2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
oh en ik heb samen met vele kids in de rij gestaan om op te foto te mogen met mijn favoriet: tijgetje!
Hihi, heel goed Teddy! Ellebogen gebruikt om eerder aan de beurt te komen !
nou moet zeggen dat ik wel even wat ukkies en hysterische moeders subtiel opzij heb geduwd. Maar ik heb hem hoor!
Ben benieuwd naar het resultaat. Krijgen we die te zien??
Ha Teddy, zo mag ik het horen! Een beetje ellebogenwerk kan nooit kwaad Op de foto met Teigetje is wel stoer hoor, had ik ook wel gewild! Ben ook benieuwd naar het resultaat! Maarre...je hebt het dus goed naar je zin gehad in Disney? En uk heeft zich keurig gedragen tot op de laatste dag dan, helemaal super! Niet gek dat ze op het einde een beetje overprikkeld was hoor, vind het al knap dat ze zich 2 dagen zo keurig heeft gedragen!

Wij vonden mini vanmorgen op zijn kop in zijn bed, de schat
op de kop? hahahaa knap zeg. gaat het goed in z'n eigen kamertje?

zal wat foto's doormailen vanavond
Ja, hij deed de handstand al, knap he?! Nee, zijn hoofdje aan de andere kant van het bedje (dus voeteneind) bedoelde ik natuurlijk he, maar toch nog steeds schattig.
OGG, een behoorlijke draaikont dus hihi
dat had ik begrepen OGG. De handstand lijkt me nog wat lastig.
jobje heb je een goed weekend gehad? vandaag eerste verlofdag! vanmiddag weer echo toch?
Meiden,

Even aan zwaai van mijn kant! Hier weinig nieuws, mijn vriend is de hele week op cursus en volgens mij heb ik deze week mijn eisprong. Hoop dus dat we hem niet missen anders zijn we weer een maand verder *zucht*. Ik ga weer verder met werken, een fijne dag iedereen!
Hoi hoi!

We zijn net terug van het terugkom-uurtje van de zwangerschapscursus. Leuk om de babies te zien en de verhalen te horen. Stuk voor stuk schattige kindjes, al blijft die van ons natuurlijk de mooiste. En de enige die al hele nachten doorhaalt. *glim, glim van trots*

De kleine was echt enorm lief. Ze heeft zich van haar goede kant laten zien. Ze heeft zelfs liggen schateren. Ik ben wel de eerste die weer aan het werk moet, de rest is zelfstandige of heeft een jaar vrij genomen... En ik keek er al zo tegenop.

Morgen gaat ze voor het eerst de hele dag naar het kdv. Dan kan ze wennen terwijl ik nog een beetje in de buurt ben. Ik vind het helemaal niet leuk. Ik heb echt de kriebels bij het idee dat ik haar een hele dag moet missen.

Ellein, met mijn borsten gaat het steeds beter. Ik ben sinds vandaag ook gestopt met smeren van de creme en de gel. Kijken of het goed blijft gaan. Links blijft wel een beetje gevoelig, maar niet te vergelijken met een maand terug. Het vliegen ging echt super. Met een speen in haar mond heeft ze lekker rond zitten kijken tijdens het stijgen en dalen, totaal geen probleem.

Wow, kan jouw mini al zitten? Dat gaat echt hard he? Voor je het weet lopen ze... van mij mag het wel ietsje langzamer gaan hoor!

Rossia, heb je al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis? Ik hoop ook echt op een positieve test over 4 weken. Jeetje, kan je het beseffen dat het misschien bijna zover is voor jou?

OGG, ja de wereld is compleet veranderd. Alles is zo anders geworden, ikzelf ben niet meer belangrijk.... als uk maar blij en gelukkig is. Wie had dit kunnen denken een jaar geleden?

Ik dacht al, OGG heeft een acrobaat als baby, maar het viel mee dus. Slaapt hij in een slaapzakje?

Teddy, welkom terug! Ik vind dat jouw uk het heel goed heeft gedaan. Het is niet niks zoveel indrukken! Hoe heb je dat trouwens gedaan met het flesje opwarmen? Hebben jullie een flessenwarmer die in de auto aangesloten kan worden? Was even benieuwd.

Op vakantie is dat toch anders. Tenminste... wij hebben de vakantie geheel naar haar toe aangepast. Dat betekent in de praktijk dat je niet veel kan doen, maar dat had ik er wel voor over. Ze kan dan natuurlijk lekker in haar bedje slapen. In een pretpark is dat wat lastiger.

Enne... wat goed dat je met Teigetje op de foto hebt gekund. Gewoon aan de kant duwen die kleintjes, die krijgen al voorrang genoeg !

Klinkt leuk trouwens, die tower of terror. Was het druk en heb je lang in de rijen moeten staan of had je een voorrangpas?

Ann, fijn weer wat van je te horen. Ik hoop voor je dat je vriend nog op tijd terug is van de cursus, je wil natuurlijk geen kans onbenut laten. Gebruik je ovulatietesten?

Ik ga de badkamer even poetsen voor mijn ouders straks komen!
vera ik heb 's morgens water gekookt en 3 flesjes meegenomen en dan de poeder in van die verdeelbakjes. ze hebben in het park van die babypoints waar een magnetron staat. Daar kun je het dan opwarmen. verder heeft mini niet zoveel moeite met het drinken van iets koudere melk.

het was niet heel druk in het park, dus wachten was ongeveer een half uur. En de aankleding van de attracties is altijd geweldig dus je hebt genoeg te kijken.

leuk he die terugkombijeenkomst? en jouw mini was natuurlijk de leukste.

en wennen op het kdv gaat vast goed. Ik wist ook niet hoe snel ik haar weer op moest halen en toen lag ze heerlijk te spelen in de box. Ze had mij in elk geval niet gemist.

En wat goed dat het vliegen meeviel. Dat hoor je toch heel veel hoor. Hadden jullie de kinderwagen mee genomen?
Zo meiden hier ook maar weer een teken van leven! Het gaat heel goed met ons! Ons meis is alweer de 7 maanden gepasseerd en is echt al een dame. Ze zit als de beste, maar rolt nog steeds niet! Ze krijgt ook al een tandje door en heeft daar de afgelopen dagen behoorlijke last van gehad: verhoging, slecht slapen, weinig drinken, rode wangen en ontzettend kwijlen. Maar ze is wel leuk en vrolijk en dat verbaasd me dan weer. Ze is nu ook heel erg van het dansen, als de radio aan staat of we zingen een liedje dan gaat ze helemaal los, zo leuk! Gister hebben we een broodkorstje geprobeerd, maar dat was echt geen succes! Ze moest heel erg kokhalzen en wilde het daarna ook niet meer proberen.

Ellein gefeliciteerd met uk zijn half jaar! En wat een vlotte kerel heb je zeg, rollen en zitten.......

Rossia nu wordt het echt spannend zeg! Over 4 weken heb jij gewoon een positieve test in handen! Hoe is het met de hoofdpijn al minder?

OGG wat een draaikont zeg.....Lijkt me ook wel schrikken? Of heb je geen dekentje waar hij onder ligt?

Teddy een lekker weekend gehad dus! Niet gek dat uk er even genoeg van had! Maar vandaag was alles dus weer helemaal goed. Zag foto`s op hyves, wat wordt het al een grote meid en ze lijkt volgens mij erg op Teddyman of niet?

Jobje kan me goed voorstellen dat je het af en toe moeilijk hebt. Lijkt me ook echt niet fijn die onzekerheid over hoe het zal zijn als je kindje er is! Wat je te wachten staat enzo......Ik hoop dat je wel van je verlof kan genieten en dat je nog mogelijkheid hebt om met gyn te overleggen en vragen te stellen zodat je voorbereid bent op wat er komen gaat!

Michigan hoe is het nu? Ik heb alleen maar hele positieve ervaringen met JBP! Maar misschien dat het toch anders is in combinatie met borstvoeding.

Mimpje wat zielig dat je mannetje zo een last heeft van reflux en zuur. Hoop dat de medicatie zn werk gaat doen! Is niet leuk om je kindje zo te zien en je zo machteloos te voelen.

Ann hoop dat vriend op tijd terug is.....

Oooh en Gorgi vergeet ik je helemaal te feliciteren!! Jeetje wat een geweldig nieuws zeg! Hoe voel je je?

Vera zo te lezen hebben jullie een heerlijke vakantie gehad! En wat heeft uk het goed gedaan. Leuk die bijeenkomst, kindjes kijken en lekker bijkletsen. Goed te lezen dat het met je borsten weer beter gaat!

liefs
O, da's wel handig dat ze van die babypoints hebben. Scheelt een heel gedoe. Wij zijn zo'n 2 jaar geleden naar Disneyland Parijs geweest en toen was het wel druk. Er gingen toen mensen weg de zo'n vip-pas hadden en die gaven ze aan ons. Dat was heel fijn.

Morgen is de eerste echte keer naar het kdv omdat ik nu al had moeten werken als ik niet te laat was bevallen. Ik denk steeds: ik doe gewoon een halve dag. Ik ben toch thuis. Maar omdat het drinken vorige keer moeizaam ging breng ik haar nu denk ik toch maar een hele dag. Met pijn in mijn hart, dat wel.

We hebben uiteindelijk de kw niet meegenomen die we op mp hadden gekocht. Bij transavia mag je maar 10 kg mee voor een baby en dit is incl. wagen. De wagen was al zo'n 17 kg en dat was echt te veel. We hebben uiteindelijk een buggy meegenomen, maar we hebben haar vooral vervoerd in de draagzak...
Hoi allemaal,

Ben gisteren weer terug gekomen van Bergen aan Zee en het was echt lekker. Mooi weer, dus veel op het strand gelegen en op het terras gezeten. Ook een stuk gewandeld en dan merk ik wel dat dat niet meer zo goed gaat, toch echt geen conditie meer en het sokken en schoenen aan en uit doen is ook een drama. Maar oke, qua klachten mag ik eigenlijk nog niet klagen.

Vandaag dus 36 weken en eerste verlofdag. Lekker uitgeslapen en toen hartecho. Ze snappen niet zo goed wat er nu met het hartje aan de hand is. Het is sowieso onregelmatig, maar eerst was het te snel en de laatste 2x is het weer te langzaam. Ze gaan er nu over overleggen of de bevalling met 40 weken ingeleid gaat worden. Verder nog veel vragen gesteld en ben deze keer wat rustiger dan de vorige keer.
Vera, lekkere vakantie gehad dus op het weer na. Waar zaten jullie eigenlijk? Lijkt me ook moeilijk hoor, je ukje naar het kdv brengen... Fijn dat het beter gaat met je borsten. De productie nog steeds goed?

Rossia, goed hoor, nu is het aftellen naar de terugplaatsing en dan weer 2 weekjes aftellen! Spannend!

Angel, wat leuk dat het zo goed gaat met je meisje. Wat leuk dat ze zo van muziek houdt. Hoe is het nu met je broer?

En hoe gaat het op het werk? Hou je het al beter vol?

Mimpje, zijn de medicijnen al een beetje aangeslagen? Hoop het voor jullie.

Teddy, wat leuk naar Disneyland. Maar wel logisch hoor dat mini het op het laatst niet meer trok, maar wel een minder leuk einde natuurlijk.

Ik ben echt blij met mijn verlof. Kan er ondanks de onzekerheid over het hartje toch wel van genieten, al blijft het in je achterhoofd wel meespelen. Zo van: wat nou al het echt fout gaat of zo, daar ben je onbewust toch mee bezig.

Morgen leuk naar het bevrijdingsfestival. Sommigen van jullie ook vrij morgen?

Kijk af en toe nog eens naar die filmpjes op youtube van koninginnedag. Echt vreselijk zeg. Nog iets wat ik niet echt uit mijn hoofd krijg...
Jobje, wat een gedoe zeg, met het hartje van je uk. Lastig en onzeker dat ze niet precies weten wat er met het hartje aan de hand is! Fijn dat jullie het saampjes nog zo lekker naar jullie zin hebben gehad aan zee.

Angel, fijn dat het allemaal zo goed gaat! Mini ging hier trouwens ook kokhalzen van een broodkorstje, maar bleef toch stug doorknabbelen.

Ellein, ik ga vanaf morgen proberen om jouw schema voor uk aan te houden. Misschien dat het voor mini ook wel werkt...Een beetje meer ritme zou gewoon wel eens prettig zijn.

Ik heb trouwens eindelijk een site gevonden waar je de afleveringen van Greys Anatomy kunt kijken, meteen maar even naar die van vorige week gekeken, want de dvd-recorder had verzaakt.
Angel leuk weer wat van je te horen. En al een tand! wat gaat het allemaal snel he? En dat dansen lijkt me ook zo geweldig. Mijn nichtje deed dat ook al heel snel. Mini lijkt inderdaad veel op Teddyman, maar herken ook steeds meer van mezelf. En als ik foto's van mij van vroeger bekijk zijn de gelijkenissen toch af en toe best eng.

jobje fijn dat je zo genoten hebt in bergen aan zee. En logisch dat het allemaal wat moeizamer gaat hoor. Das ook niet zo gek. En wat goed dat je nu wat rustiger bent. Lijkt me heel moeilijk die onzekerheid en elke keer een 'andere' uitslag. Dan weer snel, dan weer langzaam.

Ik ben morgen niet vrij. Ga 's avonds wel naar het festival toe. Guus Meeuwis treedt hier op. Gezellig!!
OGG cross

zeg welke site is dat? zet het anders ff op de mail.

ik heb die van vorige week ook nog niet gezien. Die wilde ik vanavond nog even kijken voor de nieuwe begint
Teddy, de site staat op de mail.

Mini is nogal aan het jengelen vandaag. Zal wel weer een sprongetje zijn...
Ann, fijn om weer even wat van je te horen. Nu maar hopen dat je deze maand nog een kans hebt en dat het goed uitkomt met je eisprong.

Vera, klinkt goed de terug kom dag met alle baby's en natuurlijk is jouwe de mooiste en de beste ! Voor jullie is vliegen met de kleine dus voor herhaling vatbaar. Wat goed! Wanneer is nu je eerste werkdag? Ik zou er ook wel tegen op zien, maar misschien valt het heel erg mee en is het leuk. Morgen wendagje, is natuurlijk ook hartstikke spannend.

Teddy, ideaal van die babypoints!! Een echt op kinderen gericht park. Super handig.

Angel, wat leuk dat je er ook even bent!! Alweer 7 maanden joh? Jeetje wat gaat dat snel. Hebben jullie nog steeds plannen om van de zomer al voor de tweede te gaan?

Jobje, wat klinkt het heerlijk je weekendje en helemaal niet gek hoor dat het allemaal niet meer zo makkelijk gaat. En iedere keer weer die andere uitslag! Wel fijn dat je nu wat rustiger bent, dan wordt je kindje waarschijnlijk ook lekker rustig van. Geniet van je verlof!

OGG, wat goed van die site. Ik sla hem gelijk op in mijn favorieten.

Ellein!! Heb je gemist vandaag. Ben je druk geweest?

Ik moet morgen ook gewoon werken en s'avonds ga ik sporten. Weinigs bijzonders dus.

Teddy, voor de tabel, ik heb op 16 mei een afspraak voor een echo in het ziekenhuis, dan hoor ik wanneer ik super seabert terug krijg....
zekers handig die babypoints. Je kan er ook luiers en babyvoeding kopen. Er staan kinderstoelen en er zijn ruimtes om te voeden en te verschonen.

Zal zo de GA site eens bekijken, Heb zojuist de aflevering van vorige week gezien. niet leuk...

zal de tabel aanpassen
foto's op de mail..
Rossia, ben er wel hoor, was inderdaad druk...... Hoe gaat het nu verder deze dagen tot aan de terugplaatsing? Nog hoofdpijn of is het weer weggetrokken? Leuke foto op je hyves. Koninginnedagfoto?

Angel, goed om van je te horen. 7 maanden alweer, wat een dame is het al . Uk is echt een klein acrobaatje. Sinds een paar dagen eten we ook 's avonds weer aan de eettafel met uk erbij in de kinderstoel. Heerlijk zo met z'n drieen aan tafel

Vera, fijn dat het met je borsten weer goed gaat. Best spannend morgen een hele dag zonder ukje! Misschien een uitgelezen moment om heerlijk te gaan shoppen (jaja, ik weet het, hoezo shopaholic ). Dan gaat de tijd snel en dan kun je meteen een nieuw werkoutfit kopen bijvoorbeeld!

Jobje, zo te horen kun je lichamelijk nog best veel (behalve dan je sokken en schoenen aandoen ). Morgen naar bevrijdingsfestival, klinkt leuk. Hier ook werken helaas . Wat raar dat het hartje eerst te snel was en nu te langzaam. Maar je staat flink onder controle dus mocht er iets zijn dan merken ze het vast op niet waar?

OGG, wat een eer dat je mijn schema gaat proberen te introduceren . Bij ons werkt het als een tierelier. Ook als uk overdag op een ander tijdstip slaapt als we bijvoorbeeld weg gaan, dan kan hij het feilloos weer oppikken. Jij mag toch deze week weer beginnen met iets werken of heb ik dat nu mis?

Teddy, guus is leuk! Doe hem de groeten van mij . Fijn dat mini zo'n goede nacht weer heeft gehad. Soms is het gewoon een beetje veel voor die kleintjes. Ik heb ook de foto's op je hyves gezien en het wordt ook al zo'n grote dame zeg. En wat leuk dat ze op jouw babyfoto's lijkt terwijl iedereen zegt: oh precies papa. Dat hebben wij nl precies hetzelfde! Moet er wel om lachen. De een zegt dit, de ander dat. maar hij lijkt het meest op zichzelf natuurlijk! Dat hebben ze trouwens goed voor elkaar bij eurodisney. Nooit geweest, maar misschien als uk wat ouder is dat het wel leuk is om een keer te gaan.

Ann, jammer dat je deze maand weinig kans hebt om zwanger te raken. Wie weet de volgende maand dan. Maar ja, dat wachten steeds..... niet leuk

Hier eigenlijk weinig nieuws. Alhoewel, ik ben toch begonnen met het afbouwen van de voeding van 12.00 uur. Vanmiddag stond ik op mijn werk met de kolf in mijn hand en bedacht me toen dat ik er wel klaar mee ben met het kolven op mijn werk. Dus toen heb ik besloten om maar niet te kolven. Wel om 14.30 even wat druk gekolfd maar meer niet. Brrrr, ik vind het wel een raar idee hoor dat afbouwen. Het hoort er inmiddels zo bij. Een half jaar voeden, men, het wordt haast een gewoonte. Maar ik hou gewoon nog 2 voedingen per dag over en die ga ik er pas afhalen als ik er echt aan toe ben . Stomme emo-trut die ik ben hoezo softie geworden ???????

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven