Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

dinsdag 8 september 2020 om 10:46
Ik heb druk laminaat en een druk vloerkleed, maar de kleuren vloeien wel mooi in elkaar over.Elizabethie schreef: ↑08-09-2020 10:44Ik wil vanmiddag eens hier en daar kijken naar een vloerkleed. Vind het zo kaal, met alleen dat pvc laminaat. Maar twijfel of ik een egaal iets zal doen of iets met motief/meerdere kleuren. Het laminaat is ook al behoorlijk "druk" . Iemand tips?
(Wel off topic, ik weet het).
Als je het wilt zien lees ik het wel.
dinsdag 8 september 2020 om 10:47

dinsdag 8 september 2020 om 10:47
Elizabethie schreef: ↑08-09-2020 10:44Ik wil vanmiddag eens hier en daar kijken naar een vloerkleed. Vind het zo kaal, met alleen dat pvc laminaat. Maar twijfel of ik een egaal iets zal doen of iets met motief/meerdere kleuren. Het laminaat is ook al behoorlijk "druk" . Iemand tips?
(Wel off topic, ik weet het).
Ik koop vloerkleden nog uitsluitend bij Wehkamp. Die hebben veel merken en soorten en je kunt het zonder probleem terug laten halen als het onverhoopt niet mooi blijkt te staan bij je inrichting.

dinsdag 8 september 2020 om 10:52
zo heb ik een stek van een stek van een stek van een hangplant van mijn overgrootmoeder, gekregen van oma, die weer een stekkie had gegeven aan mijn moeder en inmiddels heb ik daar ook weer een stek van staan. Die zijn mij het meest dierbaar. Er heeft ooit één rood bloemkelkje in gezeten. Mijn zoon (toen een jaar of 5) kwam aanlopen en riep "kijk mamma, een boemetje" daarna nooit meer gebloeidTuingravin schreef: ↑07-09-2020 15:50Planten verzorgen is soms ook best lastig. Ik ben er mee opgegroeid in de jaren 70, toen stond mijn slaapkamer ook al vol. Het was de tijd van stekkies ruilen, planten meenemen van school om ze thuis de vakantie door te helpen, schoolvolkstuintjes en ´plantenveilingen´op de markt. Dan kwam je thuis met tassen vol planten voor 10 gulden, hahaha. Van sommige van die planten heb ik nu nog steeds stekkies van stekkies van stekkies![]()
De urban jungle trend is dus helemaal aan mij besteed, ben ik ook eens trendy...

dinsdag 8 september 2020 om 10:52
Ik heb een dure bank en ook duur servies. Ik heb het er alleen niet voor betaald, want 2e hands. Overigens niet aan te zien, de vorige eigenaren hadden de bank net 10 maanden toen ze besloten dat ze toch een kleinere wilden. Maar goed, moet je wel de middelen/mensen hebben om een bank bij iemand op te kunnen halen natuurlijk.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 8 september 2020 om 10:56
Oh dank je! Zal eens kijken!herfstappeltaart schreef: ↑08-09-2020 10:47Ik koop vloerkleden nog uitsluitend bij Wehkamp. Die hebben veel merken en soorten en je kunt het zonder probleem terug laten halen als het onverhoopt niet mooi blijkt te staan bij je inrichting.

dinsdag 8 september 2020 om 11:01
[/quote]
Ga niet met een kleine speler in zee, ook al hebben ze wat je zoekt, want je hebt er alleen maar gedoe mee als het allemaal niet blijkt te zijn wat je verwacht.

dinsdag 8 september 2020 om 11:01
VGM1980 schreef: ↑08-09-2020 10:52Ik heb een dure bank en ook duur servies. Ik heb het er alleen niet voor betaald, want 2e hands. Overigens niet aan te zien, de vorige eigenaren hadden de bank net 10 maanden toen ze besloten dat ze toch een kleinere wilden. Maar goed, moet je wel de middelen/mensen hebben om een bank bij iemand op te kunnen halen natuurlijk.
Zo kun je inderdaad aan mooie spullen komen.

dinsdag 8 september 2020 om 11:07

dinsdag 8 september 2020 om 11:13
Ja hè? Tot mijn grote teleurstelling moet het kleed weer weg, want het valt na een paar maanden al bijna uit elkaar. Ben helaas met een kleine speler in zee gegaan en die doen nu heel moeilijk en durven zelfs te beweren dat het uit elkaar vallen inherent is aan het product.

Die zijn echt van de pot gerukt. Was nog een duur kleed ook, dus ben in diplomatieke oorlog, dat begrijp je.

dinsdag 8 september 2020 om 11:19

dinsdag 8 september 2020 om 11:22
Noi!!Bogense schreef: ↑08-09-2020 11:19Ooh ik ben denk ik toch meer een "VT wonen type". Hoe leuk ik sommige foto's van jullie huizen ook vind bij jullie, ik zou er zelf gek van worden in mijn huis. Ik vind het allemaal zo druk! Dus Cateautje ik heb geen smaak haha.
Maar wat zou het saai zijn als iedereen van hetzelfde hield.