Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
03-08-2020 22:02
Hij is net ziek geweest en omdat hij wat moet werken wil dat toch niet zeggen dat hij geen interesse heeft?
Jullie kennen elkaar amper dus jij bent zijn prio nog niet zoals je dat zult zijn als het echt wat wordt.
Ik denk dat je het echt even wat luchtiger moet gaan zien en de bal even bij hem moet laten nu.
Niet leuk maar dit is ook niks zo .
Je hebt gelijk. Ik ben natuurlijk geen prio, duh- we hebben elkaar 1 keer gezien!

En hij heeft wel interesse want hij appt me al de hele avond terwijl ie dus op z’n werk zit. Ik ben gewoon te ongeduldig.

Dank, dit heb ik even nodig!
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
03-08-2020 22:04
En wat is precies het doel van zo'n bericht?
Duidelijkheid. Het was hartstikke lachen natuurlijk, maar nu begint hij te vervelen met zijn lakse gedoe.
wij slapen nooit.
missmeisje schreef:
03-08-2020 21:49
Ok, ik moet dit misschien niet melden, want ik dat jullie hier wat van gaan vinden... maar doe het toch.

Hij liet me vnvnd weten weer aan het werk te zijn... in een apart kantoortje weliswaar.

Maar dan denk ik, als je weer kunt werken, dan kun je toch wel weer daten?

Ohjee, ik word weer negatief merk ik...:(

Maar het zit me niet lekker merk ik. Misschien maak ik het te groot nu.
TO, ik denk dat je de hint nu toch wel moet gaan snappen hoor...
Er was nooit een buikgriep, buikgriep wordt altijd als excuus gebruikt, bij gebrek aan een betere smoes.
Hij laat je aan een draadje bungelen en jij doet alsof je een marionetje bent! Blokkeren die engerd!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het lekker laten gaan, wellicht komt hij na een tijd weer met een voorstel, dan kun je altijd nog bekijken of je daar zin in hebt. Ik zou mijn tijd niet verdoen met het "wachten op". Het was 1 date, ik zou lekker verder kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet teveel van verwachten. Het voorstel voor een nieuwe date zou sowieso van hem af moeten komen. Is dat na 2 dagen nog niet ter sprake gekomen zou ik zelf ook niet meer reageren
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:06
Je hebt gelijk. Ik ben natuurlijk geen prio, duh- we hebben elkaar 1 keer gezien!

En hij heeft wel interesse want hij appt me al de hele avond terwijl ie dus op z’n werk zit. Ik ben gewoon te ongeduldig.

Dank, dit heb ik even nodig!
Nee dit had je niet nodig, want hij was niet ziek. Hij appt je omdat ie zich verveeld en jij een leuk tijdverdrijf bent, zolang hij niks leukers heeft met zijn vrienden.

In een apart kamertje aan het werk..? Kom op....
Alle reacties Link kopieren
Lievejetje schreef:
03-08-2020 22:09
Ik zou er niet teveel van verwachten. Het voorstel voor een nieuwe date zou sowieso van hem af moeten komen. Is dat na 2 dagen nog niet ter sprake gekomen zou ik zelf ook niet meer reageren
En als hij echt interesse heeft vraagt hij vanzelf aan jou wat er speelt, kun jij direct netjes verwoorden wat je ook op dit forum schrijft. Over het wachten op een voorstel. Of je appt hem dat nu direct, dit kost zoveel onnodige "wachttijd".
missmeisje schreef:
03-08-2020 21:56
Ok ik hoop inderdaad op dit soort reacties. Zeg alsjeblieft dat ik me aanstel! 🙈😂
Je stelt je aan. Er is nog helemaal geen man overboord. Je zegt zelf al dat je ongeduldig bent aangelegd. Herkenbaar, maar onhandig, want reuze onaantrekkelijk.

Recht je rug, adem diep in en heb geduld. Jij hebt veel moeite gedaan, wacht af waar hij mee komt, maar gun hem zijn eigen tempo.
Karl_Marx schreef:
03-08-2020 22:00
Ik heb al 44 pagina's gelezen, give me a break
Ja oké dat was wel heel knap van je
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:04
Dankje dankje!!

Ok. Maar je moet nu even niet terug appen. Al appt ie de hele avond, gewoon even niet openen.
Laat hem. Dan komt hij voor eind van de week bij je terug met een voorstel voor een date. Zo niet, weet je genoeg.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Het zijn wel extremen. Van dagenlang onbereikbaar zijn wegens buikgriep, naar ineens weer beter zijn en werken en de hele dag appen.

En geen datevoorstel.

Het rammelt. En dat zijn niet zijn darmen.
Ellerlilalinne schreef:
03-08-2020 22:16
Ok. Maar je moet nu even niet terug appen. Al appt ie de hele avond, gewoon even niet openen.
Laat hem. Dan komt hij voor eind van de week bij je terug met een voorstel voor een date. Zo niet, weet je genoeg.
Je kan ook gewoon geen spelletjes spelen.

Buiten het rare verhaal over het ziek zijn en de telefoon in de wc enz. is hem nu ineens negeren en dan wel verwachten dat hij dan nog een datevoorstel gaat doen een beetje vreemd.

Als ik genegeerd word ga ik niet meer vissen naar een date hoor.
Alle reacties Link kopieren
Het is natuurlijk vreselijk druk op zijn werk, zonder hem zou de zaak ineenstorten. Dus hij sleept zich met zijn laatste krachten en met een pamper om naar zijn werk.
wij slapen nooit.
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:06
Je hebt gelijk. Ik ben natuurlijk geen prio, duh- we hebben elkaar 1 keer gezien!

En hij heeft wel interesse want hij appt me al de hele avond terwijl ie dus op z’n werk zit. Ik ben gewoon te ongeduldig.

Dank, dit heb ik even nodig!
Oh, kan me jouw gevoel zó goed voorstellen, maar helaas denken mannen echt op een andere manier. Verwacht niet dat de man op de vrouwenmanier handelt. Dat is in films. Wacht het af en luister dan naar je gevoel. Je kan hem nog altijd omruilen voor een andere lomperik, want dat zijn mannen wel 9 vd 10 keer.
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:24
Het is natuurlijk vreselijk druk op zijn werk, zonder hem zou de zaak ineenstorten. Dus hij sleept zich met zijn laatste krachten en met een pamper om naar zijn werk.
"Stront aan de knikker". En "hier hangt een vreemd luchtje aan"....
Alle reacties Link kopieren
Tvp, ben benieuwd hoe het verder gaat.

To, ik zou de app ook even niet meer openen, niet zo gretig antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:28
"Stront aan de knikker". En "hier hangt een vreemd luchtje aan"....
Hij durft natuurlijk niet te stoppen met appen, bang dat zijn zus weer op hem afgestuurd wordt 😂😂😂😂😂
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:24
Het is natuurlijk vreselijk druk op zijn werk, zonder hem zou de zaak ineenstorten. Dus hij sleept zich met zijn laatste krachten en met een pamper om naar zijn werk.
Oke, die is wel grappig en waar. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik denk... dat je nu zelf even je telefoon moet wegleggen.

Chill! Lekker slapen zo!
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:30
Hij durft natuurlijk niet te stoppen met appen, bang dat zijn zus weer op hem afgestuurd wordt 😂😂😂😂😂
Of hij heeft daar schijt aan en denkt samen met zus dat TO wellicht stront in haar ogen heeft.
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
03-08-2020 22:29
Tvp, ben benieuwd hoe het verder gaat.

To, ik zou de app ook even niet meer openen, niet zo gretig antwoorden.
Nee ik merk dat ik al de hele dag zelf niet meer zo ‘happig’ terug reageer. Ik ben ook veel weg geweest vandaag, was soms ook even niet bereikbaar.

Ik heb misschien ook even geen ‘zin’ in chitchat; hij moet t maar even concreet maken.

Maar waarschijnlijk is hij daar helemaal niet mee bezig, hij is blijkbaar behoorlijk ‘relaxt’. 😂
Alle reacties Link kopieren
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:34
Of hij heeft daar schijt aan en denkt samen met zus dat TO wellicht stront in haar ogen heeft.
😂😂😂😂😂 En zelf is hij te scheiterig om eerlijk te zijn.
wij slapen nooit.
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:06
Je hebt gelijk. Ik ben natuurlijk geen prio, duh- we hebben elkaar 1 keer gezien!

En hij heeft wel interesse want hij appt me al de hele avond terwijl ie dus op z’n werk zit. Ik ben gewoon te ongeduldig.

Dank, dit heb ik even nodig!
Gewoon lekker appen voor nu maar ook andere dingen doen en niet teveel gaan wachten en alle pijlen op hem.
Dus nu bijv appen: ik ga slapen, truste!

Hou het leuk voor jezelf en geef die tweede date rustig een kans. 😎
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:35
😂😂😂😂😂 En zelf is hij te scheiterig om eerlijk te zijn.
:HA: Sorry TO, niets persoonlijks naar jou toe. Mocht hij geen nieuw voorstel doen, zou ik denken; zak maar lekker door de stront.
Bella0 schreef:
03-08-2020 22:11
Nee dit had je niet nodig, want hij was niet ziek. Hij appt je omdat ie zich verveeld en jij een leuk tijdverdrijf bent, zolang hij niks leukers heeft met zijn vrienden.

In een apart kamertje aan het werk..? Kom op....
Wat aardig dit..😏

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven