De slimste mens!
vrijdag 28 augustus 2020 om 23:01
Echt een vraag van hoog niveau en finale waardig. Wat weet je van fish and chips?
Ik vond het een te makkelijke vraag. En dan in zo een spannende fase.Echt zo een vraag waarbij je als kijker op het puntje van je stoel zit. NOT
Kwestie van geluk voor Astrid dat ze zo een makkelijke vraag kreeg.
Verder vond ik het wel een leuke spannende finale tot die vraag.
Ik vond het een te makkelijke vraag. En dan in zo een spannende fase.Echt zo een vraag waarbij je als kijker op het puntje van je stoel zit. NOT
Champagne taste on a beer budget.
zaterdag 29 augustus 2020 om 00:07
Heb het net teruggekeken, helaas wist ik de uitslag al omdat iemand het had gespoild die niet wist dat ik het nog moest zien. Toch wil ik dan nog terugzien hoe het dan verloopt. Die vraag over fish and chips vond ik belachelijk voor een finale, je zag dat Jeroen meteen wist dat het over was. Jeroen vind ik nu een stuk minder leuk omdat hij honden haat. Astrid is een verdiende winnaar! Leuke vrouw.
't Is al met al een heel gedoe
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:14
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:18
Ik ook net gekeken en zag het gisteren ook al per ongeluk voorbij komen op mijn telefoon. Zonder het artikel te lezen wist ik de eindstand ook al.Annapicobella schreef: ↑28-08-2020 11:21Net gekeken, al - eigen schuld - zag ik in sommige headlines al verklapt wie er gisterenavond afgevallen was. Leuke aflevering.
Ik gunde ze het alle drie. Vond dit een leuk seizoen.
zaterdag 29 augustus 2020 om 09:19
Ja zeker als je dat vergelijkt met die monden van die schilderijen bijvoorbeeld.DettyClauna schreef: ↑28-08-2020 23:01Echt een vraag van hoog niveau en finale waardig. Wat weet je van fish and chips?
zaterdag 29 augustus 2020 om 11:05
Net gekeken en mijzelf beschermd voor spoilers door geen krantennieuws te bekijken of hier te lezen.
Leuk voor Astrid. Het is ook een kwestie van kennis op het juiste moment te kunnen spuien. Want net als veel kandidaten zit ik ook van van "oh ja". En mazzel hebben dat je mag beginnen bij de allerlaatste vraag en die dan ook (goh...moeilijk..Fish and Chips) te kunnen beantwoorden.
Ach..het is maar een spel. Wel heel vermakelijk.
Francis moet voor de spiegel ook in een stoel gaan zitten en kijken hoe haar jurk dan overkomt en valt. Zitten doet vrij weinig voor je houding. Dat de kandidaten nu allebei stonden aan het eind vond ik 'beter'.
Francis...gooi je haar los joh!
Leuk voor Astrid. Het is ook een kwestie van kennis op het juiste moment te kunnen spuien. Want net als veel kandidaten zit ik ook van van "oh ja". En mazzel hebben dat je mag beginnen bij de allerlaatste vraag en die dan ook (goh...moeilijk..Fish and Chips) te kunnen beantwoorden.
Francis moet voor de spiegel ook in een stoel gaan zitten en kijken hoe haar jurk dan overkomt en valt. Zitten doet vrij weinig voor je houding. Dat de kandidaten nu allebei stonden aan het eind vond ik 'beter'.
Everything you see I owe to spaghetti!
zaterdag 29 augustus 2020 om 12:36
zaterdag 29 augustus 2020 om 15:16
Ben het eens dat de vragen wel een beetje gelijkwaardig moeten zijn wat betreft moeilijkheid zeker bij de galerij.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zaterdag 29 augustus 2020 om 15:20
Annapicobella schreef: ↑29-08-2020 11:05Net gekeken en mijzelf beschermd voor spoilers door geen krantennieuws te bekijken of hier te lezen.
Francis moet lekker doen wat ze wil. Het is geen modeshow hoor. Ze is heerlijk zichzelf.
zaterdag 29 augustus 2020 om 18:41
herfstappeltaart schreef: ↑29-08-2020 15:20Francis moet lekker doen wat ze wil. Het is geen modeshow hoor. Ze is heerlijk zichzelf.
Precies.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:35
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:48
zaterdag 29 augustus 2020 om 22:54
zaterdag 29 augustus 2020 om 23:43
Klopt. Astrid was gisteren nog bij OP1 (ofzo) en zei ook dat als haar wat gevraagd was over de Kardachians (schrijf je dat zo?) ze ook geen antwoorden had gehad. Of Game of Thrones of zoiets.
Jeroen had ook een paar keer geluk met sportvragen.
Ik vind het voordeel van de regel dat degene met de minste punten begint, dat je niet kunt sturen wie welke vragen krijgt. Anders weet je precies dat het derde filmpje in de 4e ronde door persoon X gespeeld zal worden. En dan kan er gesproken gaan worden van 'doorgestoken kaart'.
Jeroen had ook een paar keer geluk met sportvragen.
Ik vind het voordeel van de regel dat degene met de minste punten begint, dat je niet kunt sturen wie welke vragen krijgt. Anders weet je precies dat het derde filmpje in de 4e ronde door persoon X gespeeld zal worden. En dan kan er gesproken gaan worden van 'doorgestoken kaart'.
Later is nu
dinsdag 8 december 2020 om 20:22