Good Luck 2
zondag 3 mei 2009 om 21:15
Jinny, merk je wel verbetering bij de jongste of blijft het kwakkelen? En een rondedansje!!!! Een Hema, dus binnenkort een tompoucenfeestje bij jou?
Bridges, wij zijn ook aan het kijken voor een Aquaplay, lijkt me erg leuk. Is Fieke nog steeds aan het lopen? En gaat het met de andere dingen een beetje goed?
CD, gefeliciteerd met jullie boerderij! Wauw! Gaan jullie nu ook veel verder van man's ouder's af wonen? Ben benieuwd naar de onderzoeken.
Mal, wat goed zeg dat je meteen zo'n verschil merkt bij J, wat erg eigenlijk dat zo'n klein beetje van die medicijnen al zoveel invloed op jullie mannetje hadden, maar goed nu dus kleine bokshandschoentjes en boksbal kopen las ik al
Compu, fijn zeg dat ze al van de mitella af is. Snapte ze dat eigelijk een beetje. Kan me voorstellen dat onze peuters dat maar raar zouden vinden, zo'n doek.
Amalia, ik moest erg lachen om meneer peuter! Thijmen had vandaag ook zo'n "smakelijke" actie; hij niest en roept (we zaten in de auto) 'mama, snottebel!' dus ik draai me om pak een zakdoek uit mijn tas..draai weer terug en zie hem nog net zijn lippen aflikken!!! En hij zegt 'ik hoef geen zakdoek hoor, hij is al weer weg'
Bridges, wij zijn ook aan het kijken voor een Aquaplay, lijkt me erg leuk. Is Fieke nog steeds aan het lopen? En gaat het met de andere dingen een beetje goed?
CD, gefeliciteerd met jullie boerderij! Wauw! Gaan jullie nu ook veel verder van man's ouder's af wonen? Ben benieuwd naar de onderzoeken.
Mal, wat goed zeg dat je meteen zo'n verschil merkt bij J, wat erg eigenlijk dat zo'n klein beetje van die medicijnen al zoveel invloed op jullie mannetje hadden, maar goed nu dus kleine bokshandschoentjes en boksbal kopen las ik al
Compu, fijn zeg dat ze al van de mitella af is. Snapte ze dat eigelijk een beetje. Kan me voorstellen dat onze peuters dat maar raar zouden vinden, zo'n doek.
Amalia, ik moest erg lachen om meneer peuter! Thijmen had vandaag ook zo'n "smakelijke" actie; hij niest en roept (we zaten in de auto) 'mama, snottebel!' dus ik draai me om pak een zakdoek uit mijn tas..draai weer terug en zie hem nog net zijn lippen aflikken!!! En hij zegt 'ik hoef geen zakdoek hoor, hij is al weer weg'
zondag 3 mei 2009 om 21:19
Enka koop jij "echt" of "nep"? waterplay is dus de helft goedkoper... www.waterplay.nl
zondag 3 mei 2009 om 21:21
Ja Fieke loopt nog steeds hoor, steeds iets meer. ook zo leuk! Lekker ook dat ze wat groter wordt. Begint al aardig van zich af te bijten ten opzichte van Ties. Man wat een kop zit daarop zeg dat wordt nog wat over pakweg 15 jaar... Verder gaat het ook wel hoor. Alles heeft weer een plekje en werk gaat nu goed dus dat scheelt! Lief dat je het vraagt!
zondag 3 mei 2009 om 21:56
Ja echt super, hij overstrekt en gilt helemaal niet meer. gewoon huilen, hij geeft na een voeding nog wel wat terug maar dat zien we meer als "niet erg" en hij heeft er verder ook weinig last van. Hij wil nu ook gewoon op zijn rug liggen en hij lacht en kijkt tevreden en helder uit zijn oogjes.
Bridges, zover hebben we nog niet gekeken. Fijn dat de rest ook een beetje gaat.
Star, leuke foto's van Ceetje!
Mal, hoe slaapt J nu? dekbed op slaapzak?
Bam, hoe'st nu?
Bridges, zover hebben we nog niet gekeken. Fijn dat de rest ook een beetje gaat.
Star, leuke foto's van Ceetje!
Mal, hoe slaapt J nu? dekbed op slaapzak?
Bam, hoe'st nu?
zondag 3 mei 2009 om 22:20
Enka, wat goed! Fijn dat je de stap hebt genomen en hopen dat het zo blijft!
De mitella was goed uit te leggen hoor. Dokter had gezegd dat je een doek om moet.. Dan stribbelde ze even tegen en even later speelde ze ermee alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Het nadeel was alleen dat ze erg veel viel, vanwege de balans.
Lekker dat het afbouwen bijna klaar is, Mal! En hij zit dus prima in zijn vel, mooi. Dat slaan blijft hier ook dagelijks werk. Vandaag flink kwaad geworden en daarna weer een schuldgevoel (ik word iets te kwaad vind ik). Haren trekken, knijpen en schoppen zijn ook terugkerend..
Krijg je weleens reacties op J. in speeltuintjes enzo? Of is het niet zo zichbaar voor anderen?
De mitella was goed uit te leggen hoor. Dokter had gezegd dat je een doek om moet.. Dan stribbelde ze even tegen en even later speelde ze ermee alsof het de normaalste zaak van de wereld was. Het nadeel was alleen dat ze erg veel viel, vanwege de balans.
Lekker dat het afbouwen bijna klaar is, Mal! En hij zit dus prima in zijn vel, mooi. Dat slaan blijft hier ook dagelijks werk. Vandaag flink kwaad geworden en daarna weer een schuldgevoel (ik word iets te kwaad vind ik). Haren trekken, knijpen en schoppen zijn ook terugkerend..
Krijg je weleens reacties op J. in speeltuintjes enzo? Of is het niet zo zichbaar voor anderen?
maandag 4 mei 2009 om 08:13
Nou, vrijdag en zaterdag was het best een beetje aanpoten, toen alles eraf was, Jonathan weer erg in de war en driftig, maar nu gaat het lekker met hem. Terwijl hij nog maar een klein beetje kreeg die week ervoor. Malman was hartstikke trots in de Intratuin, maar die andere vader vond het maar raar dat Jonathan niet werd gecorrigeerd. Nou ja, daar letten we de volgende keer wel weer op aan de andere kant; hij heeft Poo de hele dag bij zich, en is er helemaal verknocht aan, dus ik kan me wel voorstellen dat Jonathan dat niet leuk vindt als een ander kind, die hij niet kent, dat wil afpakken. Bij andere speelgoedjes doet hij nooit moeilijk.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 4 mei 2009 om 08:54
Ik heb sinds lange tijd weer nieuwe kleren gekocht, echt leuk.
Een vrouw voor me moest 1000 euro afrekenen ( lees haar man ), en ik vond mijn 120 euro al very expencieve, haha
Weet er iemand een winkel / site waar ze leuke schoenen kopen voor grote / brede voeten?
Ik loop nog steeds op mijn laarzen, maar is met dit weer niet echt heel erg fijn.
Een vrouw voor me moest 1000 euro afrekenen ( lees haar man ), en ik vond mijn 120 euro al very expencieve, haha
Weet er iemand een winkel / site waar ze leuke schoenen kopen voor grote / brede voeten?
Ik loop nog steeds op mijn laarzen, maar is met dit weer niet echt heel erg fijn.
maandag 4 mei 2009 om 09:23
Bam, www.duoboots.com Die van mij zijn lang en smal, met dunne kuiten, maar ik ben daar erg goed geslaagd voor laarzen.
Mal, wat ontzettend fijn dat het zo lekker gaat met Mr. J.!
Mal, wat ontzettend fijn dat het zo lekker gaat met Mr. J.!