Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.

naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje

:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Morgen 14 dagen na positieve test toch Filomena? Spannend?! Of ben je inmiddels al ongesteld?

Hier lekker bezig met de ovulatietesten. Ze leken op te lopen, maar dat had vast te maken met de concentratie van mijn urine. Want nu al een aantal testen redelijk constant, blij mee :). Ik denk dat mijn eisprong ergens volgende week is, maar wilde niet te laat zijn met testen. Thanks voor het delen van jullie ervaringen!
Nee nog niet ongesteld!
Morgen is het inderdaad 2 weken geleden. Ik ga vanavond of morgenochtend testen. Heb de laatste dagen soms wel een soort zwaar gevoel in m’n buik, maar misschien verbeeld ik me dat ook wel wat in ;)

Ja volgens mij zijn die testen daar inderdaad wel vrij gevoelig voor. dus kan wel verschillen. Als het goed is moet je een piek echt wel duidelijk kunnen zien. Hopelijk ben je er snel achter!
Nou zonet getest, en helaas....
Je gaat dan hopen dan het misschien een heeele lichte streep is maar volgens mij is ie gewoon spierwit.
Helaas! Maar misschien als je denkt dat het een hele lichte streep is morgen eens met ochtendurine doen? Die is toch wat geconcentreerder..
Hmm als je maar een klein beetje een streep ziet, Filomena... nou ja, hopelijk idd vandaag meer duidelijkheid met een test! Ik blijf nog even duimen ;)

Nog mensen die deze week hun NOD hebben?

Ik heb weer weinig hoop deze ronde. Manlief is een paar dagen op pad en volgens mij had ik gisteren mijn eisprong. Baaalen 😫
Filomena, je hoopt inderdaad altijd op een streep, hoe licht of donker dan ook... zag je echt een heel licht streepje, of hoopte je dat? Ik duim in ieder geval nog voor je!

Squirrel, neeee shit zeg! Zul je net zien... heb je helemaal geen kans denk je?

Als Lowlands hier door was gegaan, had ik het ook gehad. Ondanks dat ik het heel jammer vind voor manlief, ben ik stiekem ook wel blij dat we deze ronde er in ieder geval voor kunnen gaan..
@Squirrel, jammer zeg!!! Kan me voorstellen dat je er goed van baalt...

Ik heb donderdag NOD.. waar ik vorige maanden vanalles voelde in mijn lichaam qua steekjes in borsten ect in de week voor NOD nu echt nergens last van, dus we gaan het zien.. ik reken er maar niet op :)
Squirrel, jammer dat je man er niet is!

Sencha, spannend bijna NOD! Je hoort toch vaak dat het juist de keer dat je niks voelt ineens wel raak is.

Ik heb vanochtend nog een keer getest met de ochtendurine en nu was er gelukkig wel een duidelijke streep te zien! :hyper:

Dan was het gisteravond denk ik wel een heeeel licht streepje, maar ik durfde er niet in te geloven om mezelf niet gek te maken. M’n vriend zei ook test dan maandag of dinsdagochtend nog een keer, ipv nu alweer. En hij had nu dus ook helemaal geen positieve test verwacht :-D
wowww wat een heerlijk nieuws Filomena!!! Gefeliciteeeerd, zo leuk. We gaan goed ik dit topic :).
Oh wat fijn nieuws! Gefeliciteerd, Filomena! Heerlijk eind vh weekend zo, voor jullie samen. Geniet ervan.

Baalmodus hier alweer voorbij hoor. Dan maar weer volgende ronde. Wel jammer dat het nu al 2 maanden achter elkaar niet veel soeps is.

Hopelijk heb je goed gebruik gemaakt van het weekend, Beatle!

Nu duimen voor Sencha.

Gaat inderdaad wel lekker met de zwangerschappen hier :)
Gefeliciteerd Filomena! Super leuk voor jullie.

Spannend Sencha! Ik hoop voor je dat het raak is

Hier pas 1 september m’n nod. Duurt nog ff, dat wachten duurt altijd zo lang. Wel bijna vakantie gelukkig
My bags under my eyes are couture
@Filomena Wat een goed nieuws! gefeliciteerd!!
Wieh, wat goed Filomena! Gefeliciteerd! Had het niet verwacht obv je berichtje daarvoor.

Jammer Squirrel! Maar goed dat je er zo nuchter instaat. En gaat inderdaad goed dit topic! .
Bedankt dames!

Komende week zijn dus Sencha en MQ11 op hun NOD aan het wachten?
Het gaat inderdaad hard ineens, hopelijk zet dat door voor jullie!
Yeah Filomena, mooi nieuws. Gefeliciteerd!!
Ik was helemaal vergeten te reageren op Squirrel, sorry. Balen is dat he? Vooral omdat je er weinig aan kan doen.. Op naar de volgende maand!

Hoe is het met jou Helmgras? Groeit de buik al lekker?

Inderdaad lekker vruchtbaar topic, super leuk! Hopelijk komt CherryBlossom ook weer eens buurten ;)
Na vier glazen wijn (ja... maandagavond en spontane acties zijn de gezelligste) gisteravond, vanmorgen even voor mijn eigen gemoedsrust een testje gedaan en die was zowaar licht positief!!!

Overmorgen pas NOD dus wellicht word ik gewoon ongesteld... maar voor nu ben ik voorzichtig positief en laat ik de alcohol maar even lekker in de kast :)
Note to self: breek nooit meer je eigen regel "niet voor NOD testen...."
senchagreen wijzigde dit bericht op 25-08-2020 17:05
Reden: addenum
48.93% gewijzigd
Als je echt een streep zag, is t een streep hoor! Gefeliciteerd, Sencha! Neem aan dat je niet verkeerd gekeken hebt na de wijn ;)

Gaat lekker jongens!
Ik probeerde een foto te uploaden maar het lukt niet helaas..
senchagreen wijzigde dit bericht op 25-08-2020 19:39
Reden: Foto
69.77% gewijzigd
Hahaha ik moet stiekem wel om je lachen Sencha! Maar wat een heerlijk bericht! Dat gaat vast goed komen :). Nog even fingers crossed, maar ene streep is een streep! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!

Hier inmiddels CD 15 en nog geen positieve ovulatietest, wel steeds lichte strepen (soms iets donkerder, soms weer heel licht). Kan ook eigenlijk niet met de cyclussen van afgelopen keren (32 en 33). Stiekem had ik er al wel op gehoopt, dus we blijven braaf doortesten!
Waaah Sencha, voorzichtig gefeliciteerd!
Te leuk!

We gaan echt lekker hier!

Beatle: Frustrerend! Ik had dat ook en ineens de volgende ochtend een knalstreep! Dus niet opgeven hoor. En probeer niet teveel te drinken van tevoren, maar dat weet je misschien al! Hopelijk een deze dagen je piek!
Gewoon een beetje ongeduldig hoor ;). Als ik vanaf 33 dagen terug tel, dan zou ik ook pas dag 19 ovulatie hebben. En dan ga ik er vanuit dat ik gewoon netjes een lutale fase heb van 14 dagen, dus het zou theoretisch nog later kunnen zijn. Ik hoop alleen iedere maand toch weer op een cyclus van minder dan 30 dagen haha. Dat gaat vast een keer over.

We gaan inderdaad heel goed in dit topic!! Hoe is het met alle zwangeren? Hopelijk allemaal gezonde baby’s straks!!
Hopelijk komt het snel Beatle! Snap het wel, gevoelsmatig is een cyclus van 28 dagen een stuk korter dan die van 33. Scheelt toch vijf dagen wachten :)
Lastig hè Beatle, die wat langere cyclus? Ik heb dat dus ook (31 dagen). Prachtige app en alles maar heb het gevoel dat we deze maand weer net verkeerd hebben gedaan. Ik wil nog even niet aan de ovulatietesten. Best veel stress van werk en andere zaken, wil gewoon eerst beter ons best doen en dan misschien de maand daarna.

Gefeliciteerd sencha! Wat gaat het goed in dit topic zeg... voel me een beetje achteraan lopen hihi. :biggrin: Maar komt vast goed hoor, wij hadden even wat oefenrondes nodig om aan het idee te wennen.
Gefeliciteerd alle zwangere dames! Wat een vruchtbare periode in deze topic :cheer:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven