Nieuw begin

20-08-2019 21:37 890 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na de lange en turbulente strijd voor onze dochter begint het nu echt weer te kriebelen... we gaan voor een tweede. Dit keer met PGS, in België.

Daadwerkelijk zwanger worden (terugplaatsing) kan voorlopig nog even niet, maar vanwege de duur van de behandeling en het daarop volgende onderzoek willen we binnenkort al met de behandeling gaan starten.

Zo spannend. Sinds alle ellende begon in 2016 heb ik ontzettend veel steun gekregen van heel veel lieve mensen hier. Ik hoop deze keer weer met jullie te kunnen delen. (Maar ik hoop wel dat het dit keer een veel korter topic wordt.)

Volgende afspraak staat gepland, begin september.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Wat leuk flip, ik was ook heel blij met 2 van hetzelfde geslacht, al heb ik dus juist jongetjes. Al was een meisje ook leuk geweest hoor. Maar ben geloof ik een van de weinige vrouwen die geen grote meisjeswens heeft.

Achja, als ze maar gezond zijn en daar lijkt het wel op :cheer2:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
01-08-2020 12:48
Wat leuk flip, ik was ook heel blij met 2 van hetzelfde geslacht, al heb ik dus juist jongetjes. Al was een meisje ook leuk geweest hoor. Maar ben geloof ik een van de weinige vrouwen die geen grote meisjeswens heeft.

Achja, als ze maar gezond zijn en daar lijkt het wel op :cheer2:
.
Daar kan ik me volledig bij aansluiten! :) Het is me echt om het even.

En ik voel me stiekem niet alleen een meisjes mama, want we hebben altijd nog dat lieve kleine knulletje in ons hart. :heart:
Bijna een jaar geleden opende je dit topic.
Hoe gaat het nu met je, de kleine in de buik en de andere flipgezinsleden?
Ahh flip wat fijn dat alles zo goed gaat nu!! :heart:
Het gaat goed!

Met dochter ook alles nog steeds goed op de rit, ze is een ongelofelijk vrolijk meisje. Nu ruim 1,5 jaar, haar eigen willetje begint ook steeds duidelijker vormen aan te nemen.... ;-D

Sinds ruim een week helaas flink pijn gehad links in onderrug, wat inmiddels is afgezakt naar mijn bil. Spier? Zenuw? Ik heb geen idee, morgen maar even met de verloskundige bellen. Dit is wel vervelend zo.

Ruim een week geleden geslachtsecho gehad, en inderdaad een meisje. Echo was echt weer prachtig! De dame nam ook uitgebreid de tijd voor ons om veel mooie foto's en filmpjes (zelfs in wat in 3d) te kunnen maken. Genieten dus!

En ik voel schopjes sinds 1,5 week!! :cheer: :love:
Wat leuk om te horen Flip! En dat eigen willetje is heel herkenbaar. Aan de ene kant ontzettend leuk als ze grapjes gaan maken, aan d en andere kant soms zo.vermoeiend.
Wat fantastisch Flip! :) Ik geniet helemaal met jullie mee. Hoe gaat jullie dochter nu om met je buik? Ik vind die leeftijd van 18mnd - 2 jaar zo leuk, omdat ze zo snel ontwikkelen en inderdaad echt hun eigen persoontje worden.
Wat een fijn bericht weer Flipje! 2 meiden lijkt me hartstikke leuk (net als alle andere combinaties :-D )
Wat leuk om te lezen dat het met jullie oudste ook zo lekker gaat, dat eigen willetje vanaf 1,5 is heel herkenbaar en (meestal) ook heel erg leuk :lol: Ben benieuwd hoe ze het straks gaat vinden met een klein zusje erbij.

Hopelijk ga je je lichamelijk snel weer wat beter voelen, die pijn is natuurlijk niet fijn. Wat zei de vk?
Wat heerlijk dat je schopjes voelt Flip! :heart: wat bijzonder gevoel toch hè!
Volgens mij lukt het wel om van deze zwangerschap te genieten?
Leuk te horen dat je dochter het zo goed doet. Zoon van 19 maanden hier inmiddels is ook zo'n lekker vrolijk ding, maar OH! wat is ie af en toe ook pittig! Jengelen dat ie kan als iets hem niet zint!!
Zo grappig inderdaad dat ze nu zo'n eigen karakter krijgen, hij haalt zelfs grapjes uit, we zijn op vakantie en hij heeft me al een paar keer van de kant in het zwembad geduwd :rofl:

Ik ben heel pril weer zwanger trouwens :popcorn: we wachten het maar weer af.
Ik lig intussen al uren wakker met een flinke blaasontsteking. Man man, wat is dit kut zeg!

Om 1u toen ik het zeker wist (de bekende felle stekende pijn en bloed bij het plassen) de vlk gebeld, omdat dat volgens de instructie onder spoed valt.
Na overleg afgesproken om tot morgenochtend te wachten (want alleen pijn en geen koorts o.i.d.) en dan naar de huisarts.

Maar wat een ellende dit zo 's nachts!! :cry: ik twijfelde gistermiddag nog of ik toen alvast de HA-post zou bellen, maar ik dacht dat het niet doorzette...
Och jeetje....sterkte en beterschap!
Net bij de huisarts geweest, een bloedrode urine ingeleverd maar ik moet echt wachten tot na het artsen overleg voordat er iets gedaan kan worden. Om 13u bellen.

Inmiddels lijkt het godzijdank wel wat beter dan vannacht, toen heb ik liggen huilen in bed van de ellende. Ook tussen het plassen door bleef de pijn volop aanhouden. Dat is nu gelukkig weg, maar plassen is nog steeds frequent en pijnlijk.

Nu maar veel drinken.
Beterschap :rose:

Heeft de arts iets voorgeschreven? Hopelijk ben je er snel vanaf.

Wel heel fijn dat je schopjes voelt! :cheer2:
Ohhhh wat rot. Beterschap! Heb je besproken of je paracetamol mag?
He bah, wat vervelend! Inmiddels al een kuurtje gekregen van fr huisarts?
:hug: Hopelijk hebben ze je een kuur oid kunnen geven en wordt de pijn snel minder
Kuur antibiotica gekregen, het wordt nu gelukkig beter.
Pfffff gelukkig!
Gelukkig, wat kan blaasontsteking toch gemeen pijn doen :hug:
Oei, sterkte flip! Geen harde buiken van de blaasontsteking?
Snouth schreef:
01-09-2020 22:53
Oei, sterkte flip! Geen harde buiken van de blaasontsteking?
.
Mwah, niet zorgwekkend in elk geval. Maar het voelde inderdaad niet erg lekker in m'n buik.
Heb op het hoogtepunt daarom ook wel contact gehad met de vlk, zolang ik geen koorts kreeg (en dat had ik niet) dan was het oké.
Jemig Flip wat balen. Hopelijk gaat het snel een stuk beter.
Hopelijk weer opgeknapt Flipje :daisy:
Hoi Flipje. Moest weer aan je denken. Ben je helemaal opgeknapt. Ik hoop op geen nieuws is goed nieuws! :heart:
Geen nieuws is inderdaad goed nieuws :) Morgen alweer 23 weken!! Alle controles tot nu toe goed gehad.

Kind gaat als een gek tekeer in mijn buik, zo super gezellig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven