Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Nou zaterdag ongesteld geworden? Het is nu alweer klaar, zo licht ongesteld ben ik nog nooit geweest. Denk dat alles bij elkaar (sorry tmi) 1 maandverbandje vol was?? Maak me daar een beetje zorgen om, lijkt mij dat dat niet echt goed is....

Spannend Bibi, nog maar 6 dagen wachten :)
Alle reacties Link kopieren
Oh nee balen nm1 en wat maakt dat onzeker lijkt mij idd miss even afwachten of er alsnog wat gebeurd? Anders even ha bellen om te vragen hoe dat zit? Heb je dit vaker
Nou ik ben altijd wel licht en kort ongesteld, maar dan ben ik het sws wel 2/3 dagen. Nu zaterdag avond laat geworden en vanochtend het laatste “beetje”. Ik heb voor de rest ook geen kramp enzo gehad wat ik normaal wel heb. Dus beetje apart...
lala-bloem je lichaam moet nog even herstellen ook toch. Is nog best kort geleden.
Willen jullie ook nog wachten met proberen?

Nm1 kan het geen innesteling zijn? Ik heb het niet gehad maar ik lees er wel eens wat over.

Bibi30 hoe is het met jou? Ook al wat klachten? Ik heb vanaf vanmorgen last van buik borrelen/steekjes en trekkend gevoel onderbuik als ik een beweging maak. 6 dagen na eisprong zit ik nu.
Arielmermaid, ja ik heb t ook wel eens gelezen. Is het dan geen hele late innesteling? En meestal zijn dat echt maar een paar druppels toch? K zou natuurlijk wel nog even een test kunnen doen voor de zekerheid.
Nm1, mijn innesteling was best wel heftig qua bloed. Ook helderrood. Verschilt dus pp :)
Nm1 het kan best laat komen volgens mij. Vaak gelezen dat mensen echt dachten dat het een menstruatie was en later bleek de innesteling dus het zou kunnen hoor 🤞
Hoe lang na die bloeding testte hij positief aquarium1301? En hoeveel bloed verloor jij?
Net toch maar een test gedaan van k2v5, zie een heeeeeeeeeeeel licht streepje? Mijn vriend ziet hem ook... Het streepje is zo licht dat ik het zelfs niet op de foto krijg... Maar stel ik zou zwanger zijn, dan zou dat streepje toch al veel duidelijker moeten zijn?
Nm1 stel dat het een innesteling was, dan zou het volgens mij best kunnen dat hCG daarna pas oploopt. Ik had krampen op 7 en 8 dpo (echt zo erg dat ik dacht flink ongesteld te zijn) en een beetje bloed op 8,9 en 10 dpo en had toen een positieve test op 11 dpo in de avond. Was al een best duidelijke streep toen. Je kunt het beste over een paar dagen nog een testen, als je zwanger bent dan zou de test mooi op moeten lopen.
En sommige vrouwen testen 'gewoon' pas laat positief omdat het wat langzamer oploopt. Dat is voor iedereen anders...
Klinkt alsof er zeker nog wel hoop is @Nm1! Wanneer ga je weer testen?

Ik heb deze maand de clearblue smiley testen gebruikt, vanmiddag een smiley gehad, we hebben het vrijdag en zondag gezellig gemaakt en gaan er vanavond nog een keer voor. Hopelijk een goede afloop deze maand :).
Oh wat spannend nm1 miss is je eisprong echt wel wat later geweest. Ik zou over 2 dagen nog eens testen. Het verdubbeld elke 48u. Spannend ik duim voor je!
Ja echt mega spannend! Durf eigenlijk geen hoop te hebben dat het heel misschien toch raak is... Indd morgen of overmorgen (kan dan toch weer geen 2 dagen wachten denk...) nog even een test doen.
Ben benieuwd nm1. Die het dan met je 1e urine dan weet je gelijk meer. Als je savonds tedt en celkern we meer drinken betekend het echt wel wat een streepje. Succes zo
L261994 , spannend en goed benut! Naar het wachtbankje dus ook...

Nm1, heb je al getest met ochtendurine?

Bibi30 hoe is het met jou?

Ik heb bijna tot geen afscheiding meer en een enorme opgezette buik. Ik gebruik al 2 dagen geen inlegkruisje meer. Ik weet alleen niet meer hoe dat was bij mijn andere zwangerschap. Ook merk ik dat ik snel geïrriteerd ben.

Na de eisprong zei mijn gevoel gelijk van ja het is raak en dan een paar uur later denk ik alweer aan de volgende ronde want ja de eerste maand kan nooit gelijk raak zijn, dat was de vorige keer ook niet.
L21994 . Spannend. Je weet iig dat jullie je vest hebben gedaan. Respect hoor met dit warme weer Hhaha.

Ariel wachten duurt langgg. Ik kreeg juist wat meer afscheiding bij vroege zwangerschap. Dat had ik een weekje na mijn ovu wel maar nu weer niet. Mijn borsten deden erg zeer nu weer minder. Mis een btje de propjes die ik eerst wel voelde en nu weer niet. Dus of ik neem mezelf enorm in bescherming of het is toch niet raak.
Nog paar daagjes dan weten we het

Nm1 zooo benieuwd naar jou test!
Sterrenmunt hoe 2ad jou echo vandaag? Hoe ver ben je nu?
Het is idd heel spannend... Ik ga mijn best doen te wachten met testen tot zaterdagochtend!
Nm1, 1 dag voor ik ging testen had ik bloedverlies. Dit was toen niet zoveel dit was heel weinig. Toen een week na de positieve test wel flink wat bloedverlies gehad
Vanochtend was de test dus wit?? :( Snap er echt niks van. Gister zag ik echt 100% zeker een licht streepje. Geen idee wat ik nu moet..
Spannend L261994! Klinkt alsof jullie er goed gebruik van hebben gemaakt!
Voor jou ook Ariel! Je voelt al veel he, hoop dat het een goed teken is!
nm1 wat verwarrend zeg! Ik zou toch maar 'rustig' afwachten en zo nodig later nog eens testen. Misschien wat het toch een indroogstreepje ofzo?
Bibi wat vreselijk spannend ook weer voor jou! Wanneer is je nod ook alweer? Hoop op een dikke knaltest voor je met een plakker!! Duime voor je!
En lief dat je er naar vraagt. Had vandaag de termijnecho, helemaal goed en zelfs 2 dagen vooruitgezet. Was 11+4 en daarmee 27 februari uitgerekend. Vandaag ook bloed geprikt voor o.a. de nipt. Dus nu weer op het volgende wachtbankje :)
Nm1 hoe verwarrend en echt vervelend. Miss idd maar afwachten . Miss heeft er wel wat gezeten en had je daarom klein btje hormoon af te lezen. Geen idee. Als het je lukt zal ik de gedachte zwanger laten gaan en hopen op de nieuwe ronde. Miss nog even van t weekend testen? Sterkte

Sterremunt . Wat fijn dat de echo goed was en gelukkig dit komende jaar geen schrikkeljaar whahaha.

Ja heel spannend. Al heb ik niet meer het idee dat het raak is hoor .
Nee gelukkig niet haha. Ik ga voor 21-2-21 haha :-P) Ben van dochter 3 dagen voor de ud bevallen dus het zoooooou kunnen als deze nog iets eerder is haha

Ik duim voor je Bibi!!
Prachtige datum ja ! En een weekje eerder is nooit erg. Laatste loodjes zijn altijd zwaar.
Vorige heb ik tot ruim 41 wkn gelopen en dan t idee hebben dat ze wel eens met week 37 38 zou komen.
Laatste loodjes zijn idd niet fijn maar in de wintermaanden valt het best mee :)

Ik heb een zoontje van 18 december (heel fijn met verjaardag haha) en die is geboren met 41+5 dagen. Die wilde er niet uit. Ik zou de volgende dag worden ingeleid maar ze hebben mijn vliezen gebroken en toen kwam hij alsnog zelf :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven