Trouwen in 2020!

woensdag 26 september 2018 om 18:09
Ik kon niet een soortgelijk actief topic vinden dus bij dezen een nieuwe
. Ik ben recentelijk ten huwelijk gevraagd en heb ja gezegd
. Het lijkt me leuk om met andere vrouwen te praten over waar te beginnen, het uitzoeken van een jurk, hoe jullie het samen aanpakken etc.
Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic
!

Dus, vertel! En misschien kunnen we er zo nog wat extra van genieten, voorkomen dat we IRL nergens anders meer over praten en voorkomen dat we terecht komen in het "verschrikkelijke feesten en partijen"-topic

anoniem_374675 wijzigde dit bericht op 26-09-2018 18:16
28.77% gewijzigd

woensdag 9 september 2020 om 07:52
Ja die persco’s... ik heb eigenlijk hoop (ook vooral voor jullie, tenzij er vandaag een komt, mn grootste nachtmerrie) dat die vanwege Prinsjesdag even on hold staan. Daar zijn ze nu heel druk mee en bovendien, Prinsjesdag met minder dan 50 man is niet wat ze willen.
Ik heb gewoon nude gelnagellak, ik zit steeds over de gladde nageltjes te voelen
Over een uurtje komen m’n ouders me ophalen en dan zie ik vriend pas weer voor het altaar
Ik heb gewoon nude gelnagellak, ik zit steeds over de gladde nageltjes te voelen

Over een uurtje komen m’n ouders me ophalen en dan zie ik vriend pas weer voor het altaar

anappleaday wijzigde dit bericht op 09-09-2020 07:55
2.79% gewijzigd
woensdag 9 september 2020 om 07:54
Oh en vandaag ga ik dus gladiolen naar de kerk brengen, 30 vaasjes met bloemetjes maken, taarten betalen en even beginnetje met de kerk versieren met schoonzusje doen.
En dan rond 16.00 laat ik alles los en ga ik in de avond lekker badderen en met ouders uit eten en dan is het volledig in handen van de ceremoniemeesters
En dan rond 16.00 laat ik alles los en ga ik in de avond lekker badderen en met ouders uit eten en dan is het volledig in handen van de ceremoniemeesters

woensdag 9 september 2020 om 08:29
Ohhh zooo spannnneeeeend <3! Ik ben plaatsvervangend zenuwachtig voor jeAnAppleADay schreef: ↑09-09-2020 07:54Oh en vandaag ga ik dus gladiolen naar de kerk brengen, 30 vaasjes met bloemetjes maken, taarten betalen en even beginnetje met de kerk versieren met schoonzusje doen.
En dan rond 16.00 laat ik alles los en ga ik in de avond lekker badderen en met ouders uit eten en dan is het volledig in handen van de ceremoniemeesters![]()

Leuk, nog even knutselen en pruttelen. Goed idee ook om uit eten te gaan.

woensdag 9 september 2020 om 08:29
Moooi, nude. Ik twijfel nog. Heb een French mani aangeklikt, maar misschien wil ik ook wel nude, ombre of heeeel licht parelmoer ofzo. Zag laatst een bruidsfilmpje waarin de bruid dat had, was verrassend mooi.AnAppleADay schreef: ↑09-09-2020 07:52Ja die persco’s... ik heb eigenlijk hoop (ook vooral voor jullie, tenzij er vandaag een komt, mn grootste nachtmerrie) dat die vanwege Prinsjesdag even on hold staan. Daar zijn ze nu heel druk mee en bovendien, Prinsjesdag met minder dan 50 man is niet wat ze willen.
Over een uurtje komen m’n ouders me ophalen en dan zie ik vriend pas weer voor het altaar![]()
woensdag 9 september 2020 om 08:44
Geniet van alle voorbereidingen en pret vandaag Apple en alvast een stralende dag voor morgen gewenst!
Hier is de vakantie nu ook begonnen en tellen we af tot zaterdag. Ik ga zo mn jurk passen en ophalen en hoop zo dat mijn buik er netjes inpast en dat er niks meer vermaakt hoeft te worden.
Kokoro hoe gaat het met jou en de spanning. Alles kunnen regelen in het korte tijdsbestek?
Qua nagels had ik dus al gellak wit met een glinster erop maar erger me eraan dus ga het morgen overnieuw doen naar nude met een kleine sparkle. Kleine top als je ze gelakt hebt of laat doen maak een foto van je hand dan zie je hoe het er straks op je foto’s uitziet. Ik vond het toen dus niet mooi meer.
Hier is de vakantie nu ook begonnen en tellen we af tot zaterdag. Ik ga zo mn jurk passen en ophalen en hoop zo dat mijn buik er netjes inpast en dat er niks meer vermaakt hoeft te worden.
Kokoro hoe gaat het met jou en de spanning. Alles kunnen regelen in het korte tijdsbestek?
Qua nagels had ik dus al gellak wit met een glinster erop maar erger me eraan dus ga het morgen overnieuw doen naar nude met een kleine sparkle. Kleine top als je ze gelakt hebt of laat doen maak een foto van je hand dan zie je hoe het er straks op je foto’s uitziet. Ik vond het toen dus niet mooi meer.
Niets is wat het lijkt..

woensdag 9 september 2020 om 08:58
Oh Slim Poezie! Ik zal idd tzt ook even en foto maken. Het gaat hier oké met de spanning. Coronaspanning begint wél op te lopen, zoals je leest. Verder moet er hier nog een 1e dans en een playlist gemaakt worden
. Ik baal eigenlijk een beetje dat vriend dat niet meer oppakt. Hij heeft vakantie vanaf vandaag, ik moet nog tm maandag. Maar goed. Hoe is het met de misselijkheid nu?
Morgen eindgesprek bij de locatie. Ben heel benieuwd naar de definitieve offerte.

Morgen eindgesprek bij de locatie. Ben heel benieuwd naar de definitieve offerte.
woensdag 9 september 2020 om 11:23
@apple heerlijk hoe relaxed die voor avond is. Moet ik ook eens overna denken haha. Zit te denken van moet mijn werkbrauw verf goed time. Want eerste dagen vindt ik het te donker. Nagels 2 dagen ervoor. Alles scheren (voorzichtig. Want ik ben lompen Harry)
Pffff schijt hem ook wel weer met die dreiging van de corona.
Qua nagels zit ik te denken om dit te doen:
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-k ... taupe.html
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-k ... -nude.html
Die frosted nude vindt ik vet vanwege de glitters. Maar misschien te veel richting de grijs en een koude kleur
Mijn jurk is de kleur latte. Champagne / blush roze. Zou dit mooi zijn qua nagels?
Pffff schijt hem ook wel weer met die dreiging van de corona.
Qua nagels zit ik te denken om dit te doen:
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-k ... taupe.html
https://www.pinkgellac.nl/pink-gellac-k ... -nude.html
Die frosted nude vindt ik vet vanwege de glitters. Maar misschien te veel richting de grijs en een koude kleur
Mijn jurk is de kleur latte. Champagne / blush roze. Zou dit mooi zijn qua nagels?

woensdag 9 september 2020 om 12:32
Ik heb een flinke verzameling maar helaas deze 2 kleuren niet. Ga zelf voor de blush orange die is heel subtiel nude en dan de nieuwe parelmoerachtige glitter erover.
Vind ook jouw 1e keus mooier staan denk ik.
Qua misselijkheid gaat het beter. Wel nog last bij honger of een flinke maaltijd op.
Jurk paste gelukkig perfect en alleen als ik ontspan zie je een baby buik dus dat gaat ook goed komen.
Qua misselijkheid gaat het beter. Wel nog last bij honger of een flinke maaltijd op.
Jurk paste gelukkig perfect en alleen als ik ontspan zie je een baby buik dus dat gaat ook goed komen.
Niets is wat het lijkt..

woensdag 9 september 2020 om 21:33
Bedankt voor alle gelukswensen!
Vandaag was echt een super drukke dag alsnog, ben van 9 tot 7 in touw geweest (op een rustig lunchmomentje na).
Daarna wel geprobeerd alles los te laten en lekker met m’n ouders uit eten geweest en gebadderd. Zit nu met m’n podcast alleen in de hotelkamer en denk dat ik strak heerlijk ga slapen want ben moe.
Hopelijk geen onrustige nacht...:
Vandaag was echt een super drukke dag alsnog, ben van 9 tot 7 in touw geweest (op een rustig lunchmomentje na).
Daarna wel geprobeerd alles los te laten en lekker met m’n ouders uit eten geweest en gebadderd. Zit nu met m’n podcast alleen in de hotelkamer en denk dat ik strak heerlijk ga slapen want ben moe.

woensdag 9 september 2020 om 23:22
Slaap lekker lieve Apple. Morgen eindelijk je grote dag. Geen persco meer, niet meer afwachten en hopen, enkel genieten. Ik wens je een fantastische dag. Dat het alles mag zijn waar je op hoopte!AnAppleADay schreef: ↑09-09-2020 21:33Bedankt voor alle gelukswensen!

woensdag 9 september 2020 om 23:26
Ohhh ja die orange blush is mooi. Ik twijfel dus nog. Ga ze laten doen i.p.v. zelf. Maar ga ik voor subtiel parelmoer, french of nude??Poeziemauw schreef: ↑09-09-2020 12:32Ik heb een flinke verzameling maar helaas deze 2 kleuren niet. Ga zelf voor de blush orange die is heel subtiel nude en dan de nieuwe parelmoerachtige glitter erover.
Wat fijn dat de jurk goed past! Jij trouwt dus zaterdag? Jeetje, we hebben het wel geconcentreerd he? Bijna allemaal binnen enkele weken.

donderdag 10 september 2020 om 09:11

donderdag 10 september 2020 om 18:43
Het gaat hier wel goed, nog steeds druk bezig voor de bruiloft. Liturgie moest klaar omdat deze morgen kan worden geprint in onze kerk. Anders moesten we dit zelf ergens doen. Muziek is nu helemaal klaar, had ik eindelijk de plattegrond klaar zeggen er nog 4 mensen af. Dus kan ik weer schuiven, maar dat is niet zoveel werk. Bestellingen bij weddingdeco zijn binnen, nu nog lijstjes zoeken voor de posters.
Dit weekend de bedankjes gaan maken zodat we volgende week in en om huis bezig kunnen. Achtertuin wil ik schoonspuiten want daar wil ik de first look gaan doen. Verder bezig met het draaiboek compleet te maken, bijna af.
Lekker bezig dus nog, maar merk dat ik hierdoor het verdriet om mijn moeder wegduw.. elke keer als de emoties omhoog komen, stop ik ze en probeer ik aan wat anders te denken.