Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor Kessepess

De lak van die blauwe balk op de muur was dus helemaal naar boven uitgelopen (en die kleur muurverf niet meer beschikbaar), en daarom heb ik dus in Uiterste Creatieve Oplossings Ingevingen die extra blauwe lijn geschilderd
Peas on earth!
Ik vind het leuk opgelost, Erwtelina, mooi hoor

Tis niet echt mijn kleur blauw, maar wel goed gedaan!

Wij gaan zo Hunger kijken, film over IRA gevangene die in hongerstaking gaat.

Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Tis ook niet helemaal een waarheidsgetrouwe weergave van het blauw, want nogal moeilijk fotograferen in donker trapgat. Heb dan ook iets ongelooflijk slims gedaan met mijn nieuwe camera met flitscorrectie enzo
Peas on earth!
Jij bent echt van de creatieve oplossingen, Erwt!

Maar als je neit weet dat dit niet de bedoeling was, dan zie het ook niet. Dan denk je hooguit: "goh, nog een blauwe streep".

De cake is wel op, neem ik aan?
Loretta is De Mol. Punt.
Neee! Nog meer dan de helft over. Oh over cranberrycake gesproken, dit is 'm:

Peas on earth!
Yum, past goed bij een hongerstakingsfilm
Deze vind ik ook leuk trouwens

Peas on earth!
Aaaaaah! Grijs Monster!

Ben je lekker aan het cameraklungelen?
Loretta is De Mol. Punt.
Pfoe wat een heftige film was dat.. we hadden wel wat te eten neergezet maar allebei geen hap genomen. Zijn helemaal niet pro IRA bommigen uit jaren 70/80 met heel veel burgerslachtoffers, maar wat werden IRA gevangen in Engeland in die tijd slecht behandeld. Geen gezellig film dus..

Hongerstaking was om status politieke gevangen te krijgen.

En now for something completely different (The Lark voor Pythonadepten ) en much more superficial:

Bij nichtje was het leuk, ze heeft heel lang slapend op mijn buik gelegen en baby trapte dan van binnenuit tegen haar aan het is een heel lief en rustig meisje en echt zo'n poppetje.

Onderweg nog zo'n lodgerdekending via marktplaats opgehaald (lekker warm leek me, mijn eerste echte merkietsaankoop ) en was hele leuke vrouw die ook zelf dingen (boxkleden, verschoonkleden en labeldoekjes enzo) bleek te maken, dus ben nu blije eigenaar van labeldoekje met hele lieve boerenbont, ruiten en stippen labeltjes en stof en van een boxkleed/wikkeldeken met rood/witte bb-ruit en donkerblauw fleece en boerenbontstofjes. Heel schattig. En erg oppervlakkig wel maar toch stiekem leuk

(koppiepeest van aug/sep)
jullie ook ff op de hoogte houden...als we het weekend roodvrij houden gaan we volgende week testen...als de dood dattie positief uitslaat eigenlijk....
Spannend Moon!
Peas on earth!
Forummen is echt drama! Hoop dat Viva de boel snel weer onder controle heeft, want dit is echt niet leuk meer. Was erg benieuwd hoe het met Moon is, maar moest eerst weer 234388 keer topic openen. Toen maar even bij de bitches gekeken, want daar kwam ik wel meteen in. Ik duim lekker met je mee Moon. Maar mén....wat een onwaarschijnlijk verhaal zou dat zijn. Oké, ik zeg verder niets, eerst het weekend maar door!

Lodger had ik ook, Inad. Superfijn! De Bunker voor in de wandelwagen en de Wrapper als omslagdoek/speeldeken/reiswiegdeken. Ga je vast heel veel plezier van krijgen. En verder hartstikke leuk al die typisch Hollandsche kleurtjes en stofjes voor jullie multi-culti-gezien. Helemaal goed!
Loretta is De Mol. Punt.
Wow Moon, duim voor jullie

Dit is een wandelwagen deken, zitten ook gaten in voor de wagen en de maxicosi enzo. Heb ook een Babybjornbuikdrager via MP op de kop getikt en had al een tricot slen en nu ook via MP zo'n kleinere draagdoek, de tricotti. Jaja

Heb Chica's kleertjes doorgespit vanmorgen maar er is toch maar erg weinig dat geschikt is voor jongetjes. Nu is er nog een deel bij zus met baby dreumes (Ze is net een jaar) dus dat krijg ik nog, maar de kleinste maatjes zijn hier al. Wordt toch nog aardig bijkopen, wat ook wel leuk is

Vanmorgen naar peuterdans geweest. En Chica en ik gaan zo de stad in voor haar lente/zomerschoenen = rib uit lijf. Alleen gehoord van zus dat onze stamschoenenwinkel weggaat en nu is alles er dus heel goedkoop, dus hoop op nog even een meevaller. In Juli zijn ze echt weg

Bla bla bla

Oja, we hebben geknutseld vandaag. Ook knuffels voor de baby gemaakt. Zal vanavond fotos maken
Over heftige films gesproken, van de week Blindness gezien. Wel indrukwekkend.
En ik maar denken dat ik heul veel bij moest lezen (internet ligt er uit bij mij dus nu bij moeder), valt dat even tegen.

We zijn rustig he, de laatste tijd
Peas on earth!
Ja, ik vind het wel lekker. Even beetje minder, want zat weer heel vaak te lang achter de compu. Nu meer met gefreubel bezig. Ernstig

Ben heel benieuwd naar Moon en na het weekend

Hoest bij jou, Star?

En Erwtelina?
Hier alles goed. Gisteren verjaardagsvisite bij Olief. Olijf en Olief hebben een snoezig schattig ieniemienie baby-katertje

Verder alles z'n gangetje hier. Lekker relaxed weekend. Vanmiddag misschien even nieuwe tent proefopzetten. Mislukte de vorige keer door windkracht 5 (en Erwt en Xan met tent en al bijna de Rijn in ).
Peas on earth!

Hiep hiep hoera, Tony is 4 jaar!

Gefeliciteerd!

En voor mama Kess: Je grootste kleine man wordt grooooot. Ik denk morgen aan je.
Pikt die Theetante zomaar mijn post. Tsssk.

Maar niet minder gemeend hoor!
Dank je wel, lieve Luna! Ook voor je lieve kaart!
Loretta is De Mol. Punt.
quote:Inad schreef op 05 mei 2009 @ 21:19:[/b

Layla, thanks Chica vindt het heel erg leuk. Ze houdt niet op over haar broertje en alle babypoppen zijn ineens jongetjes

Hoest met je meisjes?

Wat schattig van Chica! met de meisjes gaat alles goed, Yasemin is een schatje, kan ik makkelijk overal mee naartoe nemen want slaapt overal doorheen, heerlijk is dat. Zahra gaat steeds meer praten dus we lachen ons rot af en toe om haar opmerkingen ( 'ja toch?' is nu weer haar nieuwe stopwoordje)
Hieperdepiep voor Tony!

Peas on earth!

Hoeraaa, gefeliciteerd voor Tony en natuurlijk voor Kess en Vito en Don. Vieren jullie het vandaag Kess? Mag hij trakteren? Wanneer begint school? Vast heel snel nu?

(Stopt dr vragenvuur weer )

Ik ben thuis vandaag want rottige buikgriep. Chica had het vorige week dus het is allemaal haar schuld

Krampen in buik ook en beetje naar vanwege baby. Voelt dan eng.

Heb grote doos australians gehad voor moederdag gisteren (en zelf gefreubeld kado van Chica) maar ze roepen me vandaag niet eens

Jullie nog leuke dingen gehad?

Layla, lekker, zo'n makkelijk meisje en grappig, die eigenwijze eigen woordjes en zinnetjes Ja toch?
Hieperdepiep voor Tony!! Gefeliciteerd Kess met de grote kleine man

Weekend bloedvrij doorgekomen, maar nog geen zin om te testen. Ik durf niet, ik wil ook niet, en het idee dat ik na 1 streepje loop te staren maakt me sjaggie komt wel...ooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven