Buren [lege OP]
zaterdag 8 augustus 2020 om 18:42
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:49
Het is niet zozeer dat de reacties me niet aanstaan.
Maar ik heb idd geen zin om van a tot z te moeten uitleggen waarom ik weet dat zij tegen m’n auto aan hebben gezeten,
En me ook nog te moeten verantwoorden waarom ik me niet aan hen heb voorgesteld.
Dan ben ik straks 30 pagina’s verder waarin ik mezelf alleen heb moeten lopen verdedigen en ik uiteindelijk de evil buur ben, no thanks!
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:50
Prinsesmaxima2019 schreef: ↑08-08-2020 19:49Het is niet zozeer dat de reacties me niet aanstaan.
Maar ik heb idd geen zin om van a tot z te moeten uitleggen waarom ik weet dat zij tegen m’n auto aan hebben gezeten,
En me ook nog te moeten verantwoorden waarom ik me niet aan hen heb voorgesteld.
Dan ben ik straks 30 pagina’s verder waarin ik mezelf alleen heb moeten lopen verdedigen en ik uiteindelijk de evil buur ben, no thanks!
Waarom stel je ons de vraag dan überhaupt? Als we de omstandigheden niet weten kunnen we er toch geen zinnig woord over zeggen?
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:54
Wat moet je nog meer weten over de omstandigheden anders dan wat ik verteld heb?herfstappeltaart schreef: ↑08-08-2020 19:50Waarom stel je ons de vraag dan überhaupt? Als we de omstandigheden niet weten kunnen we er toch geen zinnig woord over zeggen?
Sorry hoor maar dat snap ik niet.
Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:55
Ik woon hier al zo’n 20 jaar en werkelijk nog nooit gezeur gehad met de buren links, rechts, voor en achter van me.. tot nu
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:56
Dan laat je de OP staan en log je niet meer in...Prinsesmaxima2019 schreef: ↑08-08-2020 19:49Het is niet zozeer dat de reacties me niet aanstaan.
zaterdag 8 augustus 2020 om 19:57
En niet de gele sneeuw eten!
zaterdag 8 augustus 2020 om 20:05
Omdat dat tegen de huisregels is en bovendien zwaar irritant. Daarom.
zaterdag 8 augustus 2020 om 20:11
zaterdag 8 augustus 2020 om 20:13
Klopt, ik haal namelijk niet alles weg...Prinsesmaxima2019 schreef: ↑08-08-2020 20:11Van wat ik van jou lees als forummer, kan ik me daar niet zo druk om maken...
zaterdag 8 augustus 2020 om 20:18
Okie dokie, wat jij wil. Ik stop nu.
Ik zie dat je al gestaft was. Dat is genoeg...