Single, we kletsen hier verder (deel 2)

zondag 23 augustus 2020 om 09:52
Je hebt er ook echt niks aan. Mijn ervaring is dat als je het laat, je verder niks meer hoort. Dan is duidelijk dat je nergens voor open staat. En ik denk dat ze alle nummers van ex dates bewaren en het bij iedereen proberen.Gelukkigworden schreef: ↑23-08-2020 09:29Heel apart. Ik had liever niks meer gehoord. Hij had het ook echt alleen over werk dus probeerde ook niks. In iedergeval is hij nu verwijderd, want ik heb hier geen behoefte aan. Dus als ze aandacht willen en niemand anders hebben blijven ze dit proberen bij jou?

zondag 23 augustus 2020 om 09:54
Dat is ook veel waardzeefietser1 schreef: ↑23-08-2020 09:30Nou zo erg is het single zijn dus niet op het moment. Veel van jullie ontmoeten mensen, praten, daten, heerlijk. En ikzelf, yeshad gisteren lijfelijk contact met mijn 1e machinist waren met zijn allen karaoke aan het zingen en hij en ik hadden samen met een liedje van queen (ik - I want to break free, hij - the love of my live) een score van 90+, dus dat werd een high five.
Mijn eerste lijfelijke contact wat ik gehad heb in 12 weken. Niet helemaal waar ook nog wat vingers aangeraakt tijdens het aanreiken van een kop koffie.

Zie, er zijn altijd positieve dingen.
zondag 23 augustus 2020 om 11:38
Hier even niet veel te melden. Lees wel mee hoor. Maar sommige verhalen zijn al even bezig en ken ik niet het hele verhaal.
Op paiq rustig. Had 2 gesprekken en die zijn stil gevallen
Op foto reacties geen reacties en zelf vaak reacties op momenten van oudere heren.
Nmlk laag pitje ivm financiën.
Paar sollicitaties afwijzingen gekregen.
Ach ja....maar de zon schijnt
Op foto reacties geen reacties en zelf vaak reacties op momenten van oudere heren.
Ach ja....maar de zon schijnt

zondag 23 augustus 2020 om 13:44
Wat breng je dit weer mooi. Sluit me er helemaal bij aan.
zondag 23 augustus 2020 om 14:40
Klopt helemaal
zondag 23 augustus 2020 om 20:27
Hoii, ik ben er ook weer eens....zie gewoon dat het alweer drie maanden geleden is! Ik was toen nog helemaal verdrietig over mijn verbroken relatie. Ben inmiddels aan het bijlezen wat ik hier allemaal gemist heb.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik zit sinds enkele weken weer op tinder. Morgen een eerste date met iemand. Super spannend want heb al jaren geen 1e date meer gehad. Dus nu maak ik me een beetje druk om 'wat gaan we doen' en 'waar spreken we af'.... Jullie nog leuke tips??
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik zit sinds enkele weken weer op tinder. Morgen een eerste date met iemand. Super spannend want heb al jaren geen 1e date meer gehad. Dus nu maak ik me een beetje druk om 'wat gaan we doen' en 'waar spreken we af'.... Jullie nog leuke tips??

zondag 23 augustus 2020 om 20:35
Niet dat ik veel ervaring heb met dates maar is ergens gaan drinken niet gewoon goed? Best knap dat je zo snel weer een date hebt gescoord maar zeker leuk voor je!lemon84 schreef: ↑23-08-2020 20:27Hoii, ik ben er ook weer eens....zie gewoon dat het alweer drie maanden geleden is! Ik was toen nog helemaal verdrietig over mijn verbroken relatie. Ben inmiddels aan het bijlezen wat ik hier allemaal gemist heb.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik zit sinds enkele weken weer op tinder. Morgen een eerste date met iemand. Super spannend want heb al jaren geen 1e date meer gehad. Dus nu maak ik me een beetje druk om 'wat gaan we doen' en 'waar spreken we af'.... Jullie nog leuke tips??![]()
Ik zit er al jaren op en heb er uberhauht bijna nooiy een match
zondag 23 augustus 2020 om 20:41
ergens wat drinken, picknicken, allemaal prima, niet te ingewikkeld met poespas op een eerste date doenlemon84 schreef: ↑23-08-2020 20:27Hoii, ik ben er ook weer eens....zie gewoon dat het alweer drie maanden geleden is! Ik was toen nog helemaal verdrietig over mijn verbroken relatie. Ben inmiddels aan het bijlezen wat ik hier allemaal gemist heb.
Gelukkig gaat het nu een stuk beter en ik zit sinds enkele weken weer op tinder. Morgen een eerste date met iemand. Super spannend want heb al jaren geen 1e date meer gehad. Dus nu maak ik me een beetje druk om 'wat gaan we doen' en 'waar spreken we af'.... Jullie nog leuke tips??![]()
zondag 23 augustus 2020 om 21:08
@Julus, het is inderdaad wat je zegt, hij heeft het druk met van alles en de vraag is beetje of ik ergens in pas. Ik probeer ook te stoppen met teveel nadenken wat hij van mij vind en meer te kijken of zijn levensstijl wel bij die van mij aansluit en krijg wat ik verdien. Ik vind het ergens wel leuk dat we wat verschillen, maar wil niet het gevoel hebben dat ik moet bijbenen en ook een ‘interessant’ leven hebben. Mijn vriendenkring is eenmaal veel kleiner en meer huiselijk persoon!
Hier ook nog tot eind dit jaar thuiswerken.. Mogen wel af en toe naar kantoor, maar dat gaat dan wel via een schema etc. Heb wel aardig m’n draai daarin gevonden, heb me ook aangemeld voor tennis lessen vanaf september en erg veel zin in!
@Ammenooitniet, wat bizar zeg dat hij ook leugens heeft verteld. Gelukkig ben je er nu achtergekomen na enkele dates en niet na maanden. You dodged the bullet! Vond hem eerlijk gezegd ook wel erg ‘smooth’ overkomen. Wel jammer dat hij ineens in negeermodus gaat en niet goed kan afsluiten. Maar een huis geeft zeker afleiding. En herken je gevoel, heb ook m’n eerste koopwoning nu en voelt heeeel volwassen haha
@Lemon, leuk en veel plezier alvast! Heb veel standaard ‘even drankje doen’ dates gehad, laatst begonnen met wandeldates door Corona en dat beviel erg goed. Maar inderdaad niet te ingewikkeld of te lang.
@Redrose, heb jij je date eigenlijk nog gezien na je twijfels over zijn uitspraken?
Hier ook nog tot eind dit jaar thuiswerken.. Mogen wel af en toe naar kantoor, maar dat gaat dan wel via een schema etc. Heb wel aardig m’n draai daarin gevonden, heb me ook aangemeld voor tennis lessen vanaf september en erg veel zin in!
@Ammenooitniet, wat bizar zeg dat hij ook leugens heeft verteld. Gelukkig ben je er nu achtergekomen na enkele dates en niet na maanden. You dodged the bullet! Vond hem eerlijk gezegd ook wel erg ‘smooth’ overkomen. Wel jammer dat hij ineens in negeermodus gaat en niet goed kan afsluiten. Maar een huis geeft zeker afleiding. En herken je gevoel, heb ook m’n eerste koopwoning nu en voelt heeeel volwassen haha
@Lemon, leuk en veel plezier alvast! Heb veel standaard ‘even drankje doen’ dates gehad, laatst begonnen met wandeldates door Corona en dat beviel erg goed. Maar inderdaad niet te ingewikkeld of te lang.
@Redrose, heb jij je date eigenlijk nog gezien na je twijfels over zijn uitspraken?
zondag 23 augustus 2020 om 22:18
Waarschijnlijk gaan we eerst wandelen en dan ergens een drankje drinken. Wil voorkomen dat het een soort sollicitatiegesprek gaat worden haha. Erg spannend!
Mijn relatie was in januari uitgegaan, toen weer aan, toen in april weer uit. Alles bij elkaar heeft die net anderhalf jaar geduurd. Ben blij dat ik over het verdriet heen ben en weer de volgende stap kan zetten.
Mijn relatie was in januari uitgegaan, toen weer aan, toen in april weer uit. Alles bij elkaar heeft die net anderhalf jaar geduurd. Ben blij dat ik over het verdriet heen ben en weer de volgende stap kan zetten.
zondag 23 augustus 2020 om 22:52
Hier moesten we eigenlijk tot september thuiswerken, alleen kon mijn leidinggevende me niet missen op kantoor en werken we sinds juni eigenlijk allemaal weer op kantoor. Ik miste het contact met collega's wel echt. Al vond ik thuiswerken ook wel weer ontspannen/rustig. Zou het niet erg vinden om er een soort middenweg in te zoeken.
@vivi, nee wel nog wat contact gehad van beide kanten maar ik merkte direct na de date al wat afstand van zijn kant en dat heb ik ook maar zo gelaten. De dingen die hij zei hebben me laten twijfelen of hij wel alweer toe was aan iemand toelaten en na eerdere ervaringen: ik heb geen zin in weer een oplapper (hard gezegd). De vorige man waarmee ik meerdere dates heb gehad liet me nog even weten dat hij dankbaar was voor het laten voelen dat iemand hem dus leuk kon vinden en de moeite waard en dat hij dankzij dat nu een vriendin heeft. Ik snap dat iemand bagage meeneemt maar heb geen zin om aldoor het meisje te zijn dat mensen daten voor ze settelen.
Ik zou het wel gezellig vinden om hem weer te zien, maar misschien meer als vrienden.
@vivi, nee wel nog wat contact gehad van beide kanten maar ik merkte direct na de date al wat afstand van zijn kant en dat heb ik ook maar zo gelaten. De dingen die hij zei hebben me laten twijfelen of hij wel alweer toe was aan iemand toelaten en na eerdere ervaringen: ik heb geen zin in weer een oplapper (hard gezegd). De vorige man waarmee ik meerdere dates heb gehad liet me nog even weten dat hij dankbaar was voor het laten voelen dat iemand hem dus leuk kon vinden en de moeite waard en dat hij dankzij dat nu een vriendin heeft. Ik snap dat iemand bagage meeneemt maar heb geen zin om aldoor het meisje te zijn dat mensen daten voor ze settelen.
Ik zou het wel gezellig vinden om hem weer te zien, maar misschien meer als vrienden.
maandag 24 augustus 2020 om 08:31
@redrose: dat is echt zo herkenbaar.. de oplapper.. Maar hoe herken je die? Wel knap dat je het nu voor was.
Zou dat dan toch te maken hebben met teveel geven/investeren en/of te weinig terug verwachten? Of niet selectief genoeg zijn?
Heb zelf wel een 2tal oplappers gehad. Maar zou nu graag eentje krijgen die al klaar is
@julus: positieve vibe weet jij toch altijd weer te vinden! Mooi om te lezen
@viv: kan me voorstellen dat je even moet nadenken of dit is waar je verder mee wil.. Al moet je hem wellicht ook iets de ruimte geven om 'bij te schakelen'.
Ik herken me nl wel een beetje in het bezige type, terwijl mijn ex veel meer huiselijk was. Trok in ons geval vanzelf wel iets naar elkaar toe.
En nu ik alleen ben, schroef ik mn activiteitenniveau maar weer lekker omhoog haha
Zou dat dan toch te maken hebben met teveel geven/investeren en/of te weinig terug verwachten? Of niet selectief genoeg zijn?
Heb zelf wel een 2tal oplappers gehad. Maar zou nu graag eentje krijgen die al klaar is

@julus: positieve vibe weet jij toch altijd weer te vinden! Mooi om te lezen
@viv: kan me voorstellen dat je even moet nadenken of dit is waar je verder mee wil.. Al moet je hem wellicht ook iets de ruimte geven om 'bij te schakelen'.
Ik herken me nl wel een beetje in het bezige type, terwijl mijn ex veel meer huiselijk was. Trok in ons geval vanzelf wel iets naar elkaar toe.
En nu ik alleen ben, schroef ik mn activiteitenniveau maar weer lekker omhoog haha
maandag 24 augustus 2020 om 08:33
Welkom terug! En zo zie je maar, tijd doet zn werk.lemon84 schreef: ↑23-08-2020 20:27Hoii, ik ben er ook weer eens....zie gewoon dat het alweer drie maanden geleden is! Ik was toen nog helemaal verdrietig over mijn verbroken relatie. Ben inmiddels aan het bijlezen wat ik hier allemaal gemist heb.
Ben het met de rest eens, niet te moeilijk of bijzonder over doen

maandag 24 augustus 2020 om 14:55
Hi,
Ik ben nieuw hier! Ben 33 en lijd op dit moment zwaar aan een gebroken hart (sinds 1,5e week). Misschien helpt het om hier wat ervaringen en tips te lezen. Ex en ik waren nog niet zo heel lang samen maar alles leek erop dat dit 'm was. Totdat ie ineens besloot niet meer verder te willen.
Los van dat ik hem verschrikkelijk mis is de teleurstelling van wéér alleen verder moeten er ook. Ben nu 4 jaar vrijgezel en het doet pijn dat ik niemand naast me heb.
Ben al 1,5e week zo ongeveer non-stop aan het huilen, word echt gek van mezelf. Rationeel kan ik prima bekijken dat dit niet het einde van de wereld is maar m'n gevoel wil echt zó niet mee. Na 4 jaar was ik eindelijk weer eens dolgelukkig en nu ineens moet ik het zonder hem doen. Kan ik wel, wil ik niet!
Ik ben nieuw hier! Ben 33 en lijd op dit moment zwaar aan een gebroken hart (sinds 1,5e week). Misschien helpt het om hier wat ervaringen en tips te lezen. Ex en ik waren nog niet zo heel lang samen maar alles leek erop dat dit 'm was. Totdat ie ineens besloot niet meer verder te willen.
Los van dat ik hem verschrikkelijk mis is de teleurstelling van wéér alleen verder moeten er ook. Ben nu 4 jaar vrijgezel en het doet pijn dat ik niemand naast me heb.
Ben al 1,5e week zo ongeveer non-stop aan het huilen, word echt gek van mezelf. Rationeel kan ik prima bekijken dat dit niet het einde van de wereld is maar m'n gevoel wil echt zó niet mee. Na 4 jaar was ik eindelijk weer eens dolgelukkig en nu ineens moet ik het zonder hem doen. Kan ik wel, wil ik niet!
maandag 24 augustus 2020 om 19:06
Je hebt helemaal gelijk Julus!Julus schreef: ↑23-08-2020 09:50Hij is dus door de mand gevallen. Gelukkig ben je klaar met hem. Dan kun jij je mooi bezig houden met je nieuwe huis, gefeliciteerd! Dat is veel meer waard dan zo'n loser. Lekker aan de klus en wat er daarna gebeurt zie je wel. Enne, dat je zoveel geluk hebt is al meer dan vele anderen hebben dus tel je zegeningen. Die man komt wel een keer en is bijzaak.
-
maandag 24 augustus 2020 om 19:07
Ai, vervelend die afwijzingen. Vooral ook naar de positieve dingen blijven kijken, al kan ik begrijpen dat het soms lastig is. Toen ik aan het solliciteren was ben ik daar op momenten ook heeeel moedeloos van geworden.Julia_20 schreef: ↑23-08-2020 11:38Hier even niet veel te melden. Lees wel mee hoor. Maar sommige verhalen zijn al even bezig en ken ik niet het hele verhaal.
Ach ja....maar de zon schijnt![]()
-
maandag 24 augustus 2020 om 19:12
Ah, gus. Niks zo pijnlijk als een gebroken hart! Je mag huilen he, je mag heel verdrietig zijn! Fijn dat je het rationeel gezien kan relativeren, maar je gevoel hoeft op dit moment ook nog niet mee. Doe wat goed voelt en wees lief voor jezelfFritsie87 schreef: ↑24-08-2020 14:55Hi,

-

maandag 24 augustus 2020 om 22:41
Hoe was je date? En fijn dat je al zoveel verder bent.lemon84 schreef: ↑23-08-2020 22:18Waarschijnlijk gaan we eerst wandelen en dan ergens een drankje drinken. Wil voorkomen dat het een soort sollicitatiegesprek gaat worden haha. Erg spannend!

maandag 24 augustus 2020 om 22:43
Goede instelling en mi de enige juiste. Jij moet je goed voelen bij alle aspecten van zijn leven en soms passen de leefstijlen niet goed. Wie weet ontwikkelt dat de goede kant op. En leuk dat je tennis gaat oppakken. Echt iets van jezelf en mooie break mbt het thuiswerken. Goed bezig!Vivi3338 schreef: ↑23-08-2020 21:08@Julus, het is inderdaad wat je zegt, hij heeft het druk met van alles en de vraag is beetje of ik ergens in pas. Ik probeer ook te stoppen met teveel nadenken wat hij van mij vind en meer te kijken of zijn levensstijl wel bij die van mij aansluit en krijg wat ik verdien. Ik vind het ergens wel leuk dat we wat verschillen, maar wil niet het gevoel hebben dat ik moet bijbenen en ook een ‘interessant’ leven hebben. Mijn vriendenkring is eenmaal veel kleiner en meer huiselijk persoon!
@Ammenooitniet, wat bizar zeg dat hij ook leugens heeft verteld. Gelukkig ben je er nu achtergekomen na enkele dates en niet na maanden. You dodged the bullet! Vond hem eerlijk gezegd ook wel erg ‘smooth’ overkomen. Wel jammer dat hij ineens in negeermodus gaat en niet goed kan afsluiten. Maar een huis geeft zeker afleiding. En herken je gevoel, heb ook m’n eerste koopwoning nu en voelt heeeel volwassen haha![]()
maandag 24 augustus 2020 om 22:43
Ook zeker herkenbaar Redrose, bij mij ook wel aantal keer gebeurd dat mannen dan na onze date periode wel ineens wel snel vriendin hadden etc waar het blijkbaar dan wel mee paste. Het hoeft zeker niet allemaal perfect te gaan in date fase, dat is voor beide kanten altijd aftasten en of het wel past. Maar gelijkheid is belangrijkste en ook allebei evenveel investeert in elkaar. En dan investeren blijft toch altijd wel beetje een puntje wat ik vaker heb meegemaakt. Of de typische hardlopers die je eerst de hemel in prijzen en dan ineens laten vallen. Het valt allemaal niet mee soms

maandag 24 augustus 2020 om 22:46
Is een middenweg bespreekbaar mbt thuiswerken? Het advies is nog steeds zoveel mogelijk thuiswerken. Het kan niet zo zijn dat je werkgever zich daar niets van aantrekt. Slecht, vind ik. En als het hele team op kantoor werkt is je wg helemaal fout bezig.RedRoseThorn schreef: ↑23-08-2020 22:52Hier moesten we eigenlijk tot september thuiswerken, alleen kon mijn leidinggevende me niet missen op kantoor en werken we sinds juni eigenlijk allemaal weer op kantoor. Ik miste het contact met collega's wel echt. Al vond ik thuiswerken ook wel weer ontspannen/rustig. Zou het niet erg vinden om er een soort middenweg in te zoeken.
Die date zou ik laten verder. Na gedoe vriendschappelijk contact is een wassen neus. Die pleister er af en een schone lei is veel beter. En leuker want wie weet wie je tegenkomt.

maandag 24 augustus 2020 om 22:57
Bij mij is het erg rustig, bewust. Ematching is klaar, want na bijna 5 maanden en amper resultaat is het niet mijn medium gebleken. Ik ben ook niet met Paiq actief dus er zijn geen gesprekken.
Deze week is het magertjes qua activiteiten, maar zondag heb ik zelf iets georganiseerd en die zat dezelfde dag al vol. Ik heb een maand lang veel gedaan en ik heb optimaal vd zomer geprofiteerd bij gebrek aan een vakantie.
Ik vind dat we hier allemaal lekker bezig zijn met ons leven zo leuk mogelijk in te richten. Er worden huizen gekocht en ingericht. Hobby's opgepakt en activiteiten gedaan. Zelfontplooiing op het gebied van daten en mannen. Luisteren naar wat goed voor ons is en wat niet. En tevreden zijn met wat er wel lukt en is. Niets dan goeds dus!
Deze week is het magertjes qua activiteiten, maar zondag heb ik zelf iets georganiseerd en die zat dezelfde dag al vol. Ik heb een maand lang veel gedaan en ik heb optimaal vd zomer geprofiteerd bij gebrek aan een vakantie.
Ik vind dat we hier allemaal lekker bezig zijn met ons leven zo leuk mogelijk in te richten. Er worden huizen gekocht en ingericht. Hobby's opgepakt en activiteiten gedaan. Zelfontplooiing op het gebied van daten en mannen. Luisteren naar wat goed voor ons is en wat niet. En tevreden zijn met wat er wel lukt en is. Niets dan goeds dus!