Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?

03-09-2020 12:42 2908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.

Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen

Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.

Ik:

er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.

En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.

Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love

Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen

En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
Fijn dat het gelukt is met je kleed Cateautje!
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:57
Dat is het voordeel van een kater. :-D
Klopt.
Liara schreef:
08-09-2020 16:59
Fijn dat het gelukt is met je kleed Cateautje!
Ja, gelukkig wel. Ik heb ze ook in mijn gedachte ondersteboven gescholden en dat heeft blijkbaar gewerkt.
:rofl: ik zie 't voor me
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:53
Had ik hem niet reeds gepost? Het wordt deze.

Afbeelding
Mooi!

Zoiets zou bij mij ook mooi staan.
Ik heb nu een hoogpolige. Erg zwaar met stofzuigen.
amarna schreef:
08-09-2020 17:12
Mooi!

Zoiets zou bij mij ook mooi staan.
Ik heb nu een hoogpolige. Erg zwaar met stofzuigen.
Is ook mooi, maar daar begraven zich talloze kattenharen in.
Sjulia schreef:
08-09-2020 15:58
Ik heb 1 pop, antiek, was van mijn oma. Moest hem verstoppen toen de kinderen kwamen logeren hier, wat waren ze bang. :hihi:
oei die vind ik ook echt heel erg eng, ik stap geen eens een huis in als ik weet als er ergens zn pop in iemand zn huis ligt. brrrr haha ! heb echt te veel films gekeken
Cateautje schreef:
08-09-2020 16:53
Had ik hem niet reeds gepost? Het wordt deze.

Afbeelding
Ik heb iets soortgelijks op MP te koop staan, maar dan van een Turkse winkel. Kom er totaal niet vanaf.
Terwijl het echt best een leuk kleed is
even vraagje tussen door hebben jullie ook beelden in de tuin? zoals tuinkabouters?
pearle schreef:
08-09-2020 17:21
Ik heb iets soortgelijks op MP te koop staan, maar dan van een Turkse winkel. Kom er totaal niet vanaf.
Terwijl het echt best een leuk kleed is
Geduld is een schone zaak. :)
huurvrouwtje schreef:
08-09-2020 17:19
oei die vind ik ook echt heel erg eng, ik stap geen eens een huis in als ik weet als er ergens zn pop in iemand zn huis ligt. brrrr haha ! heb echt te veel films gekeken
Is ook creepy, met die wimpers en die chagrijnige blik van die pop. Maar hij lag altijd op een stoel bij mijn oma en ik kon het niet weg doen. Niemand wou hem verder. Net als deze pauw, die heeft ze ook zelfgemaakt. Niet quoten pls.
sjulia wijzigde dit bericht op 08-09-2020 19:45
5.30% gewijzigd
huurvrouwtje schreef:
08-09-2020 17:22
even vraagje tussen door hebben jullie ook beelden in de tuin? zoals tuinkabouters?
Nee niks. Ooit een heel realistisch poesje in de tuin, honden sloegen daar ook heel erg van aan. Vermoed dus ook dat die kat gemold is door een hond :-D
Mooie kleden. Ik 'moet' ook een nieuw kleed. We hadden een wit met blauwe van de ikea(staat niet meer op de site), maar die was zo goor geworden dat ik hem eruit gegooid heb. Licht is in ons gezin niet handig, maar de woonkamer is vrij donker, dus een heel donkere is ook niet handig. Man wil het liefst een hoogpolig, maar ik lees nu dat dat met hondenharen niet fijn is. En ik wil geen wol, want allergisch en wel graag een flink formaat.
Zat te denken aan de vindum van ikea in blauw.
renske1975 schreef:
08-09-2020 17:31
Mooie kleden. Ik 'moet' ook een nieuw kleed. We hadden een wit met blauwe van de ikea(staat niet meer op de site), maar die was zo goor geworden dat ik hem eruit gegooid heb. Licht is in ons gezin niet handig, maar de woonkamer is vrij donker, dus een heel donkere is ook niet handig. Man wil het liefst een hoogpolig, maar ik lees nu dat dat met hondenharen niet fijn is. En ik wil geen wol, want allergisch en wel graag een flink formaat.
Weleens gedacht aan zo'n rieten vloerkleed? Die van Ikea is heel dik en comfortabel en vuilafstotend.
Man wil zacht..... :wtf:
Ik vind dat wel mooi inderdaad.
Jouw nieuwe kleed zou man geweldig vinden. Zoiets hebben we ook al eens gehad, is niet lelijk, maar ik vind hem donker en druk in ons huis.
renske1975 schreef:
08-09-2020 17:37
Man wil zacht..... :wtf:
Ik vind dat wel mooi inderdaad.
Daar heeftie jou toch voor....

Sluit een deal met hem. Jullie kopen een kleed naar zijn smaak en hij stofzuigt het dagelijks. :lightbulb:
https://www.funda.nl/koop/groningen/hui ... erried-10/

Mijne gute werkelijk ALLES is lelijk aan dit huis :-(
Cateautje schreef:
08-09-2020 17:38
Daar heeftie jou toch voor....

Sluit een deal met hem. Jullie kopen een kleed naar zijn smaak en hij stofzuigt het dagelijks. :lightbulb:
Daar houdt hij zich toch niet aan. De vindum is al een compromis. Hoogpolig,maar in mijn kleur.
@Amarna: ik had me bij jouw woonkamer iets veel moderners voorgesteld (omdat je zegt dat het kleed van Cateau bij jou ook zou staan). Klopt dus toch niet helemaal :-D
renske1975 schreef:
08-09-2020 18:09
Daar houdt hij zich toch niet aan. De vindum is al een compromis. Hoogpolig,maar in mijn kleur.
Vele redenen voor een echtscheiding. :|

Edit: Dat gemêleerde is wel interessant, dat geeft leven. :)
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 08-09-2020 18:27
13.25% gewijzigd
Ik heb meestal (eigenlijk tot nu toe altijd) vloerkleden van natuurlijke materialen als jute, hennep of sisal gecombineerd met een andere vezel. Mijn vloer is iets donkerder uitgevallen dan ik in de winkel had ingeschat dus het kleed moet lichter zijn.
Het nadeel is dat het veel eerder vuil is dan versleten.
renske1975 schreef:
08-09-2020 17:31

Ik heb de zwart/witte vindum een keer in huis gehad. Ik heb hem teruggebracht omdat het wit wat er in zat, te wit was voor mijn interieur. Maar het was wel een heel mooi kleed!
Yggdrasil schreef:
08-09-2020 18:07
https://www.funda.nl/koop/groningen/hui ... erried-10/

Mijne gute werkelijk ALLES is lelijk aan dit huis :-(

Ik vind het net een basisschool
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
VGM1980 schreef:
08-09-2020 18:40
Ik vind het net een basisschool

Inderdaad ja o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven