Verjaardag!
donderdag 6 augustus 2020 om 10:22
Eind deze maand wordt ik weer een jaartje ouder. Vier het dit jaar ivm Corona alleen voor naaste familie. Zal gaan om 11 personen totaal, 7 volwassenen en 4 kinderen. Vaak mooi weer dus normaliter wordt de bbq aangestoken. Wil dit jaar geen bbq, maar eens wat anders. Zat te denken om sushi te bestellen. Weet dat mijn vader dit niet lust en de 4 kinderen ook niet. Moet voor hun wat anders bedenken. Misschien pizza’s of shoarmaschotel van de pizzaria laten bezorgen. Of heeft iemand nog een ander leuk idee? Ben soms een beetje leeg en wil wel graag origineel voor de dag komen. Het feestje vindt plaats in mijn eigen niet al te grote achtertuin
.
donderdag 6 augustus 2020 om 10:56
Je weet zeker niet wat yakatori en tempura is??
donderdag 6 augustus 2020 om 10:58
Hier kun je 4 setjes van maken.vivapimpelmees schreef: ↑06-08-2020 10:48Dan heb je géén kleine achtertuin. Je hebt flink wat ruimte nodig om de 1.5 m te handhaven
- ouders
- broer en gezin
- zus en gezin
- TO
Valt dan dus wel mee wat betreft de ruimte die je nodig hebt. Als ieder in een hoekje van de tuin gaat zitten zou een tuin van 5x5 al volstaan!
donderdag 6 augustus 2020 om 11:40
Maar zo gaat het in de praktijk natuurlijk nooit. Mensen gaan juist van verschillende huishoudens met elkaar in gesprek en socializen.
donderdag 6 augustus 2020 om 11:48
dat kun je wel regelen, ik had laatst een tuinfeest, waar mensen vaste plekken hadden, zitplaats, met een tafeltje, en drankjes werden rondgebracht, niets zelf halenherfstappeltaart schreef: ↑06-08-2020 11:40Maar zo gaat het in de praktijk natuurlijk nooit. Mensen gaan juist van verschillende huishoudens met elkaar in gesprek en socializen.
Het is echtte regelen hoor
donderdag 6 augustus 2020 om 12:06
Dat gaat in mijn geval wel goed komen, ben ik niet bang voor.herfstappeltaart schreef: ↑06-08-2020 11:40Maar zo gaat het in de praktijk natuurlijk nooit. Mensen gaan juist van verschillende huishoudens met elkaar in gesprek en socializen.
donderdag 6 augustus 2020 om 12:28
Ik zou zelf ook geen sushi doen als de helft het niet eet.
Stel je zet pizza's neer voor de mensen die geen sushi lusten en de sushi eters gaan daarvan mee eten, dat kan ongemakkelijk worden voor de niet-sushi eters die dan misschien niks meer hebben. Er zijn misschien sushi eters die liever pizza dan sushi eten wellicht.
Ik zou dan voor iedereen pizza's neer zetten.
Stel je zet pizza's neer voor de mensen die geen sushi lusten en de sushi eters gaan daarvan mee eten, dat kan ongemakkelijk worden voor de niet-sushi eters die dan misschien niks meer hebben. Er zijn misschien sushi eters die liever pizza dan sushi eten wellicht.
Ik zou dan voor iedereen pizza's neer zetten.
donderdag 6 augustus 2020 om 12:35
Cinderella76 schreef: ↑06-08-2020 12:06Dat gaat in mijn geval wel goed komen, ben ik niet bang voor.
In dat geval: veel plezier.
donderdag 6 augustus 2020 om 12:40
Nou, de helft niet? De kinderen niet, waar je prima een eigen buffetje voor kunt maken. Iets met patat en kippenpootjes of zo. Blijft vader over. Bij een tent waar je sushi kunt bestellen kun je over bet algemeen ook kippetjes of gefrituurd spul en zo bestellen. Of een gerecht met rundvlees of ander vlees. Wat noedels etc erbij, wat salade. Hij zal toch wel iets lusten.
anoniem_275457 wijzigde dit bericht op 06-08-2020 12:45
1.06% gewijzigd
donderdag 6 augustus 2020 om 12:57
Nja 4 kinderen + vader = 5, bij 11 man totaal is dat toch wel zo ongeveer de helft. Wederom: Wat doe je als sushi eters van de rundvlees dingen gaan pakken? Dan hebben vader en kids niks meer.Tenzij je hun eerst laat opscheppen of zo.eva-luna schreef: ↑06-08-2020 12:40Nou, de helft niet? De kinderen niet, waar je prima een eigen buffetje voor kunt maken. Iets met patat en kippenpootjes of zo. Blijft vader over. Bij een tent waar je sushi kunt bestellen kun je over bet algemeen ook kippetjes of gefrituurd spul en zo bestellen. Of een gerecht met rundvlees of ander vlees. Wat noedels etc erbij, wat salade. Hij zal toch wel iets lusten.
donderdag 6 augustus 2020 om 15:26
Daar ben ik niet bang voor. Ik weet nu al dat mijn neefjes en nichtjes(leeftijd 4-9) geen hele pizza op kunnen als ze ook al verschillende andere dingetjes hebben gehad. Dus dat daar evt een ander van gaat mee eten zal geen probleem zijn. En de mensen die wellustig lusten zijn hier zo ongelofelijk dol op dat ze denk Ik niet eens meer van de pizza gaan eten en is dat wel zo prima. Ik ga lekker sushi bestellen bij onze lokale sushi zaak en vraag wel wat ze adviseren aan stukjes pp. Bestel er ook nog wel wat warme dingetjes bij. En de rest mag een lekker pizza of shoarmaschotel bestellen op de dag. Weet zeker dat iedereen tevreden zal zijn.
donderdag 6 augustus 2020 om 15:45
bij ons is een eenpersoonsbox 14 stuks (15 a 20 euro trouwens), ik vind dat voldoendeCinderella76 schreef: ↑06-08-2020 15:26Daar ben ik niet bang voor. Ik weet nu al dat mijn neefjes en nichtjes(leeftijd 4-9) geen hele pizza op kunnen als ze ook al verschillende andere dingetjes hebben gehad. Dus dat daar evt een ander van gaat mee eten zal geen probleem zijn. En de mensen die wellustig lusten zijn hier zo ongelofelijk dol op dat ze denk Ik niet eens meer van de pizza gaan eten en is dat wel zo prima. Ik ga lekker sushi bestellen bij onze lokale sushi zaak en vraag wel wat ze adviseren aan stukjes pp. Bestel er ook nog wel wat warme dingetjes bij. En de rest mag een lekker pizza of shoarmaschotel bestellen op de dag. Weet zeker dat iedereen tevreden zal zijn.
Puber bestelt er een sushirol bij, boontjes,gefrituurde kip etc