Date lijkt van de aardbodem verdwenen

31-07-2020 17:32 2146 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds 1,5 week heb ik ontzettend leuk contact met een man. Afgelopen maandag hebben we elkaar voor het eerst gezien; superleuke date gehad! Hij vroeg me meteen wanneer ik weer wat wilde doen en we hebben daarop voor vrijdag, vanavond dus, afgesproken. Afgelopen week heeft hij deze date nog een aantal keer bevestigd. We hebben ontzettend veel en leuk contact, hij appt me de hele dag door! Tot... vandaag. Mijn berichten komen niet aan, blijven op 1 vinkje staan. Als ik hem bel krijg ik een automatische stem die zegt dat het nummer niet bereikbaar is. Ik ben niet geblokkeerd want ik zie zijn profielfoto nog.

Ik snap er niks van! Ik ken hem natuurlijk niet erg goed maar hij lijkt me niet het type om ineens niks te laten horen. Mijn eerste gedachte was dat zijn telefoon kapot is, hij heeft geen social media. Inmiddels denk ik dat ik, bij wijze van spreke, dat hij in het ziekenhuis ligt (hij voelde zich gisteren niet zo fit).

Ik heb veel meegemaakt met daten, maar dit... wat nu?
Alle reacties Link kopieren
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:37
:HA: Sorry TO, niets persoonlijks naar jou toe. Mocht hij geen nieuw voorstel doen, zou ik denken; zak maar lekker door de stront.
Ik beloof je dat ik dan zal appen! 😂
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:24
Het is natuurlijk vreselijk druk op zijn werk, zonder hem zou de zaak ineenstorten. Dus hij sleept zich met zijn laatste krachten en met een pamper om naar zijn werk.
Sorry maar..😂😂😂
Ik visualiseer die pamper😂
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:39
Ik beloof je dat ik dan zal appen! 😂
en onthoud: al staat de sluitspier nog zo strak, aan zijn kont kleeft altijd kak.
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:41
en onthoud: al staat de sluitspier nog zo strak, aan zijn kont kleeft altijd kak.
Nu stoppen hoor😂😂😂😂😂
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
03-08-2020 22:39
Sorry maar..😂😂😂
Ik visualiseer die pamper😂
Hoeveel schone pampers zou hij bij zich hebben? Neemt hij die mee in een koffertje? Staan er genoeg prullenbakken waar hij de gebruikte in kan gooien?
wij slapen nooit.
Hij heet toch niet toevallig Adrie Nus of Berend Ilnaad?
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:43
Hoeveel schone pampers zou hij bij zich hebben? Neemt hij die mee in een koffertje? Staan er genoeg prullenbakken waar hij de gebruikte in kan gooien?
Vandaar ook dat afgezonderde werkkamertje.
Alle reacties Link kopieren
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:41
en onthoud: al staat de sluitspier nog zo strak, aan zijn kont kleeft altijd kak.
Mijn zin in een date met hem zou echt weg zijn nu...
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
03-08-2020 22:44
Vandaar ook dat afgezonderde werkkamertje.
😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
wij slapen nooit.
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:46
Mijn zin in een date met hem zou echt weg zijn nu...

Is maar een rijmpje. Wie weet harst hij zijn kont wel,dan valt het wel mee.
Alle reacties Link kopieren
Bugsfunny schreef:
03-08-2020 22:41
en onthoud: al staat de sluitspier nog zo strak, aan zijn kont kleeft altijd kak.

:rofl:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
valentinamaria schreef:
03-08-2020 22:24
Het is natuurlijk vreselijk druk op zijn werk, zonder hem zou de zaak ineenstorten. Dus hij sleept zich met zijn laatste krachten en met een pamper om naar zijn werk.
:rofl:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
Sjeeezus
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:39
Ik beloof je dat ik dan zal appen! 😂
Ik zou er mee stoppen. Je bent niet integer meer met hem bezig.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
03-08-2020 23:37
Ik zou er mee stoppen. Je bent niet integer meer met hem bezig.
Huh? Hoezo dat dan en hoezo moet dat.
Alle reacties Link kopieren
Hoe zit het precies met dat aparte kantoortje? Is dat op zijn werk?
Julus schreef:
03-08-2020 22:18
Het zijn wel extremen. Van dagenlang onbereikbaar zijn wegens buikgriep, naar ineens weer beter zijn en werken en de hele dag appen.

En geen datevoorstel.

Het rammelt. En dat zijn niet zijn darmen.
Lieve TO, als dit een patroon wordt ( en dan bedoel ik niet de excellente posts van Julus ) zet ´m dan bij de vuilnis, als de vuilnis zichzelf al niet buiten zet --> ghosting.
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
03-08-2020 22:39
Ik beloof je dat ik dan zal appen! 😂
Snap dat je ongeduldig bent maar vind dat je het jezelf een beetje moeilijk maakt nu.

Als hij morgen appt gewoon op reageren en daaraan iets toevoegen in de trant van « vind al dat appen best leuk, maar bellen en afspreken is natuurlijk veel leuker ;-) »

En dan kijken waar hij mee komt. Komt hij uiteindelijk niet over de brug met een voorstel, dan kun je prima afkappen door aan te geven dat je meer van echte dan virtuele dingen bent en je geen interesse hebt in een app buddy. :bye:
Darlene schreef:
04-08-2020 00:04
Hoe zit het precies met dat aparte kantoortje? Is dat op zijn werk?
Ik dacht een eufemisme voor de WC?
Alle reacties Link kopieren
missmeisje schreef:
03-08-2020 09:41
Haha ja, nu komt het; het was allemaal nep! Ik heb dit verhaal verzonnen om jullie te entertainen dit weekeinde! 😂

Niet om ons te entertainen, gewoon om zelf flink wat aandacht te krijgen denk ik.
Ik zal toch niet de enige zijn die vind dat het er nogal dik bovenop lag?.
Geeft verder niet hoor! ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik zou inderdaad even een stap terug nemen TO, en als geen zin hebt in die small talk via app gewoon even een poosje (paar uur) niet reageren, alleen als je echt iets te vertellen hebt.
Ik ben echt ontzettend benieuwd of hij nog uit zichzelf met het initiatief voor een date gaat komen!
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
04-08-2020 08:14
Niet om ons te entertainen, gewoon om zelf flink wat aandacht te krijgen denk ik.
Ik zal toch niet de enige zijn die vind dat het er nogal dik bovenop lag?.
Geeft verder niet hoor! ;)
Dit bericht was natuurlijk een grapje.
Het is een echt verhaal hoor, heb het niet verzonnen.

Ik wacht nog wel even af wat er vandaag of morgen gebeurt, heb ook niet al deze moeite gedaan om het er nu bij te laten zitten.

Maar, en dit klinkt misschien wat krom hoor, na alle acties van mijn kant, als hij het nu te lang laat liggen heb ik er zelf misschien al geen zin meer in. Zo werkt het dan bij mij ook wel. Na de 1e date vroeg hij al meteen wanneer ik weer kon, die doortastendheid vind ik heel prettig, ik hou van duidelijkheid.
Waarom hij het dan nu zo laat liggen begrijp ik niet zo goed en maakt ook dat ik zelf minder enthousiast word.

Ik geloof heus dat hij ergens nog interesse in mij heeft, anders appt hij me niet en vraagt hij niet naar wat ik aan het doen ben. Maar, als het daarbij blijft dan haak ik geloof ik zelf af.
Alle reacties Link kopieren
sunshineandblueskies schreef:
04-08-2020 08:32
Ik zou inderdaad even een stap terug nemen TO, en als geen zin hebt in die small talk via app gewoon even een poosje (paar uur) niet reageren, alleen als je echt iets te vertellen hebt.
Ik ben echt ontzettend benieuwd of hij nog uit zichzelf met het initiatief voor een date gaat komen!
Ik merk dat ik dat al doe, reageer niet meer zo ‘happig’ als voor dit hele circus en merk dat ik ook vooral alleen antwoord geef op wat hij vraagt.
Alle reacties Link kopieren
En heb je zelf al gevraagd voor een herkansing op de date die afgelopen vrijdag in het water belandde?
Alle reacties Link kopieren
Gelijk heb je. Ik zou zelf ook niet het initiatief nu nemen om af te spreken. En als dat initiatief niet gauw van hem komt zou het voor mij niet meer zo hoeven.
Eigenlijk zou ik verwachten dat zodra hij contact opneemt zegt van sorry van de date, zullen we een nieuwe plannen?
Ik zou nu wel zo’n beetje af gaan haken.
Hij is nu toch wel zo’n beetje uitgepoept lijkt me.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven