Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bibi wat fijn, voorzichtig maar fijn :heart:

Over water op Netflix, heel leuk @ Aquarium

Hier nog niet ongesteld maar ook geen positieve test. Woensdag zou er meer duidelijk moeten zijn voor mij.
Wat heftig Aquarium. Hoop dat jullie kleintje nog een poos in je buik kan blijven. Sterkte :hug:

Succes met wachten Paradijsvogel! Als je antibiotica nodig hebt zou ik wel aangeven dat je zwanger kunt zijn, dan kunnen ze je iets geven dat veilig is. Misschien kun je het ook nog voorkomen door heel veel te drinken? Evt cranberrysap of cranberrypillen? Helpt bij mij altijd goed!

Hoe is het bij jou Bibi? Nog opnieuw getest?

Jekeek spannend! Succes met wachten de laatste paar dagen!
sterrenmunt--- wijzigde dit bericht op 17-08-2020 22:52
7.05% gewijzigd
Ik ben nu 23wkn4. Dus morgen krijg ik longrijpers. Dus als we de 26 weken halen zijn we al heel blij eigenlijk.

Ik heb vis a vis en casa de papel idd al gezien was een leuke serie
Aquarium jeetje wat heftig zeg, sterkte! Hopelijk blijft de kleine nog zo lang mogelijk zitten.

Lala en Ariel, gefeliciteerd met de mooie testen! En fijn dat je de eerste echo net voor je vakantie hebt, Ariel.

Sterrenmunt, fijn die goede termijnecho en spannend, wachten tot de nipt uitslag.

Bibi, nog getest? En hoe gaat het bij jou, Jekeek? En bij jou, Nm1?

Wij zijn weer terug van vakantie. Kwaaltjes beginnen wat af te nemen sinds gisteren, niet meer zo misselijk en moe en kan ook weer beter naar de wc. Maakt me wel ongerust, hoewel het niet heel gek is dat ze rond 12 weken afnemen. Donderdag gelukkig termijnecho, dan hopelijk weer gerust gesteld. Krijg dan ook de formulieren voor de nipt, die prikafspraak staat voor vrijdag.
Nu ik weer terug ben van vakantie, zal ik weer vaker reageren! Succes aan de dames op het wachtbankje en degenen die juist net rond eisprong zitten. Ik duim voor jullie
Jeetje je krijgt t wel voor je kiezen. Voel je je ook ziek of heb je erge pijn?

Ik heb maandagochtend even met ochtenurine getest die was alweer duidelijker dan zondag tussen de middag.
Ik heb met mezelf afgesproken woe of donderdag pas weer te testen zodat er mininaal 48 uur tussen zit. Ik ben vreselijj onzeker en die testen te vroeg op elkaar zouden me dat nog meer maken.

Spannend jekeek. Hopelijk woe of do een postive test. Ik duim voor je
Heb je een fijne vakantie gehad Nickii? Denk dat het heel normaal is dat kwaaltjes nu afnemen hoor! Ik ben ook ruim 12 weken nu en heb ook het idee dat ik iiiietsjes minder vermoeid ben. Ben ook overgestapt op andere vitamines, wie weet helpt dat ook nog mee. Snap dat je toch gespannen bent voor de termijnecho! Nog even geduld, hoop dat je een prachtig springend kindje ziet donderdag!

Wauw kan me voorstellen dat je vreselijk gespannen bent Bibi. Het is niet niks na een bbz en dan een miskraam. Hoop echt voor je dat het nu gewoon goed gaat en dat je straks toch kan gaan genieten. Heb je al contact grhad met een verloskundige? Denk aan je hoor. Hoop dat je de tijd een beetje doorkomt :hug:
De baby en ik doen het tot nu toe goed. Vandaag aangekomen in het andere ziekenhuis. Gynaecoloog verwacht zoals het er nu voor staat dat ze nog wel paar weekjes blijft zitten. Wat voor mij belangrijk is, is dat ik de 26 weken haal. Dan zijn de kansen gewoon veel beter.
Lief van je sterrenmunt. Tis echt tijd uitzitten ja. En me nog niet binden aan deze zwangerschap.
Ik heb nog geen vk gebeld dat wil ik eind vd week of begin volgende week doen.
Eerst maar eens deze week door..

Ik zie dat ik al in de zwanger lijst sta ! Wauww die kwam wel even binnen. Positief hoor maar jullie geloven er al meer in dan ik
@ Ariël, lala-bloem en bibi, wat fijn zeg! Gefeliciteerd!! Ik hoop dat het bij jullie allemaal goed mag gaan!
@aquarium, jeetje wat heftig zeg!! Als ik het zo hoor ben je in goede handen! Vooral heel rustig aandoen en niet te spannende series kijken! Hopelijk blijft je meisje nog wat weekjes zitten! Qua series vind ik Comedie altijd wel leuk. Friends, hoe i met your mother, the big bang theorie en modern familie. Staan allemaal op Netflix volgens mij en kan je een hoop uren mee vullen!

Hier gaat het goed. Ik denk op het wachtbankje, maar we maken het nog even wat langer gezellig voor de zekerheid! Kan elke maand het vruchtbaar slijm steeds beter herkennen. Als ik daar vanuit ga was de eisprong halverwege vorige week. Volgens mij krijg ik na de eisprong ook gespannen en gevoelige borsten. Gister even gegoogled en ik denk dat dat door het hormoon progesteron komt, dit maakt het lichaam aan na de eisprong. Dat zou verklaren waarom ik dat tot nu toe elke cyclus gehad heb😂
Hoe gaat het verder met de anderen, nog meer mensen op het wachtbankje?
Je keek heb je al uitslag voor jezelf? Ben zo benieuwd voor je!
nicki donderdag de termijnecho, super spannend! Snap dat het eng is als de kwaaltjes afnemen, maar opzich ook een logisch gevolg. Heb je een fijne vakantie gehad?

Jekeek heb je vanmorgen nog een test gedaan?

Nm1 weet jij al meer?

Roanna spannend op het wachtbankje, duimen dat het raak is!

Ik heb afgelopen nacht wakker gelegen van lage rugpijn. Geen een houding was fijn. Ik ben wel bekend met rugklachten maar meestal wordt dit juist beter als ik in bed lig. Maar goed, het zal wel niks zijn... Ik zit nog (on)geduldig op het wachtbankje🙃.
@L261994 ook nog op het wachtbankje, zo spannend. Ieder gevoel, pijntje en dingetje wordt geanalyseerd!

@Bibi vandaag getest of morgen?

Langste cyclus is altijd 25 dagen, dat is vandaag. Niet ongesteld geworden, vanochtend getest, ook niet zwanger. Hoe zit dit ook al weer? Vanaf wanneer is een test een beetje betrouwbaar? Ik snap het niet meer goed geloof ik😂
Je keek heb je ook je ovu getest? Ik had na mk een veel langere cyclus en zo ken ik er meer.
Ik houd nog even hoop voor je!

Morgenochtend ga ik weer testen. Merk wel wat kwaaltjes maar eerst maar eens dese week door
Ik heb weer test gedaan. Hij is wel iets opgelopen weer. Maar kan er nog niet enthousiast over zijn. ik zou echt gesuld moeten hebben er zit niks anders op. Vk bel ik iig pas na t weekend heb ik besloten. Dan zijn we 5 weken
Wat ontzettend spannend Bibi, Ben je inmiddels je NOD voorbij? Ik wil je toch wel vast voorzichtig feliciteren en nu heel hard duimen dat alles goed blijft gaan.

Ook spannend voor jou Jekeek, hopelijk heb je snel meer duidelijkheid!
Ja ik ben zeker weten mijn nod voorbij als.ik het goed bereken nu3 dgn miss 4
Bibi kan me voorstellen met jouw geschiedenis dat dit nog veel spannender is. Is ook niet niks. Toch een voorzichtige gefeliciteerd hoor!

Mijn vakantie was heerlijk, rustig aan kunnen doen en ook wat van omgeving kunnen zien. Wel erg warm, maar denk dat het op de camping beter was dan in ons appartement, want het koelde s avonds in ieder geval heel erg af.

Sterrenmunt, fijn om te horen dat je ook iets minder vermoeid bent nu!

Jekeek, hopelijk snel meer duidelijkheid! Weet je hoeveel dagen je nu na je ovulatie zit?

L261994, weet je al wanneer je wilt gaan testen?

Aquarium, ik duim met je mee voor minstens die 26 weken!

De echo was heel goed vandaag, er zit een vrolijk spartelend baby'tje in mijn buik die niet stil wilde liggen voor een goede foto. Uiteindelijk nog wel gelukt gelukkig. Mijn uiteindelijke ud is 1 maart.

Super spannend voor iedereen op het (verlengde) wachtbankje weer. Ik duim voor jullie!
Gefeliciteerd Bibi!! Heb je vandaag nog een test gedaan??

Bah wat spannend allemaal Aquarium... Hoop dat ze nog even blijft zitten..

Jij al wat meer duidelijkheid Jekeek?

Ik heb eigenlijk niet meer getest, voel me wel anders? Moe en last van misselijkheid in de avond, maarja komt dat niet gewoon door het weer? Als ik zwanger zou zijn had die 2e test ook wel wat moeten laten zien toch? Ik ga er maar van uit dat ik in ronde 4 zit en wacht dus nu op mijn eisprong. Deze keer wel weer begonnen met ovulatietesten zodat ik ongeveer weet wanneer mijn eisprong is. En ovu testen zouden ook positief moeten zijn toch als ik zwanger zou zijn?
nickii, ik ben van plan om mijn menstruatie af te wachten, die start altijd strak op 13 dpo. Dus als dat niet het geval zou zijn kan ik de dag daarna (dinsdag) een test doen.
Spannnend l2 61994 ik ga vast duimen voor je

Nm1 heb je niet voor zekerheid nog testje gewaagd? Is idd wel waar als je nu zwanger was was je al best ver en had je t wel gezien op lh test idd
Aquarium ik hoop dat je minstens de 26 wk gaat halen. Kom je de dagen nog wat door?

Bibi vandaag ben je zwanger. Dat neemt niemand je af, hoe het ook verder gaat verlopen. Snap dat het moeilijk is om er in te kunnen geloven. :hug:

Goed bezig geweest Roanna! Nu maar weer 'rustig' afwachten..

L261994 spannend weer! Duim voor je!

Wat fijn dat bij jou ook alles goed gaat Nickii!

Verwarrend Nm1 en Jekeek altijd vervelend als je cyclus ineens raar gaat doen :hamer:

Ik had vandaag een goede Nipt uitslag. Zo opgelucht.. en ook weer hartje gehoord bij de verloskundige. Net of is het nu pas echt.
Gefeliciteerd srerremunt. Wat een fijn gevoel de nipt goed! Wordt deze inmiddels al vergoed eigenlijk?
Ongesteld, je kan het maar weten hè. Op naar ronde 6 :there:
Gefeliciteerd Sterrenmunt, wat fijn een goede nipt! Moest je lang op de uitslag wachten?
En ik meen me te herinneren dat het bij jou in ju functie op werk niet zo gebruikelijk is om kinderen te krijgen? Heb je het al aan je baas verteld?

L261994, spannend, ik duim!

Nm1, succes met wachten op je ei! En veel plezier

Bibi, nipt wordt nog niet vergoed tenzij je in trident1 studie komt doordat je bijvoorbeeld eerder een kindje met syndroom van down hebt gehad.

Jekeek, wat balen zeg!

Ik ga nu op naar prikpost om voor de nipt te testen!
Balen je keek!! Even weer door die zure appel heen..hopelijk op baar een vruchtbare maand. Knuffel.
Ok dan weet ik dat weer met die nietjes
Succes nog even met afwachten op het wachtbankje dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven