De leuke nieuwe buurman...
maandag 4 mei 2009 om 01:36
Is misschien toch niet zo handig dit gezien herkenning.
Is wel erg letterlijk geschreven.
Het ging over de buurvrouw die de nieuwe buurman wel ziet zitten; zich afvraagt wat de buurman daarvan denkt (leuk voor een keer of wellicht zit er meer in?)
De smsjes die over en weer gaan;
En in welke mate de buurvrouw haar handjes thuis moet houden....
Hij is zo leuk én ook nog eens de buurman dat ik er iig niet bovenop duik.
Is wel erg letterlijk geschreven.
Het ging over de buurvrouw die de nieuwe buurman wel ziet zitten; zich afvraagt wat de buurman daarvan denkt (leuk voor een keer of wellicht zit er meer in?)
De smsjes die over en weer gaan;
En in welke mate de buurvrouw haar handjes thuis moet houden....
Hij is zo leuk én ook nog eens de buurman dat ik er iig niet bovenop duik.
anoniem_11743 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 10:52
Reden: herkenning
Reden: herkenning
% gewijzigd
maandag 4 mei 2009 om 02:44
En hier is dan het vervolg op de soapopera Verliefd op mijn buurman!
Fantastisch! De komende weken zijn wij van de partij.
Wat zal er gebeuren?
a. De relatie is geweldig: Haar woning wordt verkocht en ze trekt bij de buurman in.
b. Relatie loopt fout: Ze verkoopt haar woning en ze gaat in een andere provincie wonen.
Fantastisch! De komende weken zijn wij van de partij.
Wat zal er gebeuren?
a. De relatie is geweldig: Haar woning wordt verkocht en ze trekt bij de buurman in.
b. Relatie loopt fout: Ze verkoopt haar woning en ze gaat in een andere provincie wonen.
maandag 4 mei 2009 om 07:56
maandag 4 mei 2009 om 09:06
Enige nadeel kan zijn het moment dat het voorbij is en dat niet jij hem, maar hij jou aan de kant zet. Want dan is het natuurlijk retepijnlijk om naast hem te wonen en te kunnen zien dat hij 'n andere vrouw op bezoek krijgt.
Zolang het goed blijft gaan echter is het natuurlijk ontzettend praktisch. Je kunt gewoon met elkaar latten en hoeft er niet eens voor de auto in.
Zolang het goed blijft gaan echter is het natuurlijk ontzettend praktisch. Je kunt gewoon met elkaar latten en hoeft er niet eens voor de auto in.
maandag 4 mei 2009 om 09:07
quote:milo schreef op 04 mei 2009 @ 02:06:
Toch niet weer een buurmantopic, het is pas volgend jaar weer 1 april.was ook mijn eerste gedachte, maar ik ben wel in voor 'n leuke soap, al kan de IP misschien beter alvast even gechecked worden door de angels voor 't geval dat we weer met 'n cliffhanger achter moeten blijven
Toch niet weer een buurmantopic, het is pas volgend jaar weer 1 april.was ook mijn eerste gedachte, maar ik ben wel in voor 'n leuke soap, al kan de IP misschien beter alvast even gechecked worden door de angels voor 't geval dat we weer met 'n cliffhanger achter moeten blijven
maandag 4 mei 2009 om 09:17
Nou als dit wel een waar verhaal is, dan zegt mijn vrouwelijke intuitie dat jouw buurman geen relatiemateriaal is, maar gewoon wil scharrelen. Teasende smsjes zijn geen teken van een oprechte interesse in jou als persoon, maar om je het bed in te krijgen. Niets mis mee, tenzij jij gaat hopen op een relatie...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
maandag 4 mei 2009 om 09:34
maandag 4 mei 2009 om 09:39
maandag 4 mei 2009 om 09:44
maandag 4 mei 2009 om 10:08
<quote> Gewoon doen en wel zien wat er van komt of gewoon zo laten en er niks mee doen. <quote>
Daar zit ook nog iets tussenin
Ik sluit me aan bij kamp 'spring-er-niet-meteen-bovenop'. Je woont er naast (in een koophuis), dus het is niet alsof je haast hebt
.
Probeer buurman eerst eens wat beter te leren kennen. Afspreken buitenshuis (en op eigen vervoer) heeft dan de voorkeur.
Uiteindelijk kun je dan ook beter inschatten of hij interesse heeft in jou als persoon of alleen seks wil.
Daar zit ook nog iets tussenin
Ik sluit me aan bij kamp 'spring-er-niet-meteen-bovenop'. Je woont er naast (in een koophuis), dus het is niet alsof je haast hebt
Probeer buurman eerst eens wat beter te leren kennen. Afspreken buitenshuis (en op eigen vervoer) heeft dan de voorkeur.
Uiteindelijk kun je dan ook beter inschatten of hij interesse heeft in jou als persoon of alleen seks wil.
maandag 4 mei 2009 om 10:31