Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
eehm....T.M.I. laat me ff een halfuurtje denken Inad
Arme, Kess Hoop dat het goedkomt met de laptop!

Woow, lekker die Vito. Zit nog te erg in je systeem om er de vruchten van te plukken dus. Even wennen nog.

Hier geen foutmeldingen, maar Hyves doet wel kut. Slideshow lukt niet. Ik probeer nog 1x losse foto's en anders doe ik het een andere keer, als het gebeuren meewerkt.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Het begint met "too much", Moontje
voor Vito!

Er is een nieuw bug-topic (of hoe zoiets maar heet) Kess, meer mensen hebben er last van, dus er iets niets mis met de relatie tussen jou en laptop

Ik heb al paar vlekjes bijgewerkt, maar verf leek ineens heel licht . Nu eerst maar even laten drogen om te checken of het wel de goede verf was
Peas on earth!
ooooooooooow Inad...sorry zal ut nooooooooit meer doen...info geven dan...slettebakken nog wel
jAAAAAAAAAA! Na weer 237349404 foutmeldingen ben ik er weer. het ligt dus niet aan mij? Hmmm, eigenlijk wel fijn. Nadeel is dat het nu waarschijnlijk weeeeeeeeeeeeeeeken gaat duren voor Viva de boel weer op orde heeft. Erg irritant dit.

Whahaha Moon! Doorgaan, vooral doorgaan!

Inad, groen pakje is ook oké. Alle kleuren kunnen! Als er maar geen ruches en glitters aan zitten ben je al een heel eind!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb nergens last van trouwens op Viva, hoe kan dat dan?

Irritant in ieder geval Kess.

Hmmm, kleur trekt gelukkig een beetje bij, dus ik ga zo maar door
Peas on earth!
Zat er al aan te denken om vanavond rosbief te eten sorry Inad

Ik krijg ook om de zoveel tijd een foutmelding...gelukkig ben ik dan niet alles kwijt.
Ik lust niet eens Rosbief Ook geel filet americain trouwens, dus dat mis ik ook niet

Nu ga ik de stad in

Moon, Info best leuk hoor

Erwt, hoop dat verf goed bijtrekt en zelfde is.

Kess, fijn van je medestanders, hoop dat het snel opgelost is en ik schrijf op: geen ruches
quote:Olijfje_ schreef op 04 mei 2009 @ 22:42:

Wat wel lastig is aan jongetjes is kleding, vind ik. Toen ik een kraamcadeautje voor vriendin-met-dochter kocht, had ik 10 schattige truitjes/pakjes in mijn handen waaruit ik onmogelijk kon kiezen en voor neefjes vond ik alleen maar saai spul in de kleuren lichtblauw/donkerblauw/bruin/beige/legergroen. In het gunstigste geval was het dan gestreept met bovenstaande kleuren.

Valt wel mee hoor. 't Is alleen even zoeken voor jongens. Ben ondertussen ervaren jongenskleertjesshopster, samen met Kess that is of course.

Standaardkleuren zijn idd blauw/bruin/legergroen.

Maar dat krijgen die van mij niet. Principekwestie.
quote:Inad schreef op 05 mei 2009 @ 08:50:

Chica weer opgeknapt gelukkig. Hele nacht doorgeslapen op een plaspauze en slokje water na. Zo fijn. Ze is nu dus met ier naar kdv en ik heb tijdje voor mezelf. Ga haar wel extra vroeg ophalen.

Zouden de winkels (met jongenskleertjes ) open zijn vandaag?

Ik ben vanochtend toch weer rijkelijk geslaagd, dus ja.

Fijn dat Chica beter is. Lekker Inaddagje.
quote:Star schreef op 05 mei 2009 @ 10:09:

Wow Erwt, stuur eens wat energie hier heen? Ben zo duf als een konijn.

Fijn dat het goed met haar gaat! Ben benieuwd hoe die kleintjes reageren als babies er straks echt zijn.

Namen moet ik in ieder geval niet aan haar overlaten. Haar zusje moet ook Ciara heten.

Is toch handig, al je kinders dezelfde naam?

Hadden wij beter ook gedaan, want voor ik de juiste naam noem in gevallen van stress, zijn alle 3 de namen de revue gepasseerd. Wat mijn gezag sterk ondermijnt...

Gelukkig heeft wetenschappelijk onderzoek onlangs aangetoond dat vanaf 3 of meer kinderen (groot)ouders zich 70% van de tijd in namen van hun (klein)kinderen vergissen.

Ligt het toch niet aan mij.
Erwt ijverig, Moon slettebak en Vito doorgeslapen

Zo ben weer bij.

Was vanmorgen ook peronal shoppert voor overbuurvrouw met zoontje van 2. Op 1 of andere manier heeft ze niet zo veel modeinzicht wat zoonlief betreft, dus had ze mij gevraagd om mee te gaan. Score: 1 stomverbaasde en blije overbuuf en hip overbuurjongetje (en blije en hippe Luun en jongetjes, maar dat terzijde, was eigenlijk niet de bedoeling. Tsssk.)

Vanmiddag belde mijn directeur. Man van mijn duopartner is ernstig ziek, dus zij komt een tijd niet werken.

Of ik zin had om ook op haar dagen te werken (woensdag t/m vrijdag,of op 1 van die dagen)?

Zin wel, maar helaas geen oppas voor mijn jongens dus heb nee moeten verkopen. Baal hier enorm van, maar ik weet echt niet hoe ik dat met opvang moet regelen. Iemand ingevingen?
Dealtje met overbuuf sluiten: zij een dagje per week oppassen, jij kleding shoppen voor haar kind?
Peas on earth!
Oef, das lastig Luun, van invallen. Naar voor collega trouwens Misschien via oppascentrale? Of snel een advertentie zetten of advertenties afgaan? Op de universiteit bieden zich vaak studenten aan, vooral meisjes bij bijv. Pedagogiek en Ontwikkelingspsychologie en zo.

Hier vooral veel lelijks gezien, t was zo mogelijk nog erger dan verwacht. H&M alleen leuke pyjama's en rompers gezien, op t shirts staan grote prints met Spongebob (Iewww), Elmo (yuk), Garfield (gets) of met altijd maar weer (net als in alle andere winkels): auto's, motors of grote getallen. Spijkerbroekjes en andere broekjes gaan wel, maar t-shirts echt vreselijk. Ik houd ook niet van blousjes, echt een blousjesfobie Dus dan houdt het snel op.

Hema - leuke rompertjes maar ook niet bijzonder, alle hele baby-achtige dingen vallen mee, maar niet bijzonder, grotere maten ook auto's en getallen en een verdwaalde robot

V&D - echt 3 x niks, alleen leuke rompers. Name it - leuk, maar ook veel zelfde en veel zomerdingen en daar heeft hij nog niks aan.

Score is dus ook: rompers

3 voor 12,99 bij Name It, heel leuk

3 voor 5 (afgeprijst en zo) bij V&D

Maar heb van Chica veel neutrale en zelfs regelrecht jongensrompers en ook veel jongensbroekjes, omdat ze best fors was Dus even afwachten wat ik krijg van oudste zus en zo en dan kijken wat hij nog nodig heeft.

Ik vind badcapes en aankleedkussenhoezen ook overal lelijk, tenminste voor jongentjes. Volgende project over een tijdje is: internetshoppen

En dat terwijl ik een hele bescheiden consuminderende hippie ben.
Oké, je kunt dus wel wat kledingtips gebruiken...

Ik vind dat merken als Mexx, Noppies, Imps & Elfs leuke dingen hebben. Lekkere zachte stofjes ook en niet met van die schreeuwerige prints. Als je die via outletwinkels shopt (veel online te krijgen!) dan betaal je veel minder. Kun je je dus toch nog beroepen op je consumindergebeuren. Verder kun je 'saaie' kleding in donkere 'jongenskleuren' gewoon opvrolijken met de shirtjes van rainbowbabies. Is echt mooie kwaliteit, vind ik. Kleur blijft mooi en model blijft ook goed.

Luun, wist het al van collega, maar nogmaals: wat rot voor haar en haar man! Ik snap dat ze de komende tijd niet komt werken. Oppasprobleem is echt lastig. Maar zou je 5 dagen per week willen werken? Al is het tijdelijk, het lijkt me echt superzwaar als je thuis ook nog 3 kinderen hebt en wetende dat er toch best veel van de zorg op jou neerkomt, omdat Magnum ook veel werkt. Extra dagje speelgroep is geen optie? Ik zou natuurlijk ook zelf de andere dagen voor mijn rekening kunnen nemen. Worden we fijn duopartners! Kan ik mijn kinderen op die dagen dan bij jou droppen?
Loretta is De Mol. Punt.
Kess, wat een wereldidee: jij mijn duo!

Ik ben voor.

Dagje speelgroep erbij kan wel (gesteld dat er plaats is), maar moeten we dan voorlopig zelf betalen, omdat bij belastingen 8 weken duurt eer het in orde is. En helaas hebben we dat bedrag extra nu even niet voorhanden. Is veel voor 3 kinderen.

Deal van Erwt is ook erg interessant, want shopgerelateerd.

Inad is moeilijke shopklant.

Ik zeg ook internet. Echt, er zijn leuke jongenskleren te vinden.

Prints van Spongebob en consoorten idd ieuw. Raketje wilde íets'van Wall-E. Omdat ik weiger een t-shirt of zo te kopen, is kind nu trotse bezitter van een Wall-E boxershort en hemdje. Dat trek ik nog net.
Whahaha, zo doe ik dat ook! Tony is heel blij met zijn Diego-pyjama. Maar that's echt the bloody limit!

Me Too is een Deens merk met lekker frisgekleurde stoere, grappige jongenskleding. Ben ik een groot fan van. Maar je moet gewoon wat rond gaan surfen ipv V&D in duiken.
Loretta is De Mol. Punt.
Hoelang is het rijden naar LunaWerkPlaca? 45 minuten? Tel daar mijn autostress bij op en dan is het ruim een uur... Hmmm. Maar lijkt me wél erg leuk! Hoelang is tijdelijk?
Loretta is De Mol. Punt.
Over speelgroep voorschieten: leg dat probleem bij jullie directeur neer. Ik weet dat er bij ons wel eens iemand door bepaalde onvoorziene omstandigheden een voorschot op zijn salaris heeft gekregen. Weet niet of dat helemaal legaan was, maar het kan/kon dus wel... Jij biedt hem/haar een oplossing, dus hij/zij wil vast wel met je meedenken in die richting!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Kess schreef op 05 mei 2009 @ 20:00:

Hoelang is het rijden naar LunaWerkPlaca? 45 minuten? Tel daar mijn autostress bij op en dan is het ruim een uur... Hmmm. Maar lijkt me wél erg leuk! Hoelang is tijdelijk?

Denk dat vervanging tot einde schooljaar is. Ligt er ook aan hoe zijn toestand evolueert.

Uur rijden idd lang, maar ik/mijn school is zo leuk!

Voorschieten is in uiterste noodgevallen, hoord eik en aangezien ze hier 'gewoon' vervanging voor kunnen regelen, is het schijnbaar niet echt een noodgeval.

Je vroeg trouwens of ik 5 dagen zou willen werken. Nee dus. Wel als dit iets eenmalig zou zijn, maar dat is het in dit geval niet.

En ik wil mijn jongens geen 5 dagen naar de opvang brengen. Dus hele week vervangen sowieso geen optie.

Die foutmelding sucks trouwens big time.

Komt dat omdat ik weer online ben op het Vivaforum?
Inad, mag ik mee doen met jouw dropjesfeest? Bloeddruk 110/50 dus mag los met drop en chips
** Breef ff in voor Inad ***

Lees ik nou dat jullie een jongetje krijgen? Wat leuk meid! Echt gaaf! Hoe vindt Chica het? Fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap!

*** breekt weer uit ****
Foutmelding maakt forum echt onbegaanbaar terrein. Niet leuk meer zo. Maar ligt vast niet aan jou, Luun! Alhoewel, misschien moet je die optie toch even melden op het bugtopic!

Vijf dagen zou ik ook echt way too much vinden. Als vervanging vinden niet echt een heel groot probleem voor ze is, zou ik me niet in al te rare bochten wringen dan. Toch?

Waarom zoeken we eigenlijk niet samen een leuke baan precies tussen ons in...

Oei Star, das wel heul laag! Pas op dat je niet omvalt.;-)
Loretta is De Mol. Punt.
Ik sla net een blikje Red Bull achterover, dus zal niet snel omvallen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven