Seks beste vriendin
donderdag 27 augustus 2020 om 02:08
Hallo allemaal,
Ik zit met iets in me hoofd, waar ik helaas wel vaker last van heb. Er zijn dingen gebeurd in het verleden waardoor ik heel onzeker ben, en mezelf om van alles en nog wat schuldig voel. Vooral omdat ik een erg lieve vriend heb die ik nooit meer kwijt wil!! Maar even mijn verhaal in het kort. Ik heb een beste vriendin waar ik niet meer zo goed mee ben als vroeger, maar nog wel af en toe spreek en wel eens ga shoppen of iets dergelijks. Nu zat ik laatst opeens te denken.. ik heb jaren terug best vaak seks gehad met deze vriendin, wat echt niks betekende qua gevoelens of iets!! We waren toen jong en het gebeurde gewoon maar vanuit beiden kanten geen gevoelens. We zijn ook beiden hetero. Nu opeens dacht ik van.. is het niet erg dat ik mijn vriend dit niet verteld heb.. en nog steeds met haar omga ookal betekende dit niks. Ik en mijn vriend zijn heel eerlijk tegenover elkaar. Hij heeft me wel gevraagd of ik ooit seks heb gehad met een meid, maar ik ontkende toen omdat ik toch een beetje bang ben dat hij het dan raar of niet fijn vind als ik met haar ben. Dat is namelijk hoe ik zelf zou denken misschien. En nee het betekende echt niks!! Voor de mensen die nu gaan zeggen misschien betekende het onbewust toch iets. Neee, het schoot gewoon opeens door mijn hoofd. I dont know what to think now.. Mijn vriend is gezond jaloers maar wel best jaloers op sommige momenten. What to do?
Alvast bedankt voor de reacties!
Ik zit met iets in me hoofd, waar ik helaas wel vaker last van heb. Er zijn dingen gebeurd in het verleden waardoor ik heel onzeker ben, en mezelf om van alles en nog wat schuldig voel. Vooral omdat ik een erg lieve vriend heb die ik nooit meer kwijt wil!! Maar even mijn verhaal in het kort. Ik heb een beste vriendin waar ik niet meer zo goed mee ben als vroeger, maar nog wel af en toe spreek en wel eens ga shoppen of iets dergelijks. Nu zat ik laatst opeens te denken.. ik heb jaren terug best vaak seks gehad met deze vriendin, wat echt niks betekende qua gevoelens of iets!! We waren toen jong en het gebeurde gewoon maar vanuit beiden kanten geen gevoelens. We zijn ook beiden hetero. Nu opeens dacht ik van.. is het niet erg dat ik mijn vriend dit niet verteld heb.. en nog steeds met haar omga ookal betekende dit niks. Ik en mijn vriend zijn heel eerlijk tegenover elkaar. Hij heeft me wel gevraagd of ik ooit seks heb gehad met een meid, maar ik ontkende toen omdat ik toch een beetje bang ben dat hij het dan raar of niet fijn vind als ik met haar ben. Dat is namelijk hoe ik zelf zou denken misschien. En nee het betekende echt niks!! Voor de mensen die nu gaan zeggen misschien betekende het onbewust toch iets. Neee, het schoot gewoon opeens door mijn hoofd. I dont know what to think now.. Mijn vriend is gezond jaloers maar wel best jaloers op sommige momenten. What to do?
Alvast bedankt voor de reacties!
donderdag 27 augustus 2020 om 10:28
Ik ben echt helemaal verbaasd dat to op die vraag geen eerlijk antwoord durfde te geven. En ook oprecht verbaasd dat in vrijwel de eerste reactie gevraagd wordt waarom een man dat zou willen weten.Bulbul schreef: ↑27-08-2020 05:44Jullie zijn dus niet open en eerlijk tegen elkaar. Jij durft hem niet alles te vertellen en jullie zijn allebei best wel jaloers. Vind je dat prettig?
Je kan hier heel goed uitleggen waarom je destijds de waarheid niet durfde te zeggen. Zou hij die uitleg ook 'accepteren'? Zo nee, is het dan wel zo'n leuke man?
Het zal mijn dirty mind wel zijn, maar mijn vriendje zou een gat in de lucht gesprongen hebben als ik positief had kunnen antwoorden. En een rare vraag vond ik het ook bepaald niet.
donderdag 27 augustus 2020 om 15:26
donderdag 27 augustus 2020 om 15:28
Nou mijn vriendje vraagt nooit dat soort dingen. Nu vertel ik best wel veel uit mezelf maar er naar vragen doet hij niet. Hij springt ook geen gat in de lucht omdat ik t met vrouwen heb gedaan ofzo. Hij vindt t wel best. Ik moet doen wat ik wil. Als ik t nu nog met een vrouw zou willen doen zou hij dat ook prima vinden. Met of zonder hem. Maar das geen must ofzo.MariaDeJong schreef: ↑27-08-2020 10:28Ik ben echt helemaal verbaasd dat to op die vraag geen eerlijk antwoord durfde te geven. En ook oprecht verbaasd dat in vrijwel de eerste reactie gevraagd wordt waarom een man dat zou willen weten.
Het zal mijn dirty mind wel zijn, maar mijn vriendje zou een gat in de lucht gesprongen hebben als ik positief had kunnen antwoorden. En een rare vraag vond ik het ook bepaald niet.
donderdag 27 augustus 2020 om 15:55
Dus jullie zien het echt als liegen? Dat ik nee heb gezegt.. nu voel ik me nog kutter want wil echt nooit liegen tegen hem...abracadabra schreef: ↑27-08-2020 15:26Ik denk dat het probleem.meer in jullie jaloezie zit. Er bestaat niet zo iets als gezonde jaloezie.
Jij hoeft je vriend niks te vertellen over voor hem. En nu je er eenmaal over gelogen hebt zou ik t zeker niet meer zeggen. Straks gaat ie je nog op andere vlakken ook wantrouwen.
donderdag 27 augustus 2020 om 16:05
Goh wat een typisch meidengedoe. In een paar uur tijd is er van niks iets hopeloos complex gemaakt. Ja je bent bi en vond het destijds heerlijk ook, want je hebt met haar "best wel vaak sex gehad." Je vriend heeft er naar gevraagd, waarschijnlijk omdat hij het best wel spannend en geil vind als zijn vriendinnetje een vriendinnetje heeft. Nee het is niet erg, nee het is geen ziekte, nee er is geen pilletje tegen.
Als je het een beetje handig organiseert hebben jullie binnen een paar dagen een heerlijk hitsig trio en alle drie meer plezier dan je ooit gedacht kon hebben. En je hoeft niet meer moeilijk te doen om geheimen verborgen te houden.
Als je het een beetje handig organiseert hebben jullie binnen een paar dagen een heerlijk hitsig trio en alle drie meer plezier dan je ooit gedacht kon hebben. En je hoeft niet meer moeilijk te doen om geheimen verborgen te houden.
donderdag 27 augustus 2020 om 16:05
eh...? de reden achter een leugen maakt het niet minder een leugen hoor. Je hebt gewoon bewust niet de waarheid gezegd en de reden doet er niet toe. Iets niet vertellen is iets anders dan liegen overigens.Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 15:55Dus jullie zien het echt als liegen? Dat ik nee heb gezegt.. nu voel ik me nog kutter want wil echt nooit liegen tegen hem...voor mijn gevoel heb ik het niet verteld uit schaamte en niet om te liegen
In jouw defense: ik geloof wel degelijk in leugens om bestwil. Zou wat worden als ik altijd alleen maar de waarheid zou moeten zeggen.
donderdag 27 augustus 2020 om 16:10
Hellll nooo dat zit er echt niet in!!lisa-b schreef: ↑27-08-2020 16:05Goh wat een typisch meidengedoe. In een paar uur tijd is er van niks iets hopeloos complex gemaakt. Ja je bent bi en vond het destijds heerlijk ook, want je hebt met haar "best wel vaak sex gehad." Je vriend heeft er naar gevraagd, waarschijnlijk omdat hij het best wel spannend en geil vind als zijn vriendinnetje een vriendinnetje heeft. Nee het is niet erg, nee het is geen ziekte, nee er is geen pilletje tegen.
I dont know weet hewoon niet zo goed hoe ik me er over moet voelen ofzo.. vind sommige reacties ook best heftig
donderdag 27 augustus 2020 om 16:11
JaAppelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:10misschien maak ik het alleen maar erger door iedereen zijn mening te vragen..
donderdag 27 augustus 2020 om 16:16
Ik heb meer het idee dat jij je schaamt hiervoor. Alleen al dat je jezelf hetero noemt, terwijl je duidelijk ook biseksuele gevoelens hebt. Daar is echt niets mis mee.Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 09:39Woow, ik schrik eerlijkk gezegt een beetje van de reacties. Ik heb nergens gezegt dat mijn vriend hier niet normaal op zou kunnen reageren. Ik zeg alleen dat ik hier bang voor ben. Zonder reden! Hij reageerd altijd rustig als ik iets vertel. Ik schaam mij alleen een beetje over de situatie. En het schiet gewoon nu pas door mijn hoofd dat het misschien niet netjes is om nog met haar om te gaan.. helaas heb ik hier niet eerder aan gedacht. Bedankt voor de reacties.
Jouw vriend hoeft het natuurlijk niet te weten. Niet zijn zaak met wie je wat hebt gedaan. Maar is het niet fijner om jezelf volledig te accepteren en dan ook nog door jouw vriend volledig te worden geaccepteerd?
donderdag 27 augustus 2020 om 16:17
Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:10Hellll nooo dat zit er echt niet in!!ik heb er totaaal geen behoefte aan en moet er niet aan denken dat er iemand aan mijn vriend zit, of hij aan iemand anders. Maar klopt dat het toen gewoon interessant was om te proberen. Ben alleen gewoon bang dat hij me kwalijk neemt dat ik nog met haar om ga ofzo.
I dont know weet hewoon niet zo goed hoe ik me er over moet voelen ofzo.. vind sommige reacties ook best heftigmisschien maak ik het alleen maar erger door iedereen zijn mening te vragen..
Wat zou er nou op tegen zijn als je weet dat hij het wel/niet leuk vindt? Dan weet je het en dan kan je er rekening mee houden. Waarom zou je in hemelsnaam denken dat het misschien wel goed is voor je relatie als hij niet weet wat jou zo bezig houdt en dat jij niet weet wat hij daar dan van zou vinden?
donderdag 27 augustus 2020 om 16:24
Inderdaad. Onze mening doet er niet toe. Jij en je vriend hebben grenzen gesteld, handel daar dan naar en zorg dat je relatie gelijkwaardig blijft. Zelf dingen doen die je van je partner niet zou willen is niet fair.Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:10misschien maak ik het alleen maar erger door iedereen zijn mening te vragen..
donderdag 27 augustus 2020 om 16:27
donderdag 27 augustus 2020 om 16:52
Wat doe ik zelf wel dan? Wat mijn vriend niet doet? Ik zeg toch dit is vroeger gebeurd. Het enige wat ik heb gedaan is ontkennen omdat ik bang ben dat hij het raar vind dat we nog met elkaar omgaan. Ookal speelt er niks.Attraverso schreef: ↑27-08-2020 16:24Inderdaad. Onze mening doet er niet toe. Jij en je vriend hebben grenzen gesteld, handel daar dan naar en zorg dat je relatie gelijkwaardig blijft. Zelf dingen doen die je van je partner niet zou willen is niet fair.
donderdag 27 augustus 2020 om 16:54
Ik kan wel seks hebben met een meid, maar zou noooit gevoelens krijgen voor een meid. Ben ik dan bi? Als ik dan bi ben vind ik het heeelemaal prima, ik schaam me niet! Voel me gewoon heel snel schuldig en bang dat ik dingen niet correct aan pak. Bang om te falen en bang om iets verkeerds te doen tegenover mijn vriend..-Shifty- schreef: ↑27-08-2020 16:17Wat zou er nou op tegen zijn als je weet dat hij het wel/niet leuk vindt? Dan weet je het en dan kan je er rekening mee houden. Waarom zou je in hemelsnaam denken dat het misschien wel goed is voor je relatie als hij niet weet wat jou zo bezig houdt en dat jij niet weet wat hij daar dan van zou vinden?![]()
donderdag 27 augustus 2020 om 17:00
donderdag 27 augustus 2020 om 17:03
Daar zou ik dan toch aan gaan werken. Voor jezelf. Maar ook voor jouw vriend. Een zelfverzekerde vrouw is gewoon leuker.Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:54Ik kan wel seks hebben met een meid, maar zou noooit gevoelens krijgen voor een meid. Ben ik dan bi? Als ik dan bi ben vind ik het heeelemaal prima, ik schaam me niet! Voel me gewoon heel snel schuldig en bang dat ik dingen niet correct aan pak. Bang om te falen en bang om iets verkeerds te doen tegenover mijn vriend..
donderdag 27 augustus 2020 om 17:13
Kijk, jij bent mijn vriendjeVelvetVolvo schreef: ↑27-08-2020 16:42Ik zou er juist geil van worden als man, en hopen dat je die vriendin een keer meeneemt voor een trio.
Chocolade, altijd goed!
donderdag 27 augustus 2020 om 17:33
stel hij heeft vroeger seks gehad met zijn beste vriend, heel vaak, en hij ziet die vriend nog wekelijks, vind jij het dan relevant om dit te weten?Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:52Wat doe ik zelf wel dan? Wat mijn vriend niet doet? Ik zeg toch dit is vroeger gebeurd. Het enige wat ik heb gedaan is ontkennen omdat ik bang ben dat hij het raar vind dat we nog met elkaar omgaan. Ookal speelt er niks.
donderdag 27 augustus 2020 om 17:34
maar voel je je dan niet schuldig als je eerst je beste vriendin gebruikt als masturbatiemateriaal en haar vervolgens dumpt omdat je vriendje er moeite mee heeft?Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:54Ik kan wel seks hebben met een meid, maar zou noooit gevoelens krijgen voor een meid. Ben ik dan bi? Als ik dan bi ben vind ik het heeelemaal prima, ik schaam me niet! Voel me gewoon heel snel schuldig en bang dat ik dingen niet correct aan pak. Bang om te falen en bang om iets verkeerds te doen tegenover mijn vriend..
donderdag 27 augustus 2020 om 18:10
Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:54Ik kan wel seks hebben met een meid, maar zou noooit gevoelens krijgen voor een meid.
Je vriendin had ook geen gevoelens?
donderdag 27 augustus 2020 om 19:19
Ik zou het hem niet vertellen gezien het in het verleden is gebeurd en nu niet meer speelt. Daarnaast vind ik ook dat je hiermee de privacy van je vriendin schendt, want ik neem aan dat jouw vriend deze vriendin ook kent en weleens ziet?
Als het je dan tóch zo dwars zit, vertel hem dan dat je het weleens met een vrouw hebt gedaan zonder hierbij haar naam te noemen. Wees zuinig op goeie vriendinnen, vriendjes komen en gaan, maar echte goeie vriendinnen heb je voor het leven!
Als het je dan tóch zo dwars zit, vertel hem dan dat je het weleens met een vrouw hebt gedaan zonder hierbij haar naam te noemen. Wees zuinig op goeie vriendinnen, vriendjes komen en gaan, maar echte goeie vriendinnen heb je voor het leven!
donderdag 27 augustus 2020 om 19:54
Waar heb jij het over?? Dit is 5 jaar geleden gebeurd. Ik heb haar gedumpt? We zijn gewoon beste vriendinnen altijd een beetje op en af geweest. Zie haar heel af en toe.
donderdag 27 augustus 2020 om 20:02
Je zegt dat jij het mss zelf raar of niet fijn zou vinden mocht hij omgaan met iemand waarmee hij seks heeft gehad.Appelsap98 schreef: ↑27-08-2020 16:52Wat doe ik zelf wel dan? Wat mijn vriend niet doet? Ik zeg toch dit is vroeger gebeurd. Het enige wat ik heb gedaan is ontkennen omdat ik bang ben dat hij het raar vind dat we nog met elkaar omgaan. Ookal speelt er niks.