Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Julus schreef:
30-08-2020 20:49
Weekend een beetje goed door gekomen allemaal?
Atrra heb je hem doorgebracht met je lover? En Qiyara ook?

Ik had een uitje en ga vrijdagavond iets gaafs doen. In een grote groep dus ik ga veel nieuwe mensen ontmoeten. Verder houd ik het rustig, vooral vanwege het weer.
Zeker! Heerlijk weekend was het weer. We groeien enorm naar elkaar toe. Het is zo leuk te merken. Het gaat zo soepel en makkelijk.

Fijn dat je zo geniet van je nmlk activiteiten!
Vivi3338 schreef:
31-08-2020 13:07
Ahh wat een lieve woorden, dat doet me goed! Door alle afwijzingen, maar ook pesterijen en buiten gesloten zijn vroeger heeft er wel ingehakt wat betreft het vertrouwen in mezelf (en in een ander). Datingapps helpen daar overigens ook niet bij, gevoel dat iemand dan altijd voor leuker/knapper/slimmer gaat. Maar goed, gaat voor nu nog alle kanten op en wil inderdaad niet dat hij denkt dat met 1 belletje alles weer opgelost is. Voor nu even focus op leuke dingen zoals het huis!
Laat hem maar even harder lopen. Inderdaad focus op leuke dingen en je huis.

En weet je bij de mannen waar een ander voor gaat, die weten jou niet op waarde te schatten. Die hoeven niet te blijven hangen.
Niet iedereen is een match, ik heb de mijne ook pas na jaren gevonden.
Ga voor iemand die aan jouw behoeften wil/kan tegemoet komen.
@julus: nog even als reactie op jouw post: daar kan ik me goed in vinden. Liefde is juist alles behalve maakbaar. Mooie post!
En wanneer is je grootste activiteit?

@viv: huizenmarkt is ruk😂 ook niet maakbaar en zeer frustrerend.
Ex.. tja. Fijn contact. En verwarrend.

Maar zit verder ook even niet al te lekker in mn vel, dus laat alles even op zn beloop. Details liever even in PB ivm herkenbaarheid.
Julus schreef:

Ik had een uitje en ga vrijdagavond iets gaafs doen. In een grote groep dus ik ga veel nieuwe mensen ontmoeten. Verder houd ik het rustig, vooral vanwege het weer.
Ja, uiteraard! Weer een heel fijn weekend achter de rug... alles gaat zijn gangetje...

Jij houdt het helemaal niet rustig, jij bent heel erg goed op dreef en hebt het erg leuk zo te lezen.
In NL is blijkbaar meer mogelijk dan hier want met een grote groep iets doen is in B niet mogelijk. Je mag op café zelfs enkel van je stoel opstaan om naar het toilet te gaan of het pand te verlaten (je bent verplicht te zitten) en dat moet dan nog met een mondmasker op. Je dient ook 1,5 m afstand te houden van mensen die niet in je bubbel (gezelschap) zitten.
Qiyara schreef:
31-08-2020 15:50
Zeker! Heerlijk weekend was het weer. We groeien enorm naar elkaar toe. Het is zo leuk te merken. Het gaat zo soepel en makkelijk.

Fijn dat je zo geniet van je nmlk activiteiten!
Goed om te horen! Jij zit er warmpjes bij deze winter :)
Vivi3338 schreef:
31-08-2020 13:07
Ahh wat een lieve woorden, dat doet me goed! Door alle afwijzingen, maar ook pesterijen en buiten gesloten zijn vroeger heeft er wel ingehakt wat betreft het vertrouwen in mezelf (en in een ander). Datingapps helpen daar overigens ook niet bij, gevoel dat iemand dan altijd voor leuker/knapper/slimmer gaat. Maar goed, gaat voor nu nog alle kanten op en wil inderdaad niet dat hij denkt dat met 1 belletje alles weer opgelost is. Voor nu even focus op leuke dingen zoals het huis!

@Julia, zijn 2 maandjes aan het daten nu. Zagen elkaar eerste maand redelijk veel, afgelopen tijd dus stuk minder (ook mede dankzij vakanties, externe trainingen etc).

@Julus, nee as zondag ben ik jarig 😇 Al zal ik het niet echt vieren, m’n huidige appartement staat vol met dozen en nieuwe moet nog een vloer in haha. Dus denk dat ik het tzt ga combineren met een house warming. Leuk dat je een grote activiteit op de planning hebt staan! Volgens de weersvoorspellingen krijgen we nog een Indian summer 😁

@Mikiniki, nog niks concreets, maar dat komt ook door de verbouwing. Het idee is er wel dat hij aankomende week keer in avond komt kijken en op campingstoelen wat drinken haha. Hoe gaat het met jouw huizenjacht en nog contact met je ex gehad?
Leuk vooruitzicht om later een housewarming te doen. Heb je mooi tijd om het mooi te maken. Ik hoop dat date komt kijken, want dat lijkt mij het minste om te doen. Als in: jou kunnen zien en interesse in je huis tonen.
Julia_20 schreef:
30-08-2020 23:22
Rustig weekend geweest. Vrijdag uit eten geweest bij vrienden.
Gisteren gewandeld en de was. Vandaag de boodschappen.

hahahaha saai he

morgen wat spannender, een ijzerinfuus ivm ijzertekort.
Hoop dat het goed gegaan is!
Qiyara schreef:
31-08-2020 15:54
Laat hem maar even harder lopen. Inderdaad focus op leuke dingen en je huis.

En weet je bij de mannen waar een ander voor gaat, die weten jou niet op waarde te schatten. Die hoeven niet te blijven hangen.
Niet iedereen is een match, ik heb de mijne ook pas na jaren gevonden.
Ga voor iemand die aan jouw behoeften wil/kan tegemoet komen.
Mee eens. Zo is het.
Mikiniki schreef:
31-08-2020 17:08
@julus: nog even als reactie op jouw post: daar kan ik me goed in vinden. Liefde is juist alles behalve maakbaar. Mooie post!
En wanneer is je grootste activiteit?

@viv: huizenmarkt is ruk😂 ook niet maakbaar en zeer frustrerend.
Ex.. tja. Fijn contact. En verwarrend.

Maar zit verder ook even niet al te lekker in mn vel, dus laat alles even op zn beloop. Details liever even in PB ivm herkenbaarheid.
Rot zeg, en het is niet heel gek. Je wil zo graag een huis en dan ook nog een ex met wie het verwarrend is. Je zult best heen en weer geslingerd worden emotioneel. Maar ik blijf er bij; je kunt die rust terugvinden door knopen door te hakken. Dan verdwijnt verwarring en onrust en je gaat je sterker voelen. Want wat levert dit op behalve die onrust?
Attraverso schreef:
31-08-2020 17:48
Ja, uiteraard! Weer een heel fijn weekend achter de rug... alles gaat zijn gangetje...

Jij houdt het helemaal niet rustig, jij bent heel erg goed op dreef en hebt het erg leuk zo te lezen.
In NL is blijkbaar meer mogelijk dan hier want met een grote groep iets doen is in B niet mogelijk. Je mag op café zelfs enkel van je stoel opstaan om naar het toilet te gaan of het pand te verlaten (je bent verplicht te zitten) en dat moet dan nog met een mondmasker op. Je dient ook 1,5 m afstand te houden van mensen die niet in je bubbel (gezelschap) zitten.
Heerlijk Attra, ik ben gek op succesverhalen.

Wat activiteiten betreft: ik doe alleen buitenactiviteiten. Dat ging tot nu toe prima maar straks wordt dat lastiger. Ik doe nu dus minder, maar ga deze week ook weer buiten iets doen. En anders dikke jas aan en gaan.
Hier hoeven we geen mondkapje op in de horeca, maar ik zit dus alleen soms buiten, op afstand.
Leuke tip voor wie er zin in heeft: vanaf morgen een nieuw seizoen mafs Australie, elke werkdag om 1900. Ik smul er van en het is leuk om dagelijks iets te volgen.
Julus schreef:
31-08-2020 18:04
Leuke tip voor wie er zin in heeft: vanaf morgen een nieuw seizoen mafs Australie, elke werkdag om 1900. Ik smul er van en het is leuk om dagelijks iets te volgen.
Ik vond het vooral enorm veel drama. Jemig. En lijkt me ook wat nep sommige stukken.
Toch bleef ik volgen en ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.
First Dates NL begint als het goed is in september weer. Daar was ik veslaafd aan
Julus schreef:

Wat ga je voor uitje doen vrijdagavond? En wat leuk dat de activiteiten je zo goed bevallen.

Hier ook een fijn weekend gehad. Vrijdag naar de film geweest met een vriendin en zaterdagavond verjaardag gehad van ex date(geen idee hoe ik hem nu moet noemen) en gister samen de hele dag brak doorgebracht.
Antoon69 schreef:
31-08-2020 19:28
First Dates NL begint als het goed is in september weer. Daar was ik veslaafd aan
Daar kan ik ook zo van genieten. Lekker ongemakkelijke tv. Love island begint vanavond ook weer, vind ik ook leuk.
Heerlijk is dat.

Dus toch nog gedate met ex date? Wat willen jullie?

Ik hou even in het midden wat ik ga doen. Maar het wordt een nieuwe ervaring.
Qiyara schreef:
31-08-2020 18:30
Ik vond het vooral enorm veel drama. Jemig. En lijkt me ook wat nep sommige stukken.
Toch bleef ik volgen en ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.
I love drama zolang ik het niet heb :-)
En natuurlijk weten we dat het allemaal in scene is gezet of overgedramatiseerd. Maar het kijkt lekker weg. Alhoewel dit soort dingen irl ook gebeurt. Ik kan er met verbazing naar kijken, want sommigen hebben zulke lage normen en waarden. En dan krijg je dus drama.
Hier druk aan het verhuizen en spullen inruimen! Afgelopen week zijn de grote dingen gekomen en ik ben zo tevreden🥰 zit wel weer op een dating app maar nog niet echt beet. Het is op zich al genoeg drukte met de verhuizing.
Wat fijn ! Je huis helemaal je eigen en mooi maken. Daten zou ik ook even op plan b zetten.
Wat een drukte weer hier :-D

@ attra en qiyara: wat fijn! Klinkt helemaal goed bij jullie!

@viv, ben benieuwd of hij snel komt kijken in jouw huisje.

@flaffy, hoe was het voor jou om weer in zijn nabijheid te zijn?

@mikiniki: snap dat alle onrust ruk is, er komt vast snel duidelijkheid en rust op meerdere vlakken!

@julus: lekker bezig met de activiteiten :-)

@redrose: heerlijk! Je gaat dus in elk geval lekker op je eigen plekje de winter in :-)

Ik heb afgelopen weekend bij mijn ouders door gebracht, heerlijk om die na 8 maanden weer te zien en knuffelen, had ik heel erg gemist! Verder volop in de restyling thuis zodat ik ook knus de winter in kan :-)
Restyling is zoo leuk om te doen. Nieuwe accessoires ? Andere kleuren?
Fijn dat je je ouders weer gezien hebt! Ik ga binnenkort een weekend naar mijn moeder, ook sinds langere tijd.
Julus schreef:
31-08-2020 21:24
Restyling is zoo leuk om te doen. Nieuwe accessoires ? Andere kleuren?
Fijn dat je je ouders weer gezien hebt! Ik ga binnenkort een weekend naar mijn moeder, ook sinds langere tijd.
Heeel andere kleuren! Bank opnieuw bekleed, nieuwe accessoires de hele rataplan :yes:

Het was allemaal heel neutraal dus nu kleur erin gebracht, donkergroen en roze :-)

Ja was heerlijk! Fijn dat jij binnenkort ook weer kunt!
Flaffy schreef:
31-08-2020 19:35
Daar kan ik ook zo van genieten. Lekker ongemakkelijke tv. Love island begint vanavond ook weer, vind ik ook leuk.

En als ik me goed herinner doet er ook iemand van dit topic mee.
Antoon69 schreef:
31-08-2020 19:28

Dat is goed nieuws. Ik ben er dol op!
Antoon69 schreef:
31-08-2020 22:20
En als ik me goed herinner doet er ook iemand van dit topic mee.
Oh nu je het zegt! Wie ook alweer? Een mannelijke schrijver, volgens mij al een tijdje niet meer geschreven hier.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven