Single, we kletsen hier verder (deel 2)

woensdag 26 augustus 2020 om 18:23
Bij jou ook al dus. What to do?Sabbieehhhh schreef: ↑26-08-2020 17:25Dit kan wel eens kloppen. Merk dit ook wel. Ook mannen die in eerste instantie aangetrokken zijn tot mijn onafhankelijkheid en dan toch op dat punt ook uiteindelijk afhaken..
woensdag 26 augustus 2020 om 18:24
Nou nou wat aardig, een relatie is leuk maar lees eens andere topics hier. Wat een gedoe van sommigen, we hebben net 3 dates gehad en hij zit nog steeds op tinder. Daar zit je toch ook niet op te wachten.
Wat ik nu zelf ook goed kan gebruiken is even tegen iemand aankruipen (liefst een zacht vrouwenlichaam) en zo een blijven liggen op een bank,met kleren aan. Enige manier waarop ik tegen iemand aan kan slapen, want in bed lukt mij dat niet. Wat voor (weer een ander topic) sommige vrouwen ook een probleem is. Ik heb al genoeg aan mijn eigen hitte.
fietsen varen vrouwelijk doen
woensdag 26 augustus 2020 om 18:30
Hahahah nee hoor. Als het in de film kan dan real life ook.Julus schreef: ↑26-08-2020 18:18Ja want ik vind dat we dat onderhand wel verdiend hebben na al vruchteloze inspanningen. Het gebeurt he? In film wel iig. Dan botsen ze tegen elkaar aan of zij wordt overreden en hij is de dokter die haar redt. Hij die struikelt en dan gewoon in mijn schoot belandt. We kijken elkaar aan en er schieten bliksemflitsen door de lucht, met op de achtergrond keiharde regen voor het dramatische effect. Niks teveel gevraagd toch?
De dag dat ik mij bekeer is de dag dat ik mijn laatste adem uitblaas. Als het een werkelijk uitzichtloze situatie is en ik niks meer te verliezen heb. Nog even geduld. Ik zal je tippen.
Oh, nou. Dan hoop ik nog lange tijd geen bericht te ontvangen als je het niet erg vind

woensdag 26 augustus 2020 om 18:32
volgens Antoon een hond aanschaffen. Maar ja daar heb ik dan weer geen tijd voor

Er zullen echt mannen bestaan die het wel aan kunnen. Al woonde de laatste wie me gewoon accepteerde voor hoe ik was wel verdomd ver over de grens...
Ik kan natuurlijk weer naar de zon verhuizen en eens testen of het daar makkelijker gaat?
woensdag 26 augustus 2020 om 18:34
zeefietser1 schreef: ↑26-08-2020 18:24Nou nou wat aardig, een relatie is leuk maar lees eens andere topics hier. Wat een gedoe van sommigen, we hebben net 3 dates gehad en hij zit nog steeds op tinder. Daar zit je toch ook niet op te wachten.
Wat ik nu zelf ook goed kan gebruiken is even tegen iemand aankruipen (liefst een zacht vrouwenlichaam) en zo een blijven liggen op een bank,met kleren aan. Enige manier waarop ik tegen iemand aan kan slapen, want in bed lukt mij dat niet. Wat voor (weer een ander topic) sommige vrouwen ook een probleem is. Ik heb al genoeg aan mijn eigen hitte.

woensdag 26 augustus 2020 om 18:35
Nou ik weet het niet hoor, laatste hondje wat ik had, puppie toen nog sweet sweet, deed regelmatig over mijn handen heen pissen. Min of meer vanaf dag 1, hield later op. Beestje was nogal al klein en om tapijt te beschermen even optillen en in ieder geval op het zeil in de keuken.Julus schreef: ↑26-08-2020 18:22Hond. Check. Heel bevredigend.
Een kerel die leuker is dan mijn hond en net zo trouw? Nah, ik ben sceptisch. Ik weet precies wat ik aan hem heb en hij vrolijkt me op en geeft kusjes. Hij troost me.
Zie daar maar eens aan te tippen als date.
Niks mis mee om de lat hoog te leggen. Ze zeggen niet voor niets: de lat, die bepaal jij zelf.
Dat zou ik van een date toch ook niet waarderen, van een puppie geen probleem. Is toch net een beetje anders.
Ik zoek juist een vrouw om op die puppie te passen als ik weg ben. Die er ook geen moeite mee heeft als ik 5-7 dagen niks van me laat horen, die haar eigen boontjes dopt dus lekker zelfstandig is. Ik kan je zeker niet redden vanaf zee. Op dit moment al helemaal niet, weet morgen of ik 23 september naar huis kan. Zo niet dan zou het zomaar volgend jaar kunnen worden.
zeefietser1 wijzigde dit bericht op 26-08-2020 18:41
Reden: Type fouten bij nalezen.
Reden: Type fouten bij nalezen.
0.17% gewijzigd
woensdag 26 augustus 2020 om 18:45
Shiverrr schreef: ↑26-08-2020 09:44Maar jezelf bovengemiddeld aantrekkelijk noemen is nou niet bepaald aantrekkelijk. Sowieso vind ik je verhaal vol met vooroordelen staan. Ik denk dat het echt wel meevalt, wel geloof ik dat vrouwen het makkelijker hebben. Vooral als ze alleen maar op seks uit zijn, want daar hoef je niet lang voor te zoeken. Want dat word je op een presenteerblaadje aangereikt.
Alleen ik zou toch ook eens je eigen profiel goed bekijken, want als je boven gemiddeld aantrekkelijk bent, waarom heb je dan geen likes? Dan zou je toch juist naar jouw zeggen 20% moeten behoren? Ik ben ook met genoeg mannen matches geweest die juist op zoek waren naar een relatie? Want wanneer een man alleen seks wil, dan ben je daar vaak wel binnen 5 minuten of na 1 zin al achter. Aangezien juist die mannen er ook geen geheim van maken wat ze zoeken, scheelt voor beide tijd.
Bovengemiddeld aantrekkelijk was inderdaad een niet zo handige omschrijving. Wat ik eigenlijk wilde stellen is dat ik er gewoon prima uitzie maar niet tot de gelukkige 20% behoor. Echter heb ik net als butterfly1234 ook geen matches of likes ondanks dat ik alles naar rechts swipe. Overigens kreeg ik in mijn begintijd wel drupsgewijs matches/likes binnen. Met mijn profiel is niets mis en met mijn foto's ook niet, ik denk gewoon dat het voor een vrouw heel moeilijk is om voor te stellen hoe tinder voor mannen werkt. 'Geen matches/likes' betekent namelijk 0 matches/likes. Van de 1000 vrouwen die jij hebt geliked betekent dat namelijk dat er dan niet eentje denkt: "Ach, wie weet, misschien deze eens een kans geven om een gesprekje te starten". Dit speelt overigens niet alleen bij mij, als je een klein zoektochtje zou houden kom je uit bij talloze soortgelijke ervaringen van mannen.
Butterfly1234 krijgt hier allerlei goedbedoelde tips en het klopt inderdaad dat een foto op een motorkap en een lege bio voor verbetering vatbaar zijn en het redigeren van zijn tekstje heeft inderdaad geresulteerd in een aanmerkelijk aansprekender bio, maar in the grand scheme of things zal het niet zoveel uitmaken. Als hij aantrekkelijk genoeg geweest was zou hij ook zonder redactie wel matches hebben en met deze verbeteringen zal hij in de loop der tijd ongetwijfeld wel enkele matches scoren maar ook dat zal uitdrogen. Het is misschien een harde boodschap maar voor hem wel goed om in het achterhoofd te houden dat bij geen matches/likes over langere termijn er niet noodzakelijk iets mis met hem is of dat hij iets verkeerd doet maar dat tinder gewoon zo werkt voor mannen.
Inderdaad is niet iedere man steeds op zoek naar seks, maar het verschil in libido verstoort weldegelijk de swipeverhouding. Mijn verhaal houdt in zijn algemeenheid gewoon stand.
I'm not a big fish, William. I'm Moby Dick.
woensdag 26 augustus 2020 om 19:42
[quote=kantlijn post_id=31823593 time=1598460323 user_id=293627]
Knip
Toch blijft dat een beetje huilie huilie boehoe boehoe.
Er zitten grote verschillen tussen meerdere mediums. Ik zit als mijn mannelijke ik op facebook 200+ vrienden. Mijn vrouwelijke ik, tinder +10 matches in NL (buitenland zit ik op +50), instagram 500 volgers, facebook (waar ik dezelfde dingen post als op instagram) 1000+ en dan weiger ik daar ook nog alle mannelijke mannen.
Oh en als ik met mijn vrouwelijk oog naar alle mannen kijk, sorry hoor, die swipe ik naar links. En ben echt niet vies van mannen. Geldt trouwens ook voor vrouwen, velen hebben alleen vakantie foto's van ergens in de Andes. Hebben ze verder nog iets te melden, schijnbaar niet.
Knip
Toch blijft dat een beetje huilie huilie boehoe boehoe.
Er zitten grote verschillen tussen meerdere mediums. Ik zit als mijn mannelijke ik op facebook 200+ vrienden. Mijn vrouwelijke ik, tinder +10 matches in NL (buitenland zit ik op +50), instagram 500 volgers, facebook (waar ik dezelfde dingen post als op instagram) 1000+ en dan weiger ik daar ook nog alle mannelijke mannen.
Oh en als ik met mijn vrouwelijk oog naar alle mannen kijk, sorry hoor, die swipe ik naar links. En ben echt niet vies van mannen. Geldt trouwens ook voor vrouwen, velen hebben alleen vakantie foto's van ergens in de Andes. Hebben ze verder nog iets te melden, schijnbaar niet.

woensdag 26 augustus 2020 om 19:46
zeefietser1 schreef: ↑26-08-2020 19:41Knip
Toch blijft dat een beetje huili huili boehoe boehoe.
Het is ook niet mijn bedoeling om een topic-kaap te plegen en er een tinderklaagtopic van te maken, ik geef voor butterfly alleen mijn mannelijke perspectief op tinder en ik denk dat dat voor hem zinvolle input is.

woensdag 26 augustus 2020 om 19:48
Ze zijn er, ik heb er 1 aan de haak geslagenSabbieehhhh schreef: ↑26-08-2020 18:32volgens Antoon een hond aanschaffen. Maar ja daar heb ik dan weer geen tijd voor![]()
Er zullen echt mannen bestaan die het wel aan kunnen. Al woonde de laatste wie me gewoon accepteerde voor hoe ik was wel verdomd ver over de grens...
Ik kan natuurlijk weer naar de zon verhuizen en eens testen of het daar makkelijker gaat?

Ben super zelfstandig en onafhankelijk. We stimuleren elkaar juist om zelfstandig en onafhankelijk te blijven, heerlijk. Hierdoor blijf ik echt in mijn eigen autonomie ipv te versmelten met een ander.
En daardoor blijf ik de leukste versie van mijzelf.
Heb zelf geen relatie goals, dus dat voelt heel bevrijdend en gezellig. Heb hem dus nergens voor 'nodig'.
woensdag 26 augustus 2020 om 19:50
Niet de ervaring die ik heb. Mannen genoeg die interesse in me tonen en toch ben ik geen hulpbehoevend vrouwtje.Julus schreef: ↑26-08-2020 16:21En precies dat is misschien wel waarom de heren ons overslaan. We hebben er geen nodig. Want hoe vaak lees je niet dat kwetsbare, te redden vrouwen zo makkelijk aan de man geraken? Mannen willen redden, denk ik. Er valt bij mij niks te redden. Ik zie ook geen reden om het hulpbehoevende vrouwtje te spelen.
Ik wil een gelijkwaardige relatie met een man die voor een onafhankelijk type valt. Anders doe ik mezelf tekort en ben ik niet mezelf. Die kracht is juist mijn sterkte.

woensdag 26 augustus 2020 om 22:36
woensdag 26 augustus 2020 om 23:33
Lees anders de openingspost even. Iets over respectvol met elkaar praten over het single leven. Vind je het dan echt nodig om hier mensen persoonlijk aan te vallen? Je hoeft hier niet mee te lezen he. Genoeg andere topics beschikbaar.
En die lat is uiteraard voor onszelf.

woensdag 26 augustus 2020 om 23:40
Sabbieehhhh schreef: ↑26-08-2020 23:33Lees anders de openingspost even. Iets over respectvol met elkaar praten over het single leven. Vind je het dan echt nodig om hier mensen persoonlijk aan te vallen? Je hoeft hier niet mee te lezen he. Genoeg andere topics beschikbaar.
En die lat is uiteraard voor onszelf.
Huh ik ben me van geen kwaad bewust hoor. Maar zal wel aan mij liggen dan.
donderdag 27 augustus 2020 om 06:11
Ach is nu gewoon een gevalletje Corona problemen. En rare eisen die ze in sommige havens stellen. Singapore bijvoorbeeld moet er een verklaring komen dat na 1 jaar je contract niet verleng mag worden. Nou zoiets bestaat niet onder de NL wet, dus door varen. Zelf zit ik nog niet zo lang aan boord, trouwens, ben nu bijna 3 maand varende.
En de werkgever betaald me genoeg ervoor heb het wel eens ergens vermeld in een ander topic en anders kun je het ook wel op Fok! vinden.
donderdag 27 augustus 2020 om 15:27
zeefietser1 schreef: ↑27-08-2020 06:11Ach is nu gewoon een gevalletje Corona problemen. En rare eisen die ze in sommige havens stellen. Singapore bijvoorbeeld moet er een verklaring komen dat na 1 jaar je contract niet verleng mag worden. Nou zoiets bestaat niet onder de NL wet, dus door varen. Zelf zit ik nog niet zo lang aan boord, trouwens, ben nu bijna 3 maand varende.
En de werkgever betaald me genoeg ervoor heb het wel eens ergens vermeld in een ander topic en anders kun je het ook wel op Fok! vinden.
Zit je dan meer dan een halfjaar onafgebroken op zee?
donderdag 27 augustus 2020 om 17:29
Afgelopen weekend bij mijn ouders filmpjes zitten terugkijken van toen mijn zussen en ik baby waren. Van weekendjes weg naar Center Parcs enzo.
Beelden van twee jonge ouders met jonge kindjes. Het geluk dat ervanaf spat. Ik kan me nu wel voorstellen waarom mijn moeder altijd zegt dat dat de mooiste tijd van haar leven was (toen wij klein waren). Met je eigen gezinnetje een weekendje weg in eigen land.
Begin nu wel een beetje stress te krijgen haha. Lijkt me toch best wel erg als ik dat nooit mag gaan meemaken. Weet niet waarom ik jullie hiermee lastig val, maar wil het even kwijt
Beelden van twee jonge ouders met jonge kindjes. Het geluk dat ervanaf spat. Ik kan me nu wel voorstellen waarom mijn moeder altijd zegt dat dat de mooiste tijd van haar leven was (toen wij klein waren). Met je eigen gezinnetje een weekendje weg in eigen land.
Begin nu wel een beetje stress te krijgen haha. Lijkt me toch best wel erg als ik dat nooit mag gaan meemaken. Weet niet waarom ik jullie hiermee lastig val, maar wil het even kwijt

donderdag 27 augustus 2020 om 18:17
Weer terug in limbo, locale man in Manila wist het niet, info die ik kan vinden is nope niet aflossen daar anders dan filipijnen. Nou ja duurt nog 4 week, kan allemaal nog veranderen. Kan ik in ieder geval mooi werken aan mijn kleurenschema.
@ritmodelanoche, is toch gewoon zo, terug naar vrolijkere tijden toen we nog jong en onschuldig waren.
donderdag 27 augustus 2020 om 19:25
Hier zijn wij toch voor? Om lastiggevallen te worden met dat soort dingen?Ritmodelanoche schreef: ↑27-08-2020 17:29Afgelopen weekend bij mijn ouders filmpjes zitten terugkijken van toen mijn zussen en ik baby waren. Van weekendjes weg naar Center Parcs enzo.
Begin nu wel een beetje stress te krijgen haha. Lijkt me toch best wel erg als ik dat nooit mag gaan meemaken. Weet niet waarom ik jullie hiermee lastig val, maar wil het even kwijt![]()

-
donderdag 27 augustus 2020 om 19:26
Heeft die van jou nog een broertje?Qiyara schreef: ↑26-08-2020 19:48Ze zijn er, ik heb er 1 aan de haak geslagen
Ben super zelfstandig en onafhankelijk. We stimuleren elkaar juist om zelfstandig en onafhankelijk te blijven, heerlijk. Hierdoor blijf ik echt in mijn eigen autonomie ipv te versmelten met een ander.
En daardoor blijf ik de leukste versie van mijzelf.
Heb zelf geen relatie goals, dus dat voelt heel bevrijdend en gezellig. Heb hem dus nergens voor 'nodig'.

-
donderdag 27 augustus 2020 om 19:32
Mijn hoofd zit zo vol met overwegingen dat het verkeer stil is komen te staan. Zo'n koophuis is niet niks. Ik schenk maar even een wijntje in om de gemoederen te bedaren. Een deel van mij zou het nu wel fijn vinden om deze beslissing met iemand te maken. Een ander deel van mij is heel blij met het feit dat ik met niemand hoef te overleggen en nu ook weer van de stilte en rust in mijn huidige plekje kan genieten.
-
donderdag 27 augustus 2020 om 19:38
Mijn zus heeft een broertje, is misschien dan wel iets voor jou (al gedraagt hij zich als zijn zusje) euh dat ben ik zelf hahaha, andere manier van hengelen. Ook succes met zoeken.Ammenooitniet schreef: ↑27-08-2020 19:26Heeft die van jou nog een broertje?Grapje, grapje, voordat ik straks nog word beschuldigd van hengelen.
En idd gewoon alleen naar een huis kijken hoef je geen compromissen te sluiten. Dat vond ik zelf ook zeer aangenaam in mijn laaste appartement zoektocht.