Entertainment alle pijlers

Samantha en Michael, nog steeds gescheiden.

14-05-2019 16:17 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag dat er nog geen nieuwe geopend was en aangezien de oude gesloten is, hierbij een nieuwe.

Samantha is nog steeds lekker bezig aan haar instagram te zien :facepalm:

Hier een linkje naar het oude topic entertainment/samantha-en-michael-schei ... 27791600
Alle reacties Link kopieren
Vreselijk mens, die Diana Gabriëls..
Kijk en huiver.
https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren gekeken, dat mens is echt niet oké. Ze zeiden dat ze nog meer klachten over haar hadden, ik wacht met smart op deel 2.
Alle reacties Link kopieren
Doorenvogels55 schreef:
21-08-2020 13:40
Die vriendin van Michael is al net zo maf als Samantha. Is weer even bij Diana geweest. Manman ziet er vreselijk uit met haar Donald Duck lippen. Lachwekkend gewoon. Te triest voor woorden. En dan ook nog die nieuwe bilimplantaten Wat bezielt zulke jonge vrouwen.
Link?
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
21-08-2020 16:48
Vreselijk mens, die Diana Gabriëls..
Kijk en huiver.
https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8

Die Naomi is echt niet goed wijs om je te laten verminken bij dat mens. Zie die lippen. Donald Duck is er niets bij. Lelijk!
Hier laten ze zien (filmpje) hoe het voor en tijdens de operatie er uitziet maar geen eindresultaat helaas.


https://www.story.nl/artikel/showbizz/v ... vergroting
Alle reacties Link kopieren
Chrystal schreef:
21-08-2020 16:48
Vreselijk mens, die Diana Gabriëls..
Kijk en huiver.
https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8
Bizar dat dit kan in Nederland en dat artsen met deze vrouw willen 'samenwerken'
En natuurlijk ook bizar dat mensen die kliniek als tussenpersoon willen gebruiken
Chrystal schreef:
21-08-2020 16:48
Vreselijk mens, die Diana Gabriëls..
Kijk en huiver.
https://youtu.be/HSd0_pVIFJ8
Is ze ook, ik heb haar altijd al een eng mens gevonden.
Alle reacties Link kopieren
VGM1980 schreef:
21-08-2020 14:02
die Naomi is gewoon Samantha de 2e. Ook zo over de top verbouwd. Want ja, bij haar noem ik het echt verbouwd. Bij een kleine ingreep kan je er best mooier op worden, maar zij ziet er uit als een karikatuur.
In mijn puberjaren mocht je juist géén dikke kont hebben (heb ik een dikke kont in deze broek??) nu is het, hoe groter de kont hoe beter. Het zal straks vast wel weer veranderen. Kunnen de implantaten er weer uit.
Het zelfde als de getatoeëerde Wenkies bij veel vrouwen. Nu zijn brede wenkbrauwen helemaal in, over een paar jaar zijn de smallere wenkbrauwen weer in. Dan zit je daar met dikke getatoeëerde wenkbrauwen🙈 laseren maar?
Zebra123 schreef:
21-08-2020 20:12
Bizar dat dit kan in Nederland en dat artsen met deze vrouw willen 'samenwerken'
En natuurlijk ook bizar dat mensen die kliniek als tussenpersoon willen gebruiken
Artsen willen wel samenwerken omdat het simpelweg geld oplevert. Ideaal voor artsen want zij gaan geen enkel contract aan met de klant, dat doet Gabriels. Gabriels doet het overkomen alsof ze medisch geschoold is. Genoeg mensen die daarvan onder de indruk zijn en geloven dat ze weet wat ze doet. Ik vraag mij af of Gabriels advies mag geven over het formaat van implantaten zoals ik haar zag doen in filmpjes. Op haar site staat dat welke borstvergroting het beste bij de klant past in de eerste plaats wordt bekeken door de consulenten. De klant kan aangeven wat de wensen zijn en de consulent geeft passend advies. Hierna komt de arts(let op dat is dus niet perse een plastisch chirurg) in beeld die nog een meting doet en afhankelijk van de uitkomst van de metingen, en rekening houdend met de wensen van de klant, krijgt de klant een advies. Van wie dat advies komt blijft onduidelijk.

Sommige mensen denken dat het heel betrouwbaar is omdat Naomi er ook komt.
Alle reacties Link kopieren
Abundance-of-Freedom schreef:
21-08-2020 19:38
Hier laten ze zien (filmpje) hoe het voor en tijdens de operatie er uitziet maar geen eindresultaat helaas.


https://www.story.nl/artikel/showbizz/v ... vergroting
Pfff wat een tokkie zeg..
Plastisch chirurg voor het aftekenen: 'Je mag je benen iets wijder doen'
Naomi: 'Oh dat zei Michael gister ook'

Schorriemorrie..
Alle reacties Link kopieren
Jojanneke12 schreef:
21-08-2020 22:16
Artsen willen wel samenwerken omdat het simpelweg geld oplevert. Ideaal voor artsen want zij gaan geen enkel contract aan met de klant, dat doet Gabriels. Gabriels doet het overkomen alsof ze medisch geschoold is. Genoeg mensen die daarvan onder de indruk zijn en geloven dat ze weet wat ze doet. Ik vraag mij af of Gabriels advies mag geven over het formaat van implantaten zoals ik haar zag doen in filmpjes. Op haar site staat dat welke borstvergroting het beste bij de klant past in de eerste plaats wordt bekeken door de consulenten. De klant kan aangeven wat de wensen zijn en de consulent geeft passend advies. Hierna komt de arts(let op dat is dus niet perse een plastisch chirurg) in beeld die nog een meting doet en afhankelijk van de uitkomst van de metingen, en rekening houdend met de wensen van de klant, krijgt de klant een advies. Van wie dat advies komt blijft onduidelijk.

Sommige mensen denken dat het heel betrouwbaar is omdat Naomi er ook komt.
Ik snap dat het geld oplevert maar dan nog, je wil als chirurg toch niet je naam aan zo'n debiele kliniek linken?
Doorenvogels55 schreef:
21-08-2020 13:40
Die vriendin van Michael is al net zo maf als Samantha. Is weer even bij Diana geweest. Manman ziet er vreselijk uit met haar Donald Duck lippen. Lachwekkend gewoon. Te triest voor woorden. En dan ook nog die nieuwe bilimplantaten Wat bezielt zulke jonge vrouwen.
Zo, zeg dat wel. Wat ziet ze eruit.
En dat filmpje ook. Wie is die vrouw die het steeds over kikkerbillen heeft?! Naomi had heel normale bij haar postuur passende billen. Ze is 1,58 zei ze, dat is straks niet meer dan een paar wandelende tieten met kont, snavellippen en een bos nephaar.

En toen die vrouw vroeg wat ze doet in het dagelijks leven... “zorgen voor mijn stiefzoon en man”. Lekker dan, op je 25e.
Alle reacties Link kopieren
Samantha heeft een auto gekregen van haar vriend. En het is geen roze. Het verbaasd me dat ze niet rázend is! Bij Mike ging ze helemaal uit haar dak dat het geen roze auto was.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
21-08-2020 23:21
Zo, zeg dat wel. Wat ziet ze eruit.
En dat filmpje ook. Wie is die vrouw die het steeds over kikkerbillen heeft?! Naomi had heel normale bij haar postuur passende billen. Ze is 1,58 zei ze, dat is straks niet meer dan een paar wandelende tieten met kont, snavellippen en een bos nephaar.

En toen die vrouw vroeg wat ze doet in het dagelijks leven... “zorgen voor mijn stiefzoon en man”. Lekker dan, op je 25e.
Blegh ja.
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
21-08-2020 23:21
Zo, zeg dat wel. Wat ziet ze eruit.
En dat filmpje ook. Wie is die vrouw die het steeds over kikkerbillen heeft?! Naomi had heel normale bij haar postuur passende billen. Ze is 1,58 zei ze, dat is straks niet meer dan een paar wandelende tieten met kont, snavellippen en een bos nephaar.

En toen die vrouw vroeg wat ze doet in het dagelijks leven... “zorgen voor mijn stiefzoon en man”. Lekker dan, op je 25e.

Ja maar ja maar... wij zijn sjaaloersss!! of was het jurloerz. Willen wij allemaal toch, als een opblaaspop er uit zien terwijl we thuis zitten te zitten. (overigens, als je wel eens 'jouw vrouw mijn vrouw' hebt gezien, zijn bijna al die typetjes uit Den Haag zo. Dood geblondeerd haar, verbouwd, enorme nepnagels en als hobby: hele dagen het huis poetsen en heel soms hebben ze hun eigen nagelstudiootje, bij anderen acrylnagels van 10 cm plaatsen. Beetje kamp-achtig)
*Sally* schreef:
21-08-2020 23:21
Zo, zeg dat wel. Wat ziet ze eruit.
En dat filmpje ook. Wie is die vrouw die het steeds over kikkerbillen heeft?! Naomi had heel normale bij haar postuur passende billen. Ze is 1,58 zei ze, dat is straks niet meer dan een paar wandelende tieten met kont, snavellippen en een bos nephaar.

En toen die vrouw vroeg wat ze doet in het dagelijks leven... “zorgen voor mijn stiefzoon en man”. Lekker dan, op je 25e.

Hier in hun vlog in Turkije heb ik het resultaat gevonden 6:04 en 13:11


https://youtu.be/okkrqImbzA8


Hier nog geen snavellippen maar wel een flinke billenpartij.
O wat erg en vlak voor de lock down.
Wat een vreselijk stel.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zeg zo'n volgescheten pamperkont
Abundance-of-Freedom schreef:
22-08-2020 10:46
Hier in hun vlog in Turkije heb ik het resultaat gevonden 6:04 en 13:11


https://youtu.be/okkrqImbzA8


Hier nog geen snavellippen maar wel een flinke billenpartij.
Snavellipjes waren hier ook al aanwezig. En het lijkt net of ze twee ballen in haar broek heeft gestopt.
*Sally* schreef:
22-08-2020 11:42
Snavellipjes waren hier ook al aanwezig. En het lijkt net of ze twee ballen in haar broek heeft gestopt.

Ja, nu zie ik het ook ik was aan het zoeken naar een goeie shot van haar reet. Dus ff niet zo opgelet.

In de meest recente vlog zag ik het nog duidelijker 9:30 :

https://youtu.be/pyLrAPZifms


Die Naomi hoort zichzelf wel graag praten met die 2 worsten opelkaar.
Alle reacties Link kopieren
Het maakt zo oud. Ik had haar echt geen 25 gegeven. Alle frisheid eruit.
Alle reacties Link kopieren
Vind het altijd zo bijzonder dat als er negatieve reacties worden gegeven mensen roepen dat iemand jaloers is. Ik vind het er ook niet uit zien en ik ben absoluut niet jaloers. Verre van zelf.. maar goed ik ben niet iemand die reageert op dat soort filmpjes.
ach.. ik doe ook maar wat..
Jaloers :rofl:
Waarom zou ik er zo uit willen zien? Mijn vriend zou meteen bij me weggaan, die houdt totaal niet van vrouwen met zo'n verbouwd hoofd. En lijf. De mensen die dat mooi vinden denken serieus dat iedereen het mooi vindt. Weet niet meer waar, maar zag ooit een programma waarin een man een beschrijving van zijn vriendin gaf (a la Naomi) en daarna zei hij, "nou ja, de droomvrouw van iedere man dus" :facepalm:
anoniem_6527270f28ee9 wijzigde dit bericht op 22-08-2020 13:37
1.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zal wel love island of temptation island zijn geweest, daar zien ze er ook allemaal zo uit,
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
21-08-2020 19:25
Link?
Alles op Instagram en in de story.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven