Inrichting, wat vind jij afschuwelijk?
donderdag 3 september 2020 om 12:42
Door het topic over bordjes met spreuken werd ik toch wel benieuwd.
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik heb de afgelopen jaren hier wel eens topics over voorbij komen
Dat ging over de spreuken, de leen bakker huizen, de ziekte van 2 (2 dezelfde van alles op de vensterbank) de roze roos van Ikea aan de muur achter de bank, Riviera Maison enz.
Ik:
er is een action fanpagina, en als je dan in de reacties kijkt bij een nieuw item heeft hálf nederland het!
Wat ik tegenwoordig daar veel zie zijn etageres of stolpen met een lichtslingertje en dan spulletjes met het thema van het seizoen.
En ook, goud gespoten flamingo's en kabouters.
Schreeuwend en kinderachtig servies, dat oa van Blond of met teksten er op: do what you love
Het bekende vloerkleed, beige/wit met donkerblauwe diagonale strepen
En ook overal zie ik het kwantum behang met de bloemen of met de aapjes
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

dinsdag 8 september 2020 om 14:45
Appeltaart, dat is een totaal andere style, vibe en feel. kan je niet eens vergelijken, dus nee ik zou zelf niet zo mn keuken inrichten/uitkiezen... mag ik ook is een keer gewoon mn mening geven zonder dat ik door allerlei viva vrouwen wordt aangevallen of dat dingen die ik dagen terug gezegd heb worden opgegooid?! Ppfff

dinsdag 8 september 2020 om 14:53
dinsdag 8 september 2020 om 14:54

dinsdag 8 september 2020 om 15:01
Omdat ik geen zin heb om mij te moeten verdedigen tegen zure vvtjes sorry hoor. steeds als ik iets zeg of mn mening wil geven wordt iets wat ik ooit he gezegd weer opegrakeld zo flauw!mafalda schreef: ↑08-09-2020 14:54Huurvrouwtje
Beton steen marmer hout in mijn keuken?
Heb granieten vloer en massief houten kastjes en hardsteen aanrechtblad is toch niet heel vreemd verder.
Wel hoop snuisterijen en ik begrijp volkomen dat je dat rommelig vind.
Waarom heb je trouwens je post weggehaald?
Ik vind je slaapkamer style daarin tegen meer mn smaaki! maar denk dat t ook te maken heeft met de kleur groen, zeg niet dat t lelijk is of rommelig als in ´vies´ maar gaotisch en dat kan best leuk zijn. Alleen heb ik persoonlijk altijd veel moeite met knuffels in slaapkamers! i mean WHY!!! :p maar ieder zn smaak

dinsdag 8 september 2020 om 15:03
Dat is dan mooi maar zou ze zelf niet zo op die plek neerzetten , zou dan zelf zn gevoel hebben dat ze je dan zo aankijken haha! Weet niet vind het altijd beetje iets engs hebben, heb denk ik te veel horror veel gezien, niks om jouw dus!! Maar je kast en sprei is mooi! Maar Mafalda je kast, is die antiek?
dinsdag 8 september 2020 om 15:09
Die knuffels staan daar niet ter decoratie ze hebben voor mij een emotionele waarde kan ze ook opruimen in een doos maar dat wil ik niet.huurvrouwtje schreef: ↑08-09-2020 15:01Omdat ik geen zin heb om mij te moeten verdedigen tegen zure vvtjes sorry hoor. steeds als ik iets zeg of mn mening wil geven wordt iets wat ik ooit he gezegd weer opegrakeld zo flauw!
Ik vind je slaapkamer style daarin tegen meer mn smaaki! maar denk dat t ook te maken heeft met de kleur groen, zeg niet dat t lelijk is of rommelig als in ´vies´ maar gaotisch en dat kan best leuk zijn. Alleen heb ik persoonlijk altijd veel moeite met knuffels in slaapkamers! i mean WHY!!! :p maar ieder zn smaak![]()
Foto's plaatsen van je huis is best heel spannend. Maar ik realiseer mij ook dat als je foto's plaatst dat de reacties niet altijd positief kunnen zijn en dat is prima, maar ook niet positieve reacties kunnen stukken genuanceetder dan dat jij het formuleert.
dinsdag 8 september 2020 om 15:23
Keuken vind ik heel mooi, ik zou dus iets minder planten nemen (ivm ernstig levensgevaar en bruinheid van diezelfde planten). Maar die groene kastjes vind ik echt leuk. Ik krijg in mijn nieuwe keuken geen gekleurde deurtjes, dat vond ik toch wat vol ogen in de kleine ruimte en ik heb een open keuken, dus je ziet het ook heel erg. Maar wilde wel wat kleur, dus ik heb zeegroene tegels op de achterwand (nou ja, nu heb ik nog niks, maar die krijg ik). En bronskleurige accent strips op de deurtjes.
De slaapkamer is niet echt mijn stijl, ik hou van extreem saai op slaapkamers, daar wordt ik rustig van. Liefst niks anders dan bed, nachtkastje en een stoel. En een grijze muur, met 1 foto er op. Dat is trouwens wel grappig, ik heb al een paar keer gehoord dat mensen ‘zo’n standaard IKEA print wel een beetje onpersoonlijk’ vonden. Terwijl het dus een foto is die ik zelf gemaakt heb, op een dag die voor mij heel veel betekenis heeft. Ik zie het maar als compliment, blijkbaar is mijn foto goed genoeg om bij IKEA verkocht te worden
.
De slaapkamer is niet echt mijn stijl, ik hou van extreem saai op slaapkamers, daar wordt ik rustig van. Liefst niks anders dan bed, nachtkastje en een stoel. En een grijze muur, met 1 foto er op. Dat is trouwens wel grappig, ik heb al een paar keer gehoord dat mensen ‘zo’n standaard IKEA print wel een beetje onpersoonlijk’ vonden. Terwijl het dus een foto is die ik zelf gemaakt heb, op een dag die voor mij heel veel betekenis heeft. Ik zie het maar als compliment, blijkbaar is mijn foto goed genoeg om bij IKEA verkocht te worden

dinsdag 8 september 2020 om 15:24
Oh, zoiets heb ik nu dus nog. Alleen dan niet met al die drukke meubels er in

dinsdag 8 september 2020 om 15:36
Ik snap het wel hoor, ik had ooit een vriendin die een complete dierentuin in haar slaapkamer had. Al haar knuffels uit haar kindertijd en dan ook nog bij elk dierentuinbezoek een nieuwe. Ik vond het wat viezig, want ze maakte ze ook niet al te vaak schoon. Dat gezegd hebbende: ik heb mijn beer en die van mijn man op onze slaapkamer staan. Omdat het voor ons beide een emotionele lading heeft. En ze zijn beiden ondertussen vijftig jaar oud, dus past ook nog bij de inrichting. (en ja, ik maak ze elke week schoon)huurvrouwtje schreef: ↑08-09-2020 15:01Omdat ik geen zin heb om mij te moeten verdedigen tegen zure vvtjes sorry hoor. steeds als ik iets zeg of mn mening wil geven wordt iets wat ik ooit he gezegd weer opegrakeld zo flauw!
Ik vind je slaapkamer style daarin tegen meer mn smaaki! maar denk dat t ook te maken heeft met de kleur groen, zeg niet dat t lelijk is of rommelig als in ´vies´ maar gaotisch en dat kan best leuk zijn. Alleen heb ik persoonlijk altijd veel moeite met knuffels in slaapkamers! i mean WHY!!! :p maar ieder zn smaak![]()
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

dinsdag 8 september 2020 om 15:37
huurvrouwtje schreef: ↑08-09-2020 14:45Appeltaart, dat is een totaal andere style, vibe en feel. kan je niet eens vergelijken, dus nee ik zou zelf niet zo mn keuken inrichten/uitkiezen... mag ik ook is een keer gewoon mn mening geven zonder dat ik door allerlei viva vrouwen wordt aangevallen of dat dingen die ik dagen terug gezegd heb worden opgegooid?! Ppfff
Het was gewoon een vraag hoor. Ik vind de stijl van Romy Boomsma enorm onrustig.
Ik zie de aanval niet helemaal. Relaxxxxxx

dinsdag 8 september 2020 om 15:41
Nou ja, dit dus.herfstappeltaart schreef: ↑08-09-2020 15:37Het was gewoon een vraag hoor. Ik vind de stijl van Romy Boomsma enorm onrustig.
Ik zie de aanval niet helemaal. Relaxxxxxx
Wat een enorm nare manier van je mening geven op een foto huurvrouwtje, en wat een overtrokken reactie op een vraag.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 8 september 2020 om 16:01
ik vind een enkele antieke pop, en knuffel of beer leuk. Als het er gelijk 20 zijn, of het zijn van gewoon porseleinen poppen vind ik dat minder mooi.
Overigens ligt mijn huis evengoed vol met barbies, poppen en knuffels van de kinderen
(alhoewel, alleen op hun eigen kamer en 1 kistje in de keuken)
Overigens ligt mijn huis evengoed vol met barbies, poppen en knuffels van de kinderen

Ik zeg maar zo, ik zeg maar..

dinsdag 8 september 2020 om 16:10
Poppen als decoratie hou ik ook niet van, wel gewoon als speelgoed. Maar die knuffels als warme herinnering aan je vader snap ik heel goed.
Ik zou ook nooit een masker o.i.d. in de kamer hangen. Sommige mensen hebben van die Afrikaanse maskers of Indonesische maskers/poppen in huis.
Dat vind ik ook niet prettig om naar te kijken. Het heeft iets griezeligs voor mij.
Ik zou ook nooit een masker o.i.d. in de kamer hangen. Sommige mensen hebben van die Afrikaanse maskers of Indonesische maskers/poppen in huis.
Dat vind ik ook niet prettig om naar te kijken. Het heeft iets griezeligs voor mij.