Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
dinsdag 8 september 2020 om 12:43
Mooi Mafalda. Dit is een mooi voorbeeld van iets dat ik echt oprecht mooi vind (en niet ‘ach, als zij er maar gelukkig mee zijn’), maar wat ik toch niet in mijn eigen huis zou willen. Het zou mij gaan benauwen, maar dat komt ook omdat ik geen enorm huis heb.
Ik wil zelf wel een plaatje plakken, maar momenteel zou mijn huis een extreem voorbeeld zijn van ‘wel erg veel wit’. Ik zit midden in een grote verbouwing, en het stucwerk is net klaar. Dus het is nu wit, met wit en wit. En een totaal gebrek aan meubels (en aan keuken, badkamer en verwarming, dat ook). Ook een stijl, maar niet heel aantrekkelijk.
Ik wil zelf wel een plaatje plakken, maar momenteel zou mijn huis een extreem voorbeeld zijn van ‘wel erg veel wit’. Ik zit midden in een grote verbouwing, en het stucwerk is net klaar. Dus het is nu wit, met wit en wit. En een totaal gebrek aan meubels (en aan keuken, badkamer en verwarming, dat ook). Ook een stijl, maar niet heel aantrekkelijk.

dinsdag 8 september 2020 om 12:51

dinsdag 8 september 2020 om 12:52
Heel vroeger?

dinsdag 8 september 2020 om 12:57
Ik ook. Een hele oude rokersstoel van mn opa had ik onder andere. Nog altijd spijt dat ik hem uiteindelijk weg heb gedaan want hij zat ook nog eens heerlijk.
dinsdag 8 september 2020 om 13:01
Poef]
Beneden meer vintage en kleur boven alles wit en een antiek.
Alles wat ik heb is al zo lang in mijn bezit, de meubelen in de slaapkamer zal ik waarschijnlijk de rest van mijn leven houden.
Bij de kast zitten ook nachtkastjes met marmer blad en een kaptafel, vind nog steeds prachtig
Beneden meer vintage en kleur boven alles wit en een antiek.
Alles wat ik heb is al zo lang in mijn bezit, de meubelen in de slaapkamer zal ik waarschijnlijk de rest van mijn leven houden.
Bij de kast zitten ook nachtkastjes met marmer blad en een kaptafel, vind nog steeds prachtig
mafalda wijzigde dit bericht op 09-09-2020 07:04
8.01% gewijzigd

dinsdag 8 september 2020 om 13:16
Zulke spreien heb ik ooit ook gehad. Alles weggegeven helaasch...
dinsdag 8 september 2020 om 13:16
Poef
Stukje keuken welke nog een heel stuk groter is maar je niet ziet op de foto..
De keuken is een jaar of 10 oud, wilde modern maar wel met een vintage kleurtje.
Kleur krijg ik niet goed op de foto maar is zacht groen. Dit is een jaren 30 huis en
in de originele details van dit huis zoals het glas in lood en de tegels op de vensterbanken dus dat wilde ik terug laten komen.
Nou ja had al gezegd het is hier redelijk druk en vol....en wederom kan ik me voorstellen dat je ervan gruwelt al die spulletjes en kleurtjes..
Daarom wil ik boven alles wit geeft rust, het is niet zo een heel groot huis ook en zeker boven niet.
Stukje keuken welke nog een heel stuk groter is maar je niet ziet op de foto..
De keuken is een jaar of 10 oud, wilde modern maar wel met een vintage kleurtje.
Kleur krijg ik niet goed op de foto maar is zacht groen. Dit is een jaren 30 huis en
in de originele details van dit huis zoals het glas in lood en de tegels op de vensterbanken dus dat wilde ik terug laten komen.
Nou ja had al gezegd het is hier redelijk druk en vol....en wederom kan ik me voorstellen dat je ervan gruwelt al die spulletjes en kleurtjes..
Daarom wil ik boven alles wit geeft rust, het is niet zo een heel groot huis ook en zeker boven niet.
mafalda wijzigde dit bericht op 09-09-2020 07:05
3.99% gewijzigd

dinsdag 8 september 2020 om 13:24
dinsdag 8 september 2020 om 13:24
ah dankjewel♡

dinsdag 8 september 2020 om 13:36
Precies dat kruidenkastje heeft mijn schoonmoeder. Ik zit daar redelijk ongegeneerd op te vlassen. Heb er zelf ook al twee, maar ik hou er zo van! Erg leuke kleur keuken Mafalda.
Ik ben helaas te noob om hier foto's van mijn huisje te posten. Niet zo groen als bij jou, maar wel een vergelijkbare stijl.
Ik ben helaas te noob om hier foto's van mijn huisje te posten. Niet zo groen als bij jou, maar wel een vergelijkbare stijl.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor