Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ziet er goed uit Ariel! Gefeliciteerd!

Hoe gaat het nu Aquarium? Heb je wat kunnen slapen?
Ariël en Lala gefeliciteerd meiden! Super nieuws :) Kunnen jullie het al geloven?

Ja Aquarium hoe is het nu met je?
Hier 19 augustus nod op basis van 25 dagen cyclus, wat ik het meeste heb. Vorige cyclus duurde 21 dagen, dat zou betekenen morgen ongesteld.. Een spannende week!
Urine was niet goed. Teveel eiwitten. Bloeddruk blijft hoog maar wel stabiel hoog. Bloed kwam goed terug. Verveel me vooral heel erg hier
Die van Sensitest waren binnen gekomen (extra gevoelige) en ik heb die samen met eentje van de action gedaan. Die van de action is heel licht maar goed gister zat er niks en het is nog vrij vroeg.

https://ibb.co/cv8T5dV
https://ibb.co/hfHDfJJ

Ik kan denk ik wel zeggen dat ik zwanger ben maar ik ga nog even door met testen. Ik heb nu de extra gevoelige van de kruidvat (2 voor 5) en die ga ik dan morgenochtend doen. Woensdag is officieel mijn nod dus als deze testen straks echt knal zijn ga ik een Clearblue gebruiken).

Jekeek zeker spannend voor je!

Mijn vriend houd nog even een slag om de arm. Maar ik had echt nooit kunnen bedenken dat het in één keer raak zou zijn. Vorige keer duurde het 4 maanden, is ook niet lang hoor.

lala-bloem Dan zullen we waarschijnlijk niet veel na elkaar zijn uitgerekend..
Ik vind het stuk voor stuk super duidelijke strepen ariel!! Ik feliciteer je😘
Ah Ariël! Die testen gaan goed zeg. Ik denk dat het wel goed komt!! Dan zullen we inderdaad dicht bij elkaar zitten. Mijn NOD was afgelopen maandag dus zal dan maandag 5weken zijn. Alleen zal me niet verbazen als ik terug gezet ga worden want heb niet helemaal zicht op mijn cyclus nu.

Jekeek dat is een spannende week weer. Ik had expres wat langer gewacht met testen omdat ik het de vorige keer al vroeg wist.. voor de 4weken en daardoor duurde alles zoooo lang!’ Maar eigenlijk had ik het van de week wel door.. zoals ik me voel. Ben heel blij en hoop zo dat het deze keer wel goed gaat...
Jeetje ik voel me echt alsof ik ongesteld ga worden . Maar dat gevoel dus vanaf vrijdag al... nu kon ik me niet i houden om toch nog eens te proberen. Is de test gewoon licht positief.. bizar. We zijn nog even heel voorzichtig met blij zijn want heb t idee dat t nog alle kanten op kan
@L261994, thanks! Hoe gaat het met jou?
@lala-bloem, haha je lopen echt op ja..

https://ibb.co/VgyvYTR
(bovenste is van die ik al had, lopen aardig op)
middelste is dus die Kruidvat 2 voor €5)
De onderste is van Action

Ik heb aanstaande woensdag/donderdag mijn NOD.
Ik moet je zeggen ik voel me wel echt anders dan bij mijn andere zwangerschap. Lui, rugpijn, snel boos. Dat had ik de vorige keer echt niet..

@Bibi30, echt :D? Heb je een foto?

Trouwens als mensen nog een CB met weken wil kopen. Ik wilde bij de Kruidvat gaan halen (€16.95 voor één) maar bij bol.com dus 2 voor €12.22: https://www.bol.com/nl/p/clearblue-zwan ... oductImage
Eentje kost er €10.55 dus dacht ja kan je beter die verkpakking met 2 kopen!

Wanneer zal ik deze gaan doen meiden? Wat raden jullie aan?
Wat bijzonder bibi, voorzichtig gefeliciteerd. Snap dat je het nog niet kan geloven, stukje zelfbescherming :hug:

@ariël hier alles prima, op het wachtbankje. Vooralsnog niet het idee dat ik zwanger ben, probeer me er nu niet zo mee bezig te houden en dat lukt me aardig. Ook pas 5 Dpo vandaag.
Helaas lukt mij het niet hier om een foto te plaatsen. Als ik op t icoontje druk om een foto toe te voegen krijg ik ditAfbeelding
En dat is ook bij bijlage sturen
Wow voorzichtig gefeliciteerd Bibi. Wat vreselijk spannend maar ook bijzonder! Snap dat je nog een slag om de arm houdt, ik duim voor je! Lijkt een vruchtbare maand zo! :heart:
Jekeek ben jij nog ongesteld geworden of getest?
En Aquarium hoe gaat het met jou? Hoe nu verder?

Oh en Ariel ik heb geen idee. Ik heb alleen die 2 van de kruidvat gedaan en later nog een van moeders voor moeders. Zwanger is zwanger en ik vond het niet nodig om meer te testen dus geen advies. Ze zien er goed uit hoor!
https://ibb.co/ZV4WFcF

Nu echt officieel! 🥰
https://ibb.co/ZV4WFcF

Nu echt officieel! 🥰

Verloskundige gebeld en ik ben volgens hun 4 weken en 5 dagen (nog steeds vraag ik me soms af hoe ze dat echt precies kunnen weten haha) en ik heb op 10 september (vlak voor vakantie van 2 weken, gaan naar Frankrijk) om 09:45 een eerste echo 😇
Duidelijker kan niet ariël ! Nu dan een echte dikke gefeliciteerd 😘🎊
Ik word overgeplaatst morgen naar een ziekenhuis voor prematuren omdat ze denken dat ik de 32 weken niet ga halen. Ben best wel emotioneel erover want ik had natuurlijk gehoopt een goede zwangerschap te hebben.
Van harte ariel! Superrrr lekekr op die roze wolk klimmen.

Aquarium nee meis wat een rot nieuws. Ik kan je zo begrijpen dat je hier erg verdrietig om bent. Geef jezelf ook die ruimte om verdrietig te mogen zijn.
Maar in dit geval geld toch ook echt de gezondheid van mama.
Lig je nu ook nog in t ziekenhuis?
En mort je daar blijven tot je overgeplaatst wordt.
Hele dikke digitale knuffel
Wauw Ariël en Lala wat een fantastisch nieuws, gefeliciteerd! Wat fijn dat je vlak voor je vakantie de eerste echo hebt Ariël!

Oh Bibi wat ontzettend spannend. Ik snap dat je nog heel voorzichtig bent, wanneer ga je opnieuw testen?

Jekeek voor jou ook spannend! Weet je al meer?

Hier vandaag een positieve ovulatietest dus weer op het wachtbankje.
Paradijsvogel als je mu postief test is nog niet wachtbankje hé? Vanaaf of morgen nog ff gezellig maken. Na positieve test kan t nog wel 48u duren. Succes :hihi:
Bibi, ja ik lig nu in het ziekenhuis en zal ook tot de baby gehaald word blijven. Dus als iemand leuke series als aanrader heeft hoor ik het graag😂
Jeetje mina wat een slecht scenario.. alles voor je kleintje maar is nirt leuk dit.

Kijk je vis a vis?
La case da papel?
1 vd series die niet gaan vervelen vind ik dan.
Bibi30 schreef:
17-08-2020 18:37
Paradijsvogel als je mu postief test is nog niet wachtbankje hé? Vanaaf of morgen nog ff gezellig maken. Na positieve test kan t nog wel 48u duren. Succes :hihi:

Jaa thanx, klopt! We maken het beide dagen nog even gezellig voor de zekerheid. 🤩

Voel alleen een lichte blaasontsteking opkomen, geen fijne combi. Weet iemand hoe het zit met antibiotica in combinatie met de periode rondom de eventuele innesteling?
Ach jeetje Aquarium wat ontzettend naar. Je krijgt het wel te verduren zeg tijdens je zwangerschap. Ik hoop voor dat de baby nog veilig een aantal weken blijft zitten. Hoever ben je nu?
Nee aquarium wat naar! Hopelijk blijft de situatie voorlopig stabiel voor jullie allebei.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven