Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Tiana_76 schreef:
14-08-2020 14:52
Wat snap je niet?

Nou, wat ik zeg. Dus je plant een dag in de 39e week, maar als de natuur besluit dat het kind er bijvoorbeeld met 38 weken al uit moet heb je niks meer te willen.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
14-08-2020 15:07
Nou, wat ik zeg. Dus je plant een dag in de 39e week, maar als de natuur besluit dat het kind er bijvoorbeeld met 38 weken al uit moet heb je niks meer te willen.
Ik had inderdaad een datum staan begin week 39. Halverwege week 37 begon de bevalling spontaan dus zijn we richting ziekenhuis gegaan en toen de keizersnee gekregen.

Dat is in principe toch niet heel anders dan bij een normale bevalling... je kan hopen op week 40 maar als baby het eerder tijd vind is het eerder..
ñuca schreef:
14-08-2020 15:07
Nou, wat ik zeg. Dus je plant een dag in de 39e week, maar als de natuur besluit dat het kind er bijvoorbeeld met 38 weken al uit moet heb je niks meer te willen.
Ja, dat klopt. Het idee is meestal dat je niet langer dan x weken zwanger bent. En als het kind eerder komt: ook prima. Dan meld je je bij de eerste wee en krijg je alsnog een keizersnede.
Ik zou dan wachten tot week 39 en als er dan nog niks gebeurt pas een afspraak maken.
ñuca schreef:
14-08-2020 15:27
Ik zou dan wachten tot week 39 en als er dan nog niks gebeurt pas een afspraak maken.
Dat kan niet altijd (er zijn een x aantal plekken voor geplande procedures en x aantal voor spoed) en het ligt natuurlijk ook echt aan de reden van ingrijpen. Dus waarom niet van tevoren al plannen? Ik zie er niets raars in hoor.

Heb ook een geplande bevalling gehad, wel eerder in de zwangerschap. Het geeft ook rust (zeker in een risicozwangerschap) om een einddatum te hebben.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
14-08-2020 14:43
Ik snap dat nooit met zo'n geplande keizersnee. Ik bedoel, wel als alles volgens plan verloopt natuurlijk, maar als de bevalling per ongeluk voor die datum begint heb je niks meer te willen.
Mijn jongste is middels een ks geboren. Die werd ingepland 2 weken voor de uitgerekende datum en ik mocht ook kiezen.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
14-08-2020 15:07
Nou, wat ik zeg. Dus je plant een dag in de 39e week, maar als de natuur besluit dat het kind er bijvoorbeeld met 38 weken al uit moet heb je niks meer te willen.
Daarom plannen ze het vaak eerder.
ñuca schreef:
14-08-2020 15:07
Nou, wat ik zeg. Dus je plant een dag in de 39e week, maar als de natuur besluit dat het kind er bijvoorbeeld met 38 weken al uit moet heb je niks meer te willen.
Artsen doen het gewoon voor de lol, zo’n geplande keizersnede.
LīlyRose schreef:
14-08-2020 17:22
Artsen doen het gewoon voor de lol, zo’n geplande keizersnede.

Ja het ligt ook helemaal aan mij hoor, als ik iets plan wil ik zeker weten dat het dan ook gebeurt, en dat kan niet met een bevalling. Laat maar, back on topic maar weer. :flag:
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
14-08-2020 14:54
Met 39 weken doen ze een keizersnee toch? Ik ben ook geboren met een geplande keizersnee, moeder mocht ook een datum kiezen, volgens mij is dat vrij standaard (uit enkele datums mogen kiezen)
Ik ben ook met een keizersnee geboren en mijn ouders mochten ook kiezen tussen een paar datums.
Dit was in de jaren 90, misschien is dat nu anders.
Alle reacties Link kopieren
Dat is nu nog steeds, een vriendin van mij is vorig jaar bevallen middels geplande keizersnee en mocht ook kiezen.
Alle reacties Link kopieren
In ieder geval heel handig voor jeugdzorg, zo'n geplande keizersnede, weten ze precies wanneer ze het kind kunnen komen halen in het ziekenhuis.
jo12345 schreef:
16-08-2020 20:13
In ieder geval heel handig voor jeugdzorg, zo'n geplande keizersnede, weten ze precies wanneer ze het kind kunnen komen halen in het ziekenhuis.
Ja dat doen ze niet met een onder toezicht stelling.
Sophiever schreef:
16-08-2020 20:36
Ja dat doen ze niet met een onder toezicht stelling.
Zullen ze het echt weg komen halen ?
Calypso- schreef:
16-08-2020 21:59
Zullen ze het echt weg komen halen ?
Alleen als er een machtiging uithuisplaatsing is.
Calypso- schreef:
16-08-2020 21:59
Zullen ze het echt weg komen halen ?
Nee.
Alle reacties Link kopieren
Calypso- schreef:
16-08-2020 21:59
Zullen ze het echt weg komen halen ?
Daar valt niks zinnigs over te zeggen. Waarschijnlijk wordt met de hulpverlening goed gekeken of Samantha en Gerrit voldoende kunnen bieden, en als nodig of het netwerk moet worden ingezet.

De situatie van dit kindje is niet gelijk aan die van de twee andere kinderen.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
14-08-2020 14:54
Met 39 weken doen ze een keizersnee toch? Ik ben ook geboren met een geplande keizersnee, moeder mocht ook een datum kiezen, volgens mij is dat vrij standaard (uit enkele datums mogen kiezen)
Ja hoor, compleet normaal!
Ik heb bij alle drie de kinderen ook de dag van de inleiding bepaald. Was geen enkel probleem. Toen ik voor een check aan de monitor lag hoorde ik ook dat het druk was met bevallen op 2-2-2020 dat vonden veel mensen een mooie datum.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin van Michael is al net zo maf als Samantha. Is weer even bij Diana geweest. Manman ziet er vreselijk uit met haar Donald Duck lippen. Lachwekkend gewoon. Te triest voor woorden. En dan ook nog die nieuwe bilimplantaten Wat bezielt zulke jonge vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
die Naomi is gewoon Samantha de 2e. Ook zo over de top verbouwd. Want ja, bij haar noem ik het echt verbouwd. Bij een kleine ingreep kan je er best mooier op worden, maar zij ziet er uit als een karikatuur.
In mijn puberjaren mocht je juist géén dikke kont hebben (heb ik een dikke kont in deze broek??) nu is het, hoe groter de kont hoe beter. Het zal straks vast wel weer veranderen. Kunnen de implantaten er weer uit.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-08-2020 14:02
die Naomi is gewoon Samantha de 2e. Ook zo over de top verbouwd. Want ja, bij haar noem ik het echt verbouwd. Bij een kleine ingreep kan je er best mooier op worden, maar zij ziet er uit als een karikatuur.
In mijn puberjaren mocht je juist géén dikke kont hebben (heb ik een dikke kont in deze broek?? ROK) nu is het, hoe groter de kont hoe beter. Het zal straks vast wel weer veranderen. Kunnen de implantaten er weer uit.
https://www.youtube.com/watch?v=CEqcEv6TEO0
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-08-2020 14:02
die Naomi is gewoon Samantha de 2e. Ook zo over de top verbouwd. Want ja, bij haar noem ik het echt verbouwd. Bij een kleine ingreep kan je er best mooier op worden, maar zij ziet er uit als een karikatuur.
In mijn puberjaren mocht je juist géén dikke kont hebben (heb ik een dikke kont in deze broek??) nu is het, hoe groter de kont hoe beter. Het zal straks vast wel weer veranderen. Kunnen de implantaten er weer uit.
Naomi wordt er echt niet mooier op. Zo zonde.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
21-08-2020 14:22
Naomi wordt er echt niet mooier op. Zo zonde.
Zeg dat wel. Dat ze dat zelf niet zien. Onbegrijpelijk.
Alle reacties Link kopieren

:-D
Alle reacties Link kopieren
Heel erg zonde, want voor al die operaties vond ik haar een hele mooie vrouw.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven