel even sterretjes. Gelukkig bleef Guido lekker rustig spelen, waardoor ik kon bijkomen. Het is nog steeds behoorlijk pijnlijk....
Auw auw, pijnlijk lijkt me dat zeg! Hopelijk gaat het snel weer beter!! Ook voor aankomende zaterdag veel sterkte!

Heb op onze hyves de link naar de uitzending gezet (mocht er nog iemand willen kijken/lezen)

Nu lekker slapen, ben erg moe......
Ongeduld: Heel veel sterkte vandaag meissie!!

Denk aan je!

Hoe is het met je schouder?

Meiden : Hier tandjestijdperk....ze kon vannacht helemaal niet slapen sneu hoor.

Maar i know hoort erbij en gaat weer over.

Eentje is er al door dus misschien ook en tweede op komst omdat ze nog last lijkt te hebben.

Maar een bijtring helpt wel en och..met wat knuffelen lacht ze wel weer.

xxxxxxxxx meiden
Nadine: Wat heftig trouwens dat verhaal van je nichtje...vreselijk..

Logisch dat het weer allemaal boven komt, het is nogal wat.

xxxxx
Ongeduld, veel sterkte vandaag. Dat was schrikken van je schouder, gaat het nu weer een beetje?

Nadine, ik had het filmpje gezien. Werd er even stil van.... Wat verschrikkelijk.

Zo, nu maar eens aan het poetsen, want dat wordt nodig tijd!
@ Sweety, mocht je wat "hulp" willen met de tandjes: Dentinox werkt erg fijn! Zeker met het inslapen!

Succes! eenmaal de eerste door blijft het wel even duren voor het over is!!!

Nu snel shoppen, papa blijft thuis en mama kan lekker alleen op pad.

Liefs Nadine

Ongeduld, ik denk aan je vandaag...
Nadine: Bedoel je dat ook al is hij erdoor ze toch last heeft?

Want op internet las ik als het erdoor is (al is het maar een klein stukje) dan is het direct over. Maar het is niet over en hij is er wel door...

Dus denk dat je gelijk hebt hoor of er komt een tweede aan?

Ik heb Chamodent druppies is dat ook goed?

En een koele bijtring...

Als Dentinox beter is dan haal ik die maandag gelijk op..

Thx meis.

Ongeduld: Hoe is het meissie?
Nadine: Ik heb de uitzending gezien. Wat een heftig verhaal! Niet voor te stellen dat dit kan gebeuren....

Sweety: Tandjes! Snel hoor! En sneu he. Wij gebruiken chamodent, werkt hier ook. Weet je, soms denk ik dat er tandjes bijkomen bij Guido, maar dat blijkt dan niet zo. Vreemd... Sinds november heeft ie dan ook al geen nieuwe erbij! Nou heb ik bij de kinderarts de rongtenfoto gezien, en ze zitten er wel degelijk. Zorgen maak ik me dus niet!

Blink: Dirk Scheele staat in het seizoen 2009-2010 in het theater in Stadskanaal! Ik ga heen met Guido! Gaan jullie ook mee?

Vandaag de crematie gehad. Mooie verhalen, mooie muziek, maar wat een verdriet. We hebben als neven en nichten ook nog een plekje in de dienst gekregen, was wel bijzonder. Na afloop met een nicht en haar vriend nog even de stad ingeweest voor een broodje en wat kadoshoppen. Was een fijne afsluiting. Zo raar, nu moet iedereen weer over tot de orde van de dag...

Mijn schouder is al een stuk beter, maar het blijft lastig...
Oja, nog even vergeten:

Jullie zijn lief!
Ongeduld, "fijn' dat het een 'mooi' afscheid was. Klinkt misschien raar zoals ik het zeg, maar je begrijpt wel wat ik bedoel. Er is natuurlijk niets moois aan, maar wel fijn dat je er een goed gevoel over hebt, de dienst.

Gelukkig gaat het wat beter met je schouder!

Dirk Scheele klinkt goed! Weet je de periode ook ongeveer? Als het ergens volgend jaar is kan het denk ik wel. Vincent kan niet best stil zitten en weet niet hoe het precies werkt in het theater. Of ze echt netjes moeten blijven zitten of ook kunnen lopen/dansen etc. Staan er datums bij?

Sweet, wat vervelend die tandjes he? Gaat het nu wat beter met de tips van Nadine?

Ik heb inmiddels een extra afspraak binnen bij het cb. Blij dat we volgende maand terecht kunnen, maak me best wel zorgen om zijn beentjes. Afwachten maar......

We zijn trouwens wel terug geweest met zijn schoentjes. Hadden sandaaltjes gekocht 3 weken terug bij een goede zaak. Maar nu zaten de afdrukken erin als hij ze al een uurtje aan had. Wat bleek nu? Ze hadden hem te strakke schoentjes aangemeten. Gelukkig zag de verkoopster het meteen en mochten we (zonder bon) nieuwe schoenen uitzoeken. Dat noem ik nou service! Dus meneer loopt weer iets beter en vrolijker rond.

Op het moment ben ik soms wel in strijd met Vincent. Hij begint me te slaan. Ik baal er zo van en weet niet zo goed wat ik hierop moet doen. Een zachte tik terug geven wil ik niet, want dan doe ik hetzelfde als hij. Maar als ik hem streng toe spreek lacht hij gewoon. Hij ziet het als een spelletje, maar ik vind het echt niet grappig. In de hoek werkt nog niet, daar begrijpt hij niets van. Zo lastig. Iemand tips????
Hebben jullie ook zoveel problemen met het forum?? Is het daarom zo rustig?

Sweety: Hoe is het met de tandjes van Laura?

Blink: Wat raar van die schoentjes! Maar wel goed dat je ze zo kon ruilen. En ik ben blij dat je snel bij het cb terecht kunt! Als je je zorgen maakt, moet je er gewoon heen.

Lastig hoor, die strijd met Vincent. Guido slaat ook af en toe. Wat wij doen is zijn handje vastpakken en hem streng toespreken. Heel simpel: Dit mag niet! Dat lachen dan van Vincent zou ook uit zenuwachtigheid kunnen komen.

Dirk Scheele is pas op 2 mei! En het is een speciale kindervoorstelling, dus ik kan me niet voorstellen dat er verwacht wordt dat ze rustig blijven zitten! Juist lekker dansen en springen. De liedjes van Dirk Scheele zijn daar natuurlijk ook enorm voor geschikt.

Zo schattig. Binnenkort trouwt mijn nicht. We gaan Guido voor het eerst een nachtje uit logeren doen. Ik stelde vriendlief voor om er meteen een dagje met z'n tweeen aan vast te plakken. Nou, hij wilde best in een hotel overnachten, dan uitgebreid ontbijten, maar daarna wilde hij toch echt terug naar Guido. Lief he!

Guido heeft de werking van de afstandbediening ontdekt....
@ Ongeduld: ja!! ik word helemaal gestoord van die foutmeldingen!!! Heel irritant!!!

@ Blink: heel goed dat je niet terugslaat!! Ik denk dat alle kindjes wel eens zo'n fase hebben. Wij doen het ongeveer hetzelfde als Ongeduld. Op je knieen tot zijn niveau, z'n hand pakken en hem met aanzienlijk lagere stem streng toespreken dat hij NIET mama mag slaan. Het lachen idd negeren. En je zegt wel dat hij de hoek niet snapt, maar probeer anders eens een stoeltje op een plekje in de hoek ofzo. Zet hem erop, vertel waarom dat hij daar moet zitten en hoe lang (0.5-1 minuut) en negeer hem dan gedurende die tijd. Komt hij eraf, zonder iets te zeggen weer terugzetten, al moet je 10 keer terug, maar negeer hem!!! Dat vinden kinderen veel erger als negatieve aandacht. En echt, hij snapt veel meer dan je denkt!!!

Hier ging het ook niet meteen goed, maar nu is het zelfs zo, dat als ik Nick waarschuw met de stoel en hij gaat toch door, dat hij zelf al naar z'n stoel loopt! Ze snappen het echt donders goed!!! Veel succes en laat ff weten hoe het gaat!

Nick slaapt nu dus ik ga ook nog ff liggen.....
Bedankt voor de tips Ongeduld en Nadine. Denk dat ik toch maar de stoel in de hoek ga proberen. Vandaag viel het overigens mee. Ik hoop dat deze fase snel voorbij is!

Ik ben trouwens wel trots. Jullie weten dat Vincent nog niet veel praat, maar hij doet nu wel al dieren na. Het duurt even bij ons mannetje, maar ik vind het zo knap van hem! haha

Ongeduld, dat klinkt goed! Zullen we samen kaartjes proberen te krijgen? Dan zitten we samen is voor de jongens ook leuk. Zou jij het willen proberen. Moet je de kosten maar even laten weten dan maak ik dat zo voor naar je over als het lukt.

Dus kleine man voor het eerst uit logeren. Spannend! Ik had ook hoor dat ik hem s'morgens meteen weer ophaalde! Is echt even wennen. Hoe gaat het met solliciteren? Nog iets op het oog?

Het is hier idd erg rustig... Hoe is het met de andere dames?
Meiden, HELP!!!

Ik heb een discussie met manlief en we komen er niet uit. Ik ben benieuwd naar jullie meningen...

Het gaat over de peetoom(s)/peettante van aankomende spruit.

Man en ik hebben alle 2 één broer. Broer van man (J) is single en mijn broer (R) heeft al 8 jaar 'n vriendin. We hadden bij Nick dus 2 opties: J & R of R & vriendin en dan bij 2de J & evt. vriendin. Omdat we toch van elke kant één iemand wilde was bij Nick de keuze vrij makkelijk en hebben we gewoon alle 2 de broers peetoom gemaakt.

Maar nu.... mijn broer (R) gaat a.s. maandag (in het geheim, dus alleen met getuigen) trouwen met z'n vriendin. Ze wordt nu dus ECHT tante. Heeft man laatst geopperd om dan als "soort van kado" mijn broer en zijn vrouw peetoom en peettante te maken. Vond ik natuurlijk een kei leuk idee! Maar ik heb toen één kanttekening geplaatst. Ik wou even afwachten wat het geslacht werd (dat was toen nog niet bekend) Waarom? Nou, ik weet van broerlief dat hij werkelijkwaar NIKS maar dan ook helemaal NIKS met (kleine baby) meisjes heeft. Toen dus bleek dat we weer een knul krijgen, was het voor mij eigenlijk al een uitgemaakte zaak.

Nu gooi ik het vraagstuk van de week weer een keer in de groep om het definitief af te spreken, draait manlief het hele zaakje terug en zegt: Tja, ik wil eigenlijk niemand voor het hoofd stoten en ik wil eigenlijk dat nr. 2 ook J & R als peetooms krijgt. GRRRRRRRRR!!!

Daar moet ik nog als aanvullende info aan toevoegen, dat broer van man totaal niks met kinderen heeft, niks van opvoeden snapt en het vooral 'n ver-van-z'n-bedshow is; hij komt dan ook nooit ff spontaan langs om weer eens bij z'n neefje te zijn (en hij woont notabene bij ons om de hoek!!!!). Mijn broer daarentegen heeft nog 2 neefjes en 1 nichtje meer en is daar ook altijd mee in de weer geweest. En hoewel hij 25 minuten rijden bij ons vandaan woont, stapt hij geregeld in de auto en informeert dan naar de beste tijd om te komen zodat hij Nick ook nog ziet!!!

Nu willen zowel man als ik NIET toegeven..... Wat vinden jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven