Single, we kletsen hier verder (deel 2)

maandag 31 augustus 2020 om 15:50
Zeker! Heerlijk weekend was het weer. We groeien enorm naar elkaar toe. Het is zo leuk te merken. Het gaat zo soepel en makkelijk.Julus schreef: ↑30-08-2020 20:49Weekend een beetje goed door gekomen allemaal?
Atrra heb je hem doorgebracht met je lover? En Qiyara ook?
Ik had een uitje en ga vrijdagavond iets gaafs doen. In een grote groep dus ik ga veel nieuwe mensen ontmoeten. Verder houd ik het rustig, vooral vanwege het weer.
Fijn dat je zo geniet van je nmlk activiteiten!

maandag 31 augustus 2020 om 15:54
Laat hem maar even harder lopen. Inderdaad focus op leuke dingen en je huis.Vivi3338 schreef: ↑31-08-2020 13:07Ahh wat een lieve woorden, dat doet me goed! Door alle afwijzingen, maar ook pesterijen en buiten gesloten zijn vroeger heeft er wel ingehakt wat betreft het vertrouwen in mezelf (en in een ander). Datingapps helpen daar overigens ook niet bij, gevoel dat iemand dan altijd voor leuker/knapper/slimmer gaat. Maar goed, gaat voor nu nog alle kanten op en wil inderdaad niet dat hij denkt dat met 1 belletje alles weer opgelost is. Voor nu even focus op leuke dingen zoals het huis!
En weet je bij de mannen waar een ander voor gaat, die weten jou niet op waarde te schatten. Die hoeven niet te blijven hangen.
Niet iedereen is een match, ik heb de mijne ook pas na jaren gevonden.
Ga voor iemand die aan jouw behoeften wil/kan tegemoet komen.
maandag 31 augustus 2020 om 17:08
@julus: nog even als reactie op jouw post: daar kan ik me goed in vinden. Liefde is juist alles behalve maakbaar. Mooie post!
En wanneer is je grootste activiteit?
@viv: huizenmarkt is ruk
ook niet maakbaar en zeer frustrerend.
Ex.. tja. Fijn contact. En verwarrend.
Maar zit verder ook even niet al te lekker in mn vel, dus laat alles even op zn beloop. Details liever even in PB ivm herkenbaarheid.
@viv: huizenmarkt is ruk
Maar zit verder ook even niet al te lekker in mn vel, dus laat alles even op zn beloop. Details liever even in PB ivm herkenbaarheid.
maandag 31 augustus 2020 om 17:48
Ja, uiteraard! Weer een heel fijn weekend achter de rug... alles gaat zijn gangetje...Julus schreef: ↑30-08-2020 20:49Weekend een beetje goed door gekomen allemaal?
Ik had een uitje en ga vrijdagavond iets gaafs doen. In een grote groep dus ik ga veel nieuwe mensen ontmoeten. Verder houd ik het rustig, vooral vanwege het weer.
Jij houdt het helemaal niet rustig, jij bent heel erg goed op dreef en hebt het erg leuk zo te lezen.
In NL is blijkbaar meer mogelijk dan hier want met een grote groep iets doen is in B niet mogelijk. Je mag op café zelfs enkel van je stoel opstaan om naar het toilet te gaan of het pand te verlaten (je bent verplicht te zitten) en dat moet dan nog met een mondmasker op. Je dient ook 1,5 m afstand te houden van mensen die niet in je bubbel (gezelschap) zitten.

maandag 31 augustus 2020 om 17:53

maandag 31 augustus 2020 om 17:55
Leuk vooruitzicht om later een housewarming te doen. Heb je mooi tijd om het mooi te maken. Ik hoop dat date komt kijken, want dat lijkt mij het minste om te doen. Als in: jou kunnen zien en interesse in je huis tonen.Vivi3338 schreef: ↑31-08-2020 13:07Ahh wat een lieve woorden, dat doet me goed! Door alle afwijzingen, maar ook pesterijen en buiten gesloten zijn vroeger heeft er wel ingehakt wat betreft het vertrouwen in mezelf (en in een ander). Datingapps helpen daar overigens ook niet bij, gevoel dat iemand dan altijd voor leuker/knapper/slimmer gaat. Maar goed, gaat voor nu nog alle kanten op en wil inderdaad niet dat hij denkt dat met 1 belletje alles weer opgelost is. Voor nu even focus op leuke dingen zoals het huis!
@Julia, zijn 2 maandjes aan het daten nu. Zagen elkaar eerste maand redelijk veel, afgelopen tijd dus stuk minder (ook mede dankzij vakanties, externe trainingen etc).
@Julus, nee as zondag ben ik jarigAl zal ik het niet echt vieren, m’n huidige appartement staat vol met dozen en nieuwe moet nog een vloer in haha. Dus denk dat ik het tzt ga combineren met een house warming. Leuk dat je een grote activiteit op de planning hebt staan! Volgens de weersvoorspellingen krijgen we nog een Indian summer
![]()
@Mikiniki, nog niks concreets, maar dat komt ook door de verbouwing. Het idee is er wel dat hij aankomende week keer in avond komt kijken en op campingstoelen wat drinken haha. Hoe gaat het met jouw huizenjacht en nog contact met je ex gehad?

maandag 31 augustus 2020 om 17:57
Mee eens. Zo is het.Qiyara schreef: ↑31-08-2020 15:54Laat hem maar even harder lopen. Inderdaad focus op leuke dingen en je huis.
En weet je bij de mannen waar een ander voor gaat, die weten jou niet op waarde te schatten. Die hoeven niet te blijven hangen.
Niet iedereen is een match, ik heb de mijne ook pas na jaren gevonden.
Ga voor iemand die aan jouw behoeften wil/kan tegemoet komen.

maandag 31 augustus 2020 om 17:59
Rot zeg, en het is niet heel gek. Je wil zo graag een huis en dan ook nog een ex met wie het verwarrend is. Je zult best heen en weer geslingerd worden emotioneel. Maar ik blijf er bij; je kunt die rust terugvinden door knopen door te hakken. Dan verdwijnt verwarring en onrust en je gaat je sterker voelen. Want wat levert dit op behalve die onrust?Mikiniki schreef: ↑31-08-2020 17:08@julus: nog even als reactie op jouw post: daar kan ik me goed in vinden. Liefde is juist alles behalve maakbaar. Mooie post!
@viv: huizenmarkt is rukook niet maakbaar en zeer frustrerend.

maandag 31 augustus 2020 om 18:01
Heerlijk Attra, ik ben gek op succesverhalen.Attraverso schreef: ↑31-08-2020 17:48Ja, uiteraard! Weer een heel fijn weekend achter de rug... alles gaat zijn gangetje...
Jij houdt het helemaal niet rustig, jij bent heel erg goed op dreef en hebt het erg leuk zo te lezen.
In NL is blijkbaar meer mogelijk dan hier want met een grote groep iets doen is in B niet mogelijk. Je mag op café zelfs enkel van je stoel opstaan om naar het toilet te gaan of het pand te verlaten (je bent verplicht te zitten) en dat moet dan nog met een mondmasker op. Je dient ook 1,5 m afstand te houden van mensen die niet in je bubbel (gezelschap) zitten.
Wat activiteiten betreft: ik doe alleen buitenactiviteiten. Dat ging tot nu toe prima maar straks wordt dat lastiger. Ik doe nu dus minder, maar ga deze week ook weer buiten iets doen. En anders dikke jas aan en gaan.
Hier hoeven we geen mondkapje op in de horeca, maar ik zit dus alleen soms buiten, op afstand.

maandag 31 augustus 2020 om 18:30
Ik vond het vooral enorm veel drama. Jemig. En lijkt me ook wat nep sommige stukken.
Toch bleef ik volgen en ben benieuwd naar het nieuwe seizoen.

maandag 31 augustus 2020 om 19:34
Wat ga je voor uitje doen vrijdagavond? En wat leuk dat de activiteiten je zo goed bevallen.Julus schreef: ↑30-08-2020 20:49Weekend een beetje goed door gekomen allemaal?
Hier ook een fijn weekend gehad. Vrijdag naar de film geweest met een vriendin en zaterdagavond verjaardag gehad van ex date(geen idee hoe ik hem nu moet noemen) en gister samen de hele dag brak doorgebracht.

maandag 31 augustus 2020 om 19:48
I love drama zolang ik het niet heb

En natuurlijk weten we dat het allemaal in scene is gezet of overgedramatiseerd. Maar het kijkt lekker weg. Alhoewel dit soort dingen irl ook gebeurt. Ik kan er met verbazing naar kijken, want sommigen hebben zulke lage normen en waarden. En dan krijg je dus drama.

maandag 31 augustus 2020 om 20:54
Wat een drukte weer hier 
@ attra en qiyara: wat fijn! Klinkt helemaal goed bij jullie!
@viv, ben benieuwd of hij snel komt kijken in jouw huisje.
@flaffy, hoe was het voor jou om weer in zijn nabijheid te zijn?
@mikiniki: snap dat alle onrust ruk is, er komt vast snel duidelijkheid en rust op meerdere vlakken!
@julus: lekker bezig met de activiteiten
@redrose: heerlijk! Je gaat dus in elk geval lekker op je eigen plekje de winter in
Ik heb afgelopen weekend bij mijn ouders door gebracht, heerlijk om die na 8 maanden weer te zien en knuffelen, had ik heel erg gemist! Verder volop in de restyling thuis zodat ik ook knus de winter in kan

@ attra en qiyara: wat fijn! Klinkt helemaal goed bij jullie!
@viv, ben benieuwd of hij snel komt kijken in jouw huisje.
@flaffy, hoe was het voor jou om weer in zijn nabijheid te zijn?
@mikiniki: snap dat alle onrust ruk is, er komt vast snel duidelijkheid en rust op meerdere vlakken!
@julus: lekker bezig met de activiteiten

@redrose: heerlijk! Je gaat dus in elk geval lekker op je eigen plekje de winter in

Ik heb afgelopen weekend bij mijn ouders door gebracht, heerlijk om die na 8 maanden weer te zien en knuffelen, had ik heel erg gemist! Verder volop in de restyling thuis zodat ik ook knus de winter in kan

maandag 31 augustus 2020 om 21:35
Heeel andere kleuren! Bank opnieuw bekleed, nieuwe accessoires de hele rataplan

Het was allemaal heel neutraal dus nu kleur erin gebracht, donkergroen en roze

Ja was heerlijk! Fijn dat jij binnenkort ook weer kunt!