Zwanger worden in Juni/Juli 2020
zaterdag 23 mei 2020 om 12:46
Dames, sluit gezellig aan!
Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?
[...]
Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.
Er zijn ondertussen veel 'zwanger worden in de zomer' tabellen maar wil je je nog graag aansluiten bij een klein groepje met tabel én je wil in Juni/Juli 2020 beginnen?
[...]
Wil je iets veranderd hebben in het tabel? Graag dikgedrukt in je post plaatsen. Ik doe mijn best om het zo snel mogelijk te verwerken.
naam | NOD | ronde | leeftijd | bijzonderheden |
CherryBlossom | - | 1 | 29/35 | 2e kindje |
Kokosmakronen | - | 1 | 29 | 1e kindje |
Lizzy | - | 1 | 24 | 1e kindje |
Helmgras | 1 | 31 | 3e kindje =Zwanger! | |
Tweevoeter | - | 1 | 28/31 | 1e kindje |
Senchagreen | 28 juli | 1 | 25/29 | 1e kindje |
Filomena18 | - | 1 | 32/34 | 2e kindje |
Aloe_vera | - | 1 | 30 | 1e kindje |
Beatle1990 | - | 1 | 29 | 2e kindje Zwanger!! |
Revelstoke | - | 1 | 34 | 2e kindje =Zwanger! |
Squirrel8 | - | 1 | 34 | 2e kindje |
MQ11 | 27-6 | 1 | 28 | 2e kindje Zwanger! |
Blueflowers | 8 juni | 1 | 30/31 | 1e kindje |
Nutsaboutbeauty | - | 1 | 27/30 | 1ekindje |
Annelien22 | - | 1 | 25 | 1e kindje |
![]() ![]() |
Revelstoke |
Helmgras31 |
MQ11 |
Beatle1990 |
.. |
.. |
cherryblossom- wijzigde dit bericht op 22-09-2020 22:16
34.98% gewijzigd
vrijdag 21 augustus 2020 om 11:33
Morgen 14 dagen na positieve test toch Filomena? Spannend?! Of ben je inmiddels al ongesteld?
Hier lekker bezig met de ovulatietesten. Ze leken op te lopen, maar dat had vast te maken met de concentratie van mijn urine. Want nu al een aantal testen redelijk constant, blij mee
. Ik denk dat mijn eisprong ergens volgende week is, maar wilde niet te laat zijn met testen. Thanks voor het delen van jullie ervaringen!
Hier lekker bezig met de ovulatietesten. Ze leken op te lopen, maar dat had vast te maken met de concentratie van mijn urine. Want nu al een aantal testen redelijk constant, blij mee

vrijdag 21 augustus 2020 om 15:19
Nee nog niet ongesteld!
Morgen is het inderdaad 2 weken geleden. Ik ga vanavond of morgenochtend testen. Heb de laatste dagen soms wel een soort zwaar gevoel in m’n buik, maar misschien verbeeld ik me dat ook wel wat in
Ja volgens mij zijn die testen daar inderdaad wel vrij gevoelig voor. dus kan wel verschillen. Als het goed is moet je een piek echt wel duidelijk kunnen zien. Hopelijk ben je er snel achter!
Morgen is het inderdaad 2 weken geleden. Ik ga vanavond of morgenochtend testen. Heb de laatste dagen soms wel een soort zwaar gevoel in m’n buik, maar misschien verbeeld ik me dat ook wel wat in

Ja volgens mij zijn die testen daar inderdaad wel vrij gevoelig voor. dus kan wel verschillen. Als het goed is moet je een piek echt wel duidelijk kunnen zien. Hopelijk ben je er snel achter!

zondag 23 augustus 2020 om 07:45
Hmm als je maar een klein beetje een streep ziet, Filomena... nou ja, hopelijk idd vandaag meer duidelijkheid met een test! Ik blijf nog even duimen 
Nog mensen die deze week hun NOD hebben?
Ik heb weer weinig hoop deze ronde. Manlief is een paar dagen op pad en volgens mij had ik gisteren mijn eisprong. Baaalen

Nog mensen die deze week hun NOD hebben?
Ik heb weer weinig hoop deze ronde. Manlief is een paar dagen op pad en volgens mij had ik gisteren mijn eisprong. Baaalen
zondag 23 augustus 2020 om 08:19
Filomena, je hoopt inderdaad altijd op een streep, hoe licht of donker dan ook... zag je echt een heel licht streepje, of hoopte je dat? Ik duim in ieder geval nog voor je!
Squirrel, neeee shit zeg! Zul je net zien... heb je helemaal geen kans denk je?
Als Lowlands hier door was gegaan, had ik het ook gehad. Ondanks dat ik het heel jammer vind voor manlief, ben ik stiekem ook wel blij dat we deze ronde er in ieder geval voor kunnen gaan..
Squirrel, neeee shit zeg! Zul je net zien... heb je helemaal geen kans denk je?
Als Lowlands hier door was gegaan, had ik het ook gehad. Ondanks dat ik het heel jammer vind voor manlief, ben ik stiekem ook wel blij dat we deze ronde er in ieder geval voor kunnen gaan..
zondag 23 augustus 2020 om 08:22
zondag 23 augustus 2020 om 13:22
Squirrel, jammer dat je man er niet is!
Sencha, spannend bijna NOD! Je hoort toch vaak dat het juist de keer dat je niks voelt ineens wel raak is.
Ik heb vanochtend nog een keer getest met de ochtendurine en nu was er gelukkig wel een duidelijke streep te zien!
Dan was het gisteravond denk ik wel een heeeel licht streepje, maar ik durfde er niet in te geloven om mezelf niet gek te maken. M’n vriend zei ook test dan maandag of dinsdagochtend nog een keer, ipv nu alweer. En hij had nu dus ook helemaal geen positieve test verwacht
Sencha, spannend bijna NOD! Je hoort toch vaak dat het juist de keer dat je niks voelt ineens wel raak is.
Ik heb vanochtend nog een keer getest met de ochtendurine en nu was er gelukkig wel een duidelijke streep te zien!

Dan was het gisteravond denk ik wel een heeeel licht streepje, maar ik durfde er niet in te geloven om mezelf niet gek te maken. M’n vriend zei ook test dan maandag of dinsdagochtend nog een keer, ipv nu alweer. En hij had nu dus ook helemaal geen positieve test verwacht

zondag 23 augustus 2020 om 17:28
Oh wat fijn nieuws! Gefeliciteerd, Filomena! Heerlijk eind vh weekend zo, voor jullie samen. Geniet ervan.
Baalmodus hier alweer voorbij hoor. Dan maar weer volgende ronde. Wel jammer dat het nu al 2 maanden achter elkaar niet veel soeps is.
Hopelijk heb je goed gebruik gemaakt van het weekend, Beatle!
Nu duimen voor Sencha.
Gaat inderdaad wel lekker met de zwangerschappen hier
Baalmodus hier alweer voorbij hoor. Dan maar weer volgende ronde. Wel jammer dat het nu al 2 maanden achter elkaar niet veel soeps is.
Hopelijk heb je goed gebruik gemaakt van het weekend, Beatle!
Nu duimen voor Sencha.
Gaat inderdaad wel lekker met de zwangerschappen hier

maandag 24 augustus 2020 om 11:06
Ik was helemaal vergeten te reageren op Squirrel, sorry. Balen is dat he? Vooral omdat je er weinig aan kan doen.. Op naar de volgende maand!
Hoe is het met jou Helmgras? Groeit de buik al lekker?
Inderdaad lekker vruchtbaar topic, super leuk! Hopelijk komt CherryBlossom ook weer eens buurten
Hoe is het met jou Helmgras? Groeit de buik al lekker?
Inderdaad lekker vruchtbaar topic, super leuk! Hopelijk komt CherryBlossom ook weer eens buurten

My bags under my eyes are couture
dinsdag 25 augustus 2020 om 16:59
Na vier glazen wijn (ja... maandagavond en spontane acties zijn de gezelligste) gisteravond, vanmorgen even voor mijn eigen gemoedsrust een testje gedaan en die was zowaar licht positief!!!
Overmorgen pas NOD dus wellicht word ik gewoon ongesteld... maar voor nu ben ik voorzichtig positief en laat ik de alcohol maar even lekker in de kast
Note to self: breek nooit meer je eigen regel "niet voor NOD testen...."
Overmorgen pas NOD dus wellicht word ik gewoon ongesteld... maar voor nu ben ik voorzichtig positief en laat ik de alcohol maar even lekker in de kast

Note to self: breek nooit meer je eigen regel "niet voor NOD testen...."
senchagreen wijzigde dit bericht op 25-08-2020 17:05
Reden: addenum
Reden: addenum
48.93% gewijzigd

dinsdag 25 augustus 2020 om 20:03
Hahaha ik moet stiekem wel om je lachen Sencha! Maar wat een heerlijk bericht! Dat gaat vast goed komen
. Nog even fingers crossed, maar ene streep is een streep! Alvast voorzichtig gefeliciteerd!!!
Hier inmiddels CD 15 en nog geen positieve ovulatietest, wel steeds lichte strepen (soms iets donkerder, soms weer heel licht). Kan ook eigenlijk niet met de cyclussen van afgelopen keren (32 en 33). Stiekem had ik er al wel op gehoopt, dus we blijven braaf doortesten!

Hier inmiddels CD 15 en nog geen positieve ovulatietest, wel steeds lichte strepen (soms iets donkerder, soms weer heel licht). Kan ook eigenlijk niet met de cyclussen van afgelopen keren (32 en 33). Stiekem had ik er al wel op gehoopt, dus we blijven braaf doortesten!
dinsdag 25 augustus 2020 om 20:31
Waaah Sencha, voorzichtig gefeliciteerd!
Te leuk!
We gaan echt lekker hier!
Beatle: Frustrerend! Ik had dat ook en ineens de volgende ochtend een knalstreep! Dus niet opgeven hoor. En probeer niet teveel te drinken van tevoren, maar dat weet je misschien al! Hopelijk een deze dagen je piek!
Te leuk!
We gaan echt lekker hier!
Beatle: Frustrerend! Ik had dat ook en ineens de volgende ochtend een knalstreep! Dus niet opgeven hoor. En probeer niet teveel te drinken van tevoren, maar dat weet je misschien al! Hopelijk een deze dagen je piek!
My bags under my eyes are couture
dinsdag 25 augustus 2020 om 21:00
Gewoon een beetje ongeduldig hoor
. Als ik vanaf 33 dagen terug tel, dan zou ik ook pas dag 19 ovulatie hebben. En dan ga ik er vanuit dat ik gewoon netjes een lutale fase heb van 14 dagen, dus het zou theoretisch nog later kunnen zijn. Ik hoop alleen iedere maand toch weer op een cyclus van minder dan 30 dagen haha. Dat gaat vast een keer over.
We gaan inderdaad heel goed in dit topic!! Hoe is het met alle zwangeren? Hopelijk allemaal gezonde baby’s straks!!

We gaan inderdaad heel goed in dit topic!! Hoe is het met alle zwangeren? Hopelijk allemaal gezonde baby’s straks!!

woensdag 26 augustus 2020 om 19:46
Lastig hè Beatle, die wat langere cyclus? Ik heb dat dus ook (31 dagen). Prachtige app en alles maar heb het gevoel dat we deze maand weer net verkeerd hebben gedaan. Ik wil nog even niet aan de ovulatietesten. Best veel stress van werk en andere zaken, wil gewoon eerst beter ons best doen en dan misschien de maand daarna.
Gefeliciteerd sencha! Wat gaat het goed in dit topic zeg... voel me een beetje achteraan lopen hihi.
Maar komt vast goed hoor, wij hadden even wat oefenrondes nodig om aan het idee te wennen.
Gefeliciteerd sencha! Wat gaat het goed in dit topic zeg... voel me een beetje achteraan lopen hihi.