Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

woensdag 12 augustus 2020 om 16:13
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,
In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.
Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!
Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!
Welkom!

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen
In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.
Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!
Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!
Welkom!

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd

maandag 17 augustus 2020 om 08:54
Lijkt mij ook leuk een forumdag maar mij krijg je met geen miljoen de sauna in. Mij veel te heet en ik hou niet van naakte mensen om me heen. Kunnen we niet gewoon op een terras gaan zitten?

maandag 17 augustus 2020 om 08:57

maandag 17 augustus 2020 om 09:06

maandag 17 augustus 2020 om 09:18
Nou je hebt helemaal gelijk dit heet goed zorgen voor jezelf. Heerlijk en dat allemaal zonder verplichtingenMadrid87 schreef: ↑17-08-2020 07:46Haha euhm nee, dit was een oud jeugdvriendje van me.![]()
Lang verhaal, maar laten we het erop houden dat we een bepaalde connectie hebben en aantrekkingskracht waar geen kruid tegen gewassen is.
Ik stond ook al negen maanden droog dus ik was er wel even heel hard aan toe zeg maar.
Ik ben echt zo'n Samantha type uit Sex and the City, ik heb een hele hoge sex drive. Ik kan prima seks hebben zonder me te hechten en heb vaak
liever FWB's dan serieuze relaties.
Met dit jeugdvriendje kan het op dit moment niets worden vanwege zijn prive problemen maar we zeggen altijd tegen elkaar dat we op ons 70ste samen in het bejaardentehuis zitten te bridgen. Vriendschappelijk of als oud getrouwd stel, wie zal het zeggen. We gaan gewoon graag met elkaar om. Al hadden we elkaar nu bijna tien jaar niet gezien. Tot hij paar weken terug ineens terug in mijn leven kwam, maar tijdens dat eerste afspraakje was er niet zoveel gebeurd. Nu dus wel. Ach ja, ik ben ook een mens met behoeftes.![]()

maandag 17 augustus 2020 om 09:28
Haha, ja toch? Die scharrel van november was trouwens enorm slecht in bed ( mini penis ) dus daar had ik eigenlijk ook niets aan en daarvoor stond ik drie jaar droog dus ik vond dat ik het wel verdiend had.
Zeker zonder verplichtingen. En ik ben nog niet aan het daten met die trainer, we zitten nog in de flirt fase dus ik vond dat het best mocht. Als ik nou al op date geweest was had ik het niet gedaan. Maar goed, ik vind dat je in het leven moet pakken wat je kan.
Een ijshotel lijkt me gaaf! Zijn die er? Een ijssalon mag ook, ik eet het hele jaar door ijs.

maandag 17 augustus 2020 om 09:42
Luci_Morgenster schreef: ↑17-08-2020 07:44Ze gaat het vast leuk vinden, groep 3 is spannend en eindelijk wat 'echts' leren. Al leren ze zat op de kleuterschool maar voelde voor mijn kinderen echt anders. Nu waren ze groot.![]()
Ook haar woorden.

maandag 17 augustus 2020 om 09:45
Weet een van jullie hoe het werkt?
Ik had het huis afgekoeld tot 23,5 graden vanochtend. Door alles tegen elkaar open te zetten. Toen dochter naar school. en alle ramen op kiepelstand.
Kom ik terug is het weer 24,5 in huis. Terwijl het buiten maar 19 is.
Hoe dan? Ik snap dat als ik thuis ben de temperatuur oploopt aangezien we zelf zo’n 37 graden zijn. Maar hoe dan dat temperatuurverschil weer als het buiten gewoon fris is. Hoe warmt mijn huis dan toch op?
Wellicht domme vraag, maar ik stel hem toch.
Ik had het huis afgekoeld tot 23,5 graden vanochtend. Door alles tegen elkaar open te zetten. Toen dochter naar school. en alle ramen op kiepelstand.
Hoe dan? Ik snap dat als ik thuis ben de temperatuur oploopt aangezien we zelf zo’n 37 graden zijn. Maar hoe dan dat temperatuurverschil weer als het buiten gewoon fris is. Hoe warmt mijn huis dan toch op?
maandag 17 augustus 2020 om 09:49
Madrid87 schreef: ↑17-08-2020 09:28Haha, ja toch? Die scharrel van november was trouwens enorm slecht in bed ( mini penis ) dus daar had ik eigenlijk ook niets aan en daarvoor stond ik drie jaar droog dus ik vond dat ik het wel verdiend had.
Zeker zonder verplichtingen. En ik ben nog niet aan het daten met die trainer, we zitten nog in de flirt fase dus ik vond dat het best mocht. Als ik nou al op date geweest was had ik het niet gedaan. Maar goed, ik vind dat je in het leven moet pakken wat je kan.
Hahaaa mini penis, tja das dan idd een tegenvaller en herkenbaar voor mij heb ook weleens zo'n date gehad en was blij dat hij weer buiten stond pff![]()
![]()
Een ijshotel lijkt me gaaf! Zijn die er? Een ijssalon mag ook, ik eet het hele jaar door ijs.

maandag 17 augustus 2020 om 10:30
EHR schreef: ↑17-08-2020 09:45Weet een van jullie hoe het werkt?
Dat is hier dus ook zo. Vannacht van 30 naar 24.5 afgekoeld. Buiten nu 20 en binnen alweer 26.5. Heel irritant.

maandag 17 augustus 2020 om 10:36
Anna, ja kleine piemels zijn echt zo'n afknapper. Maar goed, de seks was verder ook slecht en er was niet echt chemie van mijn kant dus dat is snel doodgebloed. Met oud jeugdvriendje is er chemie zat en ook geen fysieke minpunten.
Oh ik vind dat ook altijd zo raar, dan is het buiten zo lekker koel en dan warmt het huis toch weer zo snel op. Hoe dan? Zit de warmte toch nog in de muren dan?
Hier is het ook alweer naar 23,5 gegaan. Net nog 22. Nou ja, alles staat hier nog open en buiten 19 graden. Maar goed, ik klaag niet. Alles beter dan die sauna van de afgelopen tijd. Ik klaag vandaag sowieso nergens over, er is niets dat mijn humeur kapot kan krijgen vandaag.

Oh ik vind dat ook altijd zo raar, dan is het buiten zo lekker koel en dan warmt het huis toch weer zo snel op. Hoe dan? Zit de warmte toch nog in de muren dan?
Hier is het ook alweer naar 23,5 gegaan. Net nog 22. Nou ja, alles staat hier nog open en buiten 19 graden. Maar goed, ik klaag niet. Alles beter dan die sauna van de afgelopen tijd. Ik klaag vandaag sowieso nergens over, er is niets dat mijn humeur kapot kan krijgen vandaag.

maandag 17 augustus 2020 om 11:40
Ik was vanmorgen even snel naar de supermarkt maar als je dan naar buiten stapt boel je meteen hoe klef en warm het nog is maar goed, we hadden vanmorgen elfde mist. Man werkt vandaag thuis Zodat we alles goed tegen elkaar open zetten en op t werk kan de airco wat zachter gezet. Ik heb voorzichtige hoop dat we het ergste gehad hebben
maandag 17 augustus 2020 om 12:01
Luci_Morgenster schreef: ↑17-08-2020 09:06![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet nooit of ik kan, ligt aan mijn zenuwen en rug. Of welke behandelingen ik tegen die tijd moet, van sommigen moet ik soms weken herstellen.
Dus tegen die tijd maar even kijken. Iglo heeft mijn voorkeur.![]()
![]()

Heerlijk lijkt me dat nu!
...
maandag 17 augustus 2020 om 13:04
Vanochtend even een wasje gedaan en m'n bed opgemaakt, maar ik moet zeggen dat ik dat toch wel weer genoeg vind voor vandaag. Na afloop had ik het flink warm.
Tot 5 minuten geleden geen ventilator aan gehad omdat ik dat niet nodig had vanochtend en ik denk dat toch niet veel meer zal helpen voor het huis
Zo nu en dan bewolkt met een windje buiten.
Sprak net m'n vader die zei dat ze vanmiddag weer alles dicht gaan doen omdat het zo warm wordt, tuin op het Zuiden.
Zo zie je maar, eindelijk regen/onweer gehad + afgekoeld buiten en nog moeten sommige alles dicht houden omdat het al snel te warm wordt
Tot 5 minuten geleden geen ventilator aan gehad omdat ik dat niet nodig had vanochtend en ik denk dat toch niet veel meer zal helpen voor het huis
Zo nu en dan bewolkt met een windje buiten.
Sprak net m'n vader die zei dat ze vanmiddag weer alles dicht gaan doen omdat het zo warm wordt, tuin op het Zuiden.
Zo zie je maar, eindelijk regen/onweer gehad + afgekoeld buiten en nog moeten sommige alles dicht houden omdat het al snel te warm wordt

maandag 17 augustus 2020 om 13:33
We gaan de betere kant op
Nog steeds warm en klam en het zal ook wel even duren voor het uit het huis is maar de voorspellingen zien er veelbelovend uit! Okee, die 30 graden die hier donderdag voorspeld wordt zie ik wel tegenop maar daarna lijkt toch echt beter te worden. Yay eindelijk 
Nog heel even volhouden iedereen, we got this!

maandag 17 augustus 2020 om 13:37
Yes we gaan inderdaad weer de goede kant op!
Vannacht eindelijk weer goed geslapen, vanmorgen alweer een sportlesje gedaan.
Vanaf 1 september wordt het alweer voor 20.30u donker. Je begint het nu aan de kleine dingen te merken, vanmorgen ook redelijk koel buiten, de avonden worden weer korter. Zo langzaamaan komt de Herfst eraan
(hey dat rijmt)

Vannacht eindelijk weer goed geslapen, vanmorgen alweer een sportlesje gedaan.
Vanaf 1 september wordt het alweer voor 20.30u donker. Je begint het nu aan de kleine dingen te merken, vanmorgen ook redelijk koel buiten, de avonden worden weer korter. Zo langzaamaan komt de Herfst eraan