Zwanger worden in Juni/Juli 2020

23-05-2020 12:46 510 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames, sluit gezellig aan!

Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?

[...]

Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.


naamNODrondeleeftijdbijzonderheden
CherryBlossom-129/352e kindje
Kokosmakronen-1291e kindje
Lizzy-1241e kindje
Helmgras131 3e kindje =Zwanger!
Tweevoeter-128/311e kindje
Senchagreen28 juli125/291e kindje
Filomena18-132/342e kindje
Aloe_vera- 1301e kindje
Beatle1990-1292e kindje Zwanger!!
Revelstoke- 1342e kindje =Zwanger!
Squirrel8-1342e kindje
MQ1127-61282e kindje Zwanger!
Blueflowers8 juni130/311e kindje
Nutsaboutbeauty-127/301ekindje
Annelien22-1251e kindje


:cheer2: Zwanger!!!!/b] :cheer2:
Revelstoke
Helmgras31
MQ11
Beatle1990
..
..
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
Beste wensen allemaal! Laten we duimen voor een heel vruchtbaar jaar (voor wie dat wil)!

Balen Squirrel! Gelukkig dat je er vertrouwen uit kunt halen dat het de vorige keer zo snel raak was. Dat stemt terecht positief :D
Even nieuwgierig: Blueflowers en Sencha, hoe gaat het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Hi Squirell, ik ben deze week ongesteld verder gaat het goed met me. Hoe is het met jou en met de rest van de dames?
Ah balen, zeg.. met mij gaat het prima, maar ook nog geen goed nieuws op dit gebied helaas. Jij was eerder bij de huisarts geweest, toch? Is daar toen nog wat concreets uit gekomen?
Alle reacties Link kopieren
@Squirrel, lief dat je eraan denkt! Ik ben laatst bij de gynaecoloog geweest ivm meerdere klachten en natuurlijk ook niet zwanger geworden inmiddels toch al een jaar later. Een paar vervelende onderzoeken later blijken er toch een paar gekke plekjes te zitten wat wel eens adenomyose (een zusje van endometriose) zou kunnen zijn. Afgesproken om in mei te herevalueren en voor nu nog even af te wachten.. Dat was ook de enige update so far, helaas ook nog steeds niet zwanger. Verder gaat het uiteraard goed :) maar toch wel even een domper.
Jeetje, wat een domper idd. Ik heb geen idee hoe dat je vruchtbaarheid precies beïnvloed, maar het zal er niet makkelijker door zijn. Hopelijk kun je het wat van je af zetten en dan in mei weer verder! Jammer dat zo'n lange lockdown het niet per se makkelijker maakt om andere leuke dingen te doen. Wel fijn dat je weet dat er toch iets is waardoor het niet lukte. Leuk dat je even reageert iig!
Alle reacties Link kopieren
Hoe het de vruchtbaarheid beïnvloed weten ze nog niet, wel zijn er genoeg vrouwen die er pas achter komen dat ze het hebben na het krijgen van kinderen.. dus op zich wel goede hoop dat het uiteindelijk lukt, wellicht wat moeizamer of met een traject maar dat zien we vanzelf. Tot mei mogen we in elk geval zelf aan de bak :)
Wat goed dat je naar een gynaecoloog bent geweest Sencha, en fijn ook dat dat mogelijk was! Alleen stuk minder dat er iets gevonden is... hopelijk lukt het voor mei toch spontaan zelf!
Alle reacties Link kopieren
Hoe is het hier verder? Nog iemand zwanger geworden? En natuurlijk degene die al zwanger waren; alles oke met jullie?
Gaat z'n gangetje! Beetje last van snel vol zitten en 's avonds vaak misselijk daarvan maar verder is het oké! Nu hopen dat het kindje zich nog laaaang niet aandient en het veilig blijft zitten. Hoe is het met de rest?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven