Ladies Room

10-04-2009 09:01 1866 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Viva forumsters,

Hier een verse nieuwkomer. Ik was op zoek naar een plekje huize Viva. Ik zal hier dus eerst maar eens even in het kleinste vertrekje, de Ladies Room, gaan zitten. Hopelijk zal het hier gezellig druk worden. Als ik dan merk dat we te klein behuisd raken kan ik misschien verhuizen naar de Dressing Room en wie weet, als het echt storm begint te lopen kan ik misschien door naar de Living Room ? Kom hier gezellig kletsen, je kunt ook leuke plaatjes plakken. Doe je verhaal, behoefte om even je hart te luchten, doen ! Wel even door trekken !

En dit is de officiële Ladies Room Topic Song :

Klik even op deze link :

http://www.youtube.com/watch?v=HRGdd4zH ... re=related

Precies Zenna, zeg had jij die link altijd al onder t openingsbericht staan? Ik zie m nu pas.. Ik dacht dat ie helemaal aan t begin van dit topic stond, niet in t openingsbericht bedoel ik.

Weet je welke ook leuk is?

http://www.youtube.com/watch?v=kpirPIEAFIs

http://www.youtube.com/watch?v=pQN1COeI ... re=related
Fijne avond allemaal, nou ja allemaal, iedereen die niet op vakantie is dan...en hier nog zo nu en dan komt

Nou Janae het is duidelijk dat iedereen op vakantie is, maar het begint nu wel erg lang te duren, zullen ze verdwaald zijn ?

Och Zenna, het scheelt wel hoor. Geen lange rijen bij de wc! Dus och... laten we maar het beste ervan maken tot ze ons weer gevonden hebben, wat denk jij?

Of Eh Zenna, heb je wel eens aan deze mogelijkheid gedacht? Hoe hard trekt de wc eigenlijk door?

Ook n leuk bord voor op de deur:
Hier nog een bordje :

Nou dat is wel heel brutaal om zomaar t hokje binnen te gluren vind je ook niet Zenna?

waarom we zolang in de rij moeten wachten
Ja Janae, daar heb je gelijk in. Kon het zelf even niet laten om ook te gluren, en weet je wat ik zag ? Niet te geloven toch ?

Zat er zomaar iemand te roken op de wc? Eruit ermee! Hup, varken of niet...

Je zult zo'n kraan in de wc hebben zeg:

Moest jij nog weg Zenna? Nou meid dan neem je deze fiets van de zaak maar even mee. DE enige echte, Ladiesroomtopic fiets van de zaak:

Fijne avond allemaal, ik ga mijn pc afsluiten! Tot morgen!
Ik ben weer terug van weggeweest.

Hela, geen rij wachtenden, ga ik even snel plassen.

Zenna, ik heb de oranje sokken die je zo attent klaar had gelegd niet meegenomen, je snapt wel waarom he. Het was inderdaad ongelofelijk.

Ben die avond naar m'n vriendin gegaan (en die had ook geen zin meer in oranje lol). . . IK HAD 2,5 UUR VERTRAGING!!!!!!! (ik had ongeveer kunnen rijden in dezelfde tijd (700km)).

Zaterdag had ik 6 gemiste oproepjes op m'n mobieltje (heb ik meestal niet bij de hand, als het erg belangrijk is dan bellen ze nog maar een keertje). Bleek het de dierenartsassistente te zijn met de mededeling dat een van mijn katten daar licht gewond door de politie naartoe gebracht was (ik had de deuren en ramen dicht gedaan dus ???).

Kwam ik vandaag thuis, stond er een raam open (hebben de katten dus gedaan he), 2 katten weg. Mocht nr 1 bij de dierenarst op komen halen. Die is nu heel erg rustig hier en vraagt zich vast af waar nr 2 is. Ik ben dus niet zo blij vandaag.
Snjókorn falla, á allt og alla
Goeie morgen.

Na een niet zo'n fantastische nacht (maar 1 kat en die miste de ander) opgestaan, gedouched. Krantje gepakt was niet bezorgd dus het forum maar geopend.

Zit ik rustig te ontbijten hoor ik gemauw op het balkon. . . Nr 2 is terug. Gelukkig.

Fijne dag vandaag. Ik kom vanmiddag nog even terug (moet eerst even boodschappen doen, zal ik ook wat voor hier inslaan???).
Zenna bedankt voor de fiets, daar kan ik nou eens mee voor de dag komen ergens ! Die kraan ?!

Snjootje, nou fijn dat je weer terug bent. Hoe is het nou met die gewonde kat van je ? Valt het een beetje mee ? Nou dat is wel een gedoe zeg!

Goedemorgen! HA Snjo! Glad you are back! Fijn to see a friendly face!

Wat een gedoe met je katten zeg! Ik werk in de bejaardenzorg en 1 van de mensen waar ik wel eens kom hebben een hond die zelf deuren opent, maar katten die zelf ramen openen? Ze hadden wel kunnen verongelukken! Jij kan ook niet meer zomaar weg zonder ze mee te nemen dus! *Snjo spreekt de katten streng toe*

Snjokorn, wat vervelend dat je katten ontsnapt waren, gelukkig zijn ze allebei weer terug. Hoe is het met je gewonde kat? Op IJsland vertraging?? Was je met het vliegtuig of met de auto?

Het viel wel mee met m'n gewonde viervoeter. Heeft een wondje op haar kop en heeft daar antibiotica voor gekregen (gelukkig hoef ik dat niet zelf te geven, ze is niet zo van het pillen slikken).

Ik ben vandaag ineens heel populair thuis, gek he.

Applegate: ik was met het vliegtuig (anders had ik iets meer dan 700 km moeten rijden (enkele reis)). In eerste instantie was de vertraging 20 minuten vanwege een technische storing en dat werd 45 minuten (dat is net als een sein storing met de trein, als dat om 10.00 uur gebeurt, zijn ze de rest van de dag bezig om weer op tijd te gaan rijden). Dat vond ik ook niet zo'n probleem hoor. Het was mooi weer en ik kon lekker buiten zitten.

Toen mochten we het vliegtuig in en vervolgens komt de piloot met de mededeling dat het vliegveld tijdelijk gesloten is. . . moesten we het vliegtuig weer uit (na een half uur IN het vliegtuig gewacht te hebben). Een uurtje later mochten we het vliegtuig weer in en gingen we dan eindelijk weg.
De reden waarom het vliegveld gesloten werd....

Er was een toestel geland en had een lekke band gekregen (en er schijnt wat met de remmen geweest te zijn) en die stond dus midden op de baan (en precies op de plek waar de 2 runways elkaar kruisen). De passagiers moesten er uit (en even checken of ze niet gewond waren), vervolgens de bagage en daarna moest ´ie naar de hangar getrokken worden.

Het was een Fokker 50 (kunnen 50 passagiers in), geen boeing of airbus of zo hoor.
Ik heb m'n katten streng toegesproken . Ben benieuwd of het helpt.

M'n zus kwam al met het idee om cijfersloten op de ramen te zetten, of een hangslot.
Dames!

Ich bin auch zuruck! Berlijn is een erg mooie, leuke en interessante stad! Eigenlijk wel heel anders dan alle andere steden die ik tot nu toe heb gezien; zo veelzijdig!

Ik zie dat het een lekker rustig weekend was? Hopelijk hebben jullie je niet verveeld! Ik besef nu pas dat ik best wel lang niet meer heb meegedaan hier: Koninginnedag, mijn weekendje... Al met al bijna een week! Dat moet ik maar eens goed gaan inhalen dan

Janae- ik ben het helemaal met je eens! PB is leuk, WM nog veel leuker!! Menn, die ogen! Erg mooie man. Keek het altijd samen met mijn vriend, die vindt het gelukkig niet erg als ik naast hem zit te kwijlen

Snjo- vertraging is zo erg! Vooral dat je gewoon aan het wachten bent en verder weinig kunt... Als je nou nog lekker in de stad was... Maar zoiets hoor je pas op het vliegveld! Ik ben voor het eerst met de auto zelf verder weg gegaan; Berlijn (via Almere) is zo'n 8 uur rijden... Heb ik wel 2x gedaan dit weekend! Viel uiteindelijk ook wel mee, de tijd vliegt.

Zenna- je nieuwe avatar is leuk. Doet me denken aan Mien Dobbelsteen, hahaha. (No offense!)

Appelgate- vanavond weer jouw avond
Heb ik jullie nou allemaal weg gejaagd?
Nou Lintje wel heel onbeleefd om zomaar te verdwijnen hoor ! En, wat ik eerlijk gezegd nog veel onbeleefder vind is dat je ons niet eens een kaartje stuurde ?! Wil je dat als nog even recht zetten ?
Ik had het wel gezegd hoor... Maar idd geen afscheid genomen. Hou niet van afscheid nemen: maakt me verdrietig (terwijl er vaak niks aan de hand is).

En bij deze alsnog:

Nou fijn hoor Lintje dat je effe een kaartje stuurde, ook al heb je het van thuis af gepost, geeft niet. Ja laten we er maar een traditie van maken hier dat ieder die op reis gaat even een leuk kaartje van onderweg stuurt, ja ? Nou leuk hoor Berlijn. Ik ben er zelf nog nooit geweest maar jij hebt het naar je zin gehad ? En nu back to work ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven