A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren


Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, tijdens mijn uitstelgedrag heb ik veel gekeken op de site

www.beleefdelente.nl bij de koolmeesjes waar vandaag jongen aan het uitkomen zijn. Is zo lief en schattig die wriemelende wurmpies.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook uitstelgedrag en balend van de stomme forumstoringen.

Ga nog maar een 'iets doen' poging ondernemen !
Alle reacties Link kopieren
Ahh dus het hangt gewoon in de lucht.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Oh school.... daarmee vertoon ik helemaal geen uitstelgedrag



Las Palmas zo heet het restaurant Jas!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
*Komt binnen om op haar beurt Thee eens te knuffelen, nadat ik een tijdje geleden zo lief een knuffel kreeg omdat ik ergens mee zat :-) Pas op je zelf Lieve Thee. (f)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Zo Vivafreak, jij bent lekker bezig met je gym

En is Las Palmas echt zo goed? Wat leuk om te lezen, ik ga er ook eens heen met de man, als hij weer eens werk heeft tenminste.



Owww, een hulp die steeds afbelt, ergerlijk is dat!



Dank jullie wel voor de huiscomplimenten, we zijn er zelf ook heel gelukkig mee.

Ik woon in een heel klein dorp vlakbij Emmen Dreamer, woon jij daar ook in de buurt? Je bent welkom hoor!



Ik kreeg net goed nieuws; Mijn broer is voor de tweede keer zwanger!

Eind dit jaar mag ik hopelijk voor de tweede keer een nichtje of neefje vasthouden.

Alle reacties Link kopieren
He wat leuk Eleonora,. gefeliciteerd!!!!!



Oh vlakbij Emmen... dan woon je prachtig!



En ja Las Palmas is echt heerlijk!



En ja ik ben lekker bezig... er is nu 27 kilo af en ik heb er nog maar een paar te gaan.. en die moeten en zullen er ook nog af!!!!!!!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Tjeeeeemig Freak, zóveel er al af?! Goed hoor! En wat een fanatiek gesport!

Eleonora, wat een prachtige foto's (prachtig huis, van binnen en buiten!)



Jas, er hangt echt iets in de lucht hoor, ik kreeg net al mailtjes binnen van 2 vriendinnen die ook niet vooruit te branden waren (en ikzelf ook niet, trouwens).



Zoonlief is naar Bevrijdingspop in Haarlem, al de hele dag. Ik hoop dat ie zo thuiskomt, want morgen begint school weer....
Freak, volkomen ongepast maar ik ben trots op je. 27 kilo....Daar droom ik van weet je dat?

Ik moet er ook zoiets afvallen, of eigenlijk nog wel 20 meer ook.

Wat goed van jou!
Zie je wel, ik wist dat ik wat vergeten was...Dee, sterkte met je vader! En bedankt voor je uitleg van het dildo-werpen!
Eleonora, bij mij moet er ook minstens zoveel af (en nog wel meer....). Maar ja, ik ben niet zo fanatiek in sport en dieet....Ik probeer het nu wel over een gezondere boeg te gooien. En zoals Jas en ik het er al over hadden zondag: het lijkt wel of anderen meer moeite hebben met ons overgewicht als wijzelf..
Alle reacties Link kopieren
Hoi Carlien



En meiden.... ik heb geen dieet gevolgd ben alleen gezonder gaan eten en geen koek en snoep meer ( behalve of zon en feestdagen...anders houd geen mens dat vol!)



En sporten deed ik altijd al veel... alleen het hardlopen is er bij gekomen!



En dee.. ook voor mee nog sterkte met je paps!



Met mijn mams gaat het beter op de pijn na.. en daar baalt ze behoorlijk van !



Nou ik ga coachvragen beantwoorden
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Nah, zo langzamerhand heb ik er zelf ook wel last van hoor Calien. Eerlijk gezegd hebben anderen het er met mij niet vaak over. Dat wil ik ook niet en dat zal ik wel uitstralen.



Ik schrijf momenteel een serie over mensen die dik en gelukkig zijn. Format hoor, dus niet dat het al gemaakt wordt of zo maar het gaat wel naar een producent ter beoordeling. Dik zijn en gelukkig schijnt een rare combi en toch bestaat het. Ik ben het namelijk. Jij ook?
Alle reacties Link kopieren
Ja we waren het roerend eens. En hebben er zondag nog lekker van genoten.

Maar hartstikke goed Freak!!

Oh en het is dus een restaurant in Nederland. Dacht dat je 'even' op en neer gevlogen was.



Ben blij dat ik niet de enige ben die niet vooruit te branden is. Ik vind het ook heel erg koud hier binnen, zo gewend aan de zon 's middags en 's avonds hier in de woonkamer. En het regent hier.

Heb wel braaf veel was gedraaid, financien gedaan enzo.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ah was weer eens te lang aan het typen. (lees: te veel dingen tegelijk aan het doen)

Leo wat super dat je zo'n format aan het schrijven bent!

Ik denk ook zeker dat het kan, dik zijn en gelukkig zijn. Het meest ongelukkig word ik nog door dat gezeur altijd van de mensen om mij heen.

Wil ook wel zo'n uitstraling dat dat eindelijk eens afgelopen is.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nu echt niet gelukkiger dan toen ik 27 kilo zwaarder was hoor meiden.. alleen mijn lijf voelt lekkerder enzo maar dat heeft niets met gelukkig zijn te maken!



En nu gaat de compu echt uit!



Ik mag in de freak relaxstand! ( lees wijntje ( ja dat doe ik nog steeds! en boek! )
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Ook in mijn geval heeft geluk niets met gewicht te maken, gelukkig Maar ik heb wel gemerkt, net als Freak, dat je lichaam een stuk prettiger voelt minus een x aantal kilo's Geen idee dan ook, waarom ik na 4 jaar een steady gezond gewicht, ik ineens aangekomen ben (nouja, door ziek thuiszitten, oké, dat weet ik dan weer wel) en het er niet meer afkrijg. Zó frustrerend! En wat Freak zegt is écht genoeg.. niet snoepen, beetje meer bewegen. Het hoeft tenslotte niet snel te gaan. De vorige keer deed ik ook 2,5 jaar over -20 kg. Raar genoeg doe je dan weer een half jaar over +5 kg



Afijn.

Je sport wel heel veel Freak! Wow.. Fijn dat je dat kunt!

En wat leuk Leo, dat je een format aan 't schrijven bent. Emmen kom ik alleen in de buurt, als ik naar de dierentuin ga Dat meldt ik dan hier meestal ook, dus weet je ervan



Regen lijkt me wel minder gelukkig te maken.. ofnee... zo kan ik dat niet zeggen, maar zon maakt wel gelukkiger.. Blijer.. zoiets.



Elvis heeft nog steeds veel pijn. Lastig is dat zeg.. Zo vervelend hem zo te zien



En morgen weer werken, dus nu naar bed

truste!

Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Ook in mijn geval heeft geluk niets met gewicht te maken, gelukkig Maar ik heb wel gemerkt, net als Freak, dat je lichaam een stuk prettiger voelt minus een x aantal kilo's Geen idee dan ook, waarom ik na 4 jaar een steady gezond gewicht, ik ineens aangekomen ben (nouja, door ziek thuiszitten, oké, dat weet ik dan weer wel) en het er niet meer afkrijg. Zó frustrerend! En wat Freak zegt is écht genoeg.. niet snoepen, beetje meer bewegen. Het hoeft tenslotte niet snel te gaan. De vorige keer deed ik ook 2,5 jaar over -20 kg. Raar genoeg doe je dan weer een half jaar over +5 kg



Afijn.

Je sport wel heel veel Freak! Wow.. Fijn dat je dat kunt!

En wat leuk Leo, dat je een format aan 't schrijven bent. Emmen kom ik alleen in de buurt, als ik naar de dierentuin ga Dat meldt ik dan hier meestal ook, dus weet je ervan



Regen lijkt me wel minder gelukkig te maken.. ofnee... zo kan ik dat niet zeggen, maar zon maakt wel gelukkiger.. Blijer.. zoiets.



Elvis heeft nog steeds veel pijn. Lastig is dat zeg.. Zo vervelend hem zo te zien



En morgen weer werken, dus nu naar bed

truste!

Later is nu
Het weer heeft ook bij mij meer invloed op mijn humeur/geluk dan mijn gewicht. Geef mij maar een zonnetje!

Balen dat Elvis nog steeds zo'n pijn heeft, zeg...



Ik kreeg gisteren een mailtje van de Belgische Flair, ze willen een product uit mijn winkel in de Flair laten zien (met websitevermelding enzo). Leuk! Ik heb wel gevraagd of ze er eentje op willen sturen, ik kan hier de Belgische Flair niet krijgen.



Ik ben zoooooo blij met die enorme boekenstapel van mijn moeder! Ik ga zo ook in de relaxstand met een dik boek! (Scandinavische thrillers, heerlijk!)
Alle reacties Link kopieren
Nou, en daar gaat 'ie, poging 29.... ik las ergens dat mensen moeite hadden met posten. Nou, ik niet hoor. Tot vanavond!



Leuk dat jullie gebeld hebben Jas en Twin! Dwz, ik zelf, voor me eige, zelluf vind ik bellen eigenlijk vreselijk. Maar voor jullie, leuk hoor (kon T nog ergens ánders over praten dan over die muziek van haar...)



Dank allemaal voor de wensen voor mijn vader, ik zal het overbrengen en het gaat vast helpen (ik heb dat van je moeder even gemist denk ik Freak, maar sterkte voor haar met de pijn!)



En waar heeft Elvis pijn, heb ik dat ook al gemist...? Beterschap ook.



Tjee dames, wat naar dat jullie het gevoel hebben dat anderen mee met gewicht zitten dan jullie zelf (op zich natuurlijk beter, dat je er zelf dus niet mee zit, maar wel irritant van anderen). Het interesseert mij echt de rozen, wat voor een gewicht iemand heeft. Waar ik me dan soms wel weer zorgen om maak, is bij 2 vriendinnen van mij, die wel wat mogen kwijtraken is tov gezondheid. Maar ik krijg bij hen echt niet het gevoel dat ze minder gelukkig zijn. Ik kan me wel weer voorstellen dat het lekkerder is, lichamelijk gezien, als er wat af is. Zo ben ik ooit (als au pair in de USA) in korte tijd 12 kilo aangekomen, en dat zat me wel in de weg.



(en om maar even over eten/niet eten en ander onderwerp hier heimwee enzo te hebben, dat heb ik er daar dus echt uit heimwee aangegeten toen, hoewel ik het daar wel naar m'n zin gehad heb).



Overigens vind ik elke afgevallen kilo een waard, want het is zó moeilijk!



Leo, jij bent toch Hermina den Blijker?! Gefeliciteerd met je broers zwangerschap (wel apart )



Wat triest Jas, dat je hond dan ineens zoveel ouder geworden is in zo'n korte tijd. Vanavond kwamen Twin en ik vrienden van Twin tegen die altijd een mengelmoes aan hondenroedel hebben, en de oudste is nu 15,5 !! En hij loopt wat stram, maar zo oud had ik hem nog niet gegeven. Ze kennen mijn hond ook, maar zien hem niet vaak, en zeiden vanavond "zo, jij wordt ook al oud" (ja, beetje grijs snoetje, maar dat zie ik zelf niet zo, omdat je daar natuurlijk in mee groeit). Maar goed, hij wordt alweer 12 as vrijdag, maar mag hopelijk nog een paar jaar mee!



Want vorige week maandag hebben we meegemaakt dat hond van vriendin (Golden Retriever, 13,5 dus best oud) ingeslapen moest worden, en dat is zooo verdrietig



Ik ga maar eens op verstuur bericht klikken, kijken of het lukt...
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Zo hei, ik kom ook een paar dagen niet bijlezen, ineens heel veel bij te lezen

Hier gisteren Roque (ook forummer ken ik van pijntopic) met Beer en Meis op bezoek gehad. Kay en Beer hebben heerlijk gespeeld terwijl ik lekker met Roque en later Meis heb bijgekletst.



Leo wat een mooi huis zeg! Geweldige sfeer heb je weten te creëren.



Verder kom ik een eerder op de avond goed terug lezen, want snel overheen gescrold, nu naar bed om morgen te werken...
Alle reacties Link kopieren
Hee Carlien!



Zon heeft op mij ook altijd zeer goede invloed! ohohoh, boeken, ik zat vanavond nog even te kijken, heb van verjaardagsbonnen weer 3 nw boeken gekocht, terwijl ik er nog zoveel ongelezen heb staan. Maar goed, zit wel weer een juweeltje tussen: De dierbaarste van Kees van Kooten, dierenverhalen, een aanrader!



Lees ze!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
Goh, posten kan nu ineens wel!



Hee Cay! Wat leuk dat je met Roque gemeet hebt, alles goed met haar? En jou?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
En wat goed van de Belgische Flair!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Alle reacties Link kopieren
quote:Demoiselle schreef op 06 mei 2009 @ 00:24:

Goh, posten kan nu ineens wel!



Hee Cay! Wat leuk dat je met Roque gemeet hebt, alles goed met haar? En jou?

Hee Dee



Alles was goed met Roque, ze zag er goed uit en volgens mij voelde ze zich ook goed



Met mij gaat het aardig goed, de laatste tijd veel last van mijn voeten, dus eindelijk verstandig geworden en goede platte schoenen gehaald en zelfs nepbirckenstocks. Niet de echte, maar wel soort gezondheidssandelen in slippervorm Oerlelijk vind ik, maar wel heerlijk om op te lopen met pijnlijke pootjes...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven