Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

maandag 24 augustus 2020 om 14:37
Bibi, nee! Wat een naar nieuws. Heeft het al doorgezet? En heb je de verloskundige al/nog gebeld? Vind het zo rot voor je
NM1, veel plezier op je "huwelijksreis"! Geniet ervan!
L261994, hopelijk te vroeg getest?
Lala-bloem, fijn dat je iets eerder mag komen voor de echo. Hoe gaat het vandaag?
Aquarium, fijn om te horen dat je je nog naar omstandigheden goed voelt!
NM1, veel plezier op je "huwelijksreis"! Geniet ervan!
L261994, hopelijk te vroeg getest?
Lala-bloem, fijn dat je iets eerder mag komen voor de echo. Hoe gaat het vandaag?
Aquarium, fijn om te horen dat je je nog naar omstandigheden goed voelt!
maandag 24 augustus 2020 om 17:30
De situatie is nog t zelfde. Alleen lijkt me test ietsje lichter. En me borsten minder gevoelig Wel wat meer buikpijn dus toch even weer met vk gebeld en gezorgt dat ik mocht komen. Helaas was er niks te zienop de echo. Dus echt nog te vroeg wat ze al dacht. Helaas kon ze ook niet goed me eileider vinden want daar ben ik dan nog t meeste bang voor en wil er dan wel optijd bij zijn omdat ik er nog maar 1 heb. Ik moet nu weer verder afwachten wat me lichaam doet en houd tussendoor contact met haar. Als de pijn iñeens hefigerwordt mort ik gelijk bellen. Slopend dit wederom

donderdag 27 augustus 2020 om 09:08
Bibi, snap ik, neem vooral je tijd om dit goed te verwerken. Is niet niks zo 2x achter elkaar.
Nickii, nee ik lig nogsteeds in het ziekenhuis. Bloeddruk wel hoger maar nog acceptabel zeiden ze. Gaan denk ik volgende week beginnen met de dosering op te hogen. Ik heb nu in iedergeval nog geen klachten dus dat is mooi. Behalve wat vermoeidheid, maar goed ik word ook moe van het niks doen. Verder krijg ik elke dag een CTG scan en gewoon de dagelijkse controles. Ben nu net 25 weken maar ze moet nog echt eventjes blijven zitten.
Nickii, nee ik lig nogsteeds in het ziekenhuis. Bloeddruk wel hoger maar nog acceptabel zeiden ze. Gaan denk ik volgende week beginnen met de dosering op te hogen. Ik heb nu in iedergeval nog geen klachten dus dat is mooi. Behalve wat vermoeidheid, maar goed ik word ook moe van het niks doen. Verder krijg ik elke dag een CTG scan en gewoon de dagelijkse controles. Ben nu net 25 weken maar ze moet nog echt eventjes blijven zitten.
donderdag 27 augustus 2020 om 16:54
@ Bibi, nee wat vreselijk zeg! Heel veel sterkte!
@Aquarium, fijn dat het stabiel gaat! Ik duim met je mee dat ze nog minsten een paar weken blijft zitten!!
Hier wat minder, ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Wel een kortere cyclus weer, nu 29 dagen. Maar man wat valt dat elke maand tegen zeg! Ben er elke keer weer zo verdrietig over
Soms wordt ik er moedeloos van
@Aquarium, fijn dat het stabiel gaat! Ik duim met je mee dat ze nog minsten een paar weken blijft zitten!!
Hier wat minder, ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Wel een kortere cyclus weer, nu 29 dagen. Maar man wat valt dat elke maand tegen zeg! Ben er elke keer weer zo verdrietig over
vrijdag 28 augustus 2020 om 13:27
Aquarium, fijn dat het redelijk stabiel lijkt te blijven. Ik duim met je mee dat de kleine nog een paar weken blijft zitten!
Roanna wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg! Kan me voorstellen dat je daar elke keer erg verdrietig van wordt. Ik duim voor een heleboel positieve (blijvende) testen komende maand voor jullie
Roanna wat balen dat je weer ongesteld bent geworden zeg! Kan me voorstellen dat je daar elke keer erg verdrietig van wordt. Ik duim voor een heleboel positieve (blijvende) testen komende maand voor jullie

maandag 31 augustus 2020 om 17:48
Bibi, ik vind het zó rot voor je. Heel begrijpelijk dat je even wat afstand neemt van het forum. Ik hoop dat je het verdriet een beetje een plekje kan geven. Kan het zijn dat er een medische oorzaak is voor de miskramen? Gaan ze dat onderzoeken?
Aquarium ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat. Is alles nog stabiel? Kom je zelf de dagen nog een beetje door?
Roanna Het is ook iedere keer zo ontzettend balen... hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde, komen de vruchtbare dagen er al weer aan?
Ik ben een beetje in de war en ergens wel hoopvol maar misschien wel tegen beter weten in. Denk dat mijn NOD uiteindelijk pas morgen is, dus ik moet nog even geduld hebben. Heb me deze maand echt anders gevoeld dan anders, extreem moe, pijnlijke borsten in een hele nieuwe manier, hoofdpijn, scherpe steken in lies, 0,0 afscheiding terwijl dat normaal best veel is tussen ovulatie en NOD. Maar gister wel een witte test. Wellicht was het te vroeg en kan het alsnog, maar het kan net zo goed niet raak zijn... waarom anders al die klachten als er (nog) geen HCG is?!
Hoe voel jij je NM1 jouw NOD zit er ook aan te komen!
Aquarium ik ben ook heel benieuwd hoe het met jou gaat. Is alles nog stabiel? Kom je zelf de dagen nog een beetje door?
Roanna Het is ook iedere keer zo ontzettend balen... hopelijk vol goede moed naar de volgende ronde, komen de vruchtbare dagen er al weer aan?
Ik ben een beetje in de war en ergens wel hoopvol maar misschien wel tegen beter weten in. Denk dat mijn NOD uiteindelijk pas morgen is, dus ik moet nog even geduld hebben. Heb me deze maand echt anders gevoeld dan anders, extreem moe, pijnlijke borsten in een hele nieuwe manier, hoofdpijn, scherpe steken in lies, 0,0 afscheiding terwijl dat normaal best veel is tussen ovulatie en NOD. Maar gister wel een witte test. Wellicht was het te vroeg en kan het alsnog, maar het kan net zo goed niet raak zijn... waarom anders al die klachten als er (nog) geen HCG is?!
Hoe voel jij je NM1 jouw NOD zit er ook aan te komen!
dinsdag 1 september 2020 om 08:20
Paradijsvogel, wat spannend zeg! De klachten klinken veelbelovend, een witte test is dan helemaal super teleurstellend. Hopelijk inderdaad nog net te vroeg met testen! Ik duim voor je!
Nm1, hou jij de spanning tot nod nog beetje vol?
Aquarium, ben jij het weekend goed doorgekomen?
En hoe gaat het met de rest?
Nm1, hou jij de spanning tot nod nog beetje vol?
Aquarium, ben jij het weekend goed doorgekomen?
En hoe gaat het met de rest?

dinsdag 1 september 2020 om 09:53
Ik voel eigenlijk helemaal niks bijzonders? Af en toe word k wakker met rugpijn maar dat trekt tegen de middag dan weer weg.
Tot nu toe is het wel te doen met wachten tot mijn NOD, nu te veel bezig met de vakantie. Ik ga zo vliegen maar ben heel bang haha, dus ben daar nu meer mee bezig. Ik weet eigenlijk ook niet zeker wanneer mijn NOD is, 4 of 5 september.
Paradijsvogel, hoe is het bij jou??
Tot nu toe is het wel te doen met wachten tot mijn NOD, nu te veel bezig met de vakantie. Ik ga zo vliegen maar ben heel bang haha, dus ben daar nu meer mee bezig. Ik weet eigenlijk ook niet zeker wanneer mijn NOD is, 4 of 5 september.
Paradijsvogel, hoe is het bij jou??