Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

donderdag 3 september 2020 om 19:37
Ik ben een beetje mosterd waarschijnlijk, maar reageer toch nog even. Wat ik echt lelijk vind:
- Een interieur in helder wit, zwart en grijs.
- Idem in alleen grijstinten, vooral donkergrijs vind ik deprimerend. Net of het gaat onweren.
- Alle bordjes met Home en andere popi-spreuken
- Interieurs zonder hout, met alleen metaal, kunststof en leer.
- Glimmende, gladde leren zitmeubelen.
- Een interieur zonder planten. Nou ja, niet lelijk, maar sfeerloos.
- Plastic bloempotten.
- Een interieur in helder wit, zwart en grijs.
- Idem in alleen grijstinten, vooral donkergrijs vind ik deprimerend. Net of het gaat onweren.
- Alle bordjes met Home en andere popi-spreuken
- Interieurs zonder hout, met alleen metaal, kunststof en leer.
- Glimmende, gladde leren zitmeubelen.
- Een interieur zonder planten. Nou ja, niet lelijk, maar sfeerloos.
- Plastic bloempotten.
donderdag 3 september 2020 om 19:43
Teveel mini-rommeltjes.
Beeldjes uit de steentijd / jaren 60 die weg staan te rotten bij de kringloop, kussentjes, 47 foto-lijstjes, praal-tafels, ...
Servies met bloemetjes en dergelijke uit de oertijd.
Beesten in de tuin. Maar dan van die immense in steen of plastic.
Tuinkabouters.
Beeldjes uit de steentijd / jaren 60 die weg staan te rotten bij de kringloop, kussentjes, 47 foto-lijstjes, praal-tafels, ...
Servies met bloemetjes en dergelijke uit de oertijd.
Beesten in de tuin. Maar dan van die immense in steen of plastic.
Tuinkabouters.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

donderdag 3 september 2020 om 19:53
donderdag 3 september 2020 om 19:55
Ik hou niet van wit strak hoogglans. Of plavuizen. Grijs vind ik ook geen mooie kleur voor in huis.
Ik ben wel eens in een ‘huis’ op het kamp geweest, ik wist van tevoren niet dat deze persoon op het kamp woonde. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Alles was goud en glimmend, de keukenkraan was een gouden zwaan! Ik heb daar echt een paar minuten stil om me heen staan staren. Ik vind dat geen mooie stijl.
Ik hou wel van Blond servies, is heel fout lees ik hier.
Ik ben wel eens in een ‘huis’ op het kamp geweest, ik wist van tevoren niet dat deze persoon op het kamp woonde. Ik heb mijn ogen uitgekeken. Alles was goud en glimmend, de keukenkraan was een gouden zwaan! Ik heb daar echt een paar minuten stil om me heen staan staren. Ik vind dat geen mooie stijl.
Ik hou wel van Blond servies, is heel fout lees ik hier.
donderdag 3 september 2020 om 19:55

Hoogglans, vooral als het overal is en in zwart-wit.

Blauw licht (inclusief aquaria). Dit zie je vaak bij gamers en anderen die een enorme computeropzet hebben.

Neon (of een andere felle) accentkleur

Macramé muurdecoratie.
Verder ben ik zelf schuldig aan:
Hout op hout
Veel Ikea
Twee boeddhabeeldjes (van een vinger groot ongeveer)
Witte muren (een compromis; ik schilder het liefst bijna alles maar vriend wil het wit).
tyche wijzigde dit bericht op 03-09-2020 20:04
3.66% gewijzigd
This is an unacceptable timeline

donderdag 3 september 2020 om 19:56
Ja srv stond er. Als je voortaan iets van foto's wil posten, doe dat dan via google foto's, dat is een app in je gmail. Dat is volledig anoniem.mafalda schreef: ↑03-09-2020 19:53ja nu is alles weg haha
.sorry voor de topic kots..
Ja stond mijn naam erbij? Ach ik schrijf hier geen grote geheimen gelukkig maar..
Heb de foto's weggehaald omdat het zweet me uitbrak omdat ik ineens bang was dat iedereen in mijn cloud kon..
Dank jullie wel voor de complimenten

donderdag 3 september 2020 om 19:58

donderdag 3 september 2020 om 20:01
Dan doe je dus juist wel iets heel goeds

Ik zou zo graag mijn kat in allemaal grappige katten memes willen taggen met: “haha dit ben jij”
donderdag 3 september 2020 om 20:02
Ik vind grijs juist prachtig, gecombineerd met Andere kleuren..... Mijnstenen vloer is donkergrijs, mijn keuken lichter grijs, daarvoor mijn bank petrol, en heb ik een paarse en een roze wand.... Ben er echt blij mee
En planten heb ik niet.... met katten en honden is dat niet praktisch, ik heb ook geen vensterbanken... alleen maar een glazen pui
En planten heb ik niet.... met katten en honden is dat niet praktisch, ik heb ook geen vensterbanken... alleen maar een glazen pui