Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Ik snap het ook wel Vleer..maar dit is een keiharde boor. ik kan niet eens bellen in huis. Als ze dat nou van tevoren even melden..
quote:Vleermuis28 schreef op 04 mei 2009 @ 09:22:

Wm.. heb je al fotos gemaakt van je luffer ?Nee nog niet....
Nou..ik ga eens even douchen en flink aan het werk hier..het is hard nodig!

Tot later!
Een oud ex vriendje van mij , had ik af en toe nog wel eens contact mee op msn. Hij liet dan regelmatig merken dat hij mij nog steeds leuk vond en wilde dan weer afspreken. Ik heb die boot altijd afgehouden omdat ik hem niet vertrouwde. Maar goed ook blijkt achteraf want meneer woonde samen.

Toen ik daar over begon zei hij dat de relatie ballen ging en dat ie mij zo leuk vond.. Yeahhhh right.. Dream on.

Gelukkig altijd de ballen bij mijzelf gehad om nooit meer af te spreken met hem. Vorig jaar liet hij wederom merken dat ie mij leuk vind hij was naar eigen zeggen bij zijn vriendin weg. Woonde tijdelijk bij zijn ouders.. DUS NIET HE !

Nu is hij inmiddels vader van een zoontje , en maar blijven spelen op t feit dat ie mij zo leuk vind. Dat de relatie tussen hem en haar erg slecht is nu ze een kindje hebben .

Hij is en blijft een imbeciel.. Ergens heb ik gewoon zin om al die msn gesprekken door te sturen naar zijn huidige vriendin.

Ik doe het niet , want het is zijn sores niet de mijne , ik maak mij er vooral niet druk om. Maar om deze zakkenwasser een lesje te leren zou ik het graag willen doen..

Maar ozo blij dat ik jaren geleden onze prille relatie heb verbroken omdat ik hem niet vertrouwde.. Terecht blijkt dus
Indi als je klaar bent met je huishouden ... kan je bij mij verder gaan,

Nu zijn die kolere kerels weg met hun lawaai.. GHWEIUTIORU*#&&#(
Nou het gaat hier nog even lekker door, Vleer...

Moest eerst nog even ontbijten, vandaar dat ik hier nog zit.

Konijntje ziet er goed uit gelukkig!!

En wat een zak is die gozer...wees maar blij dat je er niets mee gedaa hebt, idd.

*nu echt weg is*
Xen en Reiz, happy birtyhday!!!

Indi, die lekkere boy in film ps; I love you is idd zóó cute!!

Voor de rest alles prima hier..
Dank jullie wel voor alle lieve felicitaties! Geweldig om zo wakker te worden hoor!

Lieve Reiz, jij ook gefeliciteerd (wist dus niet dat jij ook jarig bent!) en een plezierige dag!

Ga zo naar de Hema voor jullie hoor!

Heerlijk zonnetje en al veel lieve smsjes gehad. De eerste kwam om half 7 van mijn Griekse God, heel lief van hem omdat ik op zn laatste sms helemaal niet meer gereageerd heb. Hij wil me ook nog bellen geloof ik...
shit zeg...heb mailtje van mn ex gekregen...wat lief...
Das inderdaad lief, Xen!!
hai Indi! hoe doe ik ook alweer plaatje plakken?...sorry ben nog beetje wattig in mn hoofd
Xen, Reiz: Allebei van harte gefeliciteerd! (f)
Plaatje zoeken, rechtermuisknop en dan de eigenschappen kopieren..en dan moet je de link plakken in het schermpje wat je krijgt als je het schilderijtje aanklikt.......vaaaaag??Of niet??

Was toch al genoeg taart hier, ga voor de borrel. Proost allemaal!

Was toch al genoeg taart hier, ga voor de borrel. Proost allemaal!
Kijk, ik kan het al twee keer!
By the way Vleer, ben ik van de group verwijderd?
HAPPY BIRTHDAY!!!! voor Xen en Reiz

Heb alvast een stripper gehuurd...dat mag wel op dit tijdstip toch? De taart is zeker al op?

Ben gisteren aan het eind van de middag stel op sprong naar de sauna geweest in m'n uppie...had ik ff zin in. Lekker het bubbelbad voor mezelf...kan ik zo lekker mijmeren of een beetje wazig voor me uitstaren en niemand die er wat van zegt

Was laat thuis ook en toch nog een logé...oude bekende van me (nee niet McSteamy) ...toch wel lekker een arm om je heen, had ik ff nodig. Geloof dat ik McSteamy toch wel echt los begin te laten, alhoewel hij weer meer van zich laat horen. Doe gewoon lekker mijn eigen ding en ik zie allemaal wel hoe het loopt.

BIG HUG voor Erykah en Indi Voelen jullie je alweer een beetje beter?

O ja Xen..het antwoord op je vraag...26
HIEPERDEPIEP

HOERA !
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
http://www.youtube.com/watch?v=mZ72C3tjoPY
Sexy stripper zeg, Appel!

En Xen..een borrel sla ik nog even af..later misschien
"Birthdays are nature's way of telling us to eat more cake."

"Birthdays are good for you. Statistics show that the people who have the most live the longest."
@Appel: Toch een lekker dagje dus??

En het lijkt erop dat ik hier vandaag de hele dag in de herrie zit...

Wat een k*therrie zeg..ik kan niet eens een telefoontje plegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven