De leuke nieuwe buurman...

04-05-2009 01:36 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is misschien toch niet zo handig dit gezien herkenning.

Is wel erg letterlijk geschreven.

Het ging over de buurvrouw die de nieuwe buurman wel ziet zitten; zich afvraagt wat de buurman daarvan denkt (leuk voor een keer of wellicht zit er meer in?)

De smsjes die over en weer gaan;

En in welke mate de buurvrouw haar handjes thuis moet houden....

Hij is zo leuk én ook nog eens de buurman dat ik er iig niet bovenop duik.
anoniem_11743 wijzigde dit bericht op 04-05-2009 10:52
Reden: herkenning
% gewijzigd
Leer die kerel nou eerst eens kennen voor het geneuk begint.

Het lijkt me nl. niks zo neuken met je buurman voor maar een keertje. En daarna steeds suiker, koffie, pleepapier lenen?

Toch niet weer een buurmantopic, het is pas volgend jaar weer 1 april.
En hier is dan het vervolg op de soapopera Verliefd op mijn buurman!

Fantastisch! De komende weken zijn wij van de partij.

Wat zal er gebeuren?

a. De relatie is geweldig: Haar woning wordt verkocht en ze trekt bij de buurman in.

b. Relatie loopt fout: Ze verkoopt haar woning en ze gaat in een andere provincie wonen.
Rustig afwachten....houd die vlinders (en de rest) nou maar eens in bedwang en probeer gewoon een leuke vriendschap op te bouwen. Af en toe bij elkaar eten/koffie/borrel. Als ik jou was, niét de eerste stap zetten. En wie weet...
Volgens mij ben je inderdaad straalverliefd en verliefdheid houdt zich niet aan lijstjes en planningen.

Naar eigen zeggen ben je strong en independent; dan heb je neem ik aan ook zelf in de hand of je meteen met buurman het bed in duikt of eerst 's af gaat tasten of er meer in zit dan dat.
Ja, hoor.

Als ik jou was zou ik eens ophouden met verhuizen.
jemig bofferd....ik wacht met spanning af hoe dit verder gaat lopen
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 08:58:

Ja, hoor.

Als ik jou was zou ik eens ophouden met verhuizen.Denk ook niet dat ze snel zal verhuizen: ze heeft het huis namelijk net gekocht
Liv, je snapt mijn punt niet.

Het is weer diezelfde griet.

Gisteren was er ook weer zo'n verhaal over het versieren van een vent...
Enige nadeel kan zijn het moment dat het voorbij is en dat niet jij hem, maar hij jou aan de kant zet. Want dan is het natuurlijk retepijnlijk om naast hem te wonen en te kunnen zien dat hij 'n andere vrouw op bezoek krijgt.

Zolang het goed blijft gaan echter is het natuurlijk ontzettend praktisch. Je kunt gewoon met elkaar latten en hoeft er niet eens voor de auto in.
quote:milo schreef op 04 mei 2009 @ 02:06:

Toch niet weer een buurmantopic, het is pas volgend jaar weer 1 april.was ook mijn eerste gedachte, maar ik ben wel in voor 'n leuke soap, al kan de IP misschien beter alvast even gechecked worden door de angels voor 't geval dat we weer met 'n cliffhanger achter moeten blijven
Ik doe niet mee.... Ben inmiddels allergisch voor buurmanverhalen

Isabel en haar dubbelnick nu Moerg en koppel geworden?

(zei de oude verzuurde Vee)

Mocht er een oude bekende verliefd worden op een buurman dan lees ik weer vol spanning mee
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 09:05:

Gisteren was er ook weer zo'n verhaal over het versieren van een vent...En dat had ik moeten weten omdat??
Nee, maar nu weet je het wel.
Ja, BE, heeft dus niks met "snappen" te maken he?

Maar tanx voor de info!
Nou als dit wel een waar verhaal is, dan zegt mijn vrouwelijke intuitie dat jouw buurman geen relatiemateriaal is, maar gewoon wil scharrelen. Teasende smsjes zijn geen teken van een oprechte interesse in jou als persoon, maar om je het bed in te krijgen. Niets mis mee, tenzij jij gaat hopen op een relatie...
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Goh, wat een woede Liv.

Het is nog altijd thanks.
Nee hoor, dit ga ik niet meer volgen.

Ik ga het niet meer volgen.

Niet volgen dus.

Succes verder.
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
Ik zie ook weer overeenkomsten maar ben ook zeker weer van de partij!!

Het vervolg:

a) Ze heeft vrijdagavond weer met hem afgesproken. En houdt ons tot die tijd op de hoogte van zijn sms'jes.

b) Ze haalt vrijdag niet en moeten weer gissen naar de afloop van het verhaal..
Ik heb de vorige gemist, dus ik ga er nu maar eens goed voor zitten......
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 09:22:

Goh, wat een woede Liv.

Het is nog altijd thanks.

Woede? Meid, wat een rare gedachtekronkels hou jij er op na!

En nee, bij mij is het tanx. Wil je nu beweren dat je dat nog nooit zo gelezen hebt?? (en ja, ik wéét dat het geen goede spelling is hoor )
Je leeft maar 1x, gewoon pakken die handel
Ik lees toch ook maar weer mee. Misschien heb ik wel een beetje obsessie voor buurman-topics ivm mijn eigen fling met mijn buurman.

Heeft wel geen serieuze relatie opgeleverd, maar wel leuke momenten samen. En nu het voorbij is, zijn we nog steeds buren. We zijn allebei niet verhuisd .
<quote> Gewoon doen en wel zien wat er van komt of gewoon zo laten en er niks mee doen. <quote>

Daar zit ook nog iets tussenin

Ik sluit me aan bij kamp 'spring-er-niet-meteen-bovenop'. Je woont er naast (in een koophuis), dus het is niet alsof je haast hebt ;).

Probeer buurman eerst eens wat beter te leren kennen. Afspreken buitenshuis (en op eigen vervoer) heeft dan de voorkeur.

Uiteindelijk kun je dan ook beter inschatten of hij interesse heeft in jou als persoon of alleen seks wil.
quote:Brown_Eyes schreef op 04 mei 2009 @ 09:05:

Gisteren was er ook weer zo'n verhaal over het versieren van een vent...Dat komt vast omdat jij je punt gewoon niet zo goed duidelijk kunt maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven